Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HZ PP 7022 (Gredelj)


  • Please log in to reply
1522 replies to this topic

#1 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.09.2010. - 11:10

Dakle, nova tema za Gredeljev DMU....
Ovdje ne stojimo dobro sa informacijama, pa za pocetka, pitanja! :D

- koliko dijelni ce biti Gredeljev DMU (prica se trodijelni)?
- prijenos ce biti elektricni, to se zna (zato sam i pretpostavio seriju), ciji ce biti diesel motor i gdje smjesten (tj. da li ce vlak biti niskopodan), ciji ce biti vucni motori i pretvaraci?
- vmax, snaga, itd...?

pozdrav
toma

#2 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 21.09.2010. - 12:17

Za sada znam (dovoljno pouzdano) da i diesel motor ide na krov.
Da je trodjelni sam iznenađen. Probat ću i ostalo saznati...

#3 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,922 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 21.09.2010. - 12:50

Za sada znam (dovoljno pouzdano) da i diesel motor ide na krov.
Da je trodjelni sam iznenađen. Probat ću i ostalo saznati...


Ima više na Gredeljovim stranicama-Promomatrijali gdje i to piše što si napisao

http://tzv-gredelj.b...ovi vlak_A4.pdf

#4 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 21.09.2010. - 13:01

Prednji dio upravljačnice podsječa malo na maske Wolksvagen teretnih vozila :arrow:
A i malo je nezgrapan prozor upravljačnice, osobno mi to jako kvari dojam dizajna kod vlaka.

#5 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.09.2010. - 16:15

B-modul je stavljena sva oplata i može iči u dljanju fazu sad če doči ostali moduli na ugradnju oplate .

#6 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 21.09.2010. - 16:20

Mislio sam da ce kopirati dizajn Soma, ali ovo mi je malo bezveze. Cemu nekakva resetka na nosu izmedju svjetala, kao na automobilima? Ipak je moglo malo modernije. Sto se toga tice, Koncar je ipak ispred Gredelja (NHF gredeljevci)
Down around the corner, half a mile from here

#7 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.09.2010. - 16:25

Nije kopija nego su oba vlaka bazirana na istome kosturu a što se toga tiče Gredelj je 1 naprvio svoj kostur ,znači vlakovi su na istu šablonu ukratko da se više ne prepucvamo na relaciji Gredelj -Končar .

#8 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.09.2010. - 17:03

Nije kopija nego su oba vlaka bazirana na istome kosturu a što se toga tiče Gredelj je 1 naprvio svoj kostur ,znači vlakovi su na istu šablonu ukratko da se više ne prepucvamo na relaciji Gredelj -Končar .


Ovo nije tocno. Naime, prvi kostur (za ZFBH vlak) nije radio niti Koncar niti Gredelj, vec radionica u Cakovcu prema projektu Koncara. A prepucavanju nema mjesta, samo tocnim podacima. :kul

pozdrav
toma

#9 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.09.2010. - 17:07

dobro kolko poslje Gredelja je Končar po nihovim nacrtima napravljen kosturu Čakovcu a kad je Gredeljev bio gotov sva 3 djela .

#10 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,581 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 21.09.2010. - 19:56

dobro kolko poslje Gredelja je Končar po nihovim nacrtima napravljen kosturu Čakovcu a kad je Gredeljev bio gotov sva 3 djela .

Drempa, nema veze tko je prije napravio kosture nego je bitno da Končarevi vagoni koriste Jacobs a vaši obična postolja i drugačije su koncepcije. Gredeljev DMV će se raditi po izmijenjenom projektu čime će se iskoristiti kosturi prvobitno projektirani za EMV.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#11 MTA

MTA
  • Članovi
  • 499 posts
  • Joined 14.09.2009.
  • LocationZagreb

Posted 21.09.2010. - 20:00

Za sada znam (dovoljno pouzdano) da i diesel motor ide na krov.
Da je trodjelni sam iznenađen. Probat ću i ostalo saznati...


Ima više na Gredeljovim stranicama-Promomatrijali gdje i to piše što si napisao

http://tzv-gredelj.b...ovi vlak_A4.pdf

Hvala. Ne znam kako do sada nisam našao sve ove prezentacije, ili ih nije niti bilo donedavno... :D

#12 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.09.2010. - 20:03

Sve je to po istome projektu na istu foru radio na Končarevom i gledam ovoga več duže vrijeme nema puno nauke ista je priča sa svim kaj se ugrađuje u nutra od zraka pa na dalje i kao izolator rabi se identičan matrijal jedino kaj na ovee oplata nije aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm u biti isto kao na tramvajima i na ovome če se ljepiti kao na končarevom .

#13 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.09.2010. - 20:21

...aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm


Cekaj - Koncarev vlak je napravljen od nekakvog 'sendvic' materijala, a Gredeljev ce biti od celika? Pa koliko ce Gredeljev biti tezak...?

pozdrav
toma

#14 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 21.09.2010. - 20:30

Nije sndvič nego alumiska ploha u komadu dobivena od prozvođača i nema nikave obrade na njima samo prvo očisti pa se nanse prajmer pa ljepilo koje se koristi i na tramvajima i sve se stega da ga drže i tako mora odstajti bar 12 sati da stegne i to je to .

#15 kamikaza123

kamikaza123
  • Članovi
  • 28 posts
  • Joined 22.02.2007.

Posted 22.09.2010. - 09:24

Pa zakaj se stavlja tak debeli lim?
Ak oplata nije nosiva nema potrebe. Recimo na automobile se stavlja čelični lim debljine vec od 0,7 mm.

#16 mali.ivica87

mali.ivica87
  • Članovi
  • 148 posts
  • Joined 06.05.2008.
  • LocationKrapina

Posted 22.09.2010. - 11:38

Pa zakaj se stavlja tak debeli lim?
Ak oplata nije nosiva nema potrebe. Recimo na automobile se stavlja čelični lim debljine vec od 0,7 mm.

na krov ide DM i ostala oprema.
i ja bum jednom željezničar ak Bog da....

#17 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.09.2010. - 12:10

Na automobile se stavlja lim od 0.3 do 0.5 mm. Vlak ipak mora biti nešto čvršći.

#18 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.09.2010. - 13:14

Evo i dijela tehnickog opsa novog DMV-a - karakteristike vuce i kocenja:

http://i797.photobuc.../01_Gredelj.jpg

http://i797.photobuc.../02_Gredelj.jpg

http://i797.photobuc.../03_Gredelj.jpg

http://i797.photobuc.../04_Gredelj.jpg

pozdrav
toma

#19 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 22.09.2010. - 13:20

Bitno slabije nego EMV :wink:

#20 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,581 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 22.09.2010. - 15:58

...oplata nije aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm u biti isto kao na tramvajima i na ovome če se ljepiti kao na končarevom.


Nije sndvič nego alumiska ploha u komadu dobivena od prozvođača i nema nikave obrade na njima samo prvo očisti pa se nanse prajmer pa ljepilo koje se koristi i na tramvajima i sve se stega da ga drže i tako mora odstajti bar 12 sati da stegne i to je to .


Daj se odlući više: da li je oplata čelična ili aluminijska-sendvić oplata :wink:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users