Jump to content

Thommo

Članovi
  • Posts

    2355
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Sex
    Not Telling
  • Location
    Rijeka

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Thommo's Achievements

82

Reputation

  1. Cijelo prizemlje ti je službeno - tu su prostorije riječke Vuče, dispečer, svlačionice, itd.
  2. Joshko, nema nikakvih problema, puno je slika pa dugo traje. Da ti odgovorim na pitanje: Žutka je bila 009; to se dogodilo malo više od ove slike za koju pitaš, iznad kolodvora Plase, kako je Portos objasnio. Strojovođe kažu da je 009, inače dobivena sukcesijom od Slovenaca, bila jedna od tada najboljih lokomotiva... Baš je koju godinu ranije prošla reviziju u Mariboru. Nažalost je nakon nesreće otišla u rashod. Jedna od rijetkih slika devetke, još iz vremena JŽ: Portos, baš mi je rekao Glažar da je iz lokse vidio Drageca i ekipu oko Bakra u subotu ujutro...Mogao sam ići i u subotu, ali nije mi žao, i jučer je bio predivan dan za railfaning! Što se tiče 1141 lokomotiva, jasno da su puno udobnije, prostranije. SV-đama svakako dan i noć uvjeti rada. Mala zamjerka je na lokomotive koje nemaju elektrodinamičko kočenje, znači 0 i 200... Kaže Glažar da osjetno slabije koče od 1061. Ono što mene kao fana raduje je da nema NIKAKVIH, za sad, problema s izvlačenjem teretnih vlakova -- sveznalice i zloguki proroci sad nisu baš glasni! Sve to ide kako je i do sada išlo, rutinski, sa 800t uz planinu nema problema niti se lokomotive jako muče. Meni je tandem 6-osovinskih Žutki + 12 Easa do vrha natovarenih ugljenom kako jure uzbrdo kroz Meju neprežaljena slika, ali progres je neminovan... Mislim da će ASEA lokomotive i kod nas biti na ponos švedskim kontruktorima i ostalim firmama koje su ih radile.
  3. Super prikaz ovih dinamičnih dana na Ri i GK području!
  4. Kroz Rijeku se vozi dosta brzo. Tunel Kalvarija. Ulazimo u Rijeku. Brena 003 vraća brzi u Zg. Teretni park. 2044 024 kreće u Šapjane po međunarodni... Monofazne još ne voze do tamo. Pogled na vlak. Ovaj je za Narcisa! 33 78 HR-INA 791 8120-0, iz vlaka koji smo spustili u Rijeku. Ide za Pulu. Možda je vidiš negdje u Istri! Mi idemo u remizu. "Kolegica" iz Putničkog prometa. Loša slika ali ima informativnu vrijednost - kasnije sam doznao da je 019 "hladna", defektna. Navodno neki požar. 217 će je odvući do Moravica, ide u Zagreb na servis. I još nekoliko slika 1142 003 prije nego krene u Zagreb sa brzim u 17.10h. I to bi bilo to za danas!
  5. 209-ki dobro stoji kasnopodnevno-zlatna... Vlak 61026, 22 vagona, 80 osovina. Težina 884.5 tona. Simapatična cisterna Z-z. Spust prema Rijeci. Lijevo je bakarska pruga. Railfan? Kojonac. Pruga iznad Sušačke Drage. Ispred usjeka Sveta Ana na Gornjoj Vežici. Ulazimo u kolodvor Sušak-Pećine. Lijevo pruga za Rijeku, sredina je za Brajdicu... a na usponu sasvim desno pred par godina zaustavila se "podivljala" kompozicija s 1061 104...
  6. Hmmm... Promjena plana. U Bakru je "vrisnulo" nešto na postrojenju za ukrcaj rudače, pa nema više vlakova za Lokve. Spustit ćemo teški do Rijeke. Manevriranje za postaviti se na 5. kolosijek. Ovo gdje je lokomotiva je pruga za industrijsku zonu Kukuljanovo, do nje spust za Rijeku, do nje spust za Bakar, a do nje, skroz lijevo, šturc na kojem su obično parkirane drezine i strojevi. Opa! Ovaj me iznenadio, mislim da je lok. 302 u pitanju. Zato sam ga snimio na izlazu iz Škrljeva; uzima zalet za napad na uspon prema Meji. Nevjerojatno je kako ove naše primorske vrleti čine vlak patuljastim!
  7. Vratimo se u sadašnjost, nažalost Žutke su odvozile svoje... Pruga često mijenja pravac, pa sunce nije uvijek direktno u objektivu. Ova je dionica stvarno predivna za cab-ride! Meja - ulaz, prolaz, izlaz! Sad već slavni ŽCP ispod kolodvora Meja. Tunel Baudine ispred Škrljeva... Idemo u skretanje.
  8. Onda je zasvijetlilo zeleno, pa smo krenuli po još jedan teški u Bakar. Slijedi par kadrova ove PREDIVNE dionice riječke pruge. RAILFAN ALERT! To je naš prijatelj Sinkec! Ako tko treba dobre pozicije za foto-safari vlakova na ovom dijelu pruge, Sinkec je pravi čovjek za vas! Ulazak u kolodvor Plase. E, ovaj kratki segment trase s nadvožnjakom meni je jedan od omiljenih mjesta na pruzi! Jedan primjer dobre fotografije na ovom mjestu: Izvor: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.266214723470802.62162.266200080138933&type=3
  9. Iza brzog, teški sa 029 i 007 je krenuo put Moravica. Čekali smo onaj 4001 iz Rijeke, pa sam još malo obilazio oko tandema Aseica... Hej! 1141 012 i ja smo vršnjaci! He he, lako se praviti faca kad stroj stoji na crvenom signalu! Ah, evo ga i 4001 sa 304-kom.
  10. U međuvremenu, stiže i drugi teški vlak kojeg će ovdje 'skuplati' u jedan još duplo teži. Vuku 1141 029 i 007. Oba para. Samo što se nisu spojili. Opa! Signal na 2. kolosijeku je pozelenio, nešto stiže! Ljepotica 1142 003 sa brzim! Jako lijepa kompozicija PMM/IMHO. Ode.
  11. Pošto smo u voznoj (druga u tandemu), uvjeti za slikanje nisu baš naj-naj, a i sunce je visoko i jako... Zato do Lokava, do kojih smo išli bez stajanja, samo par fotki... Instrumenti Fužine Strojarnica I, dolazak u Lokve. Kraj izvlačnjaka. TO smo dovezli. Napokon, 209 bez smetala 012 ispred. Sad smo mi vodeći.
  12. Nisam baš "nevjerni Toma", ali se volim sam uvjeriti kako nešto funkcionira... Pa sam iskoristio gostoprimstvo prijatelja strojovođe iz Carga i otišao se osvjedočiti kako 25kV lokomotive izvlače teret iz riječkog bazena. Na riječkom kolodvoru je šareno! Prvi put vidim monofazne lokse u Rijeci. "Ciganke" 302 i 304 čekaju svoje vlakove. 304 je ubrzo otišla na putnički vlak. To bi trebao biti 4001 za Zagreb, kreće iz Rijeke u 13:45. U remizi isto šarenilo! Da li je ova u sredini "moja"?? Ne! Prvo idemo ovim "dizelom" do Škrljeva! Ah, vlak je već spreman. Ja ću na ovu, 1141 209! Krenuli smo! Vlak je pun željezne rude za Mađarsku. 10 vagona, 40 osovina, 142 metra. 797 tona bruta + 160 tona radnih lokomotiva uskoro će "napasti" uspon od 25 promila. Brzinu nabiru lijepo, bez ikakvih problema. Sunčan dan, suha pruga... Uvjeti IDEALNI! Mi smo u 209, serija 200. vidjeli ste da su pantografi _>____<_ . Zaprežna je 012.
  13. Treći dan smo malo ranije krenuli, i uhvatili isti vlak, 3607, s 2044 001 spremnom za polazak. I video kretanja: http://www.youtube.com/watch?v=ZrDmAJGjKQo
  14. Nakon godinu i pol, evo mene opet u Međimurju. Ovaj put samo na par dana - što ne znači da nije bilo EMD zvuka! 18.9. u predvečerje, blješteća nova boja + LED lampe - 2044 017! I kompozicija s Beet vagonima, sad ih vidim prvi put. Dan poslije poveo sam sina da vidi "lokomotive"... Došli smo u Kotoribu malo prije podneva - taman kad je jedna 2044 kretala s vlakom za Koprivnicu... Stara cisterna je još na kolodvoru. Za utjehu nam je ostala Makoza 030, postavljena na 1. kolosijeku za Varaždin.
  15. Evo i filmića vlaka 44770 od 15.4. na jednom od dva (!) zavoja na međimurskoj magistrali! Izlaz iz kolodvora Kotoriba u smjeru Mađarske. http://www.youtube.com/watch?v=h1YpyE7Fk-w
×
×
  • Create New...