Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

ex HŽ 2062 za Argentinu


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#41 Strojar

Strojar
  • Članovi
  • 5 posts
  • Joined 18.08.2008.

Posted 02.03.2012. - 15:49

Brojevi su 2062-006 za 2006 i 2062-011 za 2007.

#42 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 02.03.2012. - 17:19

Brojevi su 2062-006 za 2006 i 2062-011 za 2007.



Hvala ;)

#43 Strojar

Strojar
  • Članovi
  • 5 posts
  • Joined 18.08.2008.

Posted 06.03.2012. - 15:53

Ma, ta postolja su na svim našim EMD-ima ista, nema tu velike razlike, tako da pašu sa karavele na ličanke i obratno, nema to nikakve veze.
Al činjenica je da su sve naše karavele ostale na svojim postoljima, znači bivše Hž karavele (kanarinci za Saudijce). 4 nove karavele šta ste radili imale su emd postolja šta su preuzeta vjerovatno od kasiranih 661. A postolja od karaveli nikako ne možete imat više, jer dio ih vozi, a ostalo šta stoji nije u vašim pogonima, znači imate EMD postolja od bivših naših EMD lokomotiva, bilo 661,664 ili 646.
A sve 2062 koje su vam prodane prodane su na svojim orginalnim postoljima, tako da nema smisla izmišljat toplu vodu i pribacivat postolja vamo- tamo kad pašu na sve naše EMD lokomotive širine kolosjeka 1435 mm.

Jedino sad ako ove sad lokomotive neće ić na širi kolosjek od 1435 mm ?

Korišteni su original okviri postolja i H-nosači sa starih lokomotiva koji su poslani u NREC na "širenje" za 1676 mm kolosijek. Modificirana i kompletno opremljena postolja su onda direktno poslana u Argentinu iz Amerike.

#44 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 08.03.2012. - 00:00

Korišteni su original okviri postolja i H-nosači sa starih lokomotiva koji su poslani u NREC na "širenje" za 1676 mm kolosijek. Modificirana i kompletno opremljena postolja su onda direktno poslana u Argentinu iz Amerike.

To onda znači da je sukladnim postupkom moguće modificirati Lightweight Flexicoil postolje za uskotračnu prugu 1.067 mm, odnosno za 1m (naravno, pretpostavljam da se onda trebaju napraviti novi vučni motori, osim ako vučni motori za normalni kolosijek svojom širinom "pašu" u uskotračno postolje). Razlika je samo u tome, što na H nosaču za široki kolosijek imamo dva vara i jedan dodatak, a na uskotračnom H nosaču bi onda imali samo jedan var, tamo gdje smo izvadili nepotrebni dio. Usput, kako ovi modificirani H nosači sa dodacima zadovoljavaju dodatna opterećenja, naročito ona dinamička (obzirom da se radi o spoju)?
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#45 Strojar

Strojar
  • Članovi
  • 5 posts
  • Joined 18.08.2008.

Posted 09.03.2012. - 10:01

To onda znači da je sukladnim postupkom moguće modificirati Lightweight Flexicoil postolje za uskotračnu prugu 1.067 mm, odnosno za 1m (naravno, pretpostavljam da se onda trebaju napraviti novi vučni motori, osim ako vučni motori za normalni kolosijek svojom širinom "pašu" u uskotračno postolje). Razlika je samo u tome, što na H nosaču za široki kolosijek imamo dva vara i jedan dodatak, a na uskotračnom H nosaču bi onda imali samo jedan var, tamo gdje smo izvadili nepotrebni dio. Usput, kako ovi modificirani H nosači sa dodacima zadovoljavaju dodatna opterećenja, naročito ona dinamička (obzirom da se radi o spoju)?

D47 i D77 vučni motori koji se nalaze na lokomotivama standardnog kolosijeka se ne mogu ugraditi na uskotračna postolja nego se ugrađuju motori posebno razvijeni za tu svrhu (npr. D29).
Okviri i H nosači se stegnu u naprave, režu, pripreme za zavarivanje, postave na novu širinu, lagano zavaruju pazeći na unus topline, zavare se dodatna ojačanja na kritična mjesta i sve skupa se toplinski obradi da se riješi napetosti. Iskustva iz prakse ne ukazuju na ikakve probleme vezane uz ovu modifikaciju.

#46 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 12.03.2012. - 21:44

D47 i D77 vučni motori koji se nalaze na lokomotivama standardnog kolosijeka se ne mogu ugraditi na uskotračna postolja nego se ugrađuju motori posebno razvijeni za tu svrhu (npr. D29).
Okviri i H nosači se stegnu u naprave, režu, pripreme za zavarivanje, postave na novu širinu, lagano zavaruju pazeći na unus topline, zavare se dodatna ojačanja na kritična mjesta i sve skupa se toplinski obradi da se riješi napetosti. Iskustva iz prakse ne ukazuju na ikakve probleme vezane uz ovu modifikaciju.

Hvala na odgovoru!
EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#47 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 21.10.2012. - 17:22

Na railpicture.net ima nekoliko fotki naših ex 2062 006 i 2062 011.
Prva stranica.
http://www.railpictu...|||||||||||||||

#48 ocp

ocp
  • Članovi
  • 23 posts
  • Joined 15.09.2012.
  • LocationRijeka

Posted 15.01.2013. - 19:31

Našao par snimki LSM 1000 i 1001.

http://youtu.be/XYbtJglAkOc?t=40s







0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users