Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

man_464

Member Since 21.03.2018. - 20:11
Offline Last Active 25.08.2019 14:56

Posts I've Made

In Topic: Tramvaji u Sarajevu - sadašnjost

02.06.2019. - 19:31

Pozdravi iz Sarajeva.

 

Ukratko:

 

Linija 6 i dalje nije u funkciji.

 

Po redu vožnje radnog dana i dalje radi ukupno 42 tramvaja u saobraćaju. Pretežno je udjel tipova ovakav:

 

GT8 - 12-13 komada

Satra 3 - 3 komada

Satra 2 - 7-8 komada (Računajući i prototip 530 ex500)

Lohner E - 2 komada

KT8D5 - 3-4 komada (Računajući i KT8D5-K 531 ex300)

K2YU - 14-15 komada (Računajući i K2 528 ex 291)

 

U voznom stanju su: (Bold - trenutni brojevi, Običnim - ex brojevi)

 

K2YU: 16

 

510 511 514 516 517 518 519 520 521 523 524 525 526 527 529 566

201 206 217 231 235 237 240 244 255 258 261 271 275 289 292 212

 

(Napomena: ex-broj 289 je zapravo 288, a pravi 289 je dobio 288 malo prije velike renumaracije u 5XX. Slično važi i za ex-broj 292, on je dobio broj 292 malo prije velike renumaracije, a zapravo je bio 210, a K2 ex-292 iz Praga koji je parnjak ex-291 - sada označen kao 528, je rashodovan. Malo konfuzno ali ima objašnjeno u nekoliko prethodnih postova.) 

 

Nelogičnost u numeraciji 566 ex-212 je enigma. Zapravo, ex-212 je dobio broj 513 koji je malo iza promijenjen u 566, a jedan rastureni K2YU, ex277 koji je bio označen kao 566 dobija broj 513. Razlog može biti slijedeći: Prema nekim informacijama ex-277 je malo prije velike renumeracije postao 207, a pravi 207 je izrezan, tim slijedom, ako je on zaista dobio broj 207, njemu i pripada broj 513 po novom, ali s druge strane, skoro je pa potpuno rasturen. Postoji i druga opaska-verzija. ex-212 je u neko vrijeme na par dana bio dobio broj turističkog 283, ali to nije dugo potrajalo. Kako god, sada je Ex-212 zaveden kao 566.

 

K2: 1

 

528

291

 

Prototip Satra-2: 1

 

530

500

 

KT8D5-K: 1

 

531

300

 

KT8D5: 3

 

532 533 534

302 303 304

 

Satra-2: 7

 

535 539 540 541 542 544 545

501 505 506 507 508 510 511

 

Satra-3: 3

 

547 548 549

602 603 604

 

Lohner E: 3

 

550 551 552

709 713 714

 

(Napomena: Vezano za ex-brojeve 713 i 714. Sadašnji 551 je redom imao ove brojeve: Wien-4419, potom 703, 715, 713. Sadašnji 552 je imao redom ove brojeve: Wien-4441, potom 716, 714.)

 

GT8: 16

 

553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 574 574 576

901 902 904 905 906 908 911 912 913 914 917 918 919 903 907 909

 

(Napomena: Nelogičnost u redoslijedu se desila iz slijedećeg razloga, u vrijeme velike remunaracije u 5XX, vozila 903 907 909 su bila van voznog stanja, pa su dobila visoke garažnje brojeve, kao i svi ostali koji su renumerisani ali nisu radili, kasnije su proradili sa visočijim GB koji su im i dodijeljeni.)

 

Izrezani su ex-910,915,916,920 i odvučeni na otpad. Otišli su na otpad pod brojevima: 577 578 579 580 (580 je ujedno i najvisočiji GB u VP.)

 

Van stroja su, li će se praviti

 

522, 536, 537, 538, 543, 546.  Dakle 1 K2YU, 4 Satra-2 i 1 Satra-3. Ostalo je završeno. Čak i 538 tako dugo stoji i u jako je lošem stanju, da sumnjam da će proraditi. Oko 536 se ovih dana radi.

 

Tu su još i brojevi 567 568 569 (ovdje je jedno sigurno da je 567: Ex-263), ostala dva su najvjerovatnije: ex-292 i  ex-301, 570 571 573, ex holandski 801 802 815 su isječeni, 572 je tu, ex-811, čuva se.

 

Radnim danima:

Linija 1 radi svakih 17 minuta od 6-17 časova, iza svakih 34 minute.

Linija 2 radi svakih 7 minuta od 7-9 časova, od 9 do 17 časova svakih 12 minuta.

Linija 3 svakih 4 minuta do 18 časova, od 18-20 časova svakih 5-6 minuta, od 20 do 22 časa 6-8 minuta, iza 22 pa do ponoći i malo iza, 8-12 minuta.

Linija 4 radi svakih 33 minuta od 6 do 18 časova, iza 18h svakih 66 minuta.

Linija 5 radi svakih 8 minuta u špici 6-9, 13-17, a od 9-13h, i iza 17h do 21 sat svakih 16 minuta.

 

Subotom:

Linija 1 svakih 34 minute

Linija 3 - kao i radnim danom

Linija 4 - kao i radnim danom

 

Nedjeljom i praznikom:

Linija 1, kao i subotom.

Linija 3 slično kao ostalim danima ali ujutro do 8 sati takt je rijeđi 5-6 minuta, a uvečer već oko 18 sati kreče znatnije reduciranje polazaka.

Linija 4 radi od 7do 21 čas kao i jedinica, a od 9-15 sati je takt 33 minute, ostatak dana 66.

 

Pozdrav.


In Topic: Tramvaji u Sarajevu - sadašnjost

24.02.2019. - 19:13

Da, on ne radi u redovnom prometu. Sent from bus N° 464

In Topic: Tramvaji u Sarajevu - sadašnjost

19.01.2019. - 19:00

Pozdrav! Vec punih mjesec dana ne radi linija 6. Citav zimski raspust na snazi je prilagodjeni red voznje sa 33 tramvaja u saobracaju. To je trebalo da izgleda ovako: Linija 1 Svim danima svakih 34 minute, izuzev radnim danima od 6 do 8 i 13 do 17 sati. U tim periodima svakih 17 minuta. Linija 3 Bez promjena u ovom RV. Kao i regularni. Vazi za sve dane. Linija 4 Radnim danima i subotom svakih 33 minute od 6 do 18 casova. Poslije svakih 66 minuta. Nedjeljom svakih 66 minuta, izuzevši period od 9 do 16 sati. Tada svakih 33 minute. Linija 6 Radnim danima od 6 do 18 casova svakih 10 do 11 minuta. Kako je u kvaru skrentnica na Skenderiji, sva vozila sa linije 6 sada prometuju na liniji 2 u nesto guscem intervalu. Aktivno je ukupno 16 K2YU tramvaja 1 K2 tramvaj 1 Satra 2 prototip tramvaj 7 Satra 2 tramvaja 3 Satra 3 tramvaja 3 Lohner E tramvaja 16 GT8 tramvaja Tu je još jedan LHB 9g koji je ispravan i izvukao se od kasacije. Ostatak muzejskih, stanje isto. Sent from bus N° 464

In Topic: Tramvaji u Beču

09.12.2018. - 10:30

Ne mogu se sloziti da je ružniji od ULF-a, to je sigurno. Meni se npr. dopada kako izgleda izvana, malo je u retro fazonu i bolji mi je za oko od tamno-sivo crvene kombinacije kod ULF. Nema veze sto je visociji... Ipak slazem se da su i dalje najljepsi tramvaji koji voze ulicama Beca garniture E1+C4. Nakon njih bi uvrstio Flexity, potom E2+C5 i na kraju ULF. Dobro, ovo je svakako licni stav. Kabina je onako, nisam ni razocaran, ni odusevljen. Moglo je bolje sigurno. Robusan je, postojan i sigurno ce biti na usluzi dugo godina. (Barem se nadam) Eh, a sjedala su posebna prica. Bilo gdje na svijetu, bus/tram/bilo koje vozilo, ovo 1.5 sjedalo mi je strasan trn u oku i nema skoro pa nikakvog smisla. Sjedala su dobro slozena, nije natrpan kao neki i dobar je protok putnika. Sent from bus N° 464

In Topic: Tramvaji u Sarajevu - sadašnjost

21.11.2018. - 20:13

Pozdrav, Nekoliko novosti: U funkciju je vracen i GT8 garazni broj 574. Ex 903. Tako je sada aktivno 16 GT8 tramvaja. 12 izlazi u rad svakog dana. Satra tramvaji vec duue vrijeme jako lose stoje. Enterijer je kod vecine uniten do neprepoznatljivosti, limarijski su dosta propali. Radi ukupno 10 od 15 satra vozila. Od kratkih van funkcije su 536 537 538 543, a od satra 3 ne radi 546. U pitanju su redom ex brojevi 502 503 504 509 i 601. Stanje sa prugom je iz dana u dan sve loije, iako se uurbano radi na realizaciji gradnje nove pruge ka Hrasnici. Pozdrav. Sent from bus N 464