Jump to content

duma

Članovi
  • Posts

    444
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    Zagreb

duma's Achievements

0

Reputation

  1. naprotiv!! volim ja i "slikovnice", ali ovo je bilo nesto posebno, kompletno u svakom pogledu! mislim, nadam se da ces se nadmasiti u buducim putopisima mislim da za sada uvjerljivo vodis sa najduzim putopisom sa najvise fotki, odlicno poslozenim detaljima i digresijama na situacije u kojima si se nasao sa svojom putnom ekipom, nisam se dosadjivao citajuci, ali je bilo dosadno cekati nove nastavke no i to si dobro odigrao, jer da si sve stavio odjednom u komadu to bi bio overdose
  2. svaka cast za putopis, stvarno si majstor slike i rijeci! salio se ti ili ne - AFAIK ni najveca ljepota ovog svijeta nemre "popeglat" nedostatak kvalitetne komunikacije i konstantnu (jednostranu) netrpeljivost u medjuljudskim odnosima
  3. FLV Player - http://www.download.com/FLV-Player/3000-13632_4-10467081.html
  4. sve pohvale za odlican ekšn pohvala i za hrabrost/ludost za fotke oci u oci sa kompozicijama, opreza nikad dosta kroz hodnik mi jos uvijek ne prolazi karavela, ali uvijek postoji prvi put, imat cu upozorenje na umu ...drugi put probaj samo zajahat burobran, nemoj se igrat sa ravnotezom
  5. majstore! same pohvale imas!! ....da se ubacim sa dogodovstinom sa bugarskim kondukterom, ocito su bazdareni na 10€ nas osmero putovalo je u tursku preko bukuresta, imali smo euro-domino. dolazi kondor, mladji, relativno neuredan i pomalo razdrljane uniforme trazi nas karte. pruzamo mu 8 karata sa rezervacijama (taman nas 8ero u jedan kupe), prakticki jedini komadi papira koji ce nas dovest do istanbula i nazad. uzima ih, naslonjen na vrata kupea pregledava karte, baca pogled na nas i kolicinu stvari s kojom putujemo (8 VELIKIH ruksaka, 10 malih ruksaka, oveca kartonska kutija sa hranom i gitara), jedva smo se stisli u kupe sa svima tim stvarima. odjednom pocinje galamiti (na rumunjskom, vjerojatno ), pokazujuje na karte i rezervacije, pa kazipstom mase lijevo-desno, pa pokazuje na brojeve sjedala, pa opet mase kazipstom lijevo-desno - pantomina mu je vrlo tecna. pokusavamo se sporazumjeti na engleskom, ali on ponavlja rutinu sa kazipstom, okrece se prema prozoru hodnika, otvara prozor, desnom rukom mase kartama ispred otvorenog prozora, a lijevom pokazuje na svakog od nas i dere se "UAN JURO, UAN JURO, UAN JURO, UAN JURO, UAN JURO, UAN JURO, UAN JURO, UAN JURO...... TEN JUROS!!" prevedeno, svako bi trebao dati po euro da dobijemo karte nazad, ali lik zaokruzuje na 10€, nek se nadje nakon isplate karte smo dobili nazad, a srce mi se vratilo iz pete na svoje mjesto... slicno nas je htio "oderat" neki mladi kondor u bugarskoj, sa svojom mladjom kolegicom je dogovarao koliko ce nam zaracunat, napisao je i "potvrdu" (papiric sa zvrljotinom "10€"), taman kad smo mu dali novcanicu dolazi mama-koka-kondukterka-kontrolorka, prvo se dobrano izderala na oboje (izgledalo je kao da ce past i pokoji samar), onda se snimirila, primila za glavu sa izrazom lica "boze, s kim je radim" i na kraju se na vrlo tecnom engleskom ispricala, vratila 10€, zazeljela sretan put i krenula dalje hodnikom, usput i dalje grdeci svoje dvoje ucenika
  6. ima vec vise od 2-3 godine od kad se spominjalo uredjenje biciklisticko-pjesacke staze trasom starog pionirca, ne znam kako stoje stvari sa "donjim" djelom trase, ali gornji dio, uz mirisevecku cestu (od granesine do dva potoka) trasa je jos relativno prohodna od kada su hrvatske vode pocele sa sporadicnom "koritozacijom" potoka trnava pricalo se da bi, kad vec betoniraju potok, napravili stazu koja bi potpuno pratila potok.... to je, naravno, bilo neizvedivo jer ljudima gruntovi / vocnjaci / vrtovi / polja / kuce idu do samih potoka... onda su se hrvatske vode sjetile da one polazu pravo na gospodarenje uskim pojasom sa svake strane potoka, zbog odrzavanja, itd... i onda su sjekli sve sto im se naslo na putu, od starih jablana do stabala voca (been there, seen that) uglavnom, od toga (staza uz sami potok) mi se cini da ne bude nista, barem ne cijelom duzinom potoka... a za stazu trasom pionirca sam ZA!
  7. zuti stupovi KMa su zadnji stupovi 3kV? Ne. Žuti stupovi su na mjestu gdje nema napona. Taj dio je rasklopcima odvojen od 3 i 25 kV mreže. Žuto je zapravo granica koju ne smiješ preći sa podignutim pantografom. vidio sam rasklopce (na ovoj fotki) izmedju zutih stupova i 1141 pa sam zato i pitao, misleci da je samo rasklopac "granica napona" koliko je dugacak taj "neutralan" potez pruge?
  8. zuti stupovi KMa su zadnji stupovi 3kV?
  9. time se jedino moze pozabaviti neki jaki sponzor (banka, uvoznik...), a politicar ce prerezati traku i busati se kako je (dijelom) zasluzan za to dok izborno tijelo muce egzisencijalna pitanja politicarima je ocuvanje zeljeznicke/gradske povijesti zadnje na pameti
  10. prije cca 5-6 godina sam setao uz prugu kod Skakavca, kada se (ako se dobro sjecam) iz smjera karlovca prodje vojarna i krene prema (tada jedinom) ducanu trasa pruge prolazi iza tog ducana i na dosta mjesta fali tracnica, pragova je uglavnom bilo, a sve je jaaaaaaaaako zaraslo u sjecanju mi je da je postojao i kolosjek do vojarne, ali na karti nije ucrtana ni vojarna ni kolosjek...
  11. vise mi lici kao "pipa" za ukrcaj/pretovar žita iz vagona u kamione (ili obrnuto?), kao sto imaju kombajni koji tokom zetve usput pretovaruju zito u prikolice traktora
  12. moze pojasnjenje? a) pruga zavrsava u zadru "konzumovim" kolosjekom? na mjestu stare stanice zadar niknuo je konzum, odnosno zgrada stanice prenamjenjena je u konzum? c) netko je izdao gradjevinsku dozvolu da se izgradi konzum posred pruge?
  13. to je to, stara poteže skoro ko Karavelić Samo pitanje kolko vagončeka ima na vlaku... Po mojoj procjeni jedno 3 - 4 Al ja mislim da se 2044 malo temeljitije poprave (i da ih štima ista osoba ko Turnerice ) da bi vukle ko blesave isto, ako ne još i dosta bolje. P.S. baš gledam opet i šteta kaj je majstor nije otfrljio 1-8 za potrebe snimanja Neki dan sam stajao u Gajnicama na stanici i gledam 2044 sa 5 pulmana kako krece sa stanice. Majstor je okinuo pjesak i ispalio se ko blentav sa stanice. Idu one itekako dobro. i ovaj se fino "ispalio" iz stanice od ubacivanja u 2. stupanj do ubacivanja u 8. stupanj - 22 sekunde (6-28 sekunda filmica)... kod ovakvih ubrzavanja na (pretpostavlja se) laganim putnickima se stupnjevi mjenjaju po osjecaju za filing, po principu "utakmica_pocinje_za_minutu" ili...? koja je procedura inace kod tezih garnitura? u sljedeci stupanj se ide tek kada se postigne odredjena brzina ili se vozi po nekom Volt / Amper instrumentu?
  14. prva fotka reportaze okinuta je u 14:47, posljednja u 15:21 => 34 minute, treba jos dodati vrijeme od ukrcaja do prve fotke jerbo sam taj dio prespavao, a i neko vrijeme je proslo dok su nas polako izvukli iz trajekta... po fotkama sa drugog aparata sve skupa je trajalo cca. 55-60 minuta guzve nije bilo, ni u vlaku, a ni na ostatku trajekta, paluba za motorna vozila bila je polupuna/poluprazna na toj relaciji plovi puno trajekata, sa nekoliko smo se i mimoisli, vjerojatno ima i pokoji brzi katamaran... a ovom trajektu prijevoz autiju ionako nije primaran...
  15. polu-rjesenje je da onaj koji objavljuje putopis, ili vise njih, "rezervira" postove na pocetku teme, tako (jedan ili) svaki od sudionika ima prostor u svom postu za stavljanje fotki na vrh teme, bez obzira koliko naknadno kasnije stavlja fotke u temu te fotke ce i dalje biti na pocetku teme... pozeljno je da o svakom dodavanju novih fotki autor napisu kratak post gdje naglasi od koje fotke su stavili nove fotke i stave link na taj post.... unutar posta gdje se tokom vremena dodaju fotke mogu se raditi "poglavlja" malo krupnijeg fonta, sa datumom dodavanja novih fotki sa strane nije neko pravo rjesenje, ali nije ni za bacit...
×
×
  • Create New...