Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)


  • Please log in to reply
2195 replies to this topic

#2181 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,582 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 09.11.2018. - 12:49

Sve više čijem priča žalbi na ovaj vlak, (a i ja imam primjedbe).

 

Ovaj gradski tramvaj bi trebao biti na relacijama isključivo do Dugog Sela. Uopće nije za vožnju na regionalnim relacijama. Totalna neudobnost i nekomfornost.

 

Sve više ljudi se žali na napadnu zvučnu najavu stajališta i kolodvora. Preglasnu najavu bi trebalo smanjiti ili skroz isključiti jer je nepotrebna ako ime službenih mjesta piše na displeju. Dupla najava za svako stajanje je nepotrebno i opet ponavljam, iritirajuće.

 

Kad već pričam o dispeju, mislim da bi više koristi od njega bilo da se gore vrti informacija o kašnjenju vlaka u minutama.

 

O bipkanju na vratima prilikom zatvaranja i otvaranja, kao i jačini rasvjete uopće neću komentirati. 

 

Uglavnom, vlak je nekonforan na regionalnim relacijama!

 

Moram malo smanjiti tenzije, jer će je javiti zlobnici iz HŽPP-a da što bi mi putnici htjeli..

 

Sve što ti pišeš može se riješiti u dogovoru s vlasnikom vlaka.

 

A komfor vožnje ispituje se normama UIC 513 ili EN 12299.

 

Pročitaj norme pa onda piši o komforu.

 

Da, pazi što pišeš veliki brat sve vidi i čita  :mudri


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#2182 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 09.11.2018. - 13:11

Slažem se da je display slabo iskorišten, a dizajnom i zastarjeli. Osim brzine vlaka, kojojm se PP baš i ne može pohvaliti osim na nekim dionicama, nigdje se ne pojavljuje točno vrijeme, vanjska temperatura niti bilo kakve promotivne poruke kao što to ima ZET.

Pa do Dugog Sela prometuje podserija 100, ne smatram da je ovaj vlak neudoban. Do dva sata vožnje je dovoljan.

Glasovna najava, ne bih rekao da je nepotrebna jer onda možeš reći da je nepotrebna i dizalica za invalidska kolica kao i invalidski WC.

Ono što je možda najmanje potrebno je odjeljak prvog razreda jer ovaj vlak uopće ne vozi kao brzi ili IC, a i sama razlika između 1. I 2. Razreda je minorna.
Bolje bi bilo da su na tom mjestu osigurali kombinaciju sjedala na jednoj strani, a na drugoj nosače za bicikle. Jer ono gdje su sada predviđena mjesta za bicikle uz invalidski WC je jednostavno zagušenje transportnih puteva putnika.

#2183 Igor 2110

Igor 2110
  • Članovi
  • 1,327 posts
  • Joined 31.10.2013.
  • LocationZagreb

Posted 09.11.2018. - 13:27

Malo si se preračunao sa ovim "Osim brzine vlaka, kojom se PP baš i ne može pohvaliti osim na nekim dionicama"

 

 

Kada bute više shvatili da PP nema apsolutno nikakve moći niti mogučnosti određivati brzinu na pruzi niti ju ima šanse renovirati, popravljati niti išta raditi s njom. PP je tu apsolutno nemoćan i on postupa onako kako naredi "veliki šef" INFA dok se oni ne poslože i ne probude imat cemo željeznice kakve imamo sada.



#2184 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 09.11.2018. - 13:31

 

Sve što ti pišeš može se riješiti u dogovoru s vlasnikom vlaka.

 

A komfor vožnje ispituje se normama UIC 513 ili EN 12299.

 

Pročitaj norme pa onda piši o komforu.

 

Da, pazi što pišeš veliki brat sve vidi i čita  :mudri

 

Zato i pišem tu jer znam da tamo neki veliki brat to čita.. S vlasnikom vlaka ja kao putnik nemam, a niti ne želim imati ništa!

 

Ove oznake normi (mogu ih pročitati jer me baš zanima) su mi mrtvo slovo na papiru dok se ja ne osjećam udobno u vlaku. 

 

Za usporedbu, bilo bi zanimljivo primijeniti te norme i za vagone s gošinim sjedalima pa da vidimo razliku...

 

U normi komfora sigurno ne piše da ti glasna najava MORA svaki puta GLASNO najaviti koje je stajalište i da je to sve u granicama dozvoljene buke.

 

Kaj je da je, najava je napadna i zaostala s onom prastarom melodijicom koja inače pripada kolodvorskom razglasu.



#2185 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,220 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 09.11.2018. - 13:45

Kamo srece da su nam ovo jedine brige dok putujemo vlakom... Da su brzine na pruzi pristojne, da je vozni red slozen kako spada, da nema kasnjenja i da imamo vise od 2-3 vlaka dnevno na daljinskim linijama, ove ostale stvari me ne bi ni najmanje dirale.


Pozdrav iz Stubaka

#2186 matek_vz

matek_vz
  • Članovi
  • 12 posts
  • Joined 14.03.2017.
  • LocationVaraždin

Posted 09.11.2018. - 23:15

Bl vagoni su 5x prostraniji i udobniji od niskopodnog, kad mogu do Varaždina birat 3 sata na 3012 (stari Bl-ovi) i 2 sata niskopodnog na 790, biram 3012

#2187 mivan

mivan
  • Članovi
  • 541 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • Locationl

Posted 10.11.2018. - 00:32

Malo si se preračunao sa ovim "Osim brzine vlaka, kojom se PP baš i ne može pohvaliti osim na nekim dionicama"
 
 
Kada bute više shvatili da PP nema apsolutno nikakve moći niti mogučnosti određivati brzinu na pruzi niti ju ima šanse renovirati, popravljati niti išta raditi s njom. PP je tu apsolutno nemoćan i on postupa onako kako naredi "veliki šef" INFA dok se oni ne poslože i ne probude imat cemo željeznice kakve imamo sada.


Jasno je meni da Hžpp nema utjecaja na infrastrukturu to mi nemoj objašnjavat, ali generalna percepcija ljudi odnosno putnika je drugačija. I u svakodnevnoj komunikaciji često se može čuti stari naziv HŽ za sva tri nastala društva, a opet svi imaju istog vlasnika-državu. Prema tome, hvala na zapažanju, ali nemoj od buhe radit slona.

Naglasak je na tome da bi se na navedenim pokaznicima moglo prikazivati daleko više i za putnika korisnije informacije od same brzine vlaka i primarno naziva stajanja.
I moram još izraziti žaljenje što proizvođač nije ugradio pokaznike novijeg datuma sa većom rezolucijom zaslona. Problem nastaje kad se pokaznik čita na kratkoj udaljenosti pa se uočavaju pixeli, no ajde to su već detalji koji nisu presudni, no da se ojima vodilo računa, sveukupni dojam bio bi bolji.

#2188 74460

74460
  • Članovi
  • 451 posts
  • Joined 01.08.2017.
  • Location

Posted 11.12.2018. - 22:05

Reklama na 008...

 

hKBRgoE.jpg



#2189 Martin

Martin
  • Članovi
  • 168 posts
  • Joined 23.04.2005.

Posted 12.12.2018. - 00:15

Reklama je odlična!



#2190 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,922 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 28.12.2018. - 23:25

6112 003 je popravljen nakon iskliznuća 21. listopada, večeras se njime vozio. Dva postolja (ona koja su bila iskočila) su friška.


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#2191 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,582 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 29.12.2018. - 08:24

6112 003 je popravljen nakon iskliznuća 21. listopada, večeras se njime vozio. Dva postolja (ona koja su bila iskočila) su friška.


Nova, zamjenska, dok se ne saniraju oštećenja na originalnim postoljima.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#2192 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 29.12.2018. - 14:56

Nova, zamjenska, dok se ne saniraju oštećenja na originalnim postoljima.

Da li se ta "stara" orginalna postolja nakon popravka vraćaju opet na vlak ili ona tad postaju "zamjenska" ?



#2193 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,582 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 29.12.2018. - 15:51

Da li se ta "stara" orginalna postolja nakon popravka vraćaju opet na vlak ili ona tad postaju "zamjenska" ?


Vraćaju se.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#2194 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 17.05.2019. - 19:27

Jel to 004 bubani pa je kod doktora i spreman za nazad u promet u ponedeljak 



#2195 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 05.06.2019. - 16:39

Dali je istina mada sam to čuo od bivšeg zaposlenika KEV da za gradnju 22  vlaka u KEV je dolazila neispravne komponete kao naprimejr 5 novih kineskih WC- a mad asu svi kineski ali 5 novih odmah po dolasku su bili neispravi , naručivanje krivih alumniksih panela plafona te najvažnije zaposšljvanje studenata tkom prizvodnje tih 22 vlaka jer sve to objašnjva puno toga u vezi vlakova zašto sve krepava odmah po izlasku vozila , pucanje raznih kompneti na postoljim nešto preteška i to isto objašnjva stalno popuštanje vijka koji drže vijenac i lagere kotača 



#2196 alf

alf
  • Članovi
  • 506 posts
  • Joined 16.10.2016.
  • LocationZagreb

Posted 01.07.2019. - 14:53

6112 003 s novom reklamom

 

48169745966_71a54d06a4_b.jpg

 

48169820112_68b4b3f8d0_b.jpg






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users