Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)


  • Please log in to reply
2195 replies to this topic

#21 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 01.10.2010. - 19:47

I on čini 15% vlaka? :mrgreen:

Uostalom, to mi ionako djeluje kao opcija koja nema apsolutno nikakve veze s funkcioniranjem i karakteristikama samoga vlaka.

Mislim da bi bilo lijepo da nam drempa objasni što je mislio pod tim da je samo 85% vlaka napravljeno, jer ovako možemo nagađati do vječnosti. Bio sam u vlaku na prezentaciji, razgovarao s određenim ljudima i uvjeravam vas da mi je vlak djelovao vrlo završeno.

Treba obaviti testiranja, ali to nije isto što i ugradnja dijelova.

@Portos, možda si previdio moje pitanje: znaš li hoće li prigradska varijanta imati oznaku serije 6113 ili podserija 100 ili će se razlikovati na neki drugi način, ili se po brojevima neće uopće razlikovati?

PA recimo fali cjev za zrak koja ide iz krova prema dolje na glavnom vodu jer dečki iz Čakovca su zaboravili tu rupu napraviti tak od aje sve zatvoreno sa panelima bez d aje sve ugrađeno a radi se o C-1 modulu .

#22 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 01.10.2010. - 20:55

Regionalnog razlikovati po interijeru, broju vrata i boji i ni po čemu drugome.


Kak će obojan, onak u plavo kao na prezentaciji ili... :mrgreen:

Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#23 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 04.10.2010. - 11:16

PA recimo fali cjev za zrak koja ide iz krova prema dolje na glavnom vodu jer dečki iz Čakovca su zaboravili tu rupu napraviti tak od aje sve zatvoreno sa panelima bez d aje sve ugrađeno a radi se o C-1 modulu .

Čemu služi taj zrak?

#24 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 04.10.2010. - 15:11

to ti je cijev koja spaja spremnik zraka i kompresor sa glavnim vodom

#25 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,585 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 04.10.2010. - 17:21

to ti je cijev koja spaja spremnik zraka i kompresor sa glavnim vodom

:twisted:
Znaš li ti, drempa, uopće razliku između glavnog i napojnog voda?

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#26 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 04.10.2010. - 18:00

Znam glavni služi za sve a napoji da ima stalno pritisak od 5.00 Bara i ja bar nisam davio nekoga da mi to objasni i kompletan sustav zračnog kočenja .

#27 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 04.10.2010. - 18:48

Znam glavni služi za sve a napoji da ima stalno pritisak od 5.00 Bara i ja bar nisam davio nekoga da mi to objasni i kompletan sustav zračnog kočenja .

Nije baš tako !

#28 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,585 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 04.10.2010. - 21:05

Znam...

Ne znaš :)

...ja bar nisam davio nekoga da mi to objasni i kompletan sustav zračnog kočenja .

Koga sam ja to davio? :D
Bolje bi bilo da si TI davio, pa bi barem znao razliku i koji vod čemu služi :wink:
BDW svi otvori za cijevi na C-1 modulu su na broju, krivo si informiran :mrgreen:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#29 zagi988

zagi988
  • Članovi
  • 4,863 posts
  • Joined 11.05.2009.
  • Location74004

Posted 05.10.2010. - 06:03

Ajme...napojni 5 bara...jaoooo. Aj mi onda reci kolko ima glavni vod? I btw...se zna kaj jel bude ovaj Som isel u Prag na testove ili bu samo po HR?

#30 Dukkai

Dukkai
  • Članovi
  • 131 posts
  • Joined 22.09.2010.

Posted 05.10.2010. - 08:39

a jeste covjeka napali... samo je obrnuo glavni i napojni vod...

#31 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,585 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 05.10.2010. - 08:59

a jeste covjeka napali... samo je obrnuo glavni i napojni vod...

Nitko ga ne napada. Budući si novi ovdje vjerovatno još nisi stigao pročitati cijelu temu. Drempa je u temama o niskopodnim EMV i DMV napisao već popriličnu količinu netočnih informacija, pa bih osobno želio da ako već ne zna neke podatke da ne piše krive podatke jer time one koji čitaju te teme dovodi u zabludu.
Mislim da nema smisla da na Gredeljevom reklamnom letku piše jedno a Drempa tvrdi suprotno. Ko tu koga...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#32 knor

knor
  • Članovi
  • 377 posts
  • Joined 10.03.2008.

Posted 05.10.2010. - 10:19

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :( a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... :kul :mrgreen:

#33 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 05.10.2010. - 10:53

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :( a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... 8) :mrgreen:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :kul

#34 knor

knor
  • Članovi
  • 377 posts
  • Joined 10.03.2008.

Posted 05.10.2010. - 17:20

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :) a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... 8) :kul

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :kul


znači da se iz nje ne dimi??? pa što će im onda? da poveća osovinski pritisak... :pivo

#35 Dukkai

Dukkai
  • Članovi
  • 131 posts
  • Joined 22.09.2010.

Posted 05.10.2010. - 22:48

Nitko ga ne napada. Budući si novi ovdje vjerovatno još nisi stigao pročitati cijelu temu. Drempa je u temama o niskopodnim EMV i DMV napisao već popriličnu količinu netočnih informacija, pa bih osobno želio da ako već ne zna neke podatke da ne piše krive podatke jer time one koji čitaju te teme dovodi u zabludu.
Mislim da nema smisla da na Gredeljevom reklamnom letku piše jedno a Drempa tvrdi suprotno. Ko tu koga...


normalno da sam procitao temu... nisam procitao zadnja 2 posta pa se ukljucio... vidio sam da se sav zbunio i tamo oko onih oplata, ali ovdje je samo obrnuo... to se moze (gotovo) svakome desiti...

#36 danijellikar

danijellikar
  • Članovi
  • 935 posts
  • Joined 28.09.2005.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 05.10.2010. - 22:57

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :lool a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... :kul :lol:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom ;)

Ne zaboraviti rešetkastu forfufnu koja ide direkt na flucgeblajznu uz pomoć prčitelja nebulozne plazme!
Danijel

#37 Silver

Silver
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 20.06.2007.
  • LocationZaprešić

Posted 06.10.2010. - 00:31

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :lool a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... 8) :lol:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :kul

Ne zaboraviti rešetkastu forfufnu koja ide direkt na flucgeblajznu uz pomoć prčitelja nebulozne plazme!


Zaboravili ste auspuh lagere, bez toga vam nebu funkcioniralo ;)

samoborcekver1_zps9440815b.gif


#38 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 06.10.2010. - 09:52

Ja ovo ne mogu vjerovati :lool

Moje pitanje odnosilo se na ELEKTRIČNI vod, bolje reći, ja sam drempinu izjavu shvatio otprilike kao da su zaboravili probušiti rupu na krovu da bi kroz nju provukli glavni vod od pantografa.

Eto kako termin "glavni vod" različito tumače ljudi različite struke. :lol:

Vi ste sve pretvorili u krasnu za****nciju, ali ja se i dalje ozbiljno vraćam na pitanje, koje ću usput potkrijepiti i kritikom:

Bez obzira na to što mi mislili o našoj državi, politikantskim vodstvima firmi, korumpiranim političarima i direktorima, činjenica je da su firme poput Gredelja, Končara i još nekih časnih izuzetaka jedne od rijetkih koje u ovoj državi rade kvalitetno i dobro i koje joj nekako drže glavu iznad go***na. Za to su često zaslužni ljudi koji predano i samozatajno rade svoj posao, među koje spada i Portos.

Ponovit ću: bio sam na prezentaciji vlaka i razgovarao s nekoliko ljudi koji su ga napravili, osmislili, testirali, koji mjesecima nisu imali privatni život, koji su dali sebe u taj proizvod. Vidio sam ga i mene je, a ja sam u elektrici i mehanici cijeli život i inače sam vrlo sklon kritikama, vrlo ugodno iznenadio. Znam što sam vidio i znam što sam trebao gledati.

Ako je i došlo do kakvog propusta i ako je netko i zaboravio negdje probušiti kakvu rupu, to je ionako greška koju se vrlo lako može ispraviti i koja ne kvari proizvod kao takav. Tvrdnja da se radi o 85% napravljenom vlaku je neumjesna, zlonamjerna i vrijeđa svakog pozitivno orijentiranog čovjeka, a najviše ljude koji su se trudili i čiji rezultati rada govore sami za sebe. Vrijeđa i mene koji sa strane promatram cijelu priču, a kako ne bi onoga koji je u to uključen.

Ne želim špekulirati o motivima za ovakvo negativno razmišljanje i pisanje, ali ne mogu se oteti dojmu da su oni koji to čine u nečemu ostali prikraćeni pa se sad iskaljuju na ovakav način.

Ponovo pitam: zar rupa u panelu čini 15% vlaka?

#39 knor

knor
  • Članovi
  • 377 posts
  • Joined 10.03.2008.

Posted 06.10.2010. - 12:22

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :mrgreen: a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... :D :mrgreen:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :(

Ne zaboraviti rešetkastu forfufnu koja ide direkt na flucgeblajznu uz pomoć prčitelja nebulozne plazme!


da da...prčitelj mora bit kvalitetan, bez kvalitetnog prčitelja će sve otić kvragu.... :mrgreen:

#40 Dash9

Dash9
  • Članovi
  • 1,422 posts
  • Joined 16.03.2010.

Posted 06.10.2010. - 15:40

Ja ovo ne mogu vjerovati :mrgreen:

Moje pitanje odnosilo se na ELEKTRIČNI vod, bolje reći, ja sam drempinu izjavu shvatio otprilike kao da su zaboravili probušiti rupu na krovu da bi kroz nju provukli glavni vod od pantografa.

Eto kako termin "glavni vod" različito tumače ljudi različite struke. :mrgreen:

Vi ste sve pretvorili u krasnu za****nciju, ali ja se i dalje ozbiljno vraćam na pitanje, koje ću usput potkrijepiti i kritikom:

Bez obzira na to što mi mislili o našoj državi, politikantskim vodstvima firmi, korumpiranim političarima i direktorima, činjenica je da su firme poput Gredelja, Končara i još nekih časnih izuzetaka jedne od rijetkih koje u ovoj državi rade kvalitetno i dobro i koje joj nekako drže glavu iznad go***na. Za to su često zaslužni ljudi koji predano i samozatajno rade svoj posao, među koje spada i Portos.

Ponovit ću: bio sam na prezentaciji vlaka i razgovarao s nekoliko ljudi koji su ga napravili, osmislili, testirali, koji mjesecima nisu imali privatni život, koji su dali sebe u taj proizvod. Vidio sam ga i mene je, a ja sam u elektrici i mehanici cijeli život i inače sam vrlo sklon kritikama, vrlo ugodno iznenadio. Znam što sam vidio i znam što sam trebao gledati.

Ako je i došlo do kakvog propusta i ako je netko i zaboravio negdje probušiti kakvu rupu, to je ionako greška koju se vrlo lako može ispraviti i koja ne kvari proizvod kao takav. Tvrdnja da se radi o 85% napravljenom vlaku je neumjesna, zlonamjerna i vrijeđa svakog pozitivno orijentiranog čovjeka, a najviše ljude koji su se trudili i čiji rezultati rada govore sami za sebe. Vrijeđa i mene koji sa strane promatram cijelu priču, a kako ne bi onoga koji je u to uključen.

Ne želim špekulirati o motivima za ovakvo negativno razmišljanje i pisanje, ali ne mogu se oteti dojmu da su oni koji to čine u nečemu ostali prikraćeni pa se sad iskaljuju na ovakav način.

Ponovo pitam: zar rupa u panelu čini 15% vlaka?

Ne znam kako da percipiram ovaj odgovor jer imam osjećaj da je malo pogrešno adresiran.Prvo u cijeloj ovoj šali "okomili" smo se na post u kojem je napisana s dužnim štovanjem idiotarija.Nakon dobronamjerne kritike (Portos) dotični se obrecne s primjedbom da on zna itd.
Nažalost,ne zna.Otegotna okolnost je ta da on ne zna da ne zna.A to je već problem.
Ukoliko zaozbiljno shvatimo ovaj forum onda ćemo svakoj činjenici i problemu prići s dužnim štovanjem i poznavanjem problematike.Ako nije tako onda ćemo pitati.
Za niskopodnog nemogu reći ništa drugo nego gore navedeno.Puno sati se provelo na projektu,još više na izradi i to nitko ne spori.Svim učesnicima svaka čast.Međutim,bit ćemo toliko tolerantni i oprezni pa ćemo pustiti vrijeme da kaže svoje,tj.niskopodni tek mora opravdati povjerenje.Za sada zgodno izgleda,oprema je obećavajuća a pouzdanost i svi faktori eksploatacije će se tek dokazati.
I jedna dobronamjerna kritika : i glavni vod i napojni vod vezano uz željeznička vozila (pa bilo koja god struka u pitanju) je naznačena i propisana up.278.SVA vučna i vučena vozila moraju zadovoljiti tu kategoriju.Tu nema brljanja i pogrešnog shvaćanja.I strojovođama, prometnicima,pregledačima,svima na održavanju........pa bio bio red i railfanovima a kamoli onome koji radi na ugradnji takvih sitnica.
Na kraju osobno nisam prikraćen nizašto,a postovi Drempinog tipa stvarno više ne zaslužuju dobronamjerne ispravke (bilo ih je sva sila) nego jednostavno humor.
Rupa ovdje ili ondje ne predstavlja određeni postotak greške nego propust koji u konačnici znači nefunkcionalnost vlaka.Nitko od nas nije spomenuo nikakve rupe niti imam dojam da smo prakticara dodirnuli,barem ja osobno niti sam imao namjeru,niti mi je to bio cilj.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users