Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bjelovar - Kloštar


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#121 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,659 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 15.05.2019. - 17:45

Nastavno na ovo, konačno će urediti stajalište u Sirovoj Kataleni:


Napokon će ovu kuću užasa srušiti. Već prije 10 godina je bila zrela za rušenje.
Ove fotke sam tamo snimio još 2009. godine i nisam si nikako mogao predočiti tko bi normalan u takvoj ruševini htio čekati na vlak. :roll:
 
PB020076_res.jpg
 
PB020077_res.jpg
 
PB020078_res.jpg



#122 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 15.05.2019. - 18:27

Slazem se, zapravo, velik broj nasih stajalisnih zgrada je zrelo za rusenje i stvarno je zadnji cas da se nesto pocne raditi u vezi sa time. Iznimka bi bile jedino zgrade sa vecim povijesnim znacajem itd. ukoliko postoje takve. U novije vrijeme je ionako sve manje stajalisnih zgrada, prakticki sve sto treba za suvremeno zeljeznicko stajaliste je nesto siri i visi peron/platforma sa modernim standardima, omogucenost pristupa osobama s invaliditetom, nadstresnica sa nekoliko sjedecih mjesta i to je otpilike to. Ukoliko postoji potreba za blagajnom, ona se moze uklopiti samostalno bez zgrade, kako to imaju stajalista Gajnice i Vrapce. Realno gledajuci, na "mojoj" pruzi Hum Lug-Gornja Stubica za niti jedno stajaliste trenutno nije potrebna stajalisna zgrada. Oroslavje, St.Toplice i Donja Stubica imaju zgradu a one ne sluze bas nicemu, karte se ne prodaju, nema toaleta, sve je zakljucano, ne postoji cak ni pristup cekaonici. Opet kazem, treba jedino prostudirati da li je pojedine zgrade steta rusiti iz nekih razloga.


Pozdrav iz Stubaka

#123 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 360 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 15.05.2019. - 21:32

Samo kad se sve bude porušilo, a uzrokovano višedecenijskom nebrigom, tada će se stanice pretvoriti u tramvajske stanice, a željeznica izgubiti identitet ali i putnike. Na tim malim strehama primjerenijim BUS i TRAM stanicama, nije baš lako čekati po vjetru i hladnoći vlak koji može imati 1-2 sata zakašnjenja. Na Zapadu se rade uz pristojne nadstrešnice i funkcionalne kabine sa zidovima od stakla ili pleksiglasa, to su zapravo čekaone na peronima, čak i kad stanična zgrada ima mnoge sadržaje (od čekaone, automata za karte, piće, blagajnu...), jer su u njima i klupe i dobro dođe po zimi iako nisu grijane. 

Tipske nastrešnice koje je uz pomoć makinacija Bandić posijao po Zagrebu, čak i na ugibalištima gdje uopće nema niti u planu uvođenje BUS linija, pa onda usred biciklističkih staza (dok bezbroj stanica nema nastrešnice ili ih baštini iz doba mjesnih zajednca, te nadstrešnice nisu adekvatne za čekanje vlaka. Ipak postoji neka razlika u prevozu vlakom od busa, samo što sve to planiraju ljudi koji se u biti vlakom niti ne služe niti ima je to bitno....lako je napuniti peron u Gajnicama, ali željeznica treba živjeti za putnike i u malim sredinama, gdje vlak ide rijetko. 


zglajzan

#124 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 16.05.2019. - 12:47

Super vijest! Hoće li peron biti sagrađen na mjestu sadašnje uređene površine ( nasipanog šljunka ), ili između prvog i drugog kolosijeka? Sada je još samo Grginac bez perona ( od stajališta koja se koriste). Nego kakva je situacija sa zgradom u Mišulinovcu? Ona bi trebala biti u boljem stanju od ove.

#125 2rac

2rac
  • Članovi
  • 15 posts
  • Joined 16.01.2012.
  • Locationkriževci

Posted 16.05.2019. - 20:57

Mišulinovac su porušili prije nekih pola godine...



#126 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,659 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.05.2019. - 16:30

Offtopic postovi pro/con online prodaje karata i interneta su premješteni u prikladniju temu:

http://www.zeljeznic...ro-hzpp/page-20



#127 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 18.05.2019. - 10:20

Ako je zgrada u Mišulinovcu uklonjenna gdje su smjestili stanare? Kat se koristio za stanovanje.

#128 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,187 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 19.07.2019. - 22:27

Nastavno na prethodne postove, Mišulinovac 17.6.2019.:
 
2019-06-1706.54.32objrp.jpg
 
 
Konačno je krenula izgradnja perona u Sirovoj Kataleni, a uskoro će i srušiti staru zgradu:
 

Nastavljeni radovi na kolodvoru u Sirovoj Kataleni, dotrajala zgrada odlazi u prošlost
Pripremni radovi na izgradnji novog perona u Sirovoj Kataleni već su krenuli, očišćen je okoliš oko zgrade kolodvora i u roku mjesec dana će se srušiti zgrada koja je opasna za prolaznike i putnike koji na stanici čekaju vlak.

IMG_20190717_121526-e1563456197633.jpg
 
Grad Đurđevac već nekoliko godina u suradnji s HŽ Infrastrukturom i Mjesnom odborom Sirova Katalena radi na rješavanju dugogodišnjeg problema mještana Sirove Katalene, a koji je vezan uz dotrajalu zgradu kolodvora u Sirovoj Kataleni koji predstavlja opasnost za putnike. Grad Đurđevac i Mjesni odbor uputili su i ove godine nekoliko dopisa HŽ-u kako bi se riješio ovaj problem te je zahvaljujući dobroj suradnji s HŽ Infrastrukturom pokrenut je postupak uklanjanja zgrade. Obavljen je očevid na licu mjesta te je komunalni i građevinski redar Grada Đurđevca  nakon obavljenog očevida izdao HŽ Infrastrukturi rješenje kojim se nalaže obvezno rušenje opasne zgrade. Pripremni radovi na izgradnji novog perona u Sirovoj Kataleni već su krenuli, očišćen je okoliš oko zgrade kolodvora i u roku mjesec dana će se srušiti zgrada koja je opasna za prolaznike i putnike koji na stanici čekaju vlak. Gradonačelnik Hrvoje Janči tijekom očevida predstavnicima HŽ-a predložio je da se odmah nakon rušenja zgrade kolodvora, uredi okoliš te se na istom mjestu sagradi moderna nadstrešnica sa klupama, a prijedlog je odmah prihvaćen.[/size][/size]

https://epodravina.h...lazi-u-proslost


Metro über (unter) alles! :kul3


#129 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,602 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 20.07.2019. - 03:31

Jadno i žalosno ali to je hž infra tu u upravi nema normalnih ljudi pogotovo u zgradarstvu, sve kupljene diplome i donesene iz BiH!!:evil: :evil:

#130 zglajzan

zglajzan
  • Članovi
  • 360 posts
  • Joined 28.01.2010.

Posted 22.07.2019. - 09:10

Na kraju bu na mreža pruga izledala ko vodom donesene nadstrešnice za gradski bus, peron plus minus, rijetki promet prugom i sve manje ljudi/putnika. Kad sam išao Kvarnerom zadnji put što je povezivao samo u jednom voznom redu Budimpeštu i Rijeku, po Gorskom kotaru zlokobna praznina čak i u Moravicama... i tamo budu još malo mogli staviti bus nadstrešnicu i basta. A da ne govorimo o identitetu željeznice koja nestaje. Bus stajališta su samo dio nemaštovitosti kako omogućiti da putnik humano čeka i dočeka putnički vlak....


zglajzan

#131 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 23.07.2019. - 20:28

Te zgrade su propadale desetljećima, od ukidanja pruge 1968. godine nisu se održavale. Da su prilikom obnove pruge 90-tih godina prošlog stoljeća obnovili i krovišta na staničnim zgradama u Mišulinovcu i Sirovoj Kataleni, danas bi vjerojatno bile u životu. Ovako je voda napravila svoje, poremećena je statika i rušenje je bila jedina opcija. Dali su srušeni ili u planu za rušenje i dotrajali objekti u Grgincu (starom) i zgrada u Sirovoj Kataleni sa lijeve strane gledano prema Bjelovaru?

#132 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,187 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 12.09.2019. - 20:48

Dovršena je uređena površina ("peron") u Sirovoj Kataleni.

69844205_25147836352542ktk.jpg
 Izvor: Sirova Katalena nekad i danas
 
Šteta da nije šira jer mjesta je bilo, pa ona u Paulovcu je šira, a puno više zemlje je tamo trebalo iskopati.
Isto tako glupo je bilo ići na asfalt koji će s vremenom ispucati od vibracija, umjesto na betonske kocke (tlakovce) koji su možda skuplji na početku ali bi trajali puno duže i mogu se presložiti.


Metro über (unter) alles! :kul3


#133 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 1,230 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 13.09.2019. - 07:27

Isto tako cini mi se po slici da je mogao biti i malo visi peron :)


Pozdrav iz Stubaka




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users