Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HZ PP 7022 (Gredelj)


  • Please log in to reply
1522 replies to this topic

#21 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 22.09.2010. - 16:21

...oplata nije aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm u biti isto kao na tramvajima i na ovome če se ljepiti kao na končarevom.


Nije sndvič nego alumiska ploha u komadu dobivena od prozvođača i nema nikave obrade na njima samo prvo očisti pa se nanse prajmer pa ljepilo koje se koristi i na tramvajima i sve se stega da ga drže i tako mora odstajti bar 12 sati da stegne i to je to .


Daj se odlući više: da li je oplata čelična ili aluminijska-sendvić oplata :wink:

Končarev je od aluminija dok ovaj nije i od Končara je došao gotov na milimetar točan komad i prekriven sa folijom sa obje strane za zaštitu .

#22 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 23.09.2010. - 13:31

Majko moja... Pa više sam kužil i znal dok nisam ovu temu otvoril. Kao da je Sava i ovu temu zahvatila, sve zbrda zdola, malo ovak malo onak...
:prof



Apel jedan općenito upućen radi što bolje čitljivosti i razumjevanja dotične teme (pa i još nekih sličnog tipa):
Ako netko radi u Končaru ili Gredelju ili bilo gde drugde, to ne znači da je kompetentan za odgovaranje na svako tehničko pitanje. Pa nije moguće da svi sve znamo, tak da odgovaranje na svako pitanje nije pomoć i znanje, već po meni širenje dezinformacija, pametovanje i biti svakom loncu poklopac.

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#23 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 25.09.2010. - 17:00

U novome DMV- se ide korak iznad u rabljenju matrijala za izolaciju ,podove ,plafone i ostale stvari koje čine interijer jer drvo kao matrijal se skroz izbacuje za razliku od konkurencije i ide se na na nove tehnologije tako da če btiti filsan a sve jedno če se moči gibati pod opterčenjem i pod neče biti od bosanke sa slojem gume u sebi nego sasvim nešto novo i drugačije .
i ak osve bude uredi isto če se raditi sa EMV-om .

#24 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 25.09.2010. - 19:10

U novome DMV- se ide korak iznad u rabljenju matrijala za izolaciju ,podove ,plafone i ostale stvari koje čine interijer jer drvo kao matrijal se skroz izbacuje za razliku od konkurencije i ide se na na nove tehnologije tako da če btiti filsan a sve jedno če se moči gibati pod opterčenjem i pod neče biti od bosanke sa slojem gume u sebi nego sasvim nešto novo i drugačije .
i ak osve bude uredi isto če se raditi sa EMV-om .


Ma daj. A taj materijal je? Nano tehnologija? Zanimljive stvari si tu napisao, sad napisi do kraja.
Ako je taj materijal tajan, onda nisi ni trebao rec.
Reci da se ugradjuju nove tehnologije, to je tehnoloski napredak. Sad kupim novi leptop, za godinu dana ce izic novi,pa ce moj biti bezveze, nove tehnologije itd. Nije nista posebno. Svi to znaju.

Nemoj ovo shvatiti kao kritiku, jer nije. Imamo srecu da na forumu imamo covjeka koji je upucen u neke stvari kao ti.
Down around the corner, half a mile from here

#25 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 25.09.2010. - 19:15

Kaj je trjnije i poznavajuči ponašanje prema novome ovdje neče biti mjenjnje poda nakon 3 do 4 godine upotrebe nego nakon 10 ili 15 godina i znaš da u željezničkoj idustriji kao glavni matirijal rabi se aluminij,guma i plastika i nova metoda uptrebe ta 3 matrijala skupa kao 1 dio ili ti 1 cjelin dobiješ jako otporan matrijal na atmosferilije i habanje .

#26 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 30.09.2010. - 21:55

počelo postavljane cjevi za kočioni sistem samo po nacrtima ovaj vlak je 50 % če imati više cjevi i svih ostalih zračnih uređaja nego onaj 1 i trenutno se to radi na A-1 modulu dok je A-2 u komori ,a B modul je na kompletno prešprcavanju protiv korozije .

#27 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,581 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 01.10.2010. - 06:58

TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#28 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.10.2010. - 15:10

TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :(

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#29 brzi 2

brzi 2
  • Članovi
  • 6 posts
  • Joined 29.09.2010.

Posted 01.10.2010. - 15:56

TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :(

Nije FAP nego FAMOS, to su bili dobri motori ali i MAN je zvijer :D

#30 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.10.2010. - 16:00

TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :(

Nije FAP nego FAMOS, to su bili dobri motori ali i MAN je zvijer :D

FAP je bio Saurerova licenca...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#31 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 01.10.2010. - 19:45

TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :mrgreen:

Nije FAP nego FAMOS, to su bili dobri motori ali i MAN je zvijer :twisted:

FAP je bio Saurerova licenca...

Da on nije krivo rekao ovaj agregat inače pokreče MAN TGX i TGS kamione i riječ je o Euro 6 motorima a točnije riječ je o V8 dizelskom motoru sa direktinm ubruzgavanjem i sa turbinom koja je elektronički kontrolirana od glavnog računala a pošto je riječ o vlaku od 4 modula ja bi reko da če na A-1 iči 1 ovaj agregat a na A-2 , 2 agregat tako da če vlak imati 1244 Ks za čitav vlak .

#32 inflameswetrust

inflameswetrust
  • Članovi
  • 3,315 posts
  • Joined 28.02.2009.
  • LocationPožega

Posted 01.10.2010. - 19:50

Da on nije krivo rekao ovaj agregat inače pokreče MAN TGX i TGS kamione i riječ je o Euro 6 motorima a točnije riječ je o V8 dizelskom motoru sa direktinm ubruzgavanjem i sa turbinom koja je elektronički kontrolirana od glavnog računala a pošto je riječ o vlaku od 4 modula ja bi reko da če na A-1 iči 1 ovaj agregat a na A-2 , 2 agregat tako da če vlak imati 1244 Ks za čitav vlak .


:mrgreen: ??? 12 cilindara pa odjednom V8, sad 4 modula maloprije je bilo 3...a da se lagano pričeka da vlak bude gotov pa da onda krenu informacije? ja sam se već potpuno pogubio :twisted:
Posted Image

Moje fotografije.

#33 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.10.2010. - 19:57

Ja samo vidim da se tu puno toga može pokvariti. Na "Srebrnoj strijeli" nije bilo takvih problema, jel' tako, Silver?

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#34 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 01.10.2010. - 19:58

dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

#35 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.10.2010. - 20:05

dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Uopće ne pratim. Samo želim reći da što je stvar tehnološki kompleksnija, ima više šansi da se nešto pokvari...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#36 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 01.10.2010. - 20:10

dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Uopće ne pratim. Samo želim reći da što je stvar tehnološki kompleksnija, ima više šansi da se nešto pokvari...

Kod V8 malo teže osim ako ne paze sa turbinom ona voli otiči ako se motor hladan tjera u visoke okretaje te tak odolazi od pregrijavanja lopatica turbine i na kraju sa totalnim raspadom turbine .

#37 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 01.10.2010. - 20:12

dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Uopće ne pratim. Samo želim reći da što je stvar tehnološki kompleksnija, ima više šansi da se nešto pokvari...

Kod V8 malo teže osim ako ne paze sa turbinom ona voli otiči ako se motor hladan tjera u visoke okretaje te tak odolazi od pregrijavanja lopatica turbine i na kraju sa totalnim raspadom turbine .

Eto, što sam rekao... Đe'š ljepše!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#38 FRED

FRED
  • Članovi
  • 208 posts
  • Joined 19.01.2008.

Posted 01.10.2010. - 21:24

Bilo to ljepo ili ne, nelogično i pomalo ludo bi mi bilo da se ugrađuju u Nove motornjake motori koncepcije stare 30 godina. Pa koliko se ovi novi kvarili ili ne. Samo neka on sa bilo kojim motorom (MAN, FAMOS, MERCEDES ili bilo koji ostali) počne prašit prugama.

#39 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 01.10.2010. - 23:28

Evo i karakteristika motora. Hvala anonimnom informatoru :mrgreen:

Proizvođač dizel-motora: MAN Njemačka
Tip: D2842 LE 622
Izvedba: 4-taktni sa prednabijanjem
Broj cilindara / raspored cilindara: 12 / V 90ş
Promjer cilindra, mm: 128
Hod klipa, mm: 142
Broj okretaja praznog hoda, o/min: 600
Maksimalni broj okretaja, o/min: 2100
Max. okretni moment, Nm: 3350
Broj okretaja pri max. momentu, o/min: 1350
Snaga prema UIC 623-2 (kW): 588 kod 1800 o/min
Masa (suhi motor): 1480 kg
Emisija ispušnih plinova prema: Stage III A EU 2004/26
Certifikat prema normi: UIC 623


pozdrav
toma

#40 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.10.2010. - 13:35

Evo i fotke motora kakav ce koristiti Gredelj za DMU... I opet, hvala anonimnim informatorima! :D

Posted Image

pozdrav
toma




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users