Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

tramvaj 1:8


  • Please log in to reply
205 replies to this topic

#41 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 04.06.2013. - 19:13

 

 

 

 



#42 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 04.06.2013. - 19:16

Karoserija dvoosovinske prikolice za dva putnika. U izradi su 4 takve prikolice.

 

 

 



#43 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 05.06.2013. - 00:37

:rofl ...prve dvije fotke prethodnog posta. :kul

 

I na tome dubrovačkome i prikolici kolko vidim, zavari i zone utjecaja topline okolo nisu bili čišćeni, to nek se obavezno napravi jer će to biti magnet za koroziju i probleme u budućnosti.


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#44 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 05.06.2013. - 08:03

:rofl ...prve dvije fotke prethodnog posta. :kul

 

I na tome dubrovačkome i prikolici kolko vidim, zavari i zone utjecaja topline okolo nisu bili čišćeni, to nek se obavezno napravi jer će to biti magnet za koroziju i probleme u budućnosti.

Da. Javit ću mu. inaće će se karoserija još dodatno antikorozivno zaštiti.



#45 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 05.06.2013. - 10:10

Da. Javit ću mu. inaće će se karoserija još dodatno antikorozivno zaštiti.

Ako se antikorozivna zaštita nanese na loše predobrađenu površinu ili takve ne tretirane zavare, ta nanešena boja neće biti garancija da korozije neće biti, već se može javiti ispod sloja boje i samo će se kasnije primjetiti. ;) Šteta bi bilo za ovako nešto da korozija pojede. :mrgreen:


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#46 Pfaff

Pfaff
  • Članovi
  • 16,606 posts
  • Joined 13.06.2007.
  • LocationRijeka

Posted 05.06.2013. - 11:30

Najbolje pocinčati


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo


#47 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 05.06.2013. - 11:37

Najbolje pocinčati

U Dugom selu Dalekovod ima veliku cinčaonu, pa bi možda mogli ubaciti i ove tramvaje u kupku. :) Dobra ideja Pfaff!


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#48 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 05.06.2013. - 11:40

Hvala na ovim savjetima. prenjet ću Draženu



#49 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 13.07.2013. - 19:42

Krenulo je planiranje gradnje 5" pruge na platoju do kojeg će se dolaziti uspinjačom.

dsc01227.jpg
Dražen pokazuje rub budučeg platoja.

dsc01230.jpg

dsc01231.jpg
Trasa buduće uspinjače.



#50 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 13.07.2013. - 19:42

Zemljani radovi.

img8079.jpg
img8081.jpg
img8083.jpg
img8084.jpg
Plato za buduću 5" prugu za vrtni tramvaj je definiran. Sada treba pričekati do iduće godine da se teren slegne.



#51 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 10,995 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 14.07.2013. - 14:58

Jučer su napravljene upravljačke ploče za upravljanje čitavom kompozicijom vrtnog tramvaja koje će biti montirane na prve prikolice obje kompozicije, još ju treba dovršiti i naravno kasnije spojiti sve lampice i prekidače. Lira za dubrovački tramvaj je jučer napravljena i kopče (spojnice) su skoro gotove.

Uspinjača također napreduje, proračun za sajlu je gotov, i već je definirana tehnologija izvedbe tračnica, pogona i sigurnosnog mehanizma. 

 

Za gradnju uspinjače ne treba čekati da se tlo slegne pošto ništa nije nasipano za razliku od platoa.



#52 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 18.07.2013. - 10:27

Dio teme koja se tiče uspinjače je premješten: 

 

http://www.zeljeznic...-sveta-nedelja/

 

Zajednička tema o uspinjači i vrtnom tramvaju i općenito o 5" vozilima je tu:

 

http://forum.malezel...kolosijek.5132/



#53 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 18.07.2013. - 10:29

Uspinjača če biti dugačka oko 51m.

A pruga 5" bit će dugačka 50-60m. To će biti "osmica" sa jednim parkirnim kolosjekom.



#54 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 10,995 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 19.07.2013. - 02:45

Evo novosti.

 

Ispitni kolosijek je danas zavaren i čeka prve vagone da stanu na prugu. Taj kolosijek će se naknadno ugraditi u zemlju kad će se graditi "8-ca" na platou.

Dubrovački tramvaj je djelomice premazan temeljnom.

 

 

A upravljačke ploče su zapravo gotove što se tiče "kutije". Na ploči dubrovačkog fale prekidači i farba. A u temi "Svaštara" na tramvajima, postavio sam zagonetku "otkud su ove lampice izvađene?".:)

 

 

Ovo je pak upravljačka ploča stojadina, tu pak fale lampice.

 

 

Na obje ploče fali naravno najvažniji dio - kontroler, koji još nije definiran, a bit će ugrađen najvjerojatnije i volt-metar.

 

Radovi se nastavljaju, sad sve to malo sporije ide jer se u isto vrijeme radi kompletna uspinjača te prikolice i dvoja motorna kola.



#55 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 20.07.2013. - 09:36

Situacija na terenu prema planu. Moguće su juš neke izmjene.

 



#56 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 20.07.2013. - 10:42

Mala teretna uspinjaća 5" bi trebala funkcionirati (u pojednostavljenoj varijanti) kao tramvaj Trst-Opicina.

opicina.jpg

Dakle napravila bi se kolica koje bi se kretala ispred tramvaja koji bi bio samo naslonjen na njih te bi se polako preko vitla spuštali nizbrdo.
Sama kolica bi imala plato za teret.

Time bi se osigurao prijevoz tramvajskih kola do kolnog pristupa na parcelu tako da se može utovariti u auto.



#57 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 10.08.2013. - 18:44

Jučer su bila izvršena prva testiranja na prototipnom vagonu kojem će također biti ugrađen pogon.

 

Za tu svrhu napravljena je i testna pruga.

 

 

dsc04495.jpg

 

dsc04496.jpg

 

dsc04517.jpg

 

Nova i stara ispitna kola.



#58 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 10.08.2013. - 21:19

Ispitivanje ovjesa i stabilnosti vagona sa jednim i sa dva putnika:

 

dsc04504.jpg

 

dsc04515.jpg

 

dsc04518.jpg



#59 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 10.08.2013. - 21:25

Pogled na trasu uspinjaće i plato na kojem će biti pruga vrtnog tramvaja.

 



#60 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,520 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 20.08.2013. - 07:13

http://forum.malezel...jek.5132/page-3

 

Bez obzira na prenos imam osjećaj da je motor slab352nmsp.gif

Sve ostaloclear.png
 
Jučer 19. 08. 2013 izvršeno je testiranje sa jednim motorom na probnim kolima. (predviđena su dva pogonska sklopa sa dvostupanjskim prijenosom) 
Za sada rezultati su odlični. Pogon je jako agilan i iznenađujuće dobro povuče čak hoće i proklizati. Proba je izvršena "na divlje" bez kvalitetne regulacije.
 
Sad treba ugraditi drugi pogonski sklop i kočnice. 
 
Treba će izvršiti ispitivanje sa vožnjom pod max. predviđenim opterećenjem koje e će trajati najmanje 30 min na nekoj dužoj pruzi (npr. Raka ili Graz)
Tada bi smo vidjeli što se dešava sa motorom tj. dal se pregrijava.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users