Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

homonovus

Member Since 07.10.2009. - 07:33
Offline Last Active 15.08.2019 21:30

Topics I've Started

Vrhunac bezobrazluka ZET-a

23.07.2012. - 13:13

Već dulje vrijeme postoji ovakva tema vezana za dogodovštine iz HŽ-a pa mi se čini da je vrijeme da i ZET dobije svoju temu ovog tipa jer ono što ispada zadnjih godinu, dvije iz ZET-a zaista ima smisla staviti na jedno mjesto.
Dosad su teme vezane za tu problematiku bile nabacane na više različitih tema - Neću platiti, najavljene obustave u prometu, kontrolori, cijene i sl.

Konkretno kap koja mi je prelila čašu se desila prošli četvrtak (inače spominje se u temi My link ).

Vraćao sam se sa koncerta na Medvedgradu i došao do Trga bana Jelačića i na ATRON-u je pisalo da linija 34 dolazi za 8 minuta. I čekam ja tako dok ATRON nije pokazivao linija 34 0 min. I stoji to tako koju minutu i jednostavno nestane sa popisa.
To sam već negdje prije doživio i tada se desilo da je 5 minuta nakon toga linija 34 ipak došla.
Poučen tim iskustvom odem do table vidjeti u koliko bi trebala proći linija 34 Trgom. Međutim na tabli tog podatka naravno NEMA. Ima početna i završna vremena kretanja dnevnih linija, ali o noćnoj liniji niti riječi. Na kraju odlučim otići do Dubrave jednim od tramvaja koji su išli u spremište i sad u Dubravi pitanje - čekati li ne čekati sljedeći noćni tramvaj/autobus? Naravno na stajališu u Dubravi uopće nema table, a kamoli redoslijeda vožnje noćnih tramvaja.
I odlučim otići pješice do Retkovca. Za pola sata sam stigao do Retkovca, ali noćnog autobusa nije bilo.

Ponukan svim time pošaljem upit u ZET:

Poštovani,
molim Vas za objašnjenje onoga što sam doživio večeras po pitanju gradskog
prijevoza. Došao sam navečer u 00:05 na Trg bana Jelačića i na ATRON uređaju
je pisalo da linija broj 34 u smjeru Dupca dolazi za 8 minuta. Međutim
vrijeme se spustilo do 0 minuta i nekih 2 minute je pisalo da linija 34
dolazi za 2 minute i onda je linija 34 jednostavno nestala sa popisa
nedolazećih vozila. Probao sam pogledati na info stupu u koliko sati bi
trebao biti na Trgu, ali na info stupu nije bilo informacije o voznom redu
noćnih tramvaja već samo dnevnih. Na kraju sam do Dubrave došao sa tramvajem
br. 13 koji je vozio do spremišta Dubrava, a od Dubrave do Retkovca sam išao
pješice i u tom vremenu se linija 34 nije pojavila.
Molim Vas za objašnjenje kako se ovo moglo dogoditi? Naime sad sam išao
pogledati na Vašim stranicama i tamo piše da linija 34 na Trgu bana Jelačića
stanica jug treba biti u 00:15. Ja sam od 00:00 išao pješice od Frankopanske
do Trga i ta linija nije prošla i sa Trga sam otišao iza 00:20 i ta linija
nije došla.
Također Vas molim ovim putem da zamolite odgovorne da na info stup na
stajalištu Trg bana Jelačića jug dopune sa rasporedom vožnji noćnih
tramvaja.
Sa štovanjem,


I dobijem odgovor:

Poštovani,
žao nam je zbog navedenoga, ali noćni tramvaji ne voze preko Trga bana
Jelačića.
http://www.zet.hr/vi...utobusi-izmijen
jenim-trasama.aspx
S poštovanjem!



Za Ured za odnose s javnošću
Goran Kekić,


Naravno da na stajalištu na Trgu nije bilo nikakve obavijesti da noćne linije ne voze preko Trga. A ne zaboravimo da je sam ATRON uredno najavljivao dolazak noćne linije.
Prema ovom mail-u ja mogu samo zaključiti da oni valjda očekuju da svaki dan prije nego idem u grad provjerim na internetu da li ima kakvih novosti na ZET-ovim stranicama, a ne bi valjda bilo loše ni tokom dana koji puta provjeriti.
Ne znam samo što sa svim turistima kojih je ovih dana pun grad. Gdje će oni provjeriti te informacije?

Bill Gates - najveći dioničar najveće kanadske željezničke kompanije

27.04.2011. - 15:43

Možda će nekoga interesirati da je Bill Gates navjeći dioničar navjeće kanadske željezničke tvrtke, a i Warrenu Buffetu nije strano ulaganje u željeznice...
http://www.sott.net/...est-shareholder

Poznan

06.01.2010. - 15:56

Bio sam na novogodišnjem susretu u Poznanu http://www.taize.fr/...rticle6610.html, u organizaciji braće iz Taize-a. Raspored susreta je bio poprilično bogat pa nisam imao baš vremena, ali nastojao sam odvojiti dva sata kako bih za forumaše malo poslikao tramvaje i vlakove u Poznanu.
U nastavku slijede slike...
Pomalo su nabacane, ali tako sam ih i slikao :lol

Linija br. 11
Posted Image

Unutrašnjost 11-ice
Posted Image

Aparat za poništavanje karata u 11-ici
Posted Image

Ako sam dobro shvatio - Zapadni kolodvor u Poznanu
Posted Image

Raspored kretanja na kolodvoru
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Zapadni kolodvor sa nadvožnjaka:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Siemens Combino:
Posted Image
Taj tramvaj me jako interesirao jer je to jedini u potpunosti niskopodni tramvaj u Poznanu. I sad mi je jasno što su značile one primjedbe da su naši niskopodni bučni... U usporedbi sa ovim tramvajem naši su bučni ko avion pri polijetanju.... Tek kad sam se vraćao navečer u skoro praznom tramvaju sam čuo osim kloparanja kotača lagano zujanje. Naši su neusporedivo bučniji :dupe

Posted Image

Posted Image

Čistilica za vlakove?
Posted Image

Spavaonica vlakova:
Posted Image

Posted Image

Poništavač karata u autobusu (obratite pažnju na datum):
Posted Image

Upravljačnica, ali nažalost zaboravio sam koji je tramvaj bio u pitanju :kul3
Posted Image

Aparat za kupovinu karata na stanici:
Posted Image

Prva vrata u Combinu:
Posted Image

Combino - unutrašnjost:

Posted Image

Godina proizvodnje Combina - 2004:
Posted Image

I to bi bilo to narode....
Nisam imao više vremena ganjati vlakove i tramvaje....

I samo još crtica....Ako mi još netko jednom kaže da naši zetovci loše voze... Neka ode u Poznan pa mi to ponovi... Ovi njihovi vozači tramvaju voze ko manijaci...

Planirani razvoj brzih željeznica Europa - SAD - Kina

02.11.2009. - 12:59

Možda će nekome biti interesantan članak:
http://www.technolog...m/energy/23672/
Gdje pišu o planovima za proširenje linija brze željeznice. Ima zgodna karta postojećih linija i planiranih.
:wink: