Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bjelovar - Kloštar


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#1 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.02.2006. - 20:47

U tisku piše da je nakon Domovinskog rata ponovno osposobljena pruga Bjelovar - Kloštar, koja se dugo vremena nije koristila. Može li netko napisati šta se zapravo događalo s tom prugom, tj. do kada je promet njome normalno prolazio, kada su ju i zbog čega ukinuli, da li su izvadili i tračnice dok pruga nije bila u funkciji, koji je povod da su ju ponovno puštali u promet i kada se to dogodilo ... i naravno kakvi su planovi nadalje ... uh, koliko pitanja :oops:

#2 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 11.02.2006. - 21:58

ukinuta je 1968 (tragična godina za mnoge hjrvatske pruge), ponovno otvorena 1995. pruga je prilično nerentabilna jer nema teretnog prometa na njoj, ali je putnički promet sasvim solidno zastupljen i popunjen. tračnice su bile izvađene (nisam siguran za cijelu trasu, ali djelomično sigurno jesu). sad su na njoj betonski pragovi. na pruzi je najinteresantniji objekt tunel Paulovac. nažalsot, nikad nisam sjeo na vlak i provozao se tom prugom, a baš bih mogao. također se već neko vrijeme spremam otić bauljat po bilogorskim šumama ne bih li došao do tog tunela i poslikao ga. ali mi se nee da....
ja se iskreno nadam da bi ta pruga (zapravo cijeli bjelovarski koridor) mogla dobiti koji vlak Zagrbe - Osijek kad se napravi Gradec - Sv. Ivan Žabno kojeg Bjelovar čeka ko žedan vodu...

#3 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.02.2006. - 11:09

Koji je povod bio da se išlo u investiciju ponovne gradnje pruge? Obzirom na to da se radilo o ne maloj investiciji, a mnoge druge pruge su u to doba bile u lošem stanju, negdje je morao biti business case :?

#4 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 13.02.2006. - 13:58

Koji je povod bio da se išlo u investiciju ponovne gradnje pruge? Obzirom na to da se radilo o ne maloj investiciji, a mnoge druge pruge su u to doba bile u lošem stanju, negdje je morao biti business case :?


Procitaj Zeljeznicar koji je stavljen na pod casopisi. Imas sve o kolodvoru Klostar pa ce ti biti jasno 8)

#5 spvh

spvh
  • Članovi
  • 732 posts
  • Joined 14.05.2005.

Posted 19.02.2006. - 08:45

ukinuta je 1968 (tragična godina za mnoge hjrvatske pruge), ponovno otvorena 1995. pruga je prilično nerentabilna jer nema teretnog prometa na njoj, ali je putnički promet sasvim solidno zastupljen i popunjen. tračnice su bile izvađene (nisam siguran za cijelu trasu, ali djelomično sigurno jesu). sad su na njoj betonski pragovi. na pruzi je najinteresantniji objekt tunel Paulovac. nažalsot, nikad nisam sjeo na vlak i provozao se tom prugom, a baš bih mogao. također se već neko vrijeme spremam otić bauljat po bilogorskim šumama ne bih li došao do tog tunela i poslikao ga. ali mi se nee da....
ja se iskreno nadam da bi ta pruga (zapravo cijeli bjelovarski koridor) mogla dobiti koji vlak Zagrbe - Osijek kad se napravi Gradec - Sv. Ivan Žabno kojeg Bjelovar čeka ko žedan vodu...


Direktni vlak Osijek-Bjelovar-Zagreb vozi...
"U mrkloj noći vidimo -ponekad kroz vlastite suze - najljepše zvijezde"

#6 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 19.02.2006. - 14:07

Direktni vlak Osijek-Bjelovar-Zagreb vozi...


...treba i vozni red pogledat, inace za informaciju i fanove "nagibna" makoza piči navedenu trasu...

#7 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 19.02.2006. - 14:27

ma znam, da vozi, al vozi putnički, ja bih bar neki ubrzani. a i žudno očekujem dan kad će se u Bjelovar moć putovat nečim drugim osim Macosama!

#8 spvh

spvh
  • Članovi
  • 732 posts
  • Joined 14.05.2005.

Posted 19.02.2006. - 16:04

ma znam, da vozi, al vozi putnički, ja bih bar neki ubrzani. a i žudno očekujem dan kad će se u Bjelovar moć putovat nečim drugim osim Macosama!


I putuje. O čemu ti/Vi pričaš/pričate?
"U mrkloj noći vidimo -ponekad kroz vlastite suze - najljepše zvijezde"

#9 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 19.02.2006. - 18:14

ma znam, da vozi, al vozi putnički, ja bih bar neki ubrzani. a i žudno očekujem dan kad će se u Bjelovar moć putovat nečim drugim osim Macosama!


I putuje. O čemu ti/Vi pričaš/pričate?

može ti.
daj molim, te, pa živim ovdje, Bjelovar nije nikad ništa vidio osim Macose, šinobusa i šveđana (na popravku). jedini pravi vlak koji je Bjelovar vidio je bio par puta kad je 3. osnovna škola znala imati ekskurziju u Zagreb, onda su par puta došli i pravi vagoni (Bl ili tako nešto), par puta su bili i kaubojci. Tom prilikom su dofurali i, čini mi se, 2 043 ili tako nešto za pogon. nažalost, svega par puta je bilo. komercijalna linija s bilo čim osim macose ili šinobusa nikad nije postojala.

#10 spvh

spvh
  • Članovi
  • 732 posts
  • Joined 14.05.2005.

Posted 19.02.2006. - 19:26

Recimo da pojasnim: putovanje od Bj do Zg sastoji se od kretanja iz Bj, vožnje vlakom i dolaska uz Zg za neko VR određeno vrijeme, ali svakako bjelovarčani ne putuju samo makozama, nego i klasičnim garniturama, poslovnim vlakovima, EMG i sl. To što to nije na cijeloj relaciji ili što nijedan direktni vlak nije nešto drugo ne znači da ukupno nema raznolikosti.
Uostalom, i ja svakodnevno putujem iz Bj u Zg i natrag.
"U mrkloj noći vidimo -ponekad kroz vlastite suze - najljepše zvijezde"

#11 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.02.2006. - 20:26

daj molim, te, pa živim ovdje, Bjelovar nije nikad ništa vidio osim Macose, šinobusa i šveđana (na popravku). jedini pravi vlak koji je Bjelovar vidio je bio par puta kad je 3. osnovna škola znala imati ekskurziju u Zagreb, onda su par puta došli i pravi vagoni (Bl ili tako nešto), par puta su bili i kaubojci. Tom prilikom su dofurali i, čini mi se, 2 043 ili tako nešto za pogon. nažalost, svega par puta je bilo. komercijalna linija s bilo čim osim macose ili šinobusa nikad nije postojala.


Kaj nije malo nespretno uvoditi lokomotivu i prave vagone od BJ prema ZG? Mislim na promjenu smjera kretanja u Križevcima, tj. premještanje lokomotive, pa mi se čini daleko logičnije da se i dalje koriste Macose.

#12 ErrAseR

ErrAseR
  • Članovi
  • 9,395 posts
  • Joined 22.04.2005.

Posted 19.02.2006. - 20:27

Recimo da pojasnim: putovanje od Bj do Zg sastoji se od kretanja iz Bj, vožnje vlakom i dolaska uz Zg za neko VR određeno vrijeme, ali svakako bjelovarčani ne putuju samo makozama, nego i klasičnim garniturama, poslovnim vlakovima, EMG i sl. To što to nije na cijeloj relaciji ili što nijedan direktni vlak nije nešto drugo ne znači da ukupno nema raznolikosti.
Uostalom, i ja svakodnevno putujem iz Bj u Zg i natrag.


jedan šumom, drugi drumom :lol:

poanta je u direktnim vlakovima a to je 7121, a nagibni bi bio ko stvoren za tu prugu, već vidim reklamu "ICN - Zagreb - Bjelovar 33 min, ni s avionom nejdete brže" :pla

#13 spvh

spvh
  • Članovi
  • 732 posts
  • Joined 14.05.2005.

Posted 20.02.2006. - 00:15

eh... :sofa
"U mrkloj noći vidimo -ponekad kroz vlastite suze - najljepše zvijezde"

#14 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 21.02.2006. - 21:06

Kaj nije malo nespretno uvoditi lokomotivu i prave vagone od BJ prema ZG? Mislim na promjenu smjera kretanja u Križevcima, tj. premještanje lokomotive, pa mi se čini daleko logičnije da se i dalje koriste Macose.

govorim o vremenu kad će se izgraditi Žabno - Gradec i obići KŽ. onda više neće bit rikverc vožnje. do onda nema smisla uvoditi ništa drugo, a i tehnički je nemoguće jer pruga od Žabna do Križevaca jedva podnosi Đurana, a kamoli neku veću lokomotivu!

#15 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 21.02.2006. - 23:55

A evo i neke fotke pruge Bjelovar - Kloštar. nisu baš nešto jer se učim slikati, a i nabrzake su bile budući da se smračivalo već. kad malo ljepše vrijeme bude, tuda se vozim biciklom pa će bit i boljih fotaka.

pruga kod Velikog Trojstva, pogled prema Bjelovaru

Posted Image

isto mjesto, zapadni ulaz u Veliko Trojstvo iz smjera Višnjevca

Posted Image

također su malo mutne i zrnate jer sam smanjio rezoluciju radi veličine

#16 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 01.10.2010. - 13:55

Ajmo malo dići temu iz mrtvih jer vidim da je pri samom dnu. Naime ove godine se uveliko na željeznici slavi 150godina željeznica, otvaranja prve pruge i šta ti ja znam šta sve ne, ali dobro da prijeđem na stvar.

Davne nam 1995. godine na sam dan željezničara ili ti za one koji možda ne znaju 05.listopad otvorena je ponovno za promet pruga Bjelovar-Kloštar Podravski, uz koju su upriličene mnogobrojne svećanosti po većim stajalištaima(S. Katalena, Mišulinovac, V. Trojstvo), i naravno kol. Kloštar Podravski i Bjelovar, a također je i vozio svećani vlak sa svim visokim i višim diužnosnicima :( :D , što sa željeznice što iz državnog vrha, pilo se tu slavilo obećavalo da ju nitko nikada neće zatvoriti, ali se je nažalost navelike pokušavalo u puno navrata,što na svu sreću nije ostvareno. I tako mic po mic naša mala pružica je dočekala i svoj 15ti rođendan, ali nažalost nitko se toga nije sjetio, jer ipak to nije koridorska pruga, nego jedna obićna mala lokalna pruga koja nije vrijedna spomena, jer kak ti nije rentabilna.
Toliko od mene, a povodom rođendana našoj žilavoj pružici želim puno sreće u daljnjemu životu te da preko nje prođe što više putničkih i teretnih vlakova! :D :D

#17 inflameswetrust

inflameswetrust
  • Članovi
  • 3,315 posts
  • Joined 28.02.2009.
  • LocationPožega

Posted 01.10.2010. - 14:02

Toliko od mene, a povodom rođendana našoj žilavoj pružici želim puno sreće u daljnjemu životu te da preko nje prođe što više putničkih i teretnih vlakova!


Pridružujem se čestitkama, ovo sve što si sad ispričao kao da opisuje pruge u požeštini, isti problemi s nerentabilnošću, ukidanjem i neukidanjem, izmještanjem, i slično. Ono što me zanima je informacija iz prve ruke, dakle kakvo je tamo stanje? Ima li tereta, ima li putnika i najbitnije ima li potencijala za budućnost i u čemu on leži?
Posted Image

Moje fotografije.

#18 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 01.10.2010. - 15:04

Toliko od mene, a povodom rođendana našoj žilavoj pružici želim puno sreće u daljnjemu životu te da preko nje prođe što više putničkih i teretnih vlakova!


Pridružujem se čestitkama, ovo sve što si sad ispričao kao da opisuje pruge u požeštini, isti problemi s nerentabilnošću, ukidanjem i neukidanjem, izmještanjem, i slično. Ono što me zanima je informacija iz prve ruke, dakle kakvo je tamo stanje? Ima li tereta, ima li putnika i najbitnije ima li potencijala za budućnost i u čemu on leži?


Pa ovako potencijala za budućnost ima, barem u putničkom prometu jer od novog voznog reda kako je već i pisano ovom prugom će se povezati Vtc sa Zgb tako da će vlakova biti, a što se tiče teretnog prometa dok nam je gospodarstvo u ovakvom rasulu mislim da ništa od toga nažalost! :(

#19 sale2

sale2
  • Članovi
  • 1,405 posts
  • Joined 04.03.2010.

Posted 01.10.2010. - 20:07

Pa ovako potencijala za budućnost ima, barem u putničkom prometu jer od novog voznog reda kako je već i pisano ovom prugom će se povezati Vtc sa Zgb tako da će vlakova biti, a što se tiče teretnog prometa dok nam je gospodarstvo u ovakvom rasulu mislim da ništa od toga nažalost! :mrgreen:

Baš sam se malo prisjetio tih dana,dobro se sjećam kad je krenula obnova te pruge tamo od asfaltne baze a onaj komad su naknadno napravili do kolodvora jer je tamo bio smješten veliki kran-dizalica i bila je hrpa pragova i ostalog materijala,a i gore kod sadašnjeg Peveca je također bio kran-dizalica i velika hrpa betonskih pragova!! A na teretnom djelu kolodvora Bjelovar je bilo puno vagona u kojima su bili smješteni radnici koji su gradili prugu!!
Nažalost pamtim i ružne stvari koje su govorene o toj pruzi,razno razne sprdnje da je to Marina pruga itd... i tada sam prvi put osjetio tu količinu mržnje i netrpeljivosti izražene prema Bjelovaru,ne želim otkopavat stare ratne sjekire ali neke stvari ostanu urezane u sjećanju htjeli mi to ili ne!
Dosta dugo se otezalo sa puštanjem pruge u promet,čak je na nju navučena dugačka kompozicija teretnih vagona za otpis ili popravak,koja se je protezala od Bjelovara pa negdje do Trojstva,nisam sad baš siguran,i drago mi je da se svakim voznim redom jača ta pruga,a to je zasluga ljudi iz toga kraja koji se nisu predavali kad je bilo najteže!!
Nadam se da će u bliskoj budućnosti tom prugom tutnjat bar dva para brzih vlakova OS-ZG!! I koliko sam imao za vidjet ipak je sačuvan sporedni kolosjek u Mišulinovcu,znači da bi u budućnosti ipak to mogao biti neki kolodovor ili ukrižje!!
:twisted:

#20 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 01.10.2010. - 21:44

...
Nažalost pamtim i ružne stvari koje su govorene o toj pruzi,razno razne sprdnje da je to Marina pruga itd... i tada sam prvi put osjetio tu količinu mržnje i netrpeljivosti izražene prema Bjelovaru ...

Sumnjam da je ta sprdnja bila okrenuta prema Bjelovaru, bjelovarcima ili uopće prema bilo kojem kraju u okolini.
Al znam dobro kaj je to onda značilo za ZOPovce u kontinentalnoj Hrvatskoj: raubanje najboljeg materijala u rezervi (koji bar u zagrebačkom ZOP-u II nije bil namijenjen hrđanju u travi!) za Sulimančevu promociju. :)
Ipak, kad sam se prvi put provezel tom dionicom, ohladil sam se :D jer me ugodno iznenadila kvaliteta kolosijeka. :mrgreen:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users