Tek sada sam došao u priliku popuniti svoj dio putopisa. U zadnji čas jer je sve počelo lagano blijedjeti iz pamćenja. No, Zagi, nisam pozabil kaj si rekal u depou "ovo mora čekati 2 tjedna", ali ti sigurno jesi.
Dakle, ekipa je prvo išla u Moravice, koje su bile "zeljeznički mrtve" zbog radova na pruzi (iako je na hznet pisalo da neće biti radova još neka 3 dana, da je pisalo da su radovi, ekipu bih nagovorio da siđemo u Ogulinu zbog polaska 61303). Ovako smo se u Moravicama motali oko ugašenih žutki, dok se jedna manevera isto tako motala u kolodvoru i nekako Josi svako malo sjekla put. Kud on, tud i ona, a jadna ima neku beba-trubicu pa je nitko nije doživljavao ozbiljno. Napravio sam nešto snimaka tamo, ali ne stignem se baviti time još. U Ogulinu je bilo malo, mrvicu življe i možda bude koji video odatle s prepričavanjem događaja prije i poslije njega.
Kako su dečki jako lijepo pokrili Moravice i Ogulin, preskačem na rasputnicu Krpel. Tamo smo stigli vlakom 705 koji pukom srećom staje u Oštarijama. Kad je 705 stao u Ogulinu, Joso i ja smo se dvoumili ići li pitati za vožnju u lokomotivi od Og-a do Oštarija ili samo sjesti u vagon. Na kraju sam se odlučio pitati jer tko ne pita dobio je ne za odgovor. Joža nije skužio da ako želi sa mnom unutra, da mora ići sa mnom i pitati. Tak su oni na kraju u vagone, a ja u lokomotivu. Premda je Joža u mađaru koji nas je vozio od Moravica do Ogulina pokazao veliku ljubav prema kuckanju Hasslera pripremio sam mu ovaj (utješni) video s vožnje Ogulin -> Oštarije:
Jedino što sam zaista i fotkao na tom lovu na velike dizele je rasputnica Krpel, dok su dečki prošli kilometar dalje, u lov na dobre fotke.
Jedan pogled na rasputnicu iz smjera Josipdola. Oštarije desno, Ogulin lijevo.
Pogled iz, hmmm, objekta uz prugu:
Zavoj prema Oštarijama:
Ulaz u Oštarije
Jedna gusjenica koju sam slikao dok sam čekao vlakove 1522 i 525:
Ovdje je i video rasputnice u akciji: