Mislim da su to oznake preostale još iz doba austro-ugarske.
To su oznake za građevince i mogu da označavaju početak kružne krivine (PKK), početak prelazne krivine (PPK), kraj prelazne krivine (KPK) i kraj kružne krivine (KKK). R je oznaka za poluprečnik krivine, dok oznaka h predstavlja nadvišenje spoljne šine u krivini. oznaka p se uzima za svako R i maksimalno dozvoljenu brzinu na pruzi iz tablica pri proračunu.
Tako je barem kod nas u Srbiji, i misli da je bilo i za vreme starog JŽ-a. Najveroavtnije se to sada kod vas drugačije obeležava, pa predpostavljam da bi PL moglo da znači prelazna krivina. Ovo je samo pretpostavka. Ako se neko sa foruma bavi održavanjem pruga sigurno zna nešto više da kaže o ovom.
Inače svaka čast za foto reportažu.
P.S.
Što se tiče prolaska kroz tunel, koliko god da je dugačak ili kratak maksimalan oprez. Nemoj nikada da se vodiš sa poznavanjem reda vožnje, jer znamo da je on relativna stvar na železnici. Ako se i ispoštuje što se tiče putničkih vozova, teretni voz ili lokomotivski (sama lokomotiva) može da bane kada god hoćeš. Najsigurnije je za prolazak kroz tunel neposredno posle prolaska voza, jer ako se radi o pruzi sa međustaničnom zavisnošću naredni voz neće proći prugom sve dok prethodni nije prispeo u jednu od stanica.
pozdrav iz Kisača