Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bjelovar - Kloštar


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#41 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 11.03.2012. - 10:51

bauljajući internetom naišao sam na dvije vrlo interesantne fotke koje još nisam vidio, a prikazuju tunel Paulovac negdje početkom 90ih prije i/ili za vrijeme obnavljanja pruge. ako je već viđeno, ispričavam se, ali meni je to baš otkriće.

Poslana slika
Poslana slika

#42 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,652 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 11.03.2012. - 16:49

bauljajući internetom naišao sam na dvije vrlo interesantne fotke koje još nisam vidio, a prikazuju tunel Paulovac negdje početkom 90ih prije i/ili za vrijeme obnavljanja pruge. ako je već viđeno, ispričavam se, ali meni je to baš otkriće.

Koliko znam nije viđeno, a fotke su izvrstan dokument iz vremena obnavljanja pruge. :palac:
Serija 05 je zakon!

#43 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,582 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 11.03.2012. - 20:41

Koliko znam nije viđeno, a fotke su izvrstan dokument iz vremena obnavljanja pruge. :palac:

Fakat super slike :skok

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#44 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 28.03.2012. - 09:46

Jučer je počeka ručna izmjena pragova na dužini od 900m na dionici Sirova Katalena-Kloštar, i trajat će do 27.4. jer je zatvor odobren na samo dva sata i to između vlakova 982 i 983!!

#45 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 30.11.2012. - 13:41

Hoće se skoro popravljat drugi i treći kolosijek u kolodvoru Kloštar? Vidim da su dio prvog,četvrti i peti popravljeni a još ima dosta pragova pripremljenih za ugradnju!
( vjerojatno dopremljeni sa remonta Kž-Kc )

#46 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 17.12.2012. - 12:57

Kakvo će to akumulacijsko jezero biti uz prugu u Sirovoj Kataleni? Piše da će se dizat nasip od 7.5 metara do pruge! Zna li netko nešto više o tome?



#47 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,680 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 17.12.2012. - 13:45

Kakvo će to akumulacijsko jezero biti uz prugu u Sirovoj Kataleni? Piše da će se dizat nasip od 7.5 metara do pruge! Zna li netko nešto više o tome?

 
 
http://www.djurdjeva...sk=view&id=3246
 
 
 

Potrebno projektiranje cjevovoda od akumulacije S. Katalena do Koljak
 
 
 Priča vezana uz sustav navodnjavanja dijela đurđevačkog područja, započeta već pred nekoliko godina prošli je tjedan dobila svoj nastavak. Naime, u prostorima Koprivničko-križevačke županije potpisan je dodatak ugovoru o izradi projektne dokumentacije za akumulaciju Sirova Katalena, kojega su potpisali župan Darko Koren i tehnički direktor IGH Ivan Krstanović.
 
Temeljem plana navodnjavanja Koprivničko-križevačke županije iz 2008. godine predviđen je pilot projekt navodnjavanja Koljak i akumulacija Sirova Katalena, kapaciteta 600.000 prostornih metara vode.
Te godine je župan D.Koren s IGH-om potpisao ugovor vrijedan  1,2 milijuna kuna, a predstavnik IGH Ivica Plišić je pri tom naglasio da je već napravljen idejni projekt, da se priprema zahtjev za lokacijsku, zatim građevinsku dozvolu, potom izgradnja objekta i njegovo puštanje u pogon. U ovom dijelu posla novac su udružili po pola Ministarstvo regionalnog razvitka i Hrvatske vode, te na drugoj strani Koprivničko-križevačka županija.
Razvidno je da je u dosadašnjem tijeku projekta izrađeno 80% tehničke dokumentacije, pri čemu u primarnom projektnom zadatku nije mogla biti pretpostavljena potreba izgradnje cjevovoda od akumulacije Sirova Katalena do Koljaka, a koja je neophodna za kompletnu realizaciju projekta. Obzirom da Projektnim zadatkom nije bilo predviđeno projektiranje transportnog cjevovoda i pripadajućih objekata, te analize i projektiranja tih objekata, potrebno je bilo potpisati dodatak u odnosu na postojeći ugovor s tvrtkom IGH, koja izvodi izradu podloga i projektne dokumentacije za akumulaciju. 
-Pilot projekt sustava navodnjavanja Koljak dio je nacionalnog programa navodnjavanja, rekao je na posljednjoj sjednici Gradskoga vijeća Marijan Štimac, potpredsjednik đurđevačkoga GV i županijski pročelnik za gospodarstvo i pri tom naglasio da je izgledno da će druge godine početi gradnja akumulacije koja će navodnjavati 500 hektara poljoprivrednog zemljišta na području općine Kalinovac i grada Đurđevca.



#48 K0nfuziator

K0nfuziator
  • Članovi
  • 450 posts
  • Joined 15.01.2010.
  • LocationZagreb

Posted 21.06.2013. - 04:27

Ovogodišnje slike iz Velikog Trojstva

I. dio

p5c5.jpg
 
stq1.jpg
 
almi.jpg
 
9wet.jpg

nPvpAkY.jpg


#49 K0nfuziator

K0nfuziator
  • Članovi
  • 450 posts
  • Joined 15.01.2010.
  • LocationZagreb

Posted 21.06.2013. - 04:30

II. dio
 
 
 

nPvpAkY.jpg


#50 K0nfuziator

K0nfuziator
  • Članovi
  • 450 posts
  • Joined 15.01.2010.
  • LocationZagreb

Posted 21.06.2013. - 04:34

III. dio
 
 
 
Pozdrav!!

nPvpAkY.jpg


#51 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 21.06.2013. - 10:56

Hvala ti na slikama! :)

 

Slobodno nas još koji put razveseli s barem jednom slikom s te pruge.



#52 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,652 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 21.06.2013. - 19:42

Hvala ti na slikama! :)

 

Slobodno nas još koji put razveseli s barem jednom slikom s te pruge.

 

Da. Lijepa pruga i što je najvažnije - ima perspektivu. Kada se izgradi pruga Gradec - S.I. Žabno i kada se pokrene gospodarstvo (a mora, jer dublje potonuti ne može) biti će tu prometa.

Ja bih skromno izvoljevao da netko zaviri malo dublje u ruševinu starog kolodvora Paulovac, a možda i potraži trasu nekadašnjeg industrijskog kolosjeka do ciglane. Portos, Drempa i ja pri našem svojedobnom obilasku tunela nismo imali vremena zadržavati se.


Serija 05 je zakon!

#53 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 03.09.2013. - 20:37

Na slikama je stajalište Veliko Trojstvo. Za izgradnju perona postoji projektna dokumentacija,čudi me da se po tom pitanju ništa ne dešava u vrijeme kada se na željeznici toliko toga događa pozitivnog,pogotovo oko izgradnje perona itd!

Ipak je to velika općina i mjesto te bi trebali imati peron! Tim više što su oni svojim vlastitim novcem kupili peronske betonske elemente za sva stališta na njihovom području koja do dana današnjeg stoje neugrađena i od zuba vremena više nisu upotrebljiva!



#54 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.09.2013. - 21:16

Na slikama je stajalište Veliko Trojstvo. Za izgradnju perona postoji projektna dokumentacija,čudi me da se po tom pitanju ništa ne dešava u vrijeme kada se na željeznici toliko toga događa pozitivnog,pogotovo oko izgradnje perona itd!

Ipak je to velika općina i mjesto te bi trebali imati peron! Tim više što su oni svojim vlastitim novcem kupili peronske betonske elemente za sva stališta na njihovom području koja do dana današnjeg stoje neugrađena i od zuba vremena više nisu upotrebljiva!

 

Znam za to - hteli su sami i izgradit peron, al kak je to pitanje vlasničkih odnosa, jedino HŽ Infra ima pravo gradnje, pa je to propalo (naravno, da se htelo, moglo se i to riješit).  :wacko:



#55 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 03.09.2013. - 21:42

Dokaz predivnih, fleksibilnih i susretljivih ljudi na HŽ-u  :sad:  


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#56 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 03.09.2013. - 22:17

Znam za to - hteli su sami i izgradit peron, al kak je to pitanje vlasničkih odnosa, jedino HŽ Infra ima pravo gradnje, pa je to propalo (naravno, da se htelo, moglo se i to riješit).  :wacko:

To je za rubriku vjerovali ili ne! Općina Veliko Trojstvo je u ovom slučaju zaista iskazala najbolju moguću volju,pa kupili su elemente,vjerojatno bi kupili i šljunak za nasipat,ok radnu snagu nisu mogli dati jer Hž infra ima pravo gradnje,jedino još ostaje asfalt ali i to bi se riješilo!  Pa koji su to mozgovi iz Hž infre odbili dati svoju radnu snagu da se to napravi? Netko bi zbog toga trebao snosit odgovornost jer riječ je o popriličnom broju tih elemenata,redom za stajalašta Grginac,Griginac Novi,Veliko Trojstvo,kolodvor Mišulinovac i Paulovac. Inače ti elementi još uvijek stoje po stajalištima kao spomenik ljudskoj pokvarenosti!



#57 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 03.09.2013. - 22:24

To je za rubriku vjerovali ili ne! Općina Veliko Trojstvo je u ovom slučaju zaista iskazala najbolju moguću volju,pa kupili su elemente,vjerojatno bi kupili i šljunak za nasipat,ok radnu snagu nisu mogli dati jer Hž infra ima pravo gradnje,jedino još ostaje asfalt ali i to bi se riješilo!  Pa koji su to mozgovi iz Hž infre odbili dati radnu snagu da se to napravi? Netko bi zbog toga trebao snosit odgovornost! Inače ti elementi još uvijek stoje po stajalištima kao spomenik ljudskoj pokvarenosti!

 

Vjerojatno je ljudima prisjelo imat posla s HŽ-om ... al mislim da bi trebali probati ponovo - ipak se u međuvremenu promjenila garnitura ljudi, koja bi mogla imati sluha za taj problem. A vjerojatno ne bi bilo na odmet i malo 'pogurat' stvar kroz medije.



#58 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 03.09.2013. - 23:13

Vjerojatno je ljudima prisjelo imat posla s HŽ-om ... al mislim da bi trebali probati ponovo - ipak se u međuvremenu promjenila garnitura ljudi, koja bi mogla imati sluha za taj problem. A vjerojatno ne bi bilo na odmet i malo 'pogurat' stvar kroz medije.

Ideja nije loša, samo se bojim da je Bjelovar totalno politički ne naklonjen željeznici i tu jako teško da će ikada biti kruha!! Ali veselija vijest sa ove pružice je da je sutra i prekosutra zatvor dvosatni za istrpavanje pragova, i moram priznati da od kad smo u uniji ova infra živnula sa radovima gdje se god može, barem neki koliko toliko pozitivan pomak na ovim našim extremno jadnim ajzibanima!! 8)



#59 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 04.09.2013. - 08:57

Ideja nije loša, samo se bojim da je Bjelovar totalno politički ne naklonjen željeznici i tu jako teško da će ikada biti kruha!! Ali veselija vijest sa ove pružice je da je sutra i prekosutra zatvor dvosatni za istrpavanje pragova, i moram priznati da od kad smo u uniji ova infra živnula sa radovima gdje se god može, barem neki koliko toliko pozitivan pomak na ovim našim extremno jadnim ajzibanima!! 8)

Samo stajalište Markovac spada pod Bjelovar a sva ostala stajališta pod općinu Veliko Trojstvo. Kud ćeš veće volje od kupovine elemenata  za perone vlastitim novcem. Na području koje spada pod grad Bjelovar ipak je napravljen novi peron Stare Plavnice i Klokočevac! A da ne govorimo o subvencijama za PP koje su plaćali BBŽ i grad Bjelovar, ali neznam sada točan omjer! Jedino im zamjeram tu tromost kada su žcp-i u pitanju,tu se trebalo i moralo više napravit! Inicirat sastanke sa Hž infrom,objasnit problem i argumentirano inzistirat da se određeni prijelazi osiguraju. Sada mi je jasnije zašto kolodvorska zgrada u Mišulinovcu izgleda kao kuća duhova,jer da su građani sami kupili crijep,grede,i letve vjerojatno nebi imao tko izvest radove!



#60 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 12.09.2013. - 22:58

Našao sam da je "Granova" izradila glavni i izvedbeni projekt stajališta Veliko Trojstvo 2001. godine.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users