Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

VT 137?


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,247 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 07.02.2006. - 11:01

Bok!
Dakle, na jednom njemackom forumu se pojavilo pitanje da li je na fotki http://www.railfaneu...radni_vlak2.jpg njemacki VT 137 (2 ili 4 su iza 1945. zavrsili u Sloveniji; i kasnije u Hrvatskoj; pretvoreni '60tih u vagone radnog vlaka)...
Inace, jedan je sacuvan u Dugom Selu, drugi u Zajecaru...
Zna netko ista o tome?

toma

#2 KVARNER

KVARNER
  • Članovi
  • 35 posts
  • Joined 06.12.2006.

Posted 08.12.2006. - 01:20

I know that:

Class: VT 137.000-024,036-054,121-135 DRG = VT 62.9 DB

Motorcar on service JŽ from DRG:

VT 137.049 JŽ
VT 137.121 JŽ
VT 137.129 JŽ
VT 137.130 JŽ

Bye Petr KVARNER@SEZNAM.CZ

#3 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 14,837 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 08.12.2006. - 16:18

Tako nešto viđao sam kao klinac u Savskoj na putničkom vlaku tj. kao putničke vagone. Dobro pamtim da je vlak vukla (uglavnom) 01, da je garnitura bila kratka i da sam bio začuđen kakvi su to ''okrugli'' vagoni s prozorima na krajevima. Više detalja ne znam (Zagreb - Sisak...? Prema Karlovcu su vukle uglavnom 11).
Serija 05 je zakon!

#4 CIWL

CIWL
  • Članovi
  • 94 posts
  • Joined 14.03.2006.

Posted 21.12.2006. - 12:47

I know that:

Class: VT 137.000-024,036-054,121-135 DRG = VT 62.9 DB

Motorcar on service JŽ from DRG:

VT 137.049 JŽ
VT 137.121 JŽ
VT 137.129 JŽ
VT 137.130 JŽ

Bye Petr KVARNER@SEZNAM.CZ


Kvarner, thanx for the info!

Prema nekim informacijama koje sam nedavno dobio (nisam ih još lično proverio) jedan vagon i dalje egzistira u Zaječaru i njime raspolaže "Klub ljubitelja timočkih pruga". Čim doznam nešto više, eto novih informacija! :)

#5 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,247 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 21.12.2006. - 12:57

Prema nekim informacijama koje sam nedavno dobio (nisam ih još lično proverio) jedan vagon i dalje egzistira u Zaječaru i njime raspolaže "Klub ljubitelja timočkih pruga". Čim doznam nešto više, eto novih informacija! :)


Jedan je sigurno u Zajecaru... Zeleno obojen; ne bas u reprezentativnom stanju...

pozdrav
toma

#6 KVARNER

KVARNER
  • Članovi
  • 35 posts
  • Joined 06.12.2006.

Posted 26.06.2007. - 04:21

VT 137.049

#7 stadt_haag

stadt_haag
  • Članovi
  • 22 posts
  • Joined 11.06.2006.

Posted 04.12.2007. - 00:55

Dobar dan.

Napokon se na internetu pojavila i jedna fotografija DRG VT 137, serije sa brojevima od 000 do 024, od 036 do 054, i od 121 do 135, dakle iz serije, od kojih su dva (po http://de.geocities....lder/vt1370.htm, i http://www.roter-brummer.de/) ili četiri (po Halliwell-u) komada poslije rata ostala u Sloveniji. Fotografija je bila prodata na e-Bay, evo linka do ponude:

http://cgi.ebay.at/O...bayphotohosting

Pošto če taj link s vremenom vjerojatno prestati raditi, evo i fotografije:

Posted Image

I zanimljivo, na fotografiji su baš kola 049, koja su, po svim izvorima, ostala u Jugoslaviji.

A gore prikazane DRG prikolice iz sastava radnog vlaka su mi još uvijek zagonetka; do sada u literaturi još nisam pronašao odgovarajuče fotografije, uz pomoč kojih bi ih se moglo nedvoumno klasificirati. Da li se kod tih prikolica još vide natpisi, pogotovo duljina preko odbojnika? To bi stvarno pomoglo kod daljnjeg traženja.

Pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor

#8 Pula-Terminal

Pula-Terminal
  • Članovi
  • 772 posts
  • Joined 02.07.2007.

Posted 04.12.2007. - 01:06

VT 137.049


šta šalje taj? :shock:

#9 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,247 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 06.12.2007. - 19:59

VT 137.049


šta šalje taj? :shock:


Njemacke, tj. originalne brojeve...

pozdrav
toma

#10 stadt_haag

stadt_haag
  • Članovi
  • 22 posts
  • Joined 11.06.2006.

Posted 26.02.2008. - 00:16

Dobar dan.

Mislim, da su na fotografiji iz sastava radnog vlaka DRG vagoni sa upravljačnicom VS 145, serije sa brojevima od 224 do 228, od 244 do 321, od 327 do 336, i od 367 do 372, izrađeni u godinama 1939 i 1940. Početkom rata su bili deponirani, i nama najbliži su bili vagoni 311, 312 i 370 u Villach-u te 275, 276, 333, 335 i 371 u Wien Süd-u. Kao što se vidi iz slika, vagoni iz sastava radnog vlaka i originali DRG nisu sasvim jednaki, jer vagonima iz sastava radnog vlaka nedostaju vrata poštanskog odjela i imaju umjesto toga jedan prozor više, ali to ne može biti drugo nego kasnija prerada, jer su svi originali DRG VS 145 imali poštanske odjele i primjerena vrata:

Posted Image

Posted Image

Kao zanimljivost još i ovo. U godini 1942 je na relaciji Beč – Maribor počeo voziti vlak E 185, koji je uvijek bio potpuno zauzet, i pošto zbog uspona na Semmering nije bilo moguče dodati još nekoliko teških klasičnih vagona, taj vlak su, iako vučen sa parnom lokomotivom, sastavili od samih DRG VS vagona sa upravljačnicom, koji su bili pozajmljeni od RBD Stettin. Za sada svakako nema nikakve osnove za tvrdnju, da bi vagoni iz sastava radnog vlaka bili ostatak baš tog kontigenta.

Pozdrav,
Tomi Vauda
Maribor

#11 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,247 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.10.2013. - 10:25

Prema dostupnim fotkama, jedan VT 137 je pregradjen u vagon radnog vlaka u Rijeci 1973.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users