Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tramvaji u Australiji i Novom Zelandu


  • Please log in to reply
996 replies to this topic

#41 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 25.06.2010. - 06:48

:hai

Tram11 hvala na slikama. Lijepo je vidjeti još nekoga s prilogom odozdola.

Auckland-ski tramvaj je u izgledu ali postoji još nekoliko stvari koje nisu riješili počevši od; hoće li tramvaj biti na baterije ili standardna varijanta, kad to sve početi – završiti, tko će upravljati tramvajskom mrežom i vjerojatno najbitnija tko će to sve platiti. Pokrivanje troškova za jednu posve izoliranu liniju ma kako bili relativno mali je prilično tvrda varijanta pogotovo što Auckland sad ulaže desetke i desetke miliona dolara u osuvremenjivanje postojeće lokalne željezničke mreže i pri tome su stvarno napravili puno u zadnjih nekoliko godina. Adelaida je na početku tog zamašnog posla.

Posted Image

Kako to izgleda u odnosu na grad:http://maps.google.c...087891&t=h&z=14

Ideja da bude gotovo do Rugby world cup–a ima najviše potpore na forumima i djelu medija ali ostaje još nešto manje od 15 mjeseci za oko 1.5 km dugu liniju za koju nema ni detaljnog plana, a niti svih potrebnih odobrenja pri takvom projektu. Djelu učesnika rasparave ova ruta na slici nema nikakav smisao jer je van “centra” grada (nekoliko trgovina opreme za jedrenje). Pogotovo što za spajanje sa (željenom) drugom fazom bit će potreban most koji nije u planu još 5 – 6 godina. Vožnja će vjerojatno biti skupa (nešto poput onog što sada ima Christchurch ali bez atraktivnosti grada). Za taj krug su u igri 2 stara tramvaja iz tehničkog muzeja (MOTAT Auckland), a tamo opet nemaju pojma kako netko misli 20 tonski (stari) tramvaj preraditi i voziti pomoću baterija. Dakle ima još dosta toga za pripremiti prije početka izgradnje tkzv prve faze. Obzirom da sam u Auckland –u proveo dosta godina i nagledao se odluka i planova budućih tramvajskih linija u gradu, pričekao bih da se riješi financijska strana, raspiše natječaj i izabere izvođač pa bih onda otvorio bocu prvog šampanjca.
U Chirstchurch–u se radovi odvijaju bez žurbe i po planu. Vremena ima dovoljno jer otvorenje druge faze predviđeno za sredinu slijedeće godine. Za ovu, drugu fazu, čekalo se punih 15 godina nakon incijalne kružne linije u gradu. Ohrabrujuće je da tramvaj postaje (pozitivni) predmet predizborne kampanje za gradonačelnika.

Medo

P.S.
Osim selektora nogometne reprezentacije, ostavku je dao i predsjednik australske vlade (prime minister ) ali ovaj zadnji nema veze s južnom afrikom. Sada smo kao i H, imamo ženskog predsjednika vlade. Danas je krasan sunčan dan, 18 stupnjeva. Stariji danas kreće iz Zg za Adelaide. Gotovo 23 sata efektivnog leta + presjedanja. Mene to čeka u prosincu.

#42 Tram11

Tram11
  • Članovi
  • 126 posts
  • Joined 24.02.2008.

Posted 25.06.2010. - 11:42

Da, meni isto u čitavoj priči nema smisla ta kružna linija koja bi bila u potpuno neatraktivnom dijelu grada (barem dok se u narednih 6-7 godina ne napravi potpuna transformacija). Sad su tamo skladišta i tih par dućana a malo dalje su smješteni razni spremnici (zato naziv tank farm). Sve da se i napravi ta pruga za početak rugby prvenstva, queens wharf gdje će biti kao neko središnje mjesto, je udaljen pješke skoro 2 km od te lokacije. :wink:

#43 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 26.06.2010. - 07:16

:mrgreen:

Mislim da tu ima još jedan važan dodatni elemenat, a to je glasna opozicija ponovnom uvođenju tramvaja u grad. Argumenti opozicije su više manje standarni diljem svijeta počevši od nagrđivanja grada s tramvajskim žicama pa do zagovornika većeg broja solarnih autobusa. U slučaju opozicije u Auckland-u postoji još nekoliko korisnih zamki/argumenta; udaljenost prvog segmenta linije od bilo kakvog življeg „pješačkog“ prometa bar u slijedećih 7 – 8 godina, neriješeno pitanje kakav bi most trebao biti i koliko tramvaj komplicira svu tu situaciju + nepostojanje čvrstog plana kako i kada dalje s daljnjim segmentima tramvajske linije. Sve ovo je izvrsna municija za bilo tkoga tko je protiv ponovnog uvođenja tramvaja.

U središtu slike se nalazi dio grada (poluotok) koji je namjenjen za kružnu liniju.
Posted Image

Donji dio slike pokazuje dio prostora koji bi vremenom trebao biti transformiran u mješovitu gradnju – trgovine i poslovno/stambeni dio + uklanjanje svih spremnika za gorivo i završavanje marine.
Posted Image

Još jednom kako to izgleda iz zraka
Posted Image

Slike su preuzete s NZ transportblog- a i virtualoceania net-a

Ideja da most bude pokretan ima dosta zagovornika ali malo jednostavnih (i jeftinih) riješenja za takav slučaj u svijetu. Most bi trebao biti i jeste logičan nastavak obalne promenade u svim planovima ali jedrilice s visokim jarbolima u unutrašnjoj luci ne olakšavaju riješenje. Prijašnja riješenja/prijedlozi za tramvaj su bili nešto obilazniji, ulaz s južnije strane u taj dio ali to je značilo prolaz tramvaja po djelu jedne od glavnih prometnica (Fanshawe st,) a to je apsolutno heretično u ovom trenutku. Ono što se priča po forumima vezano za most je obično varijanta zaljubljenika u tramvaje koji ne vide nigdje problem – glavno da tramvaj vozi. Predviđeno osnivanje gradske uprave „Velikog Auckland-a“ moglo bi biti (financijsko) riješenje za ovakve planove. Kad to kažem onda zamislite da ne postoji gradska uprava u Zagrebu već da se sve odluke donose isključivo na općinskom nivou bez koordinacije s ostalim općinama, a to je povijesna situacija u Aucklandu, a i ovdje kod mene. Ovdje nema Holjevca da nazove Bakarića pa dobije podršku i onda kaže - idemo preko rijeke.
Bojim se da ova sada (po mom mišljenju) pomalo neozbiljna kampanja bez obzira na trenutnu podršku grada (bilo je toga i prije) ne završi kao i prijašnje – u arhivi, spremna za neku od budućih izložbi neostavrenih ideja.
Paralele s Christchurch ne stoje jer je tamo kružna linija u samom centru grada, svakodnevno oku prisutna pa tako nameće logičnu ideju funkcionalnog proširenja i uklapanja u javni prijevoz, a to se upravo (nakon 15 godina) i dešava.
Mislim da je ovo sasvim dovoljno (od mene za neko vrijeme) o tramvaju u Auckland-u, ionako tamo idem koncem slijedećeg mjeseca.

Medo

P.S.
Ovdje je sunčan dan s povremenim pljuskovima. Temperatura je 16 stupnjeva. Čeka me košenje trave ispred i iza kuće– u zakašnjenju sam 2 tjedna, a to mi nikako ne donosi pozitivne bodove doma.

#44 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 04.07.2010. - 11:15

:oops:

Jedan od starih tramvaja iz Adelaide našao je budućnost kao pomoćna učionica škole u Glossop-u, mjestašcu u južnoj australiji.

Posted Image

Posted Image

Posted Image
Fotografiju 376 dok je bio aktivan snimio je 2002 Chris Gordon, a Graham R. je autor druge dvije fotografije snimljene prije dva mjeseca.

Glossop je malo mjesto na starom (auto) putu Adelaide – Sydney i živi od servisiranja okolnih farmi, voćnjaka i vinograda. Svi stanovnici bi stali u tri tramvaja (serije 2200) bez velike gužve, a kako se vozi u Zg možda bi dva bila i dovoljna.

Nema puno (tramvajskih) vijesti iz Australije. Rasprava oko rute koju bi linija od željezničke stanice do trajektnog terminala u Sydney–u trebala imati i dalje traje. U Gold Coast-u je potpisan prvi od serije ugovora za izgradnju dionica buduće tramvajske linije, projekta koji će koštati gotovo milijardu dolara i trebao bi biti završen 2014.

Medo

P.S. Danas je bio predivan zimski dan s temperaturom od 16 stupnjeva i dani konačno postaju duži.

#45 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 07.07.2010. - 03:38

:shock:

Govoreći o budućoj Gold Coast tramvajskoj liniji - tri konzorcija su na užoj listi za isporuku tramvaja:

- GC Connect: composed of MTR Corporation, John Holland Pty Ltd, ITOCHU Corporation and RBS Group (Australia) Pty Ltd
- GoldlinQ: composed of Keolis SA, Downer EDI Ltd, Bombardier Transportation Australia Pty Ltd, McConnell Dowell Constructors Pty Ltd and Plenary Group Pty Ltd
- Move GC: composed of Veolia, Leighton Contractors, Alstom and Macquarie.

Odluka o isporuci bit će donešena koncem godine ili najkasnije početkom slijedeće godine. U igri su nekoliko faktora, a jedan od njih je da se tramvaji bar djelomice naprave u Australiji, vjerojatno u Melbourne gdje postoje gotovo idealni uvjeti. Melbourne je u igri jer će tamo uskoro biti donešena odluka tko će isporučiti 50 niskopodnih tramvaja za koji se nadaju da će biti bar djelomice sklopljeni u Australiji. Početak isporuke tramvaja za Melbourne se očekuje koncem 2012, a zadnji tramvaj bi trebao biti isporučen do prve polovice 2013.

Posted Image

Trenutno Melbourne ima 5 tramvaja u „najmu“ iz Mulhouse-a. Na slici je jedan od njih. Najam je dogovoren do konca 2011 ali će vjerojatno biti produžen za najmanje godinu dana ako bude bilo moguće. Tramvaji voze na liniji 96 koja je jedna od najprometnijih linija u gradu.

Medo

P.S.
Sunčan dan, temperatura 16 stupnjeva, a u toku su zimski školski praznici. Sudeći po novinama imat ćemo u kolovozu izbore za federalni parlament mada se službeno još ništa nezna. Tramvaji neće biti predmet kampanje ali će zato biti kako zaustaviti izbjeglice koji nastoje ilegalno (brodovima) doći do Australije...

#46 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 10.07.2010. - 10:35

:mrgreen:

Sinoć je ovdje bilo veselo s vjetrom na mahove preko 130 km/h. Veći dio naselja je bio bez struje bar po nekoliko sati, a negdje oko 60.000 domaćinstava je još uvijek bez struje. Tramvaj iz grada prema Glenelgu nije vozio 5 sati jer je drvo palo na prugu oštetivši vod.

Glenelg (zadnja stanica)

Posted Image


South Terrace - nešto dalje od zadnjae stanice gradske linije

Posted Image

Posted Image

Nikad nisam bio poseban ljubitelj „dvosmjernih tramvaja“ al ponekad imaju veliku prednost jer im nije potrebno okretište tako da se saobraćaj može nastaviti na djelu linije.

Medo

P.S.
Osim ovog olujnog veselja ništa posebno novo s tramvajima u Australiji i NZ

#47 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 10.07.2010. - 22:46

:wink:

Obzirom da danas letim u Melbourne, pogledao sam što ima i kakvo će biti vrijeme i vidim repliku onog što se jučer zbivalo ovdje.
Cestom do Melbourne ima oko 750 km. Vremenska razlika je pola sata.

Dva tramvaja Z tipa ispred oborenog drveta. Zastoj na tome djelu linije je trajao 2.5 sata

Posted Image
Snimio Ian Green.

Medo

P.S.
Jučer je poginuo još jedan australski vojnik u Afganistanu. Šesti u zadnjih mjesec dana. Ukupno 17 ih je do sada poginulo.

#48 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 22.07.2010. - 10:48

8)

Danas je u Sydney-u objavljeno kako početkom prosinca počinju radovi produženja postojeće (jedine) tramvajske linije do Dulwich Hill-a (5 km). Usporedo se nastavlja planiranje linije od glavne željezničke stanice do trajektnog terminala. Opozicija u NSW (liberali) baš i nije oduševljena tramvajem i inzistira na temeljitijem planiranju javnog prijevoza; drugim riječima naći dovoljno razloga da se plan odgodi - ako ništa drugo.

Posted Image

Po zadnjoj varijanti - produžena linija bi u početku imala najmanje 9 stanica i završavala bi kod Dulwich Hill –a, nedaleko od željezničke linije za grad. Linija bi dijelom bila izgrađena u koridoru koji je bio korišten za teretni željeznički promet. Sve to bi trebalo biti završeno u roku dvije godine. Postoji također varijanta produžetka za daljnjih 1.3 km koristeći postojeći teretni željeznički koridor koji nije u upotrebi. Ova varijanta je uvjetovana osiguranjem dodatnih novčanih sredstava.

U mom gradu i dalje traje rasprava što sa starim H tramvajem obzirom da ne odgovara propisima za invalide pa grad ne želi snosititi troškove njegovog održavanja i korištenja. Došlo se do računice da je godišnje potrebno oko $AUS 300.000 da bi jedan od njih vozio nedjeljom (najam pruge, osiguranje, održavanje itd.) Za sada nitko ne želi preuzeti patronat nad tramvajem.

B1 - Spencer st. Melbourne
Posted Image

Medo

P.S. Federalni izbori su najavljeni za dvadesetprvi kolovoz. Jedna od tema je – treba li Australija imati 35 ili 55 miliona stanovnika 2050-te godine; prevedeno – treba li pooštriti uvjete doseljavanja u Australiju ili ne. Ovog trenutka Australija ima oko 22 miliona stanovnika.
Ovdje je bio sunčan dan uz 15 stupnjeva.

#49 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 27.07.2010. - 04:37

:ne zna:

Za vrijeme zadnjeg boravka u Melbournu naletio sam na interesantne podatke o godišnjem broju incidenata u kojem su učestovali tramvaji (direktno i indirektno). Podaci su dostupni u ministarstvu prometa države Victoria.
Melbourne u ovom trenutku ima 28 stalnih dnevnih linija (+ dnevne linije u špici i dodatne za vrijeme raznih manifestacija) na 250 km tračnica. U jednom trenutku moguće je naći više od 450 tramvaja na ulicama.

Podaci za ovu financijsku godinu (1.7.2009 – 30.6.2010) još nisu dostupni ali prethodne dvije godine daju vrlo interesantnu sliku.
2007/2008 – 956 nesreća
2008-2009 - 934 nesreće
Kad se gleda broj onda to ispada više od 2.5 incidenta po danu.

Najveći broj incidenata (odnos je praktično isti za obje godine) - 86% je sudar između cestovnih vozila i tramvaja, a od toga u svega 0.9% krivica je pripisana vozaču tramavaja. Nesreće su najšeće posljedica ubacivanja vozila ispred tramvaja i njihovo naglo kočenje ispred tramvaja. Vozaći očito ne znaju/mare da pri brzini od 20 km zaustavni put tramvaja gotovo je jednak polovini dužine tramvaja ako ne i duži (M je brdovit). Najveći broj nesreća je u užem središtu grada; gotovo 85%.

Posted Image
Posted Image

Direktni sudar tramvaja ili udar odostraga je brojačno zanemariv svega 0.2% od ukupnog broja. Incidenti s pješacima su isto tako brojačno zanemarivi (ali ne manje bolni). Ostali incidenti uključuju duže blokiranje pruge prouzrokovani incidentima na pruzi, kvarovi tramvaja i nestanak struje na pojedinim dionicama.
Otežavajuća okolonost za vozače je što preko 80% posto kolosjeka djele s cestovnim saobraćajem. Prosječna godišnja plaća vozača je AUS$ 43.200 (http://www.xe.com/ucc/) i mislim da se tu ne računaju prekovremeni sati.

Medo

P.S. Ovdje je divan zimski sunčan dan s temperaturom od 17 stupnjeva.

#50 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 01.08.2010. - 09:36

:P

Lijepa vijest iz Australije; tiho, bez velike pompe danas su počeli preliminarni radovi na Gold Coast tramvajskoj liniji. Predračun je 949 miliona australskih dolara a radovi bi trebali trajati 3.5 godine. Preliminarni radovi su na djelu koji će zahtjevati veće paralelne građevinske radove jer se istovremeno gradi novi odjel bolnice s 950 ležaja – ime stanice će biti - Gold Coast University Hospital Station.

Na slici je Premier Anna Bligh
Posted Image

Gold coast projekt:http://tools.goldcoa...d=6635&offset=0

Tramvaji su se konačno pojavili u predizbornoj kampanji. Partija zelenih koja će vjerojatno biti treća po broju osvojenih glasova i time imati bitan utjecaj u parlamentu; zahtjeva da se dio novaca koji se dobija od poreza na izvoz/iskop ruda usmjeri na sufinanciranje javnog prijevoza u većim gradovima. Tramvaji su za zelene pravo riješenje.

Medo

P.S. Kišovit dan, 15 stupnjeva. Loza propupala.

#51 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 18.08.2010. - 09:05

:D

U subotu su ovdje federalni izbori i tramvaji su (konačno) postali vruča tema za neke gradove Australije. Partija zelenih bi uvela tramvaje (praktično) svugdje, Labor obećava nešto manje pa ću navesti samo one gdje se „slažu“. Canberra je kandidat čak za dvije tramvajske linije u slijedećih pet godina, Gold Coast nakon završetka prve linije dobio bi nastavak, Sydney 3 gradske linije a Melbourne daljnje proširenje tramvajske mreže... Izbori su svake tri - četri godine ....

U međuvremenu u Melbournu kruži tramvaj s besplatnim bežićnim netom i sudeći po korisnicima – radi bez problema. Pretpostavlja se da će potrajati dva mjeseca. Slika nije moja već skinuta iz novina.
Posted Image

Medo

P.S. Nakon dva tjedna snijega na NZ, današnja temperatura od 18 stupnjeva je gotovo ko ljetna. Voćke su pred cvjetanjem.

#52 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 23.08.2010. - 07:22

:mrgreen:


Obzirom da se neće ništa bitno novo dešavati slijedeće dvije godine u Adelaidi, bar što se tiče razvoja tramvajske mreže, vratit ću se 50-ak godina unazad, zadnjem tramvaju proizvedenom u gradu. Njega nisam spomenuo u priči o Adelaidi zato što je bio jedan jedini primjerak.
Tramvaj serije H1 je trebao biti dio isporuke od 40 ak novih tramvaja ali je 1953 isporučen samo jedan i onda su krenula zatvaranja linija pa je ostalih 39 otkazano. Taj jedini primjerak je sada u muzeju (St. Hilda - Australian Electric Transport Museum). Po mnogo čemu je bio jedinstven za to vrijeme mada je njegov projekt počeo prije II svjetskog rata (odatle i njegov izgled – utjecaj PCC). Bio je i ostao (single body) najduži tramvaj ikad proizveden u Australiji – 18 metara. Ukupan kapacitet je 187 putnika. Maksimalna brzina je bila 80 km/h.

Gornji snimak je iz muzeja, a donji s posljednje vožnje 1957. Oba snimka pripadaju muzeju.
Posted Image

Posted Image

Jučer sam naletio na podatak o broju prevezenih putnika u financijskoj godini 09/10
Tramvaj – 2.9 mil.
Gradska željeznica - 11.8 mil.
Autobus – 44 mil.
Ukupno je povećanje od svega 2.8% u odnosu na prethodni period. Nije mnogo al obzirom na ovdašnje navike... gotovo da je čudo. Vlada južne australije bi željela da tamo do 2018 godine, 10% stanovnika stalno koristi javni prijevoz, a nitko si ne usudi kao cilj spomenuti 30% što je neki standarni evropski prosjek.

Medo

P.S. Danas je oblačan dan, 16 stupnjeva.
Za one koji nisu mogli spavati zbog australskih izbora - pobjednika nema. Nesanica će potrajati još dva tjedna dok se ne prebroje oni koji su glasali poštom iz inozemstva.

#53 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 30.08.2010. - 03:06

:wink:

Nekolliko dobrih (tramvajskih) vijesti iz Adelaide.

Posted Image

Stari tramvaj tipa H (367) našao je dugoročne sponozore tako da će voziti jednom tjedno, a u remizi će biti i rezervni tramvaj. Tri su privremeno odvežena na prostor bivše tvornice automobile Mitsubishi (tvornica je zatvorena lani) i bit će konzervirani (čim se nađu sredstva). 5 ih je završilo u lokalnom tramvajskom muzeju.

Tri stara tramvaja na pustom parkiralištu.
Posted Image

Besplatna vožnja tramvajem je produžena do “Adelaide Entertainment Centre” tako da osim centra grada gdje je tradicionalno besplatno sad će se moći voziti bez plaćanja do sjeverno- zapadnog kraja linije. Cijela ideja se vrti oko upotrebe velikog parkirnog prostora koji je preko dana više manje prazan.

Radovi na proširenju remize se privode kraju; proširena radionica, prošireno spremište, nova lakirnica, praonica i spremište rezervnih dijelova su praktično pred završetkom.

Ulaz – prije nepuna dva mjeseca.
Posted Image

Isti ulaz - jučer
Posted Image

Praonica
Posted Image

Južni dio gotovo završene remize, dva stara H u pozadini.
Posted Image

(The Right Honourable Lord Mayor) Mr. Michael Harbison gradonačelnik Adelaide koji do sada nije baš podržavao razvoj tramvajske mreže, prošli četvrtak je promjenio mišljenje i pokrenuo inicijativu za izgradnju još jedne linije u centru grada: West Terrace – Victoria square, preko zapadnog djela grada. Ta linija bi postala kružna gradska linija jer već postoji spoj te dvije točke ali preko sjevernog djela grada. Ono što ulijeva nadu u realizaciju projekta je podrška poslovnih ljudi zapadnog djela grada koji vide koliko je porastao broj kupaca u sjevernom djelu grada nakon uvođenja tramvaja. Datum i troškovi se za sada službeno ne spominju ali se računa dvije do tri godine do početka radova. Ta ideja je i prije bila u opticaju ali nije imala podršku grada. Živi bili pa vidjeli.

Medo

P.S. Danas je lijep sunčan dan uz 20 stupnjeva. Rezultati izbora još nisu konačni a pregovori stranaka s nezavisnim kandidatima polako postaju zabavno štivo.

#54 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 30.08.2010. - 09:27

Jako dobra tema, tek sam ju sad zamijetio :twisted: (ko mi kriv kad u tramvaje rijetko zalazim :D )..

Samo ti nama šalji tako zanimljive podatke i dalje.. :wink:

#55 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 04.09.2010. - 10:48

:shock:

Hvala ivog, ponekad se osjećam “osamljeno” ovdje…:mrgreen:


Pretpostavljam da već znate kako je Christchurch (NZ) pogođen jakim zemljotresom i šteta je velika, prve neslužbene procjene kreću se od 2 – 3 biliona NZ dolara. Centar grada je potupuno zatvoren od 7 navečer do 7 ujutro. Sreća je da u centru grada ne živi mnogo ljudi tako je do sada zabilježena "samo" jedna žrtva.

Kako ovdje pišemo o tramvajima – koliko sam mogao vidjeti na tv; djelovi pruge i gornjeg voda u užem centru grada su oštećeni, a također i dio novoizgrađene dionice. Vjerojatno će proći dosta vremena dok tramvaj ponovo krene gradom. Gradska remiza se ne spominje ni u jednom od dosadašnjih izvještaja, možda je to dobar znak.

Opširnije o zemljotresu:

NZ Herald (brzi link) http://www.nzherald.co.nz/

Press, lokalne novine u Ch. (spori link).http://www.stuff.co.nz/the-press//

Slika iz boljih vremena.
Posted Image
autor: Tram11

Medo

P.S. Danas je ovdje bio prohladan i kišovit dan - 16 stupnjeva. Tri nezavisna člana parlamenta još se uvijek odlučuju kome će se prikloniti. 26 rujna ljubitelji tramvaja/željeznice organiziraju izlet u lokalni muzej tramvaja i obećavaju da će biti nešto i za bolje polovice ali nikako da kažu - što. Moja se samo smješka, a to mogu tumačiti na sve moguće načine.

#56 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,670 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 04.09.2010. - 11:01

Hvala ivog, ponekad se osjećam “osamljeno” ovdje…:mrgreen:

Nisi sam, čitam ja vrlo pažljivo svaki prilog... :shock:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#57 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.09.2010. - 21:08

Nisi sam, čitam ja vrlo pažljivo svaki prilog... :--)

To mogu reći i za sebe ... čitam te redovito i pažljivo. A napisati tu ne mogu puno, jer premalo znam o tramvajima u tvom kvartu. Srećom, otkako si ti na forumu, imamo prilike vidjeti i naučiti :D

#58 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,068 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.09.2010. - 01:39

Nisi sam, čitam ja vrlo pažljivo svaki prilog... :roll:

To mogu reći i za sebe ... čitam te redovito i pažljivo. A napisati tu ne mogu puno, jer premalo znam o tramvajima u tvom kvartu. Srećom, otkako si ti na forumu, imamo prilike vidjeti i naučiti ;)


Definitivno, ja vjerujem da svi koji su inače aktivni na tramvajskom podforumu redovito prate i ovu temu, ali je većina forumaša slabo upoznata sa tramvajima u ovako udaljenim dijelovima svijeta, u svakom slučaju svakim novim postom saznamo više i više. :roll:

#59 Medo

Medo
  • Članovi
  • 2,040 posts
  • Joined 29.03.2010.
  • LocationAdelaide - South Australia

Posted 05.09.2010. - 02:53

;)

Nisi sam, čitam ja vrlo pažljivo svaki prilog... :roll:

To mogu reći i za sebe ... čitam te redovito i pažljivo. A napisati tu ne mogu puno, jer premalo znam o tramvajima u tvom kvartu. Srećom, otkako si ti na forumu, imamo prilike vidjeti i naučiti :D


Definitivno, ja vjerujem da svi koji su inače aktivni na tramvajskom podforumu redovito prate i ovu temu, ali je većina forumaša slabo upoznata sa tramvajima u ovako udaljenim dijelovima svijeta, u svakom slučaju svakim novim postom saznamo više i više. :roll:



Hvala vam! To će biti dovoljno za slijedeća tri mjeseca. :D

Medo

P.S. Imali smo kiše jučer i prekjučer dovoljno za višemjesečni prosjek, od ponedjeljka se ukida restrikcija potrošnje vode. Do sada smo mogli tjedno pet sati polijevati vrt. Vani je oblačan dan, očekuje se 17 stupnjeva. Ovdje je proljeće službeno počelo 1.9.

#60 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,585 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 05.09.2010. - 17:53

Nisi sam, čitam ja vrlo pažljivo svaki prilog... 8)

To mogu reći i za sebe ... čitam te redovito i pažljivo. A napisati tu ne mogu puno, jer premalo znam o tramvajima u tvom kvartu. Srećom, otkako si ti na forumu, imamo prilike vidjeti i naučiti ;)


Definitivno, ja vjerujem da svi koji su inače aktivni na tramvajskom podforumu redovito prate i ovu temu, ali je većina forumaša slabo upoznata sa tramvajima u ovako udaljenim dijelovima svijeta, u svakom slučaju svakim novim postom saznamo više i više. :kul

Nick-njače i ja te redovito čitam, tvoji postovi su pravo osvježenje na forumu!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users