Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

EuroCity

Member Since 09.03.2009. - 00:44
Offline Last Active 16.08.2019 15:13

Topics I've Started

Splitski metro

11.06.2019. - 11:32

https://www.index.hr...la/2092175.aspx

 

 

S DRAŽESNIM zakašnjenjem od dvije minute i 56 sekundi danas je u 10.13:56 počeo prometovati takozvani splitski metro. Zapravo, riječ je o vlaku koji povezuje kolodvor Kopilica, u predgrađu, s glavnim kolodvorom na rivi i prometuje trasom kojom i inače vlakovi stižu u Split.

 

Događaj je dobio finu pompu, uz predstavnike Hrvatskih željeznica tu su i Blaženko Boban, splitsko-dalmatinski župan, Andro Krstulović Opara, splitski gradonačelnik te bulumenta lokalnih političara.

Vlak vozi pune četiri minute kroz pothodnik izgrađen krajem sedamdesetih, uoči Mediteranskih igara, do kolodvora uređenog osamdesetih godina prošlog stoljeća.

 

Na Kopilici je, pak, dotjerana jedna prostorija s četiri šaltera za prodaju karata i informacije. Projekt bi vjerojatno imao više smisla da je realizirana fiks-ideja aktualne gradske vlasti o preseljenju glavnog željezničkog i autobusnog kolodvora u Kopilicu. I dok je vožnja bila kratka, uzvanici već četvrt sata daju izjave medijima.

Mali korak za Split, a sitan za čovječanstvo.


RSA - Royal service agency

09.12.2014. - 10:37

Poštovani,

 

stupanjem na snagu novog voznog reda za 2015. godinu (u nedjelju 14. prosinca 2014.) obrt InterCity Maestro prestaje sa djelovanjem,

a vagon restorani prometovati će pod imenom nove firme ROYAL SERVICE AGENCY, putnička agencija j.d.o.o. za usluge u turizmu.

 

CgVfQZ.jpg

Dana 18. studenog 2014. godine podmireni su svi dugovi obrta IC Maestro prema Ministarstvu finacija, odnosno Poreznoj upravi te je podnesen zahtjev za zatvaranjem istoga.

Prema Rješenju nadležnog ministarstva, obrt sa djelovanjem prestaje zadnji dan važećeg voznog reda 13. prosinca 2014. godine.

 

Od početka djelovanja obrta koji je u početku nosio naziv IC PLUS, a kasnije je Rješenjm ime promijenjeno u InterCity Maestro pokazalo se da obrt kao oblik tvrtke nosi bezbroj problema u poslovanju i partnerstvu sa Hrvatskim željeznicama. Iako smo to znali od samog početka, prije dvije i pol godine nismo imali 20.000,00 kn kao temeljnog kapitala koje je bilo potrebno za otvaranje firme (d.o.o.), a tada još nije postojala opcija j.d.o.o.-a. Svi ste dobro upoznati sa time da smo u samom početku naišli na birokracijske probleme koji su za posljedicu imali promjenu paiprologije koja nam je stvorila dodatni trošak., pa se ovim putem zahvaljujemo svima (vama) onima koji su se odrekli pokoje kave i pomogli nam da pređemo preko prepreka.

 

Prošla godina kada je VR-om vagon restoran bio propisan na vlaku IC 540/541 VInkovci-Zagreb-Vinkovci, doslovno je zaustavila svaki mogući oblik napretka i poboljšanja usluge. Zbog rashoda, a malih ili skoro nikakvih prihoda, sa tom linijom smo otišli u minus i stvorio se dug od oko 100.000,00 kn. Sve do prije cca. tri tjedna nam je trebalo da pokrijem to dugovanje i poslovanje svedemo na nulu. Nimalo ugodan period za moje djelatnike i mene koji smo se odricali puno toga da vratimo dug i konačno krenemo naprijed.

 

Do unazad mjesec dana prema planovima HŽ PP-a za novi VR vagon restorani su trebali biti povućeni iz prometa, tada sam počeo razmišljati o drugim opcijama za sebe i djelatnike koji su uz mene od samog početka i koji mi nisu okrenuli leđa kada je bilo najgore. Kako sam od svoje 18. godine u turizmu kroz honorarne poslove pratitelja putovanja i vodiča, a imam i jednogodišnje iskustvo u organizaciji putovanja, odlučaio sam se na djelatnost putničke agencije sa masom drugih djelatnosti jer kao privatni poduzetnik na iskustvu protekle dvije i pol godine sam shvatio da treba imati i rezervnu poslovnu opciju/ideju.

 

Djelatnost vagon restorana kao jedini izvor prihoda nije dobra opcija jer prihodi jedva da pokriju troškove. Ukupan dnevni promet po vagonu u prosijeku iznosi oko 500 kn, a u rashode ide redovno održavanje unutrašnjosti vagona, plaće radnicima, nabava robe, zakupnina HŽ PP-u, ugostiteljska oprema, radna odjeća... Na liniji vlakova IC 540/541 promet je u prosijeku bio 70 kn po danu, pa uz ovdje navedene razloge eto i odgovora zašto smo otišli u minus i stvorili ogroman dug.

 

Kako se bliži stupanje na snagu novog VR-a, jedan od vagona smo obukli u novo ruho. Veći dio "nove odječe" su samoljepljive naljepnice, a mali dio je lak koji nije izdržao kišu tako da je na vratima dio boje otpao. Na žalost vremenske prilike ovaj vikend nam nisu dale adekvatne uvijete za bojanje, pa smo uz natezanje najlona i kišobrane pokušali odraditi i bojanje, no kiša je bila jača od naše želje i volje da završimo uređenje vagona izvana. Za sve one koji planiraju nešto raditi sa samoljepljivim naljepnicama, savijet je da što više toga sami iskroje. Nas je materijal za cijeli vagon koštao oko 400 kn, a sami smo iskrojili i postavili iste. Što se tiče laka na vratima, čim vrijeme dopusti popravit ćemo boju da izgleda kako smo zamislili.

 

U novom VR-u i dalje ostajemo na uhodanim linijama: InterCity "Podravka" 580/581 na relaciji Osijek-Zagreb GK-Osijek i u sastavu brzih vlakova 702/703 i 782/783 prema kalendaru prometovanja na relaciji Osijek-Zagreb GK-Rjeka-Osijek.

 

Možete nas pronaći i na webu na adresi: www.rsa.hr (stranice su u izradi, te se nadam da će do Nove godine biti gotove).

 

Popis djelatnosi agencje ROYAL te ostale podatke o registraciji tvrtke možete pronaći na https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:030153413

 

ROYAL SERVICE AGENCY nije tvrtka koja će kao obrt InterCity Maestro (ili-ti IC PLUS) pružati usluga samo kroz djelatnost vagon restorana jer ponovno proživljavti rizik hoće li nam HŽ PP produžiti ugovr ili ne, hoću li morati otpustiti ljude koji rade kod mene, razmišljati hoću li moći pružiti Božić radnicima svaki put kad stupa na snagu novi vozni red više ne žeim prolaziti. Iz tog razloga na popisu djelatnosti imamo 147 stavaka koje u slučaju povlačenja vagon restorana iz prometa moje osoblje i ja možemo pretvoriti u novi posao i tako si osigurati egzistenciju.

 

S druge strane, ako ovaj posao zaživi, uz vagon restorane, pružanje usluga putničke agencije te ostalih usluga u turizmu, plan je da u budućnosti usluga Royal obuhvati i najsitniji detalj od prizvodnje zrna žita, preko prerade, proizvodnje peciva, transporta pa sve do onog trenutka kada putnik na stolu dobije svoje pecivo i uživa u svakom trenutku svog putovanja. Do sada kroz obrt i Zakon o obrtu nismo mogli planirati, a kamoli izvesti nešto tako bez financijskih ulaganja u papirologiju i dugotraju borbu sa birokracijom. Prema popisu djelatnost  možete vidjeti i druge poslove koje smo naveli, a nemaju veze sa osnovnim djelatnostima ROYALA, no u konačnici ako planovi u narednih 10-ak godina budu ostvareni, onda će i to doći na svoje.

 

Vama svima hvala na podršci u ove dvije i pol godine, hvala na svakom onom Vašem posjetu našim vagonima, svakoj vašoj fotografiji kojom ste arhivirali naše postojanje, svakomo pračenju naše djelatnosti i interesu za našim usugama.

 

I baš kako kažem u svojim najavama u vlaku u ime HŽ PP-a i u ime svoje tvrtke:

 

ZNAMO DA IMATE IZBOR, ZATO HVALA ŠTO STE SVOJE POVJERENJE UKAZALI NAMA I ODABRALI NAS DA BUDEMO DOMAĆINI NA VAŠEM PUTOVANJU.

 

 

S poštovanjem!

 

 

U Požegi, 09. prosinca 2014. godine.

 

Ivan Stojaković,

ROYAL SERVICE AGENCY

 

 

 

 

 

 

 


Bliski susret vlakova između Sesveta i Dugog Sela, 22.06.2014

22.06.2014. - 22:52

Koji je razlog večerašnjeg kolapsa oko D.Sela? Kvar (nečega) + remont = totalni kaos!

Pomoć

04.07.2012. - 16:59

Ekipa...
Ovim putem moramo poduzeti neke korake (koji su vrlo nepopularni i nimalo poželjni), a koji su vezani uz pokretanje projekta InterCity PLUS.
Naime, zbog neugodne financijske situacije nedostaje nam manji dio sredstava (oko 5000 kn) zbog čega smo primorani obratit se svima Vama za pomoć.
Stoga, sve Vas koji ste voljni (i u mogućnosti) sudjelovati u pokretanju novog projekta, pozivamo da nam donirate simboličan iznos sredstava u iznosu od 20 kuna.
Unaprijed hvala svima!

InterCity MAESTRO

21.06.2012. - 10:47

logoicplus.png

01. srpnja 2012. sa djelovanjem bi trebao krenuti" InterCity PLUS" - servis za pružanje dodatnih usluga u vlakovima visokog ranga. Tako bi se u sastav IC vlakova 1522/1523 na relaciji Zagreb-Split i obratno trebao uvrsttiti vagon restoran sa standardnim, te nekim potpuno novim uslugama. Nadamo se da će " InterCity PLUS" kao novi brand Hrvatskih željeznica zaista postati toliko neophodna stvarnost 21. stoljeća.