Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Mario78

Member Since 29.10.2010. - 15:00
Offline Last Active 12.07.2019 07:22

Posts I've Made

In Topic: Mimara

05.07.2019. - 08:12

Nakon dugo vremena se upravo vozim Mimarom. Ugodno iznenađenje mi je 11 vagona i dosta putnika. Istina da je naš samo jedan beelt ali nema veze :) Kakvo je inače stanje? I jel ima itko ikakav info šta planiraju u budućnosti s ovim vlakom? Sent from my Moto Z3 Play using Tapatalk

 

11 vagona je, jer je "Mimara" radi racionalizacije troskova spojena sa EC "Croatia" do Dovove tako da EC za Bec vozi jos 25min. duze nego u prijasnjem VR-u. A putnika je dosta jer je danas 5. srpnja - tik pred vrhunac sezone. Izvan sezone "Mimara" i dalje ostaje na tri kursna vagona ÖBB-a i ostaje tako na milost ÖBB-a za München.


In Topic: Integralni sustav prodaje (ISPRO) HŽPP

17.05.2019. - 20:40

Mala digresija, pruga iz ove teme nije bila u rangu usluga Croatia expressa, ali ispalo je da je to jedan od "državnih" agencija u suvišku, a koja je bila specijalizirana za prodaju i osmišljavanje najpovoljnijih opcija putovanja na međunarodnim relacijama (pošto je domaćih relacija sve manje, praktički WL i autovagon za Split).


DB prodaje Lisinski preko Interneta i mobilne aplikacije od 16.02.2018. Prodaja daljinskog prijevoza preko automata se ukida 2023. Dugorocno ostaje samo 1/4 kolodvora sa blagajnama za daljinski promet.

In Topic: VR 2019/2020

13.02.2019. - 15:36

DB stranica ipak kaze da taj vlak EC 112 ne vozi Klagenfurt-Franfurt vec samo Klagenfurt-Munchen. U Munchen stize u 15:41, a dalje od Munchena vozi vlak ICE 620 "Wetterstein" (Munchen-Frankfurt-Dortmund) sa polaskom iz Munchena u 15:51 i dolaskom u Frankfurt Hbf u 19:04, dakle tocno po trasi navodno direktne "Mimare". Moze se na Youtubu vidjeti da je taj cijeli vlak ICE garnitura, jer OeBB vagoni se u praksi ne mogu spajati na ICE, logicno.

 

bahn.de ti isto tako kaze da EC112 ide dalje iz Münchena u 15:48, preko Stuttgarta, za Zagreb. Preko Nürnberga je naravno brze (i skuplje).

Znaci:

- Zagreb (07:00) -> Frankfurt (19:04) sa presjedanjem um Münchenu, RPC po tarifi DB: 206,60 EUR

- Zagreb (07:00) -> Frankfurt (19:40) direktno, RPC po tarifi DB: 190,60 EUR.


In Topic: VR 2019/2020

07.02.2019. - 13:22

Onda bi Lisinski postao dnevni vlak ako bi isao u sastavu Croatia koja vozi po danu? 

Pretpostavljam da je kolega mali.paja umjesto "Lisinski" htio napisati "Mimara". I Mimara (danas krece u 7:00h zajedno sa EC Croatia) vozi kroz Karavanke i mora ili obilazno ili nikako za Austriju.


In Topic: VR 2019/2020

07.02.2019. - 08:51

Evo prvih informacija. Od jeseni ove godine do proljeća sljedeće zatvara se željeznički tunel Karavanke za kompletan prome. Konkretnije to bi bilo od listopada (oktobar) do travnja (april). Vlak Lisinski prestaje skroz prometovati. Vlak 414/415 će prometovati preko Maribora i Graza. Od novog VR vlak će se poktretati iz Zagreba i trebao bi imati vezu od istoka. Vlakovi će voziti nešto dulje. Pretpostavljam da će vlak za Cirih ići iz Graza sa vlakom sa kojim se i sad spaja pa idu zajedno od Schwarzacha St.Veit.

Zaboravi sam se interesirati za vlak Lisinski. Možda i ona bude zajedno sa Croatijom išao do Graza? U sadašnjem VR iza vlaka Croatija  ide vlak iz Graza preko Leobena, Schladminga i Salzburga za Minhen.

 

Onda bi ova godina mogla konacno biti zadnja godina za Lisinski. Vec u proslom VR je bilo upitno da li ce dalje voziti. Da li ce HZPP od travnja 2020 zbilja i dalje htjeti gomilati gubitke sa Lisinskim, ostaje otvoreno...