Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Spremište u Dubravi


  • Please log in to reply
139 replies to this topic

#121 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 05.11.2014. - 13:58

ne...plan je bio ovakav: 

 Sekcija gornjeg voda kroz praonicu imala je napon ca 60V što je bezopasno i dovoljno da motori tramvaja pomalo rade i lagano pomiču tramvja, ali taj napon nije dovojlan za punjenje i pomoćni i upravljački napon ostalih zređaja, pa je ta tipka omogućavala da premosti neke uređaje i akcelerator....to je bilo u funkciji na remizi bar do 1995,


drazen

#122 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.11.2014. - 16:57

....ali taj napon nije dovojlan za punjenje i pomoćni i upravljački napon ostalih zređaja, pa je ta tipka omogućavala da premosti neke uređaje i akcelerator....

 

E točno da, i zato kada se npr. pokvari motor-generator, te upravljački napon nestane, katicu se ipak preko te tipke može voziti na akumulatore dok se i oni ne isprazne pa je jedino rješenje dizalica. 
 

Ja sam prije par postova napisao nešto slično, ali se nisam sjetio da se ti uređaji zapravo premoste.



#123 Dean24zg

Dean24zg
  • Članovi
  • 1,145 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationZagreb

Posted 05.11.2014. - 17:17

Koliko tramvaja se dnevno opere u TPD ukupno?
Dean24zg

#124 drazenb67

drazenb67
  • Članovi
  • 993 posts
  • Joined 04.10.2005.

Posted 06.11.2014. - 00:23

katicu se ipak preko te tipke može voziti na akumulatore dok se i oni ne isprazne pa je jedino rješenje dizalica. 

 

 

Samo mala napomena da se ne shvati krivo tram4-ov post. Dakle akumulatori u tom slučaju ne služe za pokretanje motora  već samo za pomoćno napajanje nužnih sklopova. Motori dakle rade na  napon iz gornjeg voda bio on 60 ili 600V. Kad nema struje-nema ni vožnje.


drazen

#125 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.11.2016. - 06:04

Pa koliko znam TPD nema službeno lakirnicu i zbog eko i zdravstvenih propisa, ne bi ni uopće ni smjeli bojati drugačije nego kistom... Autobusne radionice srede "kako treba" neke stvari ali time na svoju ruku krše zakone umjesto da voze u ARZ.

 

Problem je u organizaciji, na putovanja TPD-TPT-TPD izgubi se dnevno po recimo dva vozila i nekoliko ljudi koji se voze, a da se kupilo dva trama manje, može se samo zamisliti kako se moglo opremiti radionicu TPD za 4 milijuna eura i ti ljudi koji se vozaju u prazno su mogli biti radni mehaničari, dok je cijela stvar ostala na razini 19. stoljeća, gola i neopremljena kao da nije građena niti 70-ih nego tko zna kad, a organizacija na razini retardacije.

Kao sličan primjer, da se recimo kupilo još dva-tri trama manje moglo se novce potrošiti na koordinirane i podređene semafore, još jedan je mogao otići na projekt prometnih preuređenja (barijera) i rekonceptualizacije nekih cesta, samo semafori bi uštedili po mojoj procjeni oko 11 tramvaja u voznom parku skupa s operativnim troškovima da bi vozni red ostao kakav je danas, i privukli bi još putnika, i tako dalje, i tako dalje...

Dakle problem je nebriga i nesustavno nestručno razmišljanje, ne niti ljudi u Dubravi, niti zapravo nedostatak novaca jer novac curi na sve strane.



#126 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 19.11.2016. - 13:36

Pa koliko znam TPD nema službeno lakirnicu i zbog eko i zdravstvenih propisa, ne bi ni uopće ni smjeli bojati drugačije nego kistom... Autobusne radionice srede "kako treba" neke stvari ali time na svoju ruku krše zakone umjesto da voze u ARZ.


Ok to misliš na sadašnje stanje? Dakle, treba se izgraditi lakirnica koja udovoljava svim propisima, vrlo jednostavno.

Istina da, glavni problem je organizacija uprave od tuda sve kreće i zato je velikim dijelom u TPD-u takvo stanje kakvo je.
Međutim to ih ne opravdava za lošije održavanje od TPT-a kad govorimo o čišćenju tramvaja, skidanju grafita itd.

 

Postovi preseljeni iz teme o 2200.



#127 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,441 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 14.11.2018. - 17:39

46195130_1982714375149307_4168.jpg

 

Izvor: FB Tramvaj - Zagreb


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 


#128 ipastrovic

ipastrovic
  • Članovi
  • 187 posts
  • Joined 18.01.2017.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 17:55

[=https://img.picload....49307_4168.jpg]
 
Izvor: FB Tramvaj - Zagreb

Originalan izvor je instagram profil zagreb.from.above.

#129 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 18:01

Facebook stranica Tramvaj - Zagreb krade slike od drugih. Dakle, ne pišu izvore. Tu stranicu je oformio netko koga to u biti ne zanima, niti se razumije u tramvaje nego samo prati usput iz štosa, i skuplja lajkove. Kad se god pita za neku informaciju ili sliku iz spremišta (jer adminu te stranice šalju slike neki radnici iz pogona), onda nema odgovora ili čak znaju biti bahati. Ja sam jednom poslao neki upit i nikad više.
Dakle to nije fun page stranica, to je bezvezarija i savjetujem sve da ne lajkaju to.



#130 Tram69

Tram69
  • Članovi
  • 436 posts
  • Joined 25.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 21:18

Sve u svemu, hvala što si podjelio sliku s nama super je!

#131 alf

alf
  • Članovi
  • 502 posts
  • Joined 16.10.2016.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 21:21

Što je to desno od roze b4 g.br. 871, 432 ili neki TMK ?

Još jedno pitanje, na koji način u smislu manevriranja prespajaju češke prikolice?

#132 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 22:11

Što je to desno od roze b4 g.br. 871, 432 ili neki TMK ?

Još jedno pitanje, na koji način u smislu manevriranja prespajaju češke prikolice?


Da to je 432+884.
A što se tiče prikolica. Nekog čeha obično koriste za šlepanje pokvarenih tramvaja te za manevriranje prikolica.

#133 RobertZET

RobertZET
  • Članovi
  • 366 posts
  • Joined 20.05.2016.
  • LocationZagreb

Posted 14.11.2018. - 23:01

Što su ova treća i četvrta kola iznad tipa 900 koji se nalazi na trećem kolosijeku s desna na lijevo??? Za ovo ostalo na istom tom kolosijeku predpostavljam da su Stojadin i pokoja prikolica TP4 i B4...



#134 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,024 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2018. - 00:36

Što su ova treća i četvrta kola iznad tipa 900 koji se nalazi na trećem kolosijeku s desna na lijevo??? Za ovo ostalo na istom tom kolosijeku predpostavljam da su Stojadin i pokoja prikolica TP4 i B4...

 

Odozdo prema gore (jug-sjever) na tom kolosijeku poredani su kako slijedi g.b.: 900, 662, 924, 943, 945, 102+596, 152. Možda sam TP4 prikolice pomiješao jer govorim na pamet po sjećanju kako su poredani, no svakako je raspored tipova vozila ovakav što i slika potvrđuje.

Na susjednom su bili 217+722 i 218+703 no oni su izrezani koliko vidim.



#135 osjecanin91

osjecanin91
  • Članovi
  • 716 posts
  • Joined 08.06.2009.

Posted 15.11.2018. - 15:30

Bas fora izgleda, kao neki kolodvor.



#136 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 1,987 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 15.11.2018. - 16:19

Izgleda kao RK iz zraka!

#137 sutla

sutla
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 01.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2018. - 22:45

Što je to desno od roze b4 g.br. 871, 432 ili neki TMK ?

Još jedno pitanje, na koji način u smislu manevriranja prespajaju češke prikolice?

Manevrirati jednostavno kao na željeznici se ne može, pošto su tramvaji jednosjerni, i prikolice također. A kako, pa moraju pomaknuti tramvaje ispred onog sa kojeg žele otkačiti prikolicu, pa je otkače, onda on ode, i onda dođe drugi, unazad, zakači je i odvuče.



#138 Tram69

Tram69
  • Članovi
  • 436 posts
  • Joined 25.02.2018.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2018. - 23:17

Manevrirati jednostavno kao na željeznici se ne može, pošto su tramvaji jednosjerni
Od kad su to tramvaji jednosmjerni? Tramvaji mogu ići i u rikverc.

#139 alf

alf
  • Članovi
  • 502 posts
  • Joined 16.10.2016.
  • LocationZagreb

Posted 15.11.2018. - 23:43

Manevrirati jednostavno kao na željeznici se ne može, pošto su tramvaji jednosjerni, i prikolice također. A kako, pa moraju pomaknuti tramvaje ispred onog sa kojeg žele otkačiti prikolicu, pa je otkače, onda on ode, i onda dođe drugi, unazad, zakači je i odvuče.

" i onda dođe drugi, unazad"



#140 sutla

sutla
  • Članovi
  • 972 posts
  • Joined 01.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 16.11.2018. - 00:06

Od kad su to tramvaji jednosmjerni? Tramvaji mogu ići i u rikverc.

Mislim u smislu kao vlakovi, ne može zakačiti prikolicu sa stranom od kabine, niti prikolica ima spojnicu odostraga. Naravno da mogu ići u rikverc. Da ne mogu onda bi manevriranje bilo nemoguće. Pitao je kako manevriraju pa sam mu objasnio.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users