Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)


  • Please log in to reply
2195 replies to this topic

#41 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 06.10.2010. - 16:45

Onda ako ne valjam a slučajno sam montirao dotične cjevi na oba modula ,znam da je bilo propusta više nego kaj sam to objavio ali pošto je Končar bolji neka izvoli sa detaljima a ja neke imam ali ih neču nigdje staviti, a ako se volite sprdat samnom samo dajte .

#42 danijellikar

danijellikar
  • Članovi
  • 935 posts
  • Joined 28.09.2005.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 06.10.2010. - 17:21

Od mene samo ovoliko:
Ja sam se čisto nevino našalil, tek smijeha radi a ne ismijavanja bilo koga (ili nikoga). Ak to nemrete prožvakat, kaj vam mogu.
Danijel

#43 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 06.10.2010. - 18:34

Od mene samo ovoliko:
Ja sam se čisto nevino našalil, tek smijeha radi a ne ismijavanja bilo koga (ili nikoga). Ak to nemrete prožvakat, kaj vam mogu.

Potpisujem od slova do slova.

#44 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 07.10.2010. - 10:27

Nemam ja niš protiv humora, dapače! Tko me bolje zna, zna i to da se u većini tema zafrkavam. Moj post je prije svega bio upućen drempi koji je izjavio da je gotovo tek 85% vlaka, a ta mi primjedba, uz dužno poštovanje prema drempi i svima ostalima, nikako nije bila smiješna i nije mi "sjela".

Ja sam samo htio da mi drempa objasni tih 15% koji fale (a to je, čini mi se, malo drugim riječima pitao i Portos), ali odgovor još nisam dobio, a po svemu sudeći i neću.

Ali no problem, i ja jedva čekam vlak na svojoj redovitoj turi Podsused-Glavni i obratno, jer u posljednje vrijeme su mi Mađari toliko izašli na onu stvar da ciljam Zagorca i klasiku koja je deset puta udobnija, pa čak i kad stojiš u hodniku. Slažem se da će se tek nakon eksploatacije moći raspravljati o prvim iskustvima. Tako je, uostalom, bilo i s tramvajem :mrgreen:

#45 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,185 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 07.10.2010. - 12:32

Ali no problem, i ja jedva čekam vlak na svojoj redovitoj turi Podsused-Glavni i obratno, jer u posljednje vrijeme su mi Mađari toliko izašli na onu stvar da ciljam Zagorca i klasiku koja je deset puta udobnija, pa čak i kad stojiš u hodniku. Slažem se da će se tek nakon eksploatacije moći raspravljati o prvim iskustvima. Tako je, uostalom, bilo i s tramvajem :D

Jedno je 100% sigurno, ovo je tema o regionalnom, a ne o gradsko-prigradskom vlaku.
Ovaj vlak će kroz Podsused voziti u redovnoj vožnji eventualno ako se elektrificira pruga do Zaboka (znači ne tako brzo), na to buju Zagorci rekli: "Ni onda, jer nam u tom slučaju budu slali razvaljene Mađare". :mrgreen:
O novom prigradskom ćemo u novoj temi kad se pojave neki podaci o njemu, no vjerojatno će ugrađivati siceve slične ili iste kao u obnovljenom Mađaru (obnovljenoj Macosi i Beet vagonima), tako da ćeš i dalje trenirati šuljeve, a novi vlak opisivati sa: žulja, al' klizi. :kul

Metro über (unter) alles! :kul3


#46 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 07.10.2010. - 14:07

O novom prigradskom ćemo u novoj temi kad se pojave neki podaci o njemu, no vjerojatno će ugrađivati siceve slične ili iste kao u obnovljenom Mađaru (obnovljenoj Macosi i Beet vagonima), tako da ćeš i dalje trenirati šuljeve, a novi vlak opisivati sa: žulja, al' klizi. :mrgreen:

Jedini podatak o novom prigradskom koji se razlikuje od ovog su podaci o vratima i sjedalima. Vozne karakteristike, a to je ono što me zanima, ostat će iste. Sjedala će također biti ista kao i ova, samo što će ih biti manji broj i drugačjiji raspored.

Budući da u Mađaru ionako veći dio puta stojim (jer kao kavalir prepuštam mjesto starijima i mlađim ženskim osobama, kojih uvijek u vlaku ima više nego stolaca), stolci me uopće ne zanimaju. Ali me itekako zanima klimatizacija, rasvjeta i sve ostalo što će biti isto kao i na ovom vlaku.

A što se Zaboka tiče, tamo će voziti treća varijanta, koju ćemo, nadam se, također uskoro imati prilike vidjeti, a o njoj se govori u temi o dizel-motornoj garnituri 7022.
http://zeljeznice.ne...pic.php?t=12022

#47 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,670 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 08.10.2010. - 12:40

o njoj se govori u temi o dizel-motornoj garnituri 7022.
http://zeljeznice.ne...wtopic.php?t=12022

Baš su se dobro poklopile brojke! :wink:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#48 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 11.10.2010. - 09:17

Stvarno, vidiš 8)

Nikad ne gledam topicID, osim kad spajam postove, što ovdje nije bio slučaj :kul

#49 1061-001

1061-001
  • Članovi
  • 122 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 14.10.2010. - 17:58

Hey!

I've just seen this wonderful new train of the HŽ, congratulate to the Končar for it. Made well! :mrgreen:
As I see, nowdays the 001 is ready, and I think/hope, that she is on the tracks now as a testrunner. If I visit Zagreb and the surroundings in a few weeks, can I see her somewhere? :kul

#50 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.10.2010. - 09:28

It is very difficult to tell. I'm even not sure are they testing her in Croatia or in Czech Republik, as they did for the first train, made for Bosnia and Herzegovina.

Since the presentation, which was made before the departure to Berlin for the Innotrans show, I didn't see the train at all.

I will try to get some information, but I can't promise anything. Especially because they don't want to make this information public, because too much spectators aren't helpful when you do such a job.

#51 1061-001

1061-001
  • Članovi
  • 122 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 15.10.2010. - 13:08

Thanks, in that case, you can write if you got sg in PM 8)
If they test it in the Czech Republic, that I won't go there to see her. I can wauit till her first day in duty at the HŽ as well :?:
By the way, when will they (or just her) be in normal service?

#52 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.10.2010. - 14:30

It's difficult to tell. This prototype is made for intercity transport. It has a lot of seats of second class and a few of first class, two toilets and equipment for middle-time travelling (like power-outlets 230V, small tables with glass-holders etc.). The second prototype will be made for local traffic, it will have more doors, just one toilet and a lot of standing places. That second prototype is planned for the end of this year. When these two prototypes pass all the testings, the serial production will be established and we could expect first trains in service during 2011 and 2012.

I personally can't wait too, because I travel every day between Zagreb and Podsused in old trains with a lot of people in a jam and it's not pleasant.

#53 1061-001

1061-001
  • Članovi
  • 122 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 15.10.2010. - 14:57

For IC? 8)
I thought, this type is made just for local traffic. Good to hear, that there will be more variations. :?:
So I will keep my eyes opened during my stay in Zagreb, and hopefully I will see her :?:
If not, waiting is still there as an option :?:

#54 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 15.10.2010. - 17:03

I think there was a misunderstanding here. Praktičar meant the first version was planned for interurban transport, ie. between the cities (not necessarily IC - in fact more possibly just an ordinary passenger or fast train). The other version will only be for Zagreb suburban lines.

#55 1061-001

1061-001
  • Članovi
  • 122 posts
  • Joined 02.02.2008.

Posted 16.10.2010. - 15:08

Ja, köszi a pontosítást. ;)

#56 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 18.10.2010. - 08:59

I ment interurban, of course :shock:

But, it's true, there will be more versions. There will be the third version, the diesel one. But, this version will be more different than these two, and it has other topic here:

http://zeljeznice.ne...pic.php?t=12022

#57 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 19.11.2010. - 22:08

Radi se na 002 točnije na C-1 modulu koji je dobio izolaciju kopletnu i oplatu u 2 dana .

#58 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 22.11.2010. - 20:08

Stavljeni prozori na jednoj citavoj strani C-1 modula

#59 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,062 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 22.11.2010. - 22:03

Radi se na 002


Misliš na 6112 002 :?:

#60 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 22.11.2010. - 22:07

Radi se na 002


Misliš na 6112 002 :lol:

da radi se taj vlak 2 po redu




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users