Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Mario78

Member Since 29.10.2010. - 15:00
Offline Last Active 12.07.2019 07:22

Topics I've Started

Zagreb - Split nakon "Oluje"

04.08.2014. - 14:52

Posto upravo obiljezavamo obljetnicu Oluje, bilo bi interesantno saznati pokoje detalje od forumskih "insajdera" kako i kada je zapoceo putnicki promet na Lickoj pruzi nakon Oluje, kakav je bio VR, da li se vozilo u pocetku samo danju ili odmah i nocu...?

 

Vlak slobode je bio valjda prvi "putnicki" vlak koji je prosao cijelom dionicom - sa polaskom iz ZG u 08:07 i dolaskom u ST u 18:11 sati, 26.08.1995.

 

Moja prva iskustva nakon Oluje su bila:

 

Knin - Sibenik negdje u prvoj polovici rujna 1995. U Kninu smo cekali na valjda sat ili vise zakasnjeli "Marjan express". Dosla je za mene nevidjeno duga kompozicija, ali slabo popunjena. Sjecam se crvenih udobnih sjedala u kupeima (stari Gosa vagoni, deklasirani?), miljenja prema Drnisu i Perkovicu...

U Perkovicu je onda izbio krkljanac sa vezom za Sibenik, nakon nekih pola sata ili sat konacno smo krenuli dalje.

 

Drugo putovanje je bilo tek iza Bozica 1996, iz ZG nocnim vlakom te nazad iz ST "Marjanom". Sjecam se relativno slabe popunjenosti nocnog vlaka (sam u kupeu), ogromnog kasnjenja (nekih sat vremena) te relativno slabe popunjenosti za nazad (mada je bio prvi vikend iza NG). Polazak iz Splita je bio oko 8:30, dolazak u Zagreb oko 17:15 - 17:30. Tada je za tu vezu vladala deviza "dolazi negdje oko 5, pola 6"...

 

Moram napomenuti da nakon otvaranja prometa iza Oluje iz Sibenika i Splita unatoc daleko visoj cijeni te niti "a" od autoceste svakom "normalnom" nije bilo ni blizu pameti sjesti u vlak, nego se uvijek putovalo autobusima - bilo dnevnim, bilo nocnim linijama.

Iz ZG za Slavoniju je pak vlak bio uvijek izbor broj 1. Tada se npr. do Vinkovaca stizalo "Savom" za 2:29h.

 

Nakon otvaranja prve dionice Dalmatine, "Livno bus" je bio prvi prijevoznik sa "brzom" linijom iz Zagreba za Split (ako se ne varam pol 16:30, dol 21:30/22:00). To niti nagibni u svojim najboljim danima (putovanje nekih 5:25h) nije uspio nadmasiti...

 

Tako je Licka pruga za obicnog putnika postala nazalost samo jedna nostalgicna prica...    


DB IC Bus u Hrvatskoj

18.12.2013. - 08:18

Ne znam da li je ovo prikladno mjesto za temu, pa inace molim administratora za premjestaj.

 

Kako stvari stoje "Panturist" (=> Arriva Hrvatska => DB) zeli izaci iz kooperacije sa Touringom i pod markom "IC Bus" poceti voziti na relaciji München - Ljubljana - Zagreb kao direktna konkurencija autobusima te, u zargonu DBa, kao dodatna usluga zeljeznickom prijevozu na toj liniji.

Planovi jos nisu konkretni, ali u proljece bi se mogli pojaviti prvi Panturistovi autobusi lakirani kao DB IC Bus.

Tako DB ulazi preko ceste u putnicki promet u HR... 


Frankfurt - Zagreb, travanj 2012

10.08.2012. - 13:25

Evo ga, moj prvi putopis! Tj, barem se nadam da cu ga ovaj puta uspjeti postaviti, jer ne baratam bas s vremenom, a upload slika trosi i vrijeme i zivce...

Kao sto se iz naslova vidi, vec je proslo par dana od navedenog putovanja - tocnije: 21.04.2012. Odiseja je pocela u sitne nocne sate (negdje oko 4ipo) u predgradju Frankfurta i zavrsila u kasnu noc isti dan. A zasto se putovanje pretvorilo u pravu odiseju, to jos slijedi.
Komentiranje dozvoljeno, jer za pocetak putujemo samo do Salzburga...

Tramvaj br. 16 stizePosted Image

Modernizacija Vinkovci - Vukovar

06.08.2012. - 09:27

HZ je raspisao natjecaj za izradu dokumentacije zu modernizaciju i elektrifikaciju linije Vinkovci - Vukovar: http://ted.europa.eu...DE:HTML&tabId=0

Da li HZ "insajderi" imaju dodatnih informacija?