Jump to content


Photo

Red Vožnje 2010/2011


  • Please log in to reply
325 replies to this topic

#1 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,658 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 10.05.2010. - 10:47

Pošto već dva reda vožnje ne postoji direktan dnevni voz Beograd - Beč, a neće sigurno postojati preko Budimpešte sve dok se ne modernizuje pruga Beograd - Budimpešta (zbog OEBB-ove politike forsiranja RailJeta), došao sam na ideju o alternativnoj trasi za neki novi voz na ovoj relaciji. Trasa bi bila Beograd - Vinkovci - Osijek - Koprivnica - Gyekeneyes - Murakeresztur - Nagykanizsa - Szombathely - Sopron - Wiener Neustadt - Wien Meidling.

Vozno vreme je uračunato sa stanjem pruge kakvo će biti u decembru pri prelasku na novi red vožnje (sve isto kao sad, samo deonica Vinkovci - Tovarnik podignuto na 160km/h). Dakle Beograd - Vinkovci 3 sata 30 minuta, Vinkovci - Osijek oko 40 min (računajmo sat vremena zbog promene lokomotive u Vinkovcima i preomene smera vožnje u Osijeku), Osijek - Koprivnica 3 sata i Koprivnica - Beč 4 sata i 30 minuta, sve ukupno Beograd - Beč = 12 sati. U povratku sve isto, samo Vinkovci - Beograd 2 sata i 30 minuta, sve ukupno Beč - Beograd = 11 sati. Avala je nekad išla oko 11 sati, tako da ovo uopšte nije loše vozno vreme.

Moja ideja je da ovaj voz saobraća samostalno na deonici Beograd - Gyekeneyes, gde bi se spojio sa IC Zagreb (Zagreb - Wien Meidling) i IC Corvinus (Pecs - Wien Meidling), i odakle bi nastavljali dalje do Wien Meidling. Mogao bi eventualno da se spoji ranije u Koprivnivci sa IC Zagreb, međutim mislim da je jednostavnije da se sva tri voza spoje u Gyekenyes-u, da se ne bi pravila dodatna manevra u Koprivnici pošto je vozno vreme između koprivnice i Gyekenyes-a svega 14 minuta. Dakle polazio bi iz Beograda negde oko 9:30 i stizao u Wien Meidling u 21:25. Iz Wien Meidling bi polazio u 07:03, a u Beograd stizao oko 18:00. Ono što je takođe prednost uspostavljanja ovog voza je nova izravna železnička veza Beograda sa Osijekom, Podravinom i Gradišćem, a takođe i Srema, Vinkovaca, Osijeka i Podravine sa Gradišćem i Bečom. Eventualno bi se mogla u Osijeku dodavati i direktna kola iz Sarajeva.

Ne znam koliko je ovo ostvarljivo, ali eto napisao sam ovo kao jedan, smatram, vrlo konstruktivan predlog.

Pozdrav

#2 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 14,531 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 10.05.2010. - 11:13

Trasa bi bila Beograd - Vinkovci - Osijek - Koprivnica - Gyekeneyes - Murakeresztur - Nagykanizsa - Szombathely - Sopron - Wiener Neustadt - Wien Meidling.

Zanimljivo razmišljanje.

Vinkovci - Osijek oko 40 min (računajmo sat vremena zbog promene lokomotive u Vinkovcima i preomene smera vožnje u Osijeku),

U Vinkovcima treba promijeniti i lokomotivu i smjer vožnje (što se može napraviti dosta brzo), a u Osijeku samo smjer, što se s dodatnom lokomotivom isto može napraviti brzo.
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#3 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,188 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 10.05.2010. - 11:22

Nema šanse, na HŽu se boje dizla ko vrag tamjana (+ svaka izmjena loxe košta a tu bi bile čak 3 izmjene kako predlažeš) pa bi svakako to išlo preko Dugog Sela ako ne i ZG GK sa samo jednom izmjenom...
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#4 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,658 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 10.05.2010. - 11:25

U Vinkovcima treba promijeniti i lokomotivu i smjer vožnje (što se može napraviti dosta brzo), a u Osijeku samo smjer, što se s dodatnom lokomotivom isto može napraviti brzo.


Da, u Vinkovcima je prednost što se menja smer, pa se onda dizelka nakači na kraj voza, a elektra sa početka otkači. A u Osijeku se ili okrene oko voza ili nakači druga. Takođe, mislim da je bolje da dizelka vuče sve do Gyekenyes-a, tj. da se u Gyekenyesu spoji tek sa IC Zagreb/Corvinus, jer bi se izgubilo puno vremena u Koprivnici za manevru, a pošto je Gyekenyes svega 14 minuta udaljen, mislim da to nije toliki problem/trošak.

#5 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,658 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 10.05.2010. - 11:30

Nema šanse, na HŽu se boje dizla ko vrag tamjana (+ svaka izmjena loxe košta a tu bi bile čak 3 izmjene kako predlažeš) pa bi svakako to išlo preko Dugog Sela ako ne i ZG GK sa samo jednom izmjenom...

Preko Zagreba/Dugog Sela je duže vozno vreme, za pola sata najmanje, a sigurno i dosta više zbog manevre. A ovako kako predlažem bila bi samo jedna izmena. Dakle elektra dovuče iz Šida do Vinkovaca. U Vinkovcima se nakači dizel i vuče do Osijeka, gde se okrene oko voza i onda vuče sve do Gyekenyes-a. Dakle samo jedan dizel i jedna promena lokse u Vinkovcima.

#6 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,188 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 10.05.2010. - 11:57

To u Osijeku se isto računa pod izmjenu loxe i plaća kao da dolazi druga. Isto treba raditi probu kočnica i sve ostale radnje. Što se tiče Koprivnice, tamošnje mudre glavice bi sigurno kopčale elektru do Mađarije odn. ako ne bi to onda bi kopčale taj vlak sa ovim iz Zagreba. :kul Ipak treba umjetno napuhati broj vlakova u Koprivnici kako bi dobila još veći značaj. :wink: :kul Sve ti je to politika...

Nemoj mi zamjeriti, samo realno govorim kakvo je stanje na HŽ. :)
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#7 Fox

Fox
  • Članovi
  • 1,095 posts
  • Joined 06.02.2008.
  • LocationOsijek

Posted 10.05.2010. - 18:05

To bi bilo fantastično za Osijek jer bih konačno dobili vezu za Beograd direktno a ne preko Vinkovaca.Ovo je za mene jako dobra ideja ali može biti da sam malo subjetivan :)

#8 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,658 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 11.05.2010. - 00:59

Što više subjektivnih, to bolje, jer to znači da ima više potencijalnih putnika :twisted:

#9 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 10,691 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 11.05.2010. - 07:06

Što više subjektivnih, to bolje, jer to znači da ima više potencijalnih putnika :D

Ova tema je vrlo zanimljiva, kao i razmišljanja koja smo imali prilike pročitati.
Smatram da je predložena ruta dobra, ali bih bio slobodan dodati neke opaske:
- podravska varijanta bila bi prihvatljiva ako prugu remontiraju i osposobe za V/max 100 km/h
- također, taj vlak ne bi smio stajati gdje vidi bijelu kuću, kao što je sada slučaj s vlakovima Zagreb - Osijek - Zagreb, već samo na važnijim kolodvorima
Usput, što mislite o ruti Beograd - Novi Sad - Bogojevo - Osijek - Koprivnica (i dalje), uz uvjet da pruga od Stare Pazove do Koprivnice bude dovedena u pristojno stanje? Što bi se izgubilo na voznoj brzini 120-160 km/h bilo bi nadoknađeno izostankom potrebe za mijenjanjem/okretanjem lokomotiva (osim izmjene vuče u Bogojevu ili Erdutu). Naravno, pretpostavka je da od Beograda do granice vozi dizel.
Serija 05 je zakon!

#10 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,658 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 11.05.2010. - 09:55

Ova tema je vrlo zanimljiva, kao i razmišljanja koja smo imali prilike pročitati.
Smatram da je predložena ruta dobra, ali bih bio slobodan dodati neke opaske:
- podravska varijanta bila bi prihvatljiva ako prugu remontiraju i osposobe za V/max 100 km/h
- također, taj vlak ne bi smio stajati gdje vidi bijelu kuću, kao što je sada slučaj s vlakovima Zagreb - Osijek - Zagreb, već samo na važnijim kolodvorima
Usput, što mislite o ruti Beograd - Novi Sad - Bogojevo - Osijek - Koprivnica (i dalje), uz uvjet da pruga od Stare Pazove do Koprivnice bude dovedena u pristojno stanje? Što bi se izgubilo na voznoj brzini 120-160 km/h bilo bi nadoknađeno izostankom potrebe za mijenjanjem/okretanjem lokomotiva (osim izmjene vuče u Bogojevu ili Erdutu). Naravno, pretpostavka je da od Beograda do granice vozi dizel.

Pa i sa ovom brzinom (80km/h uglavnom), promenama smera i loksi je brža podravska varijanta, nego ona preko Dugog Sela.
Nije loša ideja ni preko Novog Sada, samo je pruga od Erduta do Osijeka u vrlo lošem stanju. Između Novog Sada i Bogojeva je brzina od 80 do 100 km/h, na otvorenoj pruzi. Problem su samo skretnice koje pri poslednjem remontu pred rat nisu menjane i preko njih je brzina od 20 do 50 km/h. Ne znam da li bi sa sadašnjim stanjem pruge brže vozno vreme bilo Beograd - Novi Sad - Osijek ili Beograd - Vinkovci - Osijek. Probaću da izračunam, ako neko uspe pre mene neka napiše.
Od Beograda do granice sigurno ne bi vozio dizel, već bi se loksa menjala u Novom Sadu.

#11 ZVONE 141

ZVONE 141
  • Članovi
  • 93 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 11.05.2010. - 22:57

1991 god,ERDUT-DALJ je bilo Vmax 70km/h,...a DALJ-OSIJEK Vmax 50km/h.to su brzine bile.Brzi vlak 843 NOVI SAD-OSIJEK-SARAJEVO-PLOCE,te su mu brzine bile na tom dijelu pruge.I nebi bilo lose da se uspostavi veza da se uvede neki brzak,iz NOVOG SADA i SUBOTICE,i da se u OSIJEKU dodaju kola na 259 za SARAJEVO.Tako i u povratku iz SARAJEVA.
okrece se kolo srece
podje naprijed pa se vrati...

#12 dnovakovic

dnovakovic
  • Članovi
  • 2,778 posts
  • Joined 24.11.2006.
  • LocationOsijek

Posted 13.05.2010. - 18:23

Zanimljiva razmišljanja, pogotovu za nas iz Osijeka.
Čak mislim da je još interesantnija varijanta preko Bogojeva pa da konačno i preko Dunava krene putnički promet, i što nigdje nema promjene smjera
No bojim se da je pruga od Osijeka do Dalja u katastrofalnom lošem stanju.

Stajanje bi trebalo ograničiti na slijedeće stanice :

Beograd
Novi Sad
Bogojevo
Erdut
Osijek
Virovitica
Koprivnica

Pozdrav iz Osijeka !


#13 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,486 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationKaštel Gomilica / Budimpešta

Posted 18.05.2010. - 14:37

Vrlo zanimljiva je tema, dopustite mi da kazem moja zamisao.

Nagledavąi kartu, primjetio sam da relacije Beograd-Vinkovci Osijek i Beogred-Novi Sad-Osijek su (otprilike) ekvivalentne. Zato, sve ovise o dozvojenoj brzini na tim prugama. Prema mom miąljenju, izmedu Beograda i Vinkovaca je brzina 120-140km/h, a dalje do Osijeka je 70-80km/h. To bi značilo da bolja odluka je BG-Vinkovci-Osijek......a ja bih bio vrlo sretan kad pruga Erdut-Bogojevo nanovo bude otvorena.

Izračunao sam duzinu jedne alternative: ta je madarska pruga na drugoj obali Drave, iz Pečuha za Gyékényes. Dozvojena je brzina na toj pruzi 80-100km/h. Konkretno: Iz Osijeka za Pečuha treba 1,5-2 sata (ovise o čekanju na granici). U Belom Manastiru vlak bi dobio madarsku dizelicu M41, koja bi boravila do Soprona (bez promljene smjera), to znači otpr. 250-300 kilometara. Inače, Sopron je granica prema Austriji.

Evo: IC Drava iz Sarajeva-Osijeka dolazi u Pečuh u 14:57, onda IC Corvinus prema Gyékényesu-Beču polazi u 15:30. Taj vlak dolazi u Beč u 21:55. To znači da u sadaąnjom voznom redu postoji relacija Sarajevo-Beč(!!!), iako mora presjesti u Pečuhu iz IC Drave za IC Corvinus.

Ja bih kombinirao ove IC-vlakove izmedu Osijeka i Pečuha: buduci IC-vlak iz Beograda (smjer Novi Sad-Bogojevo) bi se ujedinio IC-vlakom iz Sarajeva (za to treba 10-20min u Osijeku). Onda ovi vlakovi bi iąli zajedno do Pecuha, gdje bi se dijelili na dionice za Gyékényes-Beč i za Budimpeątu-Koąice. (hrvatski vozni red ne piąe, ali IC Drava sadrľa izravne vagone Pečuh -Koąice /Slovačka/. Poslije toga, dionica Beograd-Osijek-Pečuh-Beč nastavi put prema Gyékényesu, gjde se ujedini sa IC Zagrebom iz Zagreba, isto kao u sadačnjom voznom redu.

Rezimirajući, IC-vlak Beograd-Bec bi bila istina jednostavno, samo kombiniranjem postojećih vlakova. (Osim dionice Beograd-Osijek). Tim vlakom bi bilo spajanje izmedu Slovacka, Madarska, Hrvatska, Srbija, Bosna i Austrija! Mozda ja idealiziram, a znatizeljan sam na komenatare.


Druge stvari: Rasho, da li moze kuptiti knjigu reda voznje u Beogradu? Nigdje ne mogu naći ispravni red voznje na internetu.

I jos jedno pitanje: Mogu li rezervirati u kuset-vagon Beograd-Solun na blagajni u Zagrebu?
Levente -- pozdrav iz Mađarske

#14 inflameswetrust

inflameswetrust
  • Članovi
  • 3,200 posts
  • Joined 28.02.2009.
  • LocationPožega

Posted 18.05.2010. - 20:08

Stajanje bi trebalo ograničiti na slijedeće stanice :

Beograd
Novi Sad
Bogojevo
Erdut
Osijek
Virovitica
Koprivnica


Iskreno nisam siguran bi li se u tom slučaju popunilo putnika za cijeli vagon? :twisted: možda bi tako nešto imalo smisla kada bi zbilja mnogo ljudi putovalo na cijeloj relaciji, ali danas nisam siguran. No to je samo moje viđenje :)
Poslana slika

Moje fotografije.

#15 2041024

2041024
  • Članovi
  • 2,863 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 19.05.2010. - 15:29

Mislim da ovaj link spada ovdje!
http://www.hznet.hr/...fgs.axd?id=3706

#16 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,188 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 19.05.2010. - 16:34

Da i išel bu prek nove pruge. :shock:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#17 rasha

rasha
  • Članovi
  • 1,658 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 19.05.2010. - 16:46

Sa trenutnim stanjem pruge, bilo bi dosta duže vozno vreme preko Novog Sada nego preko Vinkovca. BG - NS 1h 30min + NS - OS oko 2h 30min + jedno 30min za granicu i promenu lokse, sve ukupno 4h 30min najmanje.

Levente, inače ta varijanta preko Pečuja sa vezom na IC Corvinus mi je bila prva ideja, ali sam onda uočio da je čisto vozno vreme Osijek - Gyekenyes via Koprivnica kraće za oko 45 minuta nego via Pečuj.

#18 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 03.07.2010. - 20:30

Jel ima nekih novih informacija?!
Dali nam se varaća u međunarodnom saobraćaju 418-748-498/499-741-419, 418-453/452-315?
Dali se već zna novi Red Vožnje IC 210/211?

Pozdrav, Milan
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#19 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 4,705 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 19.07.2010. - 23:08

Osnovne naznake za novi vozni red: Na skoro svim prugama se smanjuje brzina osim na obnovljenoj pruzi (oba kolosijeka) Vinkovci-Tovarnik. U pograničnom prometu ukinuti su svi putnički vlakovi na prijelazoma Kotoriba, Koprivnica , Beli Manastir, Savski Marof i jedan par na Tovarniku. Ukida se spavaći vagon na relaciji Zagreb-Prag-Zagreb u vl. 498/499. Nema više niti vagona Zagreb-Moskva-Zagreb, Zagreb-Kiev-Zagreb i Zagreb-St. Petersburg-Zagreb. Idemo promjene po prugama:
Šid-D. Selo- Zagreb:
Vl. 210 dolazi ranijeu Zagreb oko 30 min. Ukidaju se vlakovi 6450/6451 Osijek-S. Brod-Osijek. Drugih bitnih promjena nema.
Zagreb-Rijeka:
Za Split ostaje samo jedan dnevni vlak i jedan dnevni sezonac. Ukida se vlak 524/525 (popodnevni vlakovi sa večernjim dolascima). Vlak 520 ide iz Splita kasnijeu 8.50 sati. 521 ide po sadašnjoj trasi vlaka 1523. Oba idu preko Ogulina. Sadašni vlak 700/501 se ukidaju. Vlak 500 mjenja broj u 700. Uvodi se novi ubrzani vlak 900/901 Ogulin-Rijeka-Ogulin. Ukidaju se sezonci 1984 Osijek-Rijeka i 1901 Rijeka-Zagreb. Ostalo su polasci ili dolasci ranije.
Ogulin-Split:
Kako je navedeno na riječkoj pruzi. U putničkom prometu ukidju se neki vlakovi na relaciji Ogulin-Plaški-Ogulin.
Knin-Zadar:
Ukidju se sezonci 1920/1921.
Zagreb-Dobova:
210 ide ranije oko 30 min. Vlak Venecija promjenio brojeve u 440/441, umjesto 24o/241.
Zaprešić-Varaždin:
995 ima zadržavanje u Žeincima i vlak 3101 u Kupljenovu.
Koprivnica-Osijek:
Ukinut sezonac Osijek-Rijeka 1984.
Dugo Selo-Botovo:
240/241 Venecja mijenja broj u 440/441. Vlak 1205 prometuje oko 90 min. kasnije. Vlak 201 Zagreb-Budapest do Koprivnice vozi kao vlak 590 i vozi u njegovom sastavu. Vlak 284 Zagreb-Beč vozi do Koprivnice kao vlak 581 u njegovom sastavu. Za Bjelovarske vlakove u nastavku.
Križevci-Bjelovar-Kloštar:
Ukinuti vlakovi:972, 2308, 2313, 2334, 2336, 2360, 2361, 2362, 2364 i 2365. Uvedeni vlakovi: 986 Virovitica-Bjelovar-Zagreb, 2341 Bjelovar-Kloštar-Koprivnica, 2306 Virovitica-Bjelovar-Zagreb i 985 Zagreb (u 21.50 sati)-Bjelovar-Virovitica. Vlak 770 pokreće se iz Virovitice a 982 do Virovitice. Neki vlakovi su promjenili brojeve.
Za pruge koje nisam naveo nema nekih promjena.
Poslana slika mali.paja

#20 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,188 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 19.07.2010. - 23:37

Vele kupovina novih lokomotiva. Meni jedino nije jasno kaj oni nakon ovoga misle voziti sa njima. :mrgreen:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users