Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

slavc

Member Since 02.03.2006. - 21:52
Offline Last Active 02.08.2019 18:17

Topics I've Started

UAE 2019

05.02.2019. - 20:17

V januarju 2019 sem imel s soprogo priložnost potovati v UAE. V 17 dneh sva uspela obiskati vseh sedem emiratov, videti ogromno zanimivega, se okopati v morju v Perzijskega in Omanskega zaliva. Na kratko bom puskusil predstaviti to zanimivo državo, dodati fotografije zanimivosti, pokrajine in tudi nekaj fotografij metroja in tramvaja v Dubaju.

 

Leteli smo s Turkish Airlines iz letališča Brnik s postankom v Istanbulu in pristankom sredi noči v Dubaju. Takoj naslednji dan se odpraviva na oglede Dubai Marine - https://en.wikipedia.../Dubai_Marina.

Povsod visoke stolpnice in med njimi morje

f0fBKfQ.jpg

f0fBKfQ.jpg

 

Popoldne se z avtom zapeljemo  na off road vožnjo po pesku proti naravnemu rezervatu Fossil Rock https://www.google.c...25!4d55.8338177.

 

Najprej je potrebno spustiti zrak iz pnevmatik. Nato pa adrenalin, veliko adrenalina !!!

ujldI3R.jpg

 

Srečujemo kamele na paši

J3YcPAz.jpg

 

na katere pazi pastir na štirikolesniku

2kQojIv.jpg

 

Naslednji dan se spoznava z javnim prevozom v Dubaju. S predplačniško kartico RTA lahko uporabljaš metro, tramvaj, avtobuse in katamaran. Cena posamezne vožnje znotraj ene cone znaša 3 dirhame(cca. 0,7 EUR). Najprej uporabiva metro-vhod v eno od podzemnih postaj

TktzxHd.jpg

 

tukaj s kartico odpreš vrata za vstop v sistem metroja, ob izstopu si s kartico ponovno odpreš vrata in takrat ti odšteje ustrezen znesek glede na razdaljo, ki si jo prepotoval

eXTYat6.jpg

 

na peronu moraš paziti da ne vstopiš v vagon rezerviran za ženske in otroke, sicer sledi denarna kazen 100 dirhamov

E3DouVZ.jpg

 

se nadaljuje

 

 


Miniversum-maketa železnic v merilu HO v Budimpešti(HUN) - 25.4.2018

30.12.2018. - 20:00

Vikend izlet v Budimpešto sva z ženo izkoristila tudi za obisk velike makete Miniversum - https://www.miniversum.hu/en/.

 

vGz3Mn3.jpg

F8vRbok.jpg

daDKlsD.jpg

HYueM8j.jpg

vtUNPr1.jpg

vRQP3c6.jpg

A0rkvr0.jpg

8vpTIWo.jpg

r8QjgNV.jpg

PDCUIZZ.jpg

se nadaljuje ..


Pionirska železnica Budimpešta(HUN) - 28.4.2018

30.12.2018. - 18:23

Vikend izlet v Budimpešto sva z ženo izkoristila tudi za obisk pionirske železnice. Na postaji metroja Kossuth Lajos Tér se z metrojem št. 2 odpeljeva do postaje Széll Kálmán tér. Tu sva malo spraševala kako do pionirske železnice in nato sedla na avtobus št. 5 in se odpeljala. Vse manj nama je bilo jasno kje sva, saj smo se peljali vse dlje od Donave in v hrib. Na eni od postaj sva se odločila da greva dol in če ne drugače, se vrneva na izhodišče. A k sreči sva naletela na mladega vodiča ene od skupin, ki nama je pojasnil, da se morava peljati še dve postaji z zobato železnico št. 60 -https://welovebudape...heel-railway-2/ in bova na cilju. (Še so prijazni ljudje na svetu in le teh je na Madžarskem res dosti. Polega tega vsi govorijo angleško, pa ne samo mlada generacija, tudi 40, 50 letniki se potrudijo vsaj osnovno pojasniti.) Kmalu sva bila na vrhu hriba, kjer je ena od dveh končnih postaj 11,2 km dolge pionirske železnice -http://www.gyermekva...hnical-details/ zgrajene istega leta kot naša ljubljanska oziroma Viško-Koseška. Ampak naše ni več že 64 let, Madžarska pa še vedno obratuje in to uspešno, saj vozijo polno zasedeni vlaki. Kdor zna pač zna. Pogledala sva postajo Széchenyihegy, kupila vozovnici in po slabih desetih minutah smo se že odpeljali ob strumnem pozdravu pionirjev železničarjev. Proga poteka v glavnem skozi listnat gozd, kjer so ravno cvetele same akacije in se počasi spušča proti končni postaji Hűvösvölgy. Ura je trajala slabo uro, pogledava še končno(ali začetno, kako se vzame) postajo in se spustiva nekaj metrov na končno postajo več tramvajskih prog, ki je zgrajena iz lesa v starinskem slogu. Kot povsod tudi tu ni za čakati več kot pet minut in že se peljeva s tramvajem št. 61 proti centru mesta.
 
4DE1FBB.jpg
LifjeQN.jpg
Cfyh1h2.jpg
cs6SowL.jpg
CYUmcuQ.jpg
1LxzO5T.jpg
TxdduBD.jpg
kgFWLaC.jpg
La9Askw.jpg
x19jI8p.jpg
se nadaljuje
 
 

Nekdanja proga Ljubljana - Vrhnika

25.05.2015. - 11:54

Železniška proga Ljubljana - Vrhnika je nekdanji normalnotirni železniški odsek, ki je bil v uporabi med letoma 1899 in 1966. Dolžina proge med postajo Brezovica, kjer se je proga odcepila od Južne železnice in postajo Vrhnika je bila 12,4 km. Več o sami progi na - http://sl.wikipedia....ovica_-_Vrhnika

 

wua-Captur.png


Srečanje prijateljev železnice - Jesenice, 2.6.2013

02.06.2013. - 19:33

Ob veliki modulni železniški maketi - MODULNA MAKETA JESENICE, se je danes na SREČANJU PRIJATELJEV ŽELEZNICE zbralo precej ljubiteljev tega zanimivega hobija iz Slovenije, Hrvaške, Avstrije in Italije. Obiskovalce smo pričakali s simboličnimi spominskimi vrečkami z nekaj promocijskega materiala o Sloveniji in Jesenicah.

 

Sledil je pozdravni govor organizatorjev in župana Jesenic g. Mencingerja

 

Gostje iz Trsta so predstavili model tramvaja iz Opčin

 

Marjan Polach je predstavil nekaj modelov lokomotiv v merilu LGB

 

Boštjan Jarc je predstavil svoje modele stavb in predorov ter portalov z Bohinjske proge

 

Roman in Venčeslav Thaler sta predstavila Pionirsko progo v Ljubljani

 

Sledil je ogled modulne makete Jesenice

 

V nadaljevanju je sledilo presenečenje dneva - prihod parne lokomotive v kurilnico na opremo

 

Lokomotiva 06-018

 

na okretnici