Jump to content

Phalanx

Članovi
  • Posts

    619
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Sex
    Not Telling
  • Location
    Karlovac

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Phalanx's Achievements

2

Reputation

  1. Moram priznati da svih ovih godina vožnje vlakovima, nikada nisam imao tu "sreću" da prođem bez kontrole konduktera i precvikane karte...
  2. ...evo, nadam se da će ova karta pripomoći (to ti je inače u karlovačkom naselju Mostanje do čega je najjednostavnije doći brzom cestom iz centra prema Turnju i na samom kraju brze ceste nastaviti makademskim putem naprijed, umjesto skretanja lijevo prema Turnju): Uploaded with ImageShack.us
  3. ...evo, na ovoj fotki se vidi pozicija stare trase pruge u odnosu na novu, elektrificiranu (slikano iz pravca Rijeke): Uploaded with ImageShack.us ...i dvije tri moje starije fotke, za malo "začiniti" ovaj odličan kolodvoropis: Kolodvor Mrzlo Polje iz "ptičje perspektive": Uploaded with ImageShack.us Famozni šalter: Uploaded with ImageShack.us ...i detalj iz čekaonice: Uploaded with ImageShack.us
  4. Nije; stara trasa za koju pitaš počinjala je iz pravca Rijeke cca 1 km istočnije od ovog dijela pruge.
  5. Mislim da postoji neka fora s tim kartama (vjerojatno daju one koje imaju "na lageru"). Proteklu nedjelju sam pratio sestru na vlak za Ogulin (iz Mrzlog Polja) i dobila je jednosmjernu kartu manje dimenzije (cijena je bila s 30% popusta). Koliko se sjećam, nekad su jednostavno znali škarama prerezati ovu "veću" kartu i tako dobiti dvije manje...
  6. ...apsolutno; iako je još ljepša uspomena kad je kartončić precvikan, tako da ga treba iskoristiti (barem do Draganića )
  7. Hehe, tabla je još jedan dokaz "vremenskog stroja". P.S. Jednosmjerna karta je 3x3, a povratna 3x6 cm
  8. Ovo je jedan od onih kolodvora koji railfanu pružaju nezamjenjiv osjećaj "time machine-a" od "povratka u prošlost" barem pola stoljeća unatrag. Kad sam prije par godina (a i sada je situacija sasvim ista u Mrzlom Polju, jer u takvim kolodvorima vrijeme se ne mijenja ), prvi puta putovao do Zagreba bila je to prava mala avantura s kombinacijom doživljaja od "divljeg zapada" do albanskih željeznica. Prvo se uđe u putnički prostor u kojem je rukom ispisan vozni red, dok na šalteru za prodaju velikim slovima piše "Blagajna prvog i drugog razreda" (baš me zanima kada je zadnji puta netko na ovom kolodvoru kupio kartu prvog razreda! ). Šalter je uobičajeno potpuno zakriven nekakvom neprozirnom zavjesom što nužno implicira kucanje po prozoru i prometnikov glasni feedback u sljedećoj verziji: "Je*** ti što sad 'oće!" Međutim, ipak najveća posebnost ovakvih kolodvora je u tome što će vam (nakon još par minuta čekanja i zujanja po prostoriji), prometnik izdati pravu kolekcionarsku vrijednost - kartu u obliku kartončića 3x3 cm kakve su nekada bile u upotrebi, a danas raritet iz romantičnijih vremena bez računala, mobitela, neudobnih sjedala i klime s prozorima bez mogućnošću otvaranja... U svakom slučaju, prepručam railfanovima za doživjeti suvremenu europsku željeznicu 21. stoljeća!
  9. ...tek pohvale, i kratki izboji pozitivne ljubomore jer nisam mogao biti s vama u subotu (ipak, nije isto gledati fotke iz "riječke" daljine i biti na licu mjesta). Zaista je lijepo da sada imamo fotodokumentirano sve važnije izgrađene elemente te pruge, i iako sam u principu do sada već obišao sve to, neke od nasipa nisam primjećivao, pa ću ih dolaskom srpanjskih vrućina sigurno posjetiti. I na kraju, možda sugestija za mjesece pred nama - vidim da Karlovačko područje postaje sve interesantnije (negdje u blizini je i Patakyjev putopis Ljubljana - Karlovac), pa ne bi bilo loše za razmisliti o "ekšnu" u Karlovcu i uokolo. Tek kao neke od "meta" mogle bi biti: dijelovi ozaljske pruge, sisačke, riječke, kolodvori Karlovac, Mrzlo Polje, Ka-Centar, izmješteni dijelovi riječke pruge u centru grada, pozicije nizinske pruge, industrijski kolosijeci...
  10. Iako sam tek povremeno svraćao do the putopisa, danas sam ga pročitao od prvog do zadnjeg slova (fotke ), i ne preostaje mi puno filozofije, nego izraziti sve moguće čestitke i poštovanje autoru na trudu, iskrenosti, količini podataka i zanimljivosti. Albanski dio mi je svakako djelovao najintrigantnije, a psihološki profili koji se isčitavaju svo vrijeme dodatno su začinili cijelu priču. Kad je u pitanju "problematičnost" tvoje suputnice, s tim se izgleda jednostavno treba pomiriti, da neki pojedinci "opuštenije" idu u avanture, a neki vole sve imate isplanirano i određeno (a i sam se često puta teško mirim s tim...). I na kraju, cijela ova priča definitivno inspirira - vjerujem da se kod svih forumaša razvila hrpa ideja o ovakvom i sličnim pothvatima, tako da se nadam realizaciji bar nekih i novih putopisa!
  11. U čoeče, lijepo je vidjeti ovoliko željeznicoljubaca (+ 1 female railfan ) oko roštilja! Miriši na nešto finooooo...
  12. Pregledavajuć fotke, nekako sam se potajno nadao da će tamo negdje među zadnjima biti i "motiv" kakvog kotlića, ili roštilja, kad nas ono Pfaff ostavio gladnima
  13. I onda je dobri, stari Hugo (mada nisam imao pojma da ga i tak zovu) uskočio u pomoć... Tnx na pojašnjenju!
  14. Možda mi je negdje promaknulo... kako to da je šinobus mijenjao švađane taj dan? Inače, divna reportaža. Već sam nekoliko puta to naglasio, pa ću i ovdje, "ozaljska" pruga kako je mi Karlovčani najčešće zovemo, ima ogroman (neiskorišteni) turistički potencijal, samo da je nekog s vizijom i malo hrabrosti...
  15. Možda sam previdio, ali koliko traje to putovanje vlakom-trajektom sa kopna na Siciliju? Je li bilo puno putnika... Inače, divan putopis - pravi začin Forumu!
×
×
  • Create New...