Jump to content

sakuntala park

Članovi
  • Posts

    2397
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

sakuntala park last won the day on June 7 2020

sakuntala park had the most liked content!

About sakuntala park

  • Birthday 26.09.1989

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Osijek

Recent Profile Visitors

18787 profile views

sakuntala park's Achievements

952

Reputation

  1. Zdravo Da se na istom mjestu ne ponavlja većina fotografija, od mene u ovoj temi samo jedna, a ostatak u fotogaleriji na linku ispod http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/11093-sakuntala-park-fotografije/?p=490949
  2. Vremena za traženje sačekuše nije bilo, pa je 105/106 dočekan na ulazu u Kolodvor Bliže Nakon što je strojovođa promjenio stranu, promjenio se i broj vlaka u 6211 s polaskom u 12:23 za Osijek Da ne ispadne da smo se tamo i nazad teleportirali , evo stajališta i kolodvora koje smo prošli na povratku Prvo Čeminac Zatim Darda Ne stigneš se ni okrenuti, a već smo u Osijeku, točnije Dravski most Jedno duže čekanje smo imali na ulaznom signalu prije Vukovarske ulice Ali stižemo na vrijeme To bi bilo to i od mene, pozdrav do neke druge prilike
  3. 2. dio Vlak 65870 Os - BM je iz Osijeka krenuo nešto prije 10 sati, u Dardi smo ga prestigli, a u Beli Manastir je stigao u 11:27 Vagon za osoblje se odvaja i stavlja na kraj druge kompozicije Nakon toga, 2062 001 odlazi ispred skretnica kako bi prešla na kolosijek sa vagonima repe, te ih izvukla i spojila u jedan vlak Vagoni prelaze i ovu vagu koja se ne koristi Da to tako opišem, počevši sa lijeve strane. 1a i 1b kolosijek se koristi za utovar repe. Na 2. kolosijeku se svi vagoni natovareni repom spajaju u jedan vlak. Na 3. kolosijeku se odvija putnički promet. Pa slijedi 4., 5. i 6. na kojem su ili vagoni koji čekaju prijevoz ili samo prolazni. Zatim treba opet dovući prazne vagone na utovarna mjesta I proces punjenja počinje ponovno Zadnji dio donosi povratak kući
  4. Evo i mene na redu za reportažu. Bit će ponavljanja kadrova ali to je neizbježno Nismo imali sreće sa Mađaricom, ali i ovo što smo uhvatili je bilo dobro za 1. put. Sve je krenulo sa osmijehom vidjevši novoobnovljenog 7121 105/106 na vlaku 6206 Udoban, za mene nije kičmolomac (kao što nije ni nagibni) tako da sami prosudite kakva su sjedala Kolodvorska situacija u 10 sati Točno na vrijeme, stižemo u Beli Manastir. Brzinama od 100 km/h se stigne za pola sata! Izmakao nam je dolazak ovog teretnog iz Mađarske Ali zato ne propuštamo ove vagone sa šećernom repom Evo ih iz još jednog kuta I još jednog U drugom dijelu dolazak teretnog, a do tada slobodno i dalje komentirajte naslov putopisa (bolje to nego spaljeno nebo )
  5. 1. puta na okupljanju ovakve tematike i bilo je savršeno Od ispravnih/neispravnih... ... navijačkih ... putničkih vlakova Do roštilja Hvala organizatoru/ima i ostatku ekipe kao i prijevozu Varaždin - Zagreb Ostatak fotografija, za one koji prate, sa jednodnevnog puta će biti u galeriji.
  6. Kad smo komentirali, taj dio sam posve zaboravio pa sam mislio da spominješ na prugu od dvorca pa do Višnjevca, a ne od trga do okretišta Podgrađe. Da, taj dio je stvarno loš i nije obnavljan već dosta dugo te se ne može nikako uspoređivati niti s jednim dijelom na novoj pruzi za Bikaru. A sad, da je toliko lošiji nego iz 2008. godine to je sigurno. Vjerojatno osjetiš veću razliku u kvaliteti nego mi koji se vozamo svaki dan Ja se sjećam kako se sve ljuljalo na tom dijelu i dok sam išao u osnovnu, a to je tamo negdje 2002. godine bilo. Pitao si za 0715, slika ima, zadnji puta sam ga uhvatio u 1. mjesecu, a i vidio ga nakon toga. Eh, ja vožnju Genšerom po Zagrebu neću vjerojatno nikad doživjeti Put u Osijek bi mogao vrlo brzo, nadamo se kako će još ove godine pruga kroz Višnjevac biti puštena. Ako će se riješavati Genšera dolaskom T4 iz Zagreba, onda želim da taj dolazak bude za jedno 30 godina Sve u svemu, pohvale na putopisu
  7. Jutros sam tek uočio na tvojim fotografijama tramvaja 1238, a čini se da ni ti nisi primjetio To su promjenjeni farovi koji su sad isti kao na 9530... Iz teme o produžetku pruge: Dakle spominjalo se da će ići do Školske ulice (pruga je trenutno postavljena do iste i to je prvi plan bio gradnja dotle). Škola se ne vidi sa mjesta pruge već se mora dosta pješačiti prema jugu. Škola se nalazi skoro kod same željezničke pruge. Zatim se spominjao produžetak od 300 metara do Hercegovačke ulice, a okretište kod I.B.Mažuranić se nigdje ne spominje i to je prva riječ. I sad barem ne moram obilaziti Višnjevac još neko vrijeme jer sam sve vidio
  8. Lijepo, ako smijem upasti u putopis (nisi naveo zabranu ) Mala greška kod numeriranja, 1237 parkiran na vanjskom dijelu remize. Tamo stoji od nedavno. Inače, Genšeri voze radnim danom na voznim redovima 3, 6, 9, 11, 12. Jednom sam ga vidio i na voznom redu 4, a budu i na 10, kao i na 15. I moraš malo pojasniti kako je pruga prema Višnjevcu "dosta propala". Mislim da je čak u boljem stanju nego mnogo novija pruga između Kirove i Huttlerove, kao i na jednom mjestu između Krbavske i Gradskog vrta. O onoj najnovijoj kroz Višnjevac se bojim i pomisliti kakva je već sada, ako novu cestu moraju, ni nakon 6 mjeseci, sanirati. Čekamo dalje
  9. Odlično Dao si i meni jednu ideju što se tiče putopisa I to na produženi zapad (Višnjevac) - Ali ipak onda nešto kasnije
  10. Nego, imam slabu internetsku vezu (kao da sam na otoku a ne Gospiću) pa sam čekao da putopis završi Ali tek smo na danu 4 ) Krasno putovanje a ima se i podosta toga naučiti iz tvojih opisa Moji jedini otoci na kojima sam bio su Pag (čak 3 puta) i Krk... Nadam se još pokojem do kraja života Sljedeće gledanje putopisa najavljujem za mjesec dana
  11. Lijep Cipelcug, kad vidim što sam sve mogao obilaziti dok sam bio u Rijeci... Najbolje će pokazati ova crvena krivulja koju sam ucrtao, kuda ide ta pruga
  12. Bilo je par kadrova iz Rijeke, kao i par riječi o nezgodi koja se dogodila upravo tamo; iskakanje jednog teretnog vagona iz tračnica. Više o tome sam stavio u temu HŽ u medijima na linku http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/7323-h-u-medijima/?p=418176
  13. Ma kakva crna slika, evo sada su na RTL vijestima rekli kako će se do 2017. godine na relaciji Rijeka - Zagreb, putovati 2 sata i 15 minuta
  14. Ne baš svi, ali uskoro više nitko Drago mi je vidjeti ovaj vlak na pruzi gdje do sada nije nikada vozio i svaka slika bez obzira na kvalitetu je dobro došla
  15. Uživao sam u slikama sad dok to ne mogu gledati uživo No, bilo je i vrijeme da je Drava porasla nakon mjeseci i mjeseci vrlo niskog vodostaja zbog nedostatka kiša i zbog suše još od prošle godine. Pozdrav.
×
×
  • Create New...