mikiza
Članovi-
Posts
995 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
mikiza last won the day on December 5 2020
mikiza had the most liked content!
About Me
-
Sex
Male
-
Location
Novi Sad
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
mikiza's Achievements
240
Reputation
-
Lep hodopis, nažalost tragova, a izgleda i nade za tu prugu je sve manje. Nikada mi neće biti jasna ta ideja u exYU da se sve što nije normalne širine koloseka dokine po kratkom postupku (u Bosni je to cele regije bacilo u izolaciju, pogotovo po pitanju transporta robe, a bogme i putnika). Švajcarci su svoje uskotračne održavali, modernizovali, na nekim mestima čak i deo koloseka koji je prethodno bio "normalizovan" vratili u uskotračni da bi mogli da produže trase vozova. Na dosta tih pruga postoji i prevoz tereta, a same po sebi su i turistička atrakcija. Oko Barselone FGC ima 1-metarske koloseke na dosta linija, novi EMV-ovi, idu i malo preko 100km/h gde može i ništa im ne fali. Da se ova pruga nije bespotrebno uklonila, sigurno bi uz elektrifikaciju i moderne EMV-ove i dan danas bila najbolji prevoz između Samobora i Zagreba, a možda bi i Šmidhen imao drugačiju sudbinu.
-
Hvala za putopis i slicice pruge u nastajanju.
-
Lep putopis. Blago vama, bar možete do snega kad se pojavi u Gorskom Kotaru, ovde u nizinama nema ga ni za lek cele zime. Prvi put nakon 5 god. sam odlučio da malo menjam, i umesto na Kvarner na more, odem malo u Jonsko more, ali ta odluka je na klimavim nogama - Kvarner mi prosto deluje lepše, deca ionako kmeče da ne bi menjali, a ja hteo raznovrsnost. Ali ako vi nastavite ovako sa slikama, eto mene nazad i ove godine
-
Odli;na putopis, fotografije sa visina iznad Kvarnera su odlične. Takođe i sličice koje hvataju svakodnevicu Rijeke su odlične.
-
Ako su vremena na slikama tačna 007 i 102 su iz Bakra potegle voz u 11:45, a na slikama u Meji se vraćaju iz Lokava u 13:37. Otprilike ispadne da im za taj obrt Bakar - Lokve i nazad treba cca 2 h. Meni se to ne čini jako loše.
-
Hvala, prelep putopis. Nebrojeno puta sam prolazio na putu do prabake i pradide u Podravinu kroz Križevce, ali baš nikad se u njima nismo zaustavili. Pamtim samo glavnu ulicu i neboder po čemu sam znao da smo u Križevcima. Sad vidim da je imalo zašto stati i razgledati, grad ima dosta lepih starih zdanja. Žao mi je da je industrija propala, grad je uvek izgledao dosta bogato. Ajde valjda će biti i boljih vremena. Čitav taj kraj je prelep, stare crkve (Mali i Veliki Raven), dvorac (majur) u Tkalecu, brežuljci, ma sve. Takav kraj nikako ne sme propadati. I pre dve godine sam se opet samo provezao, ovaj tvoj putopis me možda ipak natera da zastanem i razgledam.
-
Da li je kod Vrata onaj deo gde pruga malo duže ide pored auto puta, a dok se vozi ka Rijeci fino se vidi koliko veliki pad pruga ima?
-
Lep EMV, živopisna pruga, u lepom krajoliku, ništa lepše!
-
Isto je imene "navukao" kad ono... Sad moramo čekati do popodne
-
Zna li se kad je planirano da ASEE povuku prvi teret, isprobane sada sa ovim snegom, odmah će se znati kako se ponašaju u teškim uslovima.
-
Hvala na lepim slikama i filmiću. Još koji dan pa će ASEE videti i more (sa ove pruge)!
-
Ali pruge Rijeka - Šapjane i Pula - Buzet bi u relativno kratkom vremenu mogle doživeti renesansu ulaskom Hrvatske u EU, čime bi granica ka Sloveniji polako počela postajati "meka" do potpunog ukidanja kontrole.
-
Primarni razlog gradnje pruge i luke Ploče je opsluživanje BH tržišta, a i prirodna trasa pruge je dolinom Neretve. Ipak, da li postoje ikakavi planovi da se Split i Ploče eventualno povežu prugom - što bi otvorilo mogućnost transporta robe do bilo koje od te dve luke direktno preko teritorija Hrvatske. Ta pruga bi mogla ići trasom sličnom trasi autoputa, ali bi mogla ići i južnim obroncima planina (dakle uz more), što bi ovoj pruzi čini mi se dalo veći potencijal, jer bi omogućila da Makarska i Ploče uđu u prigradski sistem Splita, a i turistički bi imala smisla jer bi putnici koji dolaze na Splitski aerodrom imali masovni sistem transporta sve do Ploča (slične primorske pruge postoje i od Đenove ka severu Italije, uz francusku Azurnu obalu, a i od Barselone ka severu i jugu. Neke od njih - trasa Maresme na severu Barselone - su isključivo u funkciji putničkog saobraćaja i koriste ih lokalni stanovnici, ali u ogromnom broju i turisti). Time bi se delomično trajektni saobraćaj ka Korčuli, Braču i Hvaru mogao intenzivirati i iz luka dalje na jugu, ne samo iz Splita.
-
Fantastični snimci. Ne znam koju dubinu vode izdržavaju obično tramvaji, ali me jako raduje da ni ovo jezero na okretištu nije problem za nove tramvaje.
-
Super slike. Vidim da je veći broj novih tramvaja propisno unakažen ovim reklamama preko prozora. I što ih više gledam ovi novi mi nekako izgledaju sve ružnije, iskreno kad sam video slike ovako na gomili tram 8224 mi izgleda normalnije i lepše nego ovi obnovljeni. I još jedna stvar mi je čudna, postoje okretišta Zaleno Polje, Višnjevac (na istom prevcu pre njega Retfala), Mačkamama, pa još ovo skretanje koje je koristio prethodni "kolodvorac" i na sve to oni imaju organizovane samo dve linije!!! Pa mislim da su ipak mogli smisliti bolje načine da iskoriste postojeću infrastrukturu.