Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

T3+B3

Member Since 20.09.2006. - 19:58
Offline Last Active 30.12.2018 14:34

Posts I've Made

In Topic: Tramvaj u Dubrovniku (povijest)

31.08.2017. - 13:36

Pozdravljeni,

 

neznam, da li smo već imali ove fotografije , koje je uradio H.Maass u 6. mjesecu 1969, a objavljene bile su u reviji Strassenbahn Magazin 02/2013

 

Lijepe slike, ali nije mi jasno zašto je pruga bila tako blizu mora? U slučaju prevrtanja tramvaja putnici bi se ugušili u vodi.


In Topic: ČKD Tatra T4+B4 (2)

29.03.2017. - 16:45

 

Tako je da. Postoje prikolice B4, dakle bez pogona ali sa lufterima. Evo jedna kombinacija iz Hallea T4+T4+B4 gdje se to vidi. I na svim primjercima B4D vidim te luftere. Dok naše B4 nikad to nisu imale. 

 

 

 

Hm, sorry na pogrešci onda. Prije dosta godina negdje na internetu pročitao sam da su nekim gradovima isporučivane prikolice za Tatrine tramvaje koje su imale motore, ali nisu imale kabine. Očito da je pogriješio onaj koji je to napisao pa sam onda i ja to pokupio. Pošto kupio, poto prodao :)


In Topic: ČKD Tatra T4+B4 (2)

29.03.2017. - 06:53

 

Te luftere (ako misliš na one velike na lijevom boku) je imalo samo prvih nekoliko, ubrzo je to maknuto, valjda kao nepotrebno.

 

Tu se lako zabuniti. Ono što se čini kao prikolica s lufterima zapravo su motorna kola, ali bez kabine. I danas u Dresdenu vozi kompozicija od troje motornih kola od kojih prva dva imaju kabine, a treća nemaju. Ne znam kako se ona klasificiraju, kao T4 ili B4, ali zbog motora imaju luftere.


In Topic: Osijeku-novi kilometri pruga

19.02.2017. - 14:59

Pitanje je koliko uopce ima smisla predizborna obecanja i najave uzimati ozbiljno, ali danas sam vidio u Jutarnjem...

 

Nije upitno samo to koliko imaju smisla predizborna obećanja jer su predizborna, nego i to koliko imaju smisla neki projekti. Već godinama se s vremena na vrijeme spominje mogućnost proširenja pruge prema Centralnom groblju. To se groblje nalazi izvan grada, na Vinkovačkoj cesti južno od Južne obilaznice oko 1km od prvog gradskog naselja i ne znam koji je smisao toga da tramvaj tamo dolazi svakih 10-ak minuta ili sl. Umjesto da se novci troše na gradnju pruge u drugim dijelovima grada, novci će otići na grobljansku prugu kao da ljudi non-stop tamo odlaze preko cijelog dana.


In Topic: Tramvaji u Osijeku (2)

18.09.2016. - 16:11

Ja iz ovog teksta nisam shvatio tko će to finacirati. Odakle im 100 milijuna eura da već sada mogu raspsivati natječaje za tramvaje i autobuse?