Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bjelovar - Kloštar


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#21 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 02.10.2010. - 12:34

Sumnjam da je ta sprdnja bila okrenuta prema Bjelovaru, bjelovarcima ili uopće prema bilo kojem kraju u okolini.
Al znam dobro kaj je to onda značilo za ZOPovce u kontinentalnoj Hrvatskoj: raubanje najboljeg materijala u rezervi (koji bar u zagrebačkom ZOP-u II nije bil namijenjen hrđanju u travi!) za Sulimančevu promociju. :twisted:
Ipak, kad sam se prvi put provezel tom dionicom, ohladil sam se :kul3 jer me ugodno iznenadila kvaliteta kolosijeka. :D


Čini mi se da je prvotni plan bio nabavit betonske pragove iz Austrije ali se od toga odustalo zbog cijene(nisam sad sto posto siguran),tako da je obnova rađena sa domaćim materijalom i pruga je zaista kvalitetno napravljena!!
Samo čudi da do sada nije napravljen nijedan peron a betonski elementi za perone stoje na hrpi na svakom stajalištu već 15.god,možda nije projektna dokumentacija napravljena za sve ali za stajalište u Trojstvu pouzdano znam da je napravljena,a i kolodvorske zgrade u Mišulinovcu i Kataleni vape za obnovom,u ovih 15.god bar su mogli stavit drugo krovište da ne propada dalje,to nije velika investicija,a i čini mi se da su to zaštićene zgrade jer su građene za vrijeme Austro-Ugarske te imaju i neku povijesnu i kulturnu vrijednost!!

#22 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 02.10.2010. - 13:42

Ja sam jako zainteresiran za ovu prugu, dok je bila rastavljena, tunel Paulovac je služio za uzgoj gljiva. :twisted:

Sama pruga je jako lijepo obnovljena, ali sve oko nje je u dosta bijednom stanju, signalizacija je minimalna (sramota da Bj nema izlazne signale!!! :D ), a nek mi bude dopuštena i elektrifikacijska želja :kul3

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#23 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 02.10.2010. - 14:53

Ja sam jako zainteresiran za ovu prugu, dok je bila rastavljena, tunel Paulovac je služio za uzgoj gljiva. :kul3

Sama pruga je jako lijepo obnovljena, ali sve oko nje je u dosta bijednom stanju, signalizacija je minimalna (sramota da Bj nema izlazne signale!!! :D ), a nek mi bude dopuštena i elektrifikacijska želja ;)

Ma biti će dobro ako povuku struju do Bjelovara za početak,a na ovoj pruzi nek osposobe Mišulinovac za križanje vlakova,neka naprave perone po stajištima,urede kolodvorske zgrade Mišulinovac i Katalena,a na ostalim stajlištima bi bile dovoljne i nadstrešnice kakve su po autobusnim ugibalištima,i najvažnije da se krene sa osiguranjem putnih prijelaza u suradnji sa lokalnom samoupravom i da se napravi ukopavanje TK mreže!! Kolodvor Bjelovar očekuje rekonstrukcija u sklopu izgradnje pruge Žabno-Gradec,navodno je projektna dokumentacija gotova!!
Neznam koliko je to poznato ali bili su planovi da prigodom otvorenja ove pruge vozi parnjača,neznam zašto to nije realizirano,nakraju je vozio šinobus!! Ali evo možemo to ispravit prilikom puštanja pruge Žabno-Gradec u promet! :twisted:

#24 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,652 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 02.10.2010. - 18:18

urede kolodvorske zgrade Mišulinovac i Katalena,a na ostalim stajlištima bi bile dovoljne i nadstrešnice kakve su po autobusnim ugibalištima,i najvažnije da se krene sa osiguranjem putnih prijelaza u suradnji sa lokalnom samoupravom

Što se tiče uređivanja zgrada evo nekih snimki iz kolodvora Mišulinovac (8. kolovoza 2009.):

Posted Image

Posted Image

Izbliza:

Posted Image

Nisam građevinske struke, al' mi se vidi da je ova zgrada kao babin zub i da još stoji na milosti božjoj, a u ništa boljem stanju nije ni zgrada kolodvora Katalena.
Meni osobno je iznimno drago da je jedna davno zaboravljena pruga obnovljena, tim prije jer prolazi jako lijepim predjelima kroz pitomu Bilogoru. Uz osiguranje putnih prijelaza, kao što je rekao sale2, te odgovarajuću signalizaciju, vjerujem da bi se brzina mogla podići na 60-100 km/h ovisno o dionici. Izgradnjom pruge Gradec - Sveti Ivan Žabno ova bi pruga dobila sasvim novu ulogu kao najkraća veza Zagreba s Podravskom prugom.
Serija 05 je zakon!

#25 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 02.10.2010. - 19:19

Uz osiguranje putnih prijelaza, kao što je rekao sale2, te odgovarajuću signalizaciju, vjerujem da bi se brzina mogla podići na 60-100 km/h ovisno o dionici. Izgradnjom pruge Gradec - Sveti Ivan Žabno ova bi pruga dobila sasvim novu ulogu kao najkraća veza Zagreba s Podravskom prugom.

Trenutno je postojećom prugom preko Križevaca-Žabna-Bjelovara do Kloštra put kraći za 6 km u odnosu na Koprivnički pravac u a izgradnjom pruge Gradec-Žabno put preko Bjelovara će biti kraći za 20 km!!
S tim da bi postojeću prugu Križevci-Žabno svakako trebalo ostavit u životu za lokalne vlakove KŽ-BJ( ovisno o potrebi radnika i đaka koji gravitiraju prema ta dva grada).
Što se tiče brzina ona je trenutno na cjeloj trasi 65 km/h,mada je prije bila 80 km/h od Bjelovara do Trojstva pa dalje do Zid Katalene 65km/h i onda skroz do Kloštra 70 km/h !! Mislim da bi dionica Bjelovar-Trojstvo išla i više od 80 km/h,ovisno o radijusima zavoja,dok bi nagibni cjelu trasu prolazio sa 20% većom brzinom pod pretpostavkom osiguranja putnih prijelaza!! 8)

#26 VICTOR

VICTOR
  • Članovi
  • 6,320 posts
  • Joined 20.04.2006.
  • LocationZagreb, Oranice

Posted 02.10.2010. - 22:07

Samo bedaci bi zatvorili Križevci-Žabno, triangli mogu biti itekako efikasni jer zašto se ne bi razvo teretni i putnički promet između ta dva grada.

No dobro Stanley reče: kolodvorske zgrade samo što se ne sruše i to bi se trebalo što žurnije riješiti.

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!


#27 sali

sali
  • Članovi
  • 1,229 posts
  • Joined 25.06.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.10.2010. - 22:31

Nekoliko detalja sa pruge L 204 Križevci - Bjelovar - Kloštar od 12.07.2010.god.mislim da se nije puno promjenilo do danas.

Stajalište Žabjak

Posted Image

Stajalište Veliko Trojstvo

Pogled u smjeru Kloštra

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Pogled u smjeru Bjelovara

Posted Image

čekaonica

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Stajalište je službeno nezaposjednuto.
Neslužbeno je zaposjednuto od jednog domaćeg lika (lokalni badža) koji je ovdje pronašao svoj životni kutak.Imali smo blizak susret i to vrlo neugodan budući je lik bio alkoholiziran i prilično agresivan.Htio mi je odigrati ulogu službene osobe 8) , ali mu nije uspjelo.

Srdačan pozdrav !

#28 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 02.02.2011. - 15:31

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image


Posted Image

Posted Image

slike su od kolege..

#29 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,652 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 02.02.2011. - 17:48

...

Fotke su lijepe i zanimljive, ali si zaboravio napisati gdje su snimljene. :mrgreen:
Na prve dvije prepoznajem izlaz iz kolodvora Mišulinovac prema Velikom Trojstvu - Bjelovaru, no ostale...?
Serija 05 je zakon!

#30 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 02.02.2011. - 18:04

Zid Katalena i Grginac

#31 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 02.02.2011. - 21:24

Ono ograničenje od 35 km/h što se vidi na prvoj slici ( izlaz iz kolodvora Mišulinovac u pravcu kolodvora Bjelovar ) je uvedeno zbog nepreglednog cestovnog prijelaza preko pruge )!
Gledano iz Bjelovara prema Mišulinovcu ograničenja nema jer je iz tog smjera preglednost dobra!

#32 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 14.02.2011. - 21:00

Vidim da je skraćen industrijski kolosijek za mlin,tj. postavljen je bik kod groblja ( cestovnog nadvožnjaka ),a vidim da su maknuti i vagoni sa jednog sporednog kolosijeka u teretnom djelu kolodvora ( prema Kloštru )! Ima li kakvih informacija da će taj kolosijek biti obnovljen?

Edited by sale2, 14.02.2011. - 21:02.


#33 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 15.02.2011. - 12:56

Vidim da je skraćen industrijski kolosijek za mlin,tj. postavljen je bik kod groblja ( cestovnog nadvožnjaka ),a vidim da su maknuti i vagoni sa jednog sporednog kolosijeka u teretnom djelu kolodvora ( prema Kloštru )! Ima li kakvih informacija da će taj kolosijek biti obnovljen?


Obnova kolosijeka prema mlinu je u tijeku, tj do bika, a navodno da će se popravljati i kolosijek prema plinari, a trebao bi se riješiti i kolosijek prema DI Česma jer je u dosta lošem stanju. Što se tiče kolosijeka prema mlinu tamo na početku su boksovi za istovar šljunka koji su nekad služili tvornici Tehnogradnja, a sada mislim da su u privatnom vlasništvu, no uglavnom kolaju priče da bi se tamo istrpavao šljunak za izgradnju brze ceste, živi bili pa vidjeli!!! 8)

#34 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 15.02.2011. - 20:31

Obnova kolosijeka prema mlinu je u tijeku, tj do bika, a navodno da će se popravljati i kolosijek prema plinari, a trebao bi se riješiti i kolosijek prema DI Česma jer je u dosta lošem stanju. Što se tiče kolosijeka prema mlinu tamo na početku su boksovi za istovar šljunka koji su nekad služili tvornici Tehnogradnja, a sada mislim da su u privatnom vlasništvu, no uglavnom kolaju priče da bi se tamo istrpavao šljunak za izgradnju brze ceste, živi bili pa vidjeli!!! 8)

Ima tu dosta neiskorištenog potencijala,npr. mogao bi se napravit kolosijek do Agrokorovih skladišta ( bivša klaonica Bilogora ),potrebno je svega 100-200 metara novog kolosijeka.
Također se sjećam da je dopremana i neka roba za talionicu željeza (bivši Tomo Vinković),neznam dali postoji mogućnost dopreme robe u njihov pogon preko industrijskog kolosijeka za Ivericu i Česmu (koliko znam taj kolosijek dosta duboko ulazi u krug DI Česma ),prvi dio tog kolosijeka je u relativno dobrom stanju ali unutra je jako loš!
Također kolosijek za plinaru postoji cijelom dužinom ali je jako loš ( vidljiv je do ceste za plinaru ali postoji i dalje u "dvorištu" samo je zatrpan ),prvi dio tog kolosijeka mogao bi se koristit za utovar-istovar razne robe ( trupaca,zeljeza itd.) jer postoji dosta dugačak plato (rampa) koja se proteže od Elektrometala do ceste za plinaru! Na taj način bi se oslobodio prostor iza autobusnog kolodvora gdje su utovarne rampe već poprilično dotrajale! Po meni tamo bi trebala ostat u funkciji samo rampa prvog kolosijeka za utovar-istovar robe koja se sprema u skladište a sav utovar "rasutog" tereta preselit na kolosijek za plinaru!
Kolosijek za Franck je koliko se sjećam obnovljen!
Još da je sredit bar jedan sporedni kolosijek u teretnom djelu kolodvora gdje bi se dopremale i otpremale teretne kompozicije i stvari bi se bitno popravile jer nebi trebalo puno puta prelazit cestu prilikom sastavljanja kompozicija!
Mislim da to sve nije problem napravit,uostalom polovnih pragova će biti nekon remonta Kž-Kc a oni su sasvim dobri za sporedne kolosijeke!
Čudi me samo da sa Inom nije nikavav ugovor potpisan budući da je kolodvor Mišulinovac odmah do njihovih pogona u Trojstvu i tu vidim veliki potencijal u budućnosti! :rolleyes:

#35 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 20.02.2011. - 21:17

Nakon dugo vremena provozao sam se ovom prugom i ugodno sam iznenađen,krči se raslinje po usjecima i uz prugu,vidim da ima izmjena pragova i da se ispred sjevernog portala tunela mjenjaju šine! Nadam se da će "majstori" doći i do Sirove Katalene i porušit ono drveće oko stanice!

#36 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 23.02.2011. - 21:37

Dali se prilikom izmjene pragova samo izrešeta kolosijek ili se i pročisti tucanik pomoću posebnog stroja i vrati natrag na kolosijek? O čemu to ovisi?

#37 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,680 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 24.02.2011. - 10:51

Dali se prilikom izmjene pragova samo izrešeta kolosijek ili se i pročisti tucanik pomoću posebnog stroja i vrati natrag na kolosijek? O čemu to ovisi?


Prilikom izmjene pragova tucanik se podbija. Rešetanje je u biti pročišćavanje od zemlje i usitnjenih djelova samog tucanika. Što će se raditi ovisi o zablačenju/usitnjenju tucanika a najviše o novcima.

#38 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 23.04.2011. - 09:18

Za očekivat je nakon što se privede kraju spoj Pakračke ulice u poslovnoj zoni jug sa južnom obilaznicom da će na red doći i poslovna zona istok,a tu se nalazi i željeznička pruga koja ide pokraj zone!
Kako je vidim prometno rješenje u toj zoni?
U prvoj fazi izgradit novu spojnu cestu koja će se odvajat od ceste Bjelovar-Đurđevac negjde u blizini sadašnjeg ulaza u zonu kod carine,ta cesta prelazila bi prugu i u drugoj fazi spajala bi se na planiranu istočnu oblilaznicu!
Ta cesta imala bi višestruku svrhu;
1.Izbacio bi se teški kamionski promet iz Bilogorske gdje su stambene kuće i vrtić a prijelaz u Bilogorskoj bi se ukinuo!
2.Ta cesta preuzela bi na sebe tranzitni promet iz Novoseljana prema Bjelovaru jer sadašnja cesta Put žrtvama u Lugu ima drveni most i nema mogućnost proširenja od stambenih kuća,taj prijelaz ostao bi samo za pješake i bicikliste!
3.To bi bio kvalitetan spoj Bjelovara sa istočnom obilaznicom i postala bi glavni ulaz u indsutrijsku zonu!
Dali taj novi prijelaz rješit sa rampom ili nadvožnjakom trebala bi reći struka!

#39 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 24.05.2011. - 23:41

Ovu prugu i cijeli kraj čeka pravi procvat nakon što prođe Venezia! Kada usnuli putnici provire kroz prozor pa ugledaju pitome brežuljke i Bilogoru odmah će se poželjet vratit i dovest još turista! Jedino ako se netko ne sjeti da i oni moraju na autobuse pa ima samo spuste sjedala i eto ti kola sa ležajevima! A na zadnjim sjedalima će biti kola za spavanje!

#40 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 25.05.2011. - 00:14

Pa ne voze se u tom vlaku direktori turističkih agencija..Večinom su to mlađahni ljudi..U sub sam se imao prilike vozit u jutarnjoj Veneziji, i to su sve pospani vagoni..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users