Jump to content

Levente

Članovi
  • Posts

    2007
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Levente last won the day on November 29 2022

Levente had the most liked content!

About Levente

  • Birthday 20.11.1991

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Virovitica, HU (Verőce)
  • Interests
    željeznice bilo gdje

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Levente's Achievements

227

Reputation

  1. Levente

    Pozdrav iz...

    U Egiptu sam. Fotografiranje vlakova je, blago rečeno, otežano. Kolodvori su strateški objekti i po pravilu se ne smiju fotografirati. Unatoč tome na Google Mapsu ima stotina fotki o većim kolodvorima, bilo od lokalaca ili od turista. Doživio na vlastitoj koži što sve ovisi o policajcu u službi (svaki kolodvor ima policijsku stanicu i policajac prati svaki vlak). Ovaj put sam imao sreću i mogao slikati vlak Aleksandrija (Moharram Bek) - Marsa Matruh. (U drugim slučajevima sam morao isključiti kameru i plan obilaska je pao u vodu.) Rano jutro na početnom kolodvoru Moharram Bek (ti vlakovi ne polaze sa glavnog kolodvora Aleksandrija, ovo je predgrađe): Likovni signali su izgrađeni od Britanaca a sistem je još uvijek a funkciji: Uz prugu je veliko gradilište, gradi se nova brza pruga, došao sam upravo radi obilaska stare pruge: Pruga vodi kroz pustinju i nedaleko Sredozemnog mora: Križanje u kolodvoru Grawlla: Obožavam staru britansku tehniku i nevjerojatno je kako sve ovo još uvijek fukcionira unatoč skandaloznom stanju infre i održavanja. Tračnice su u toliko očajnom stanju da sam više puta bio siguran da ćemo iskočiti. Trenutno toliko vremena sam imao da vam pokažem ponešto iz Egipta. Ako ste zainteresirani, vjerojatno u 5. mjesecu ću imati dosta vremena da napravim putopis.
  2. Ja bih više rekao da je na koridoru X drastično pao obim teretnog prometa. A još k tome Vinkovci kao čvor brojnih pruga ne može profitirati od pozicije jer gotovo nema tereta (možda 2-3 tjedno za Vinkovce i za Bosnu, dok je prije bilo 2-3 dnevno). Ranžirni kolodvori na sretnijim koridorima rade punim kapacitetom (da ne idemo daleko: Wien Kledering ili Ljubljana Zalog). Veći je tamo problem što nema radne snage. Skretničar je jedan od najtraženijih stručnjaka u Austriji... A baš zato je tužno vidjeti da ovako velika stanica propada a tranzitni promet se prebacio na druge pravce. Ali možda sam se previše pomaknuo od teme. Zagro, hvala ti na odličnom putopisu, par puta sam vidio taj teretni kolodvor s vlaka i uvijek me je privlačio zbog veličine.
  3. Posljednjih par godina, i zbog familije i zbog posla, bio sam većinom odsutan s foruma. Sad imam novi posao (željeznička logistika - prijevoz žitarica ) i nadam se da ću imati i više vremena. Ovih dana se spremam u Tajland, ako je netko zainteresiran počet ću i putopis već sa terena pa većinom naknadno.
  4. Moram priznati da se ovaj tip bika može smatrati čak i kao umjetničko djelo, jako mi se sviđa. Drugdje ih još nisam vidio.
  5. Fotke u jutarnjoj magli (posebno onaj teretjak s repom) su prva liga! Hvala na lijepoj reportaži.
  6. Slike su prva liga! Posebno mi se dopada ona s kukuruzom u Mrzom Polju, našli ste odličnu kompoziciju. Nego ono da se Šved pokvario u snijegu...ipak, Švedska je puno hladnija zemlja i čovjek bi očekivao da su tamošnji vlakovi stvoreni za minuse. Eto, nisu baš.
  7. Istina, pomalo je zastrašajući, ali ujednom i fascinatno kakvu tehniku su mogli izgraditi naši preci. Danas kad se gradi tvornica bolje da se ne govori o kvaliteti. super putopis!
  8. Uvijek sam htio postati prometnik na kolodvoru Meja, kolodvor s najljepšom panoramom na svijetu. U Budimpešti imamo oko 5mm snijega ali pada već od jutra...
  9. Lijep putopis, a centar Čakovca uopće se ne čini depresivnim. Zgrade su, kako vidim, obnovljene, samo na ulicama nema ljudi... Najviše bih reko da je Čakovec lijep ali pospan grad.
  10. Komentiram treću sliku (inače izvanrednog) putopisa: Selo Bizonja (mađ. Bezenye) ima veze i sa željeznicom. Pruga iz Đura i Hegyeshaloma za Bratislavu ide preko sela, ali prometa preko granice više nema. Nekadašnji vlak "Jadran" iz Praga za Split je vozio preko Bizonje. Hrvatsko stanovništvo sela vješto čuva svoju kulturu, ako želiti vidjeti hrvatsko selo na slovačko-mađarsko-austrijskoj tromeđi Bizonja je pravi izbor!
  11. Ma s tim snijegom nemoj mi reći da si "standardni mediteranski". Da, po cijeloj Dalmaciji se to vidi, u uskim ulicama Dioklecijanove palače ne vidi se nebo zbog rublja...
  12. Kako konopi s kuće idu prema svim stranama baš izgleda da je Tvoja kuća šator i samo ti konopi je drže. Jel to inače za sušenje rublja?
  13. Od Jadranskog do Baltijskog mora! Taj put sam ostvario vlakom prije tjedan dana, sad se vraćam is Poljske i iskoristim WiFi-mrežu u vlaku. Iz Hela I Šćečina ima već par putopisa, izabrat ću vam manje poznate gradove.
  14. Nama najbolje ako nikada, jer Lička pruga bez dizela je k'o pivo bez alkohola: ista boja, isto ime, no ipak osjećaj nije isti.
  15. Pfaffe, opet ćeš imati stuju s normalnog dalekovoda! 233 tisuće kuna - sve za Tvoje zadovoljstvo. Izvor: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=414835
×
×
  • Create New...