Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HZ PP 7022 (Gredelj)


  • Please log in to reply
1522 replies to this topic

#41 Silver

Silver
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 20.06.2007.
  • LocationZaprešić

Posted 02.10.2010. - 15:21

Ja samo vidim da se tu puno toga može pokvariti. Na "Srebrnoj strijeli" nije bilo takvih problema, jel' tako, Silver?


Tako je!

samoborcekver1_zps9440815b.gif


#42 Silver

Silver
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 20.06.2007.
  • LocationZaprešić

Posted 02.10.2010. - 15:35

Evo i fotke motora kakav ce koristiti Gredelj za DMU... I opet, hvala anonimnim informatorima! :D
pozdrav
toma


Prema ovoj fotografiji može se smatrati da su dotićni motor Kinezi već kopirali .

samoborcekver1_zps9440815b.gif


#43 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 02.10.2010. - 19:23

Motor na krovu vlaka.
Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?

#44 nbucic

nbucic
  • Članovi
  • 473 posts
  • Joined 08.07.2008.
  • LocationZagreb, Slavonski Brod

Posted 02.10.2010. - 20:03

Evo i fotke motora kakav ce koristiti Gredelj za DMU... I opet, hvala anonimnim informatorima! :mrgreen:
pozdrav
toma


Prema ovoj fotografiji može se smatrati da su dotićni motor Kinezi već kopirali .


U glavi su mi slike kako "the Kinez" trči natrag u hotel, pretpostavimo da je Sheraton ili Radisson SAS, spaja se na skype i gazdi šalje slike i opisuje mu kako šta treba raditi 8)
Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!
http://nedorecensam.blogspot.com/

#45 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.10.2010. - 00:06

Motor na krovu vlaka.
Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?


Ja znam samo jedan takav primjer - DB VT 618. Vlak je projektirao Alstom, a proizveo Fahrzeugtechnik Dessau. Diesel motor, generator i spremnici goriva su na krovu. Postoji samo prototip, i u seriji takvog rjesenja nije bilo.

Fotografije:
http://www.railfaneu...mu/618/pix.html

pozdrav
toma

#46 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 03.10.2010. - 02:22

...pitam se zašto?... 8)
drazen

#47 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 03.10.2010. - 04:31

Nije li to malo neugodan raspored masa s takvom težinom na krovu? O strukturnom opterećenju da ne govorim...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#48 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,581 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 03.10.2010. - 08:18

Nije li to malo neugodan raspored masa s takvom težinom na krovu? O strukturnom opterećenju da ne govorim...

Sanduci su ispitivani kao da će vlak biti EMV, sa transformatorom na krovu, a vjeruj mi transformator nije ništa lakši od DM+generatora i rezervoara. Dakle ne bi trebalo biti problema sa rasporedom masa i strukturom vagona.
Meni je više interesantno što će svaki od 3 vagona imati po jedno pogonsko i jedno slobodno postolje (Bo'2' 2'Bo' 2'Bo') a to znači 6 vučnih motora ukupno na DMV-u.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#49 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 03.10.2010. - 09:02

Motor na krovu vlaka.
Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?


Po meni je to malo besmisleno, jer recimo kada trebaš ići u pregled motora što je obavezna stvar prije nego ideš na put, moraš si uzeti ljestve pa se penješ na krov, ili ako trebaš tankat ulje, mehaničari također moraju imaju ljestve, ili će postojati neki drugačiji sistem nekih pumpi?? 8)

#50 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 03.10.2010. - 09:34

... ili ako trebaš tankat ulje, mehaničari također moraju imaju ljestve, ili će postojati neki drugačiji sistem nekih pumpi?? 8)

To bi trebao biti najmanji problem. Ulje se, pretpostavljam, neće tankati na II. peronu 1. kolosjeku pred polazak iz kantice INA SAE-65 od 1 litre. Ti se zahvati rade u remizi koja će pretpostavljam biti opremljena odgovarajućim crijevima i pumpama.

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#51 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 03.10.2010. - 13:32

... ili ako trebaš tankat ulje, mehaničari također moraju imaju ljestve, ili će postojati neki drugačiji sistem nekih pumpi?? :ljut4

To bi trebao biti najmanji problem. Ulje se, pretpostavljam, neće tankati na II. peronu 1. kolosjeku pred polazak iz kantice INA SAE-65 od 1 litre. Ti se zahvati rade u remizi koja će pretpostavljam biti opremljena odgovarajućim crijevima i pumpama.


Tu si u pravu samo jedna zgodna stvar s obzirom da su vlakovi od HŽ PP ti objekti će se tek morati sagraditi jer ne vjerujem da će se vlakovi držati u prostorima vuče vlakova! :wink:

#52 Silver

Silver
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 20.06.2007.
  • LocationZaprešić

Posted 03.10.2010. - 13:58

Tu si u pravu samo jedna zgodna stvar s obzirom da su vlakovi od HŽ PP ti objekti će se tek morati sagraditi jer ne vjerujem da će se vlakovi držati u prostorima vuče vlakova! :ljut4


Znaći opet OOUR-izacija, samo da bi direktori zadržali stolice a kao fol unapređenje života. Već proživljeno :wink:

samoborcekver1_zps9440815b.gif


#53 lok62serija

lok62serija
  • Članovi
  • 94 posts
  • Joined 28.06.2009.

Posted 03.10.2010. - 15:31

Motor na krovu vlaka.
Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?


Kassel -> tramtrain, ne samo motor na krovu, već i pantograf.

#54 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,794 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 03.10.2010. - 15:51

¸Koliko sam ja informiran održavanje svih novih DMV/EMV biti će u Gredelju.

#55 FRED

FRED
  • Članovi
  • 208 posts
  • Joined 19.01.2008.

Posted 03.10.2010. - 22:44

Meni to isto nije baš nejdraže rješenje, motor na krov, ali ako može kod autobusa bit stavljen u stranu možda ni ovo ni loša ideja.
Meni se čini da mi u hrvatskoj težimo nekim nelogičnostima, zašto novi regionalni vlak mora bit 100% niskopodan, zašto nebi bi A i C modul visokopodni, a B modul niskopodni. A i današnji motori kad se stave u ležeči ili kosi položaj nisu visoki.

#56 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 12.10.2010. - 17:44

počinje se sa prešanjem panela od aluminija i prešane plastike u panele veličine 280 x 180 i dnevno če se irađivato 8 komad u 1 danu a spajti če se vezom zvani Lastin rep za pod i za plafon jedino je ralika u debljini
pod-25 mm
plafon -15 mm
obloge -10 mm.

#57 danijellikar

danijellikar
  • Članovi
  • 935 posts
  • Joined 28.09.2005.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 12.10.2010. - 21:53

Prema ovoj fotografiji može se smatrati da su dotićni motor Kinezi već kopirali .


Već su ga napravili i pokrenuli na stolu... :roll:
Danijel

#58 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 04.11.2010. - 17:05

A- modul u komori i stavlja se izolacija il iti Pur pjena i da se ne zaboravi radit če se Hibrid prototip to jest i EMV i DMV u jednome By Gredelj

#59 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 04.11.2010. - 17:10

A- modul u komori i stavlja se izolacija il iti Pur pjena i da se ne zaboravi radit če se Hibrid prototip to jest i EMV i DMV u jednome By Gredelj

Dobro bi došao i kotao s malim parostrojem (just to be on the safe side... :shock: )

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#60 MrOchse

MrOchse
  • Članovi
  • 690 posts
  • Joined 29.07.2009.
  • LocationRijeka

Posted 05.11.2010. - 09:55

Meni to isto nije baš nejdraže rješenje, motor na krov, ali ako može kod autobusa bit stavljen u stranu možda ni ovo ni loša ideja.
Meni se čini da mi u hrvatskoj težimo nekim nelogičnostima, zašto novi regionalni vlak mora bit 100% niskopodan, zašto nebi bi A i C modul visokopodni, a B modul niskopodni. A i današnji motori kad se stave u ležeči ili kosi položaj nisu visoki.


Neznam čemu tolika dilema oko motora na krovu? idite malo izvan hrvatske pa kad vidite recimo RENFE 599, ili recimo neke Njemačke Dmu-ove, tipa od NordWestBahna... nemam daljnih komentara oko te dileme...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users