Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Teretni tramvaji i zadnji M24, Košak, Pagoda


  • Please log in to reply
483 replies to this topic

#41 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,253 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationValens SG (CH)

Posted 08.12.2008. - 10:55

Jučer u 20 h, trešnjevački 78:

Koliko ja znam, T znači teretni, ne trešnjevački...


Naravno :lol: , ali ovo je trešnjevački teretni

#42 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.12.2008. - 17:39

Jučer u 20 h, trešnjevački 78:

Koliko ja znam, T znači teretni, ne trešnjevački...


Naravno :lol: , ali ovo je trešnjevački teretni


A broj 78 je zapravo i garažni broj koji je taj M24 imao prije nego što je postao T (teretni)

PS. super slika. :wink:

#43 NT 2200

NT 2200
  • Članovi
  • 7,253 posts
  • Joined 19.11.2006.
  • LocationValens SG (CH)

Posted 08.12.2008. - 17:41

Jučer u 20 h, trešnjevački 78:

Koliko ja znam, T znači teretni, ne trešnjevački...


Naravno :lol: , ali ovo je trešnjevački teretni


A broj 78 je zapravo i garažni broj koji je taj M24 imao prije nego što je postao T (teretni)

PS. super slika. :wink:


Hvala.

#44 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,659 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 08.12.2008. - 19:20

A broj 78 je zapravo i garažni broj koji je taj M24 imao prije nego što je postao T (teretni)

Negdje na forumu smo (dosta davno) raspravljali da T-78 nikad nije bio putnički tramvaj, nego je oduvijek bio isključivo teretni. Još kad bih sad mogao naći te postove ... :oops:

#45 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 08.12.2008. - 19:35

A broj 78 je zapravo i garažni broj koji je taj M24 imao prije nego što je postao T (teretni)

Negdje na forumu smo (dosta davno) raspravljali da T-78 nikad nije bio putnički tramvaj, nego je oduvijek bio isključivo teretni. Još kad bih sad mogao naći te postove ... :oops:


ma da, ja nisam imao pojma da su postojali M24 koji su služili samo u te svrhe, ja sam mislio kad su M24 bili novi, da su ganzovi pretvoreni u teretne.

#46 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 09.12.2008. - 10:16

A broj 78 je zapravo i garažni broj koji je taj M24 imao prije nego što je postao T (teretni)

Negdje na forumu smo (dosta davno) raspravljali da T-78 nikad nije bio putnički tramvaj, nego je oduvijek bio isključivo teretni. Još kad bih sad mogao naći te postove ... :oops:


ma da, ja nisam imao pojma da su postojali M24 koji su služili samo u te svrhe, ja sam mislio kad su M24 bili novi, da su ganzovi pretvoreni u teretne.

Dobro si mislio. U stvari, ajmo biti točniji:

Prema popisu od 1. travnja 1952. kola od 77-100 već su bila pregrađena u jednosmjerna, s izuzetkom 82, 86, 89 i 90 koja su još uvijek bila dvosmjerna. (Ima njih više, ali ovdje su navedeni samo ovi o kojima pričamo kao teretnima. Živ je čak i dvosmjerni 21, koji je dvije i pol godine kasnije do neprepoznatljivosti uništen u mirogojskoj nesreći.) Nigdje ne piše da se radi o teretnim vozilima, a to dokazuje i skica unutrašnjosti na kojoj se jasno vidi raspored sjedala i vrata.

Istodobno, Nikolin popis kaže da su Ganzovi T-70 od 29-32 (dakle 4 komada) bili preuređeni u M-24, a od 33-35 (dakle 3 komada) u teretne, ali se ne navodi kada je to bilo. Također, 27 od 28 komada Ganzova T-50 20-ih je godina pregrađeno u pagoda prikolice. Ostaje nepoznata sudbina broja 17. Možda je taj postao četvrti teretni?

Prema istom popisu iz 1952. na životu su još svih 12 komada tipa M-22, pregrađenih u jednosmjerne. Na životu je i br.1, pregrađen 1942. u prototip s pantografom, za koji sam negdje čuo nadimak "lastavica" (koji je kasnije vraćen u prvobitni oblik), a broj 100, koji je 1958. pregrađen u oblik Đure, još uvijek ima kockasti oblik.

Prema tome, u početku su postojala tri teretna tramvaja tipa Ganz, a što je vuklo terete prije njih, nije poznato. Vjerojatno su ih prevlačili nešto starijim tehnologijama koje su uključivale i jednu (živu) konjsku snagu :kul

#47 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 09.12.2008. - 10:26

Negdje sam napisao da je 17 bio kućica za alat pored upletnog kolosijeka u Heinzelovoj, u vrijeme dok su dolazili česi druge generacije (1979.). U ZETu je bio običaj da teretni tramvaj uvijek nosi garažni broj iz vremena dok je bio putnički tramvaj, a koliko je meni poznato nikad nije postojao T-17. Prema mojim sjećanjima, 78 je bio normalni putnički tramvaj do cca 1977. ili 1978., a negdje 1975. ili 1976. kao posljednji tramvaj M24 bio je izvana prelakiran u plavo oker kombinaciju.

#48 Prakticar

Prakticar
  • Moderatori
  • 8,855 posts
  • Joined 19.09.2005.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 09.12.2008. - 10:45

Negdje sam napisao da je 17 bio kućica za alat pored upletnog kolosijeka u Heinzelovoj, u vrijeme dok su dolazili česi druge generacije (1979.). U ZETu je bio običaj da teretni tramvaj uvijek nosi garažni broj iz vremena dok je bio putnički tramvaj, a koliko je meni poznato nikad nije postojao T-17.


Govorimo o 20-ima i 30-ima. Od 1924. do 1929. 27 Ganzovih motornih kola pregrađeno je u prikolice. Kola 17 nisu pregrađena, a broj 17 dobiva novi tramvaj M-24 proizveden 1927. godine. Dakle, ostaje nepoznato što se događalo s brojem 17 između 1924. i 1927.

Naime, nakon pregradnje Ganzovih motornih kola u pagoda prikolice, njihove brojeve dobili su novosagrađeni M-24 i to je bila prva renumeracija u ZET-u.

Taj 17 o kojem pričaš bio je M-24, a ne Ganz.

#49 zet-ovac

zet-ovac
  • Članovi
  • 1,347 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • LocationZG

Posted 01.01.2009. - 23:26

Ovdje se radi o istom tramvaju :?:
Posted Image<-->Posted Image

T-87 u TPD

Vozački prostor:
Posted Image-->Posted Image-->Posted Image

Kontroler:
Posted Image.Posted Image

Prekidači na prednjem panelu:
Posted Image.Posted Image

Sa ovim se biće podešava visina montirane ralice za snijeg:
Posted Image

Pogled malo dole.
Mehanička-parkirna kočnica, često u uptrebi jer M24 nema zračnu kočnicu i kalorifer sa cijevi koja vodi na prednju šajbu:
Posted Image

Poluga za otvaranje vrata...čista mehanika: :wink:
Posted Image

Panel sa prekidačima na lijevoj strani:
Posted Image

Elektroormarić ispod gornjeg panela...zgodna kombinacija prozirnog pleksija: :D
Posted Image

#50 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 02.01.2009. - 00:04

da to je isti tramvaj, samo je prije bio krem-plavi a kasnije je pobojan u "radnu" žutu boju. :wink:

Također danas isa šiber vrata na boku tramvaja, prije to nije imao, kolko vidim.

#51 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,659 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 02.01.2009. - 07:12

Makar se radi o radnom tramvaju, ali ... kaj se taj tramvaj nikad ne čisti ? :?
Ili su ga prestali koristiti ?

#52 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,655 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 18.01.2009. - 14:24

Na stanici / postaji :twisted: Tehnički Muzej
Posted Image
Kabina
Posted Image
Sjedalo za teške invalide :roll:
Posted Image
Pijesak
Posted Image
Kontroler
Posted Image
Ja kondukter
Posted Image
Naslikavanje na TŽF
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#53 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,655 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 18.01.2009. - 14:29

Ja vozač
Posted Image
Ja se prijetim sa skretnjičkim ključem
Posted Image
boy4train se prijeti ključem
Posted Image
Prema od Selske do remize smo se vozili u ZADNJEM STUPNJU ;)
Posted Image
boy4train kao vozač
Posted Image
tram4 kao vozač
Posted Image
Detalj kotača
Posted Image
Ulazak u remizu
Posted Image
Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#54 boy4train

boy4train
  • Članovi
  • 1,240 posts
  • Joined 04.07.2007.

Posted 18.01.2009. - 14:41

A od mene nekoliko detalja iz M 24:
I tada su već započeli s zabranom pušenja:
Posted Image
Naravno, nema razgovora s vozačem, nema stajanja pored njega:
Posted Image
Na TŽF-u, nije baš naslikavanje, al ajde:
Posted Image

#55 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,659 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2009. - 19:14

A pagodu iznutra niste fotkali ? Je li uopće bilo moguće ući unutra ?

#56 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2009. - 19:25

A pagodu iznutra niste fotkali ? Je li uopće bilo moguće ući unutra ?


mislim da je bila lokotom zaključana, al nismo ni pokušavali. Ak te zanimaju slike pagode iznutra, imam ih ja nekoliko iz remize kad sam ušao unutra pa slikao.

#57 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,659 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2009. - 19:28

Ak te zanimaju slike pagode iznutra, imam ih ja nekoliko iz remize kad sam ušao unutra pa slikao.

Naravno, samo stavi ... i ona spada u ovu temu. :)

#58 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2009. - 19:58

Ak te zanimaju slike pagode iznutra, imam ih ja nekoliko iz remize kad sam ušao unutra pa slikao.

Naravno, samo stavi ... i ona spada u ovu temu. :)


Malo sam se ja zeznuo :roll: :oops: , ja sam slikao košakovu prikolicu, i već sam stavio slike u ovu temu, također su tu i neki detalji iz pagode:

http://zeljeznice.ne...opic.php?t=8829

ali ću ja zato od danas staviti slike. :wink:

#59 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,100 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 18.01.2009. - 20:09

11-ca dolazi

Posted Image

na TŽF-u:
Posted Image

pagoda 559

Posted Image

ulaze M24 i ganz T50 u remizu :kul

Posted Image

#60 Chiro15

Chiro15
  • Članovi
  • 258 posts
  • Joined 20.12.2008.
  • LocationCroatia, Zagreb, Dubrava

Posted 18.01.2009. - 20:34

Evo i nekih mojih slika
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users