Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Šveđani


  • Please log in to reply
2188 replies to this topic

#41 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.01.2006. - 18:42

E ja se ne slažem, sjedala u obnovljenim macossama su puno bolja od sjedala u šveđanu, osim u onim koji imaju bolja sjedala, jer se u njemu nisam vozio...
A kaj se tiče svih ostalih osobina se u potpunosti slažem, jako dobra investicija..

#42 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 26.01.2006. - 18:49

E ja se ne slažem, sjedala u obnovljenim macossama su puno bolja od sjedala u šveđanu, osim u onim koji imaju bolja sjedala, jer se u njemu nisam vozio...
A kaj se tiče svih ostalih osobina se u potpunosti slažem, jako dobra investicija..


A čuj, tebi su jedinom(?) na forumu dobra ta nova ;)
Ali ne shvaćam zašto?Ti ili se nisi vozio previše u starim vagonima prvog razreda ili ti jednostavno odgovaraju takva sjedišta.
Pa meni to nisu normalna sjedišta, kad sjednem u mdoerniziranu Macosu, kao da sam sjedo u sportska sjedala u nekom autu, pa to meni nije udobnost, a da ne govorim da mi je kralješnica nagnuta naprijed.
Tko god je to dizajnirao je teški idiot koji nema veze sa udobnošću.On očekuje da u tim vlakovim sjedi osoba kao da sjedi za stolicom dok je na nekom ispitivanju.
Ja kad sjednem u vlak želim se odmoriti da mi bude udobno, a ne da si lomim leđa.Svaki put kad se vozim u tim Gredeljevim nusproizvodima, bole me leđa, i nisam jedini.

#43 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.01.2006. - 19:02

Ajde bar su nekome pogodili kaj se tiče sjedala... :wink:

A evo ti i odgovor zašto, pošto sam i sličan dao u "Željeznicama izvan hrvatske"..
Kak za zagorje voze samo oni odlični Bt vagoni :cry: (sad opet u zadnje vrijeme voze i Bl vagoni koji su odlični kaj se tiče udobnosti) i Macosse neobnovljene u kojima je stravično neudobno, ova sjedala su premija..
Nadam se da sad shvaćaš..
A to je mišljenje i većine ljudi s mojeg područja.. :wink:
Al kad pogledaš i u većinu današnjih modernih vozila (autobusi) isto su većinom tvrda sjedala i sportskog dizajna.. :?

#44 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 26.01.2006. - 19:12

Ajde bar su nekome pogodili kaj se tiče sjedala... :wink:
A evo ti i odgovor zašto, pošto sam i sličan dao u "Željeznicama izvan hrvatske"..
Kak za zagorje voze samo oni odlični Bt vagoni :cry: (sad opet u zadnje vrijeme voze i Bl vagoni koji su odlični kaj se tiče udobnosti) i Macosse neobnovljene u kojima je stravično neudobno, ova sjedala su premija..
Nadam se da sad shvaćaš..
A to je mišljenje i većine ljudi s mojeg područja.. :wink:
Al kad pogledaš i u većinu današnjih modernih vozila (autobusi) isto su većinom tvrda sjedala i sportskog dizajna.. :?


Navozao sam se ja u tim Bt vagonima dok su vozili na vinkovačkom području, ali i u starim Macosama.Oboje su mi i dalje udobniji...Znam da Bt ima malo tvrđa sjedišta, ali ipak su mi bolja od ovih novih, isto kao i kod Macosa.Kod starih si se mogao bar ispružiti, kod novih ne, jer su sjedišta konkavna(?!), kao i kod vagona, ne možeš uopće leći, jer imaju izbočine zbog svoje konkanvnosti. :roll:

#45 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 26.01.2006. - 22:17

ovako: ja u obnovljenim macosama vidim jako jako značajan napredak od starih i s te strane su mi ta sjedala super! ona stara su zaista teror bila. kad sam nakon napornog tjedna ui zagrebu putovao doma i kad me čekala macosa s onim zelenim samet sjedalima (koja su lošija od ovih novih!) ko da sam Boga vidio!
onda: ta sjedala jesu uska, ali šira ne bi baš stala jer je cilj da idu 4 u red, a macosa je namijenjena i za stajanje (ručke na sjedalima). tako da nova sjedala ne mogu bit tako loša kako vi to prezentirate.
mene muči to što su ta sjedala vrlo slična onima u swingeru, to me zabrinjava (naravno zbog swingera).

#46 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.01.2006. - 06:39

Samo da nikome ne padne na pamet dati Gredelju da "modernizira" sjedala još i u Šveđanima :twisted:

#47 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.01.2006. - 09:27

Koliko ja vidim, tu svi koji su osuđeni na vožnju macossama su zadovoljni novim sjedalima.. 8)
Dok oni koji imaju priliku se tu i tam vozit u njima im se ne dopada.. :D
Al kaj je da je u macoossi ima isto mjesta koliko i u Bt vagonima, ak ne i manje..

#48 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 28.01.2006. - 16:00

Ajde da se i ja oglasim. Švedove sam samo vidio i to iz vlaka 747 (navečer u Banovoj Jarugi zna biti jedna garnitura). Nažalost nisam ih čuo kako rade niti sam se u njima vozio. Ali što više čitam po forumu o njima sve mi se više sviđaju i sve se više želim u njima probati voziti.
Dobra stvar kod njih je to što se daju kopčati i to čini mi se čak 6 garnitura odjednom. Puno bi bolje bilo kupiti još takvih garnitura i većinu (a može i sve) putničke vlakove, koje inače vuku mašine, svesti da ih voze baš ti švedovi, prvenstveno zbog ekonomičnosti. Ni macosa, koja je ipak veća i jača, nije velik potrošač tako da bi švedovi donijeli velike uštede u gorivu. Najveća boleština mi je za vidjeti kada na jednu 2044 zakvače jednog pulmana i kad takva rugoba vozi. Užas! :evil: 2044 troši barem 1000 litara na 100 km s grijanjem.

#49 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 28.01.2006. - 16:47

Ajde da se i ja oglasim. Švedove sam samo vidio i to iz vlaka 747 (navečer u Banovoj Jarugi zna biti jedna garnitura). Nažalost nisam ih čuo kako rade niti sam se u njima vozio. Ali što više čitam po forumu o njima sve mi se više sviđaju i sve se više želim u njima probati voziti.
Dobra stvar kod njih je to što se daju kopčati i to čini mi se čak 6 garnitura odjednom. Puno bi bolje bilo kupiti još takvih garnitura i većinu (a može i sve) putničke vlakove, koje inače vuku mašine, svesti da ih voze baš ti švedovi, prvenstveno zbog ekonomičnosti. Ni macosa, koja je ipak veća i jača, nije velik potrošač tako da bi švedovi donijeli velike uštede u gorivu. Najveća boleština mi je za vidjeti kada na jednu 2044 zakvače jednog pulmana i kad takva rugoba vozi. Užas! :evil: 2044 troši barem 1000 litara na 100 km s grijanjem.



Vozio sam se i u jednima i u drugima.... moje misljenje je da su Macose bolje jer je moguc prelazak iz jedne u drugu dok to kod Sveda nije moguce. Sto se udobnosti tice, nemam zamjerke osim sto je pakleno vruce ljeti.

#50 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.01.2006. - 17:59

Zanima me kako gledate na avionski raspored sjedala u Šveđanima?

Ja ga osobno ne volim, nekako mi to djeluje otuđeno, pogotovo ako zajedno putuje više od dvije osobe. Vlak mi je još uvijek sinonim zajedničkog putovanja, a baš ovakav raspored sjedala odudara od toga.

Interesantno je da su i oni nedavno kasirani srebrni švedski vagoni imali isti avionski raspored sjedala. Je li to slučajnost ili uobičajeni način sjedenja u vlakovima u Švedskoj?

#51 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 28.01.2006. - 21:21

ja baš nisam oduševljen kad se ja i suputnik gledamo jedan nasuprot drugom, iako se volim vozit unatraške.

nego, sigurno je bilo zanimljivo kad su Šveđani stizali iz Švedske u Hrvatsku. zapravo, pretpostavljam da su prugom došli. zna li netko kako su stigli?

#52 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 29.01.2006. - 00:53

ja baš nisam oduševljen kad se ja i suputnik gledamo jedan nasuprot drugom, iako se volim vozit unatraške.

nego, sigurno je bilo zanimljivo kad su Šveđani stizali iz Švedske u Hrvatsku. zapravo, pretpostavljam da su prugom došli. zna li netko kako su stigli?

Vidi sliku iz 1996. godine prije nego li će krenuti motorni vagoni za HŽ. Svi ti (sedam vagona) su kod nas. Onaj zadnji plavosivi je 7122-013.
Posted Image

#53 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 29.01.2006. - 09:28

rugoba


molim!? rugoba? tko to točno?
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#54 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 29.01.2006. - 11:16

Pa kombinacija 2044 + pulman. Ne mislim toliko rugoba u estetskom smislu nego u smislu (ne)ekonomičnosti. To ti je kao da iznajmiš jednog kamiondžiju sa šleperom od 20 tona da ti ode u trgovinu i doveze kilu šećera.

#55 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 29.01.2006. - 13:33

Pa kombinacija 2044 + pulman. Ne mislim toliko rugoba u estetskom smislu nego u smislu (ne)ekonomičnosti. To ti je kao da iznajmiš jednog kamiondžiju sa šleperom od 20 tona da ti ode u trgovinu i doveze kilu šećera.


Ok, onda ti opraštam. Već sam mislio da ideš pljuvati po izgledu EMD lokomotiva... 8)
Ipak malo pretjeruješ sa usporedbom, prije bih to usporedio ići pješice u dučkas po kilu šećera i ići sa tačkama.
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#56 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 29.01.2006. - 16:56

Pretjerujem, naravo, odnosno karikiram ali vrlo malo. 2044 može povući preko 1500 tona od šale a jedan pulman ti ima 20-ak tona. Ona to niti ne osjeti. :wink:

#57 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 29.01.2006. - 17:19

Pretjerujem, naravo, odnosno karikiram ali vrlo malo. 2044 može povući preko 1500 tona od šale a jedan pulman ti ima 20-ak tona. Ona to niti ne osjeti. :wink:


Ok, ja sam išao sljedećom usporedbom: 2044 ima 2500 KS, a DMV desetak puta manje. Ja u rukama bez pretjeranog naprezanja furam 10 - 15 kg, a u tačkama cca desetak puta više...
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#58 Karavela

Karavela
  • Članovi
  • 3,195 posts
  • Joined 11.09.2005.
  • LocationSMŽ

Posted 31.01.2006. - 23:53

Zanima me kako gledate na avionski raspored sjedala u Šveđanima?

Ja ga osobno ne volim, nekako mi to djeluje otuđeno, pogotovo ako zajedno putuje više od dvije osobe. Vlak mi je još uvijek sinonim zajedničkog putovanja, a baš ovakav raspored sjedala odudara od toga.

Interesantno je da su i oni nedavno kasirani srebrni švedski vagoni imali isti avionski raspored sjedala. Je li to slučajnost ili uobičajeni način sjedenja u vlakovima u Švedskoj?

Evo vidi. nešta od toga imaju i naši 022,029 i možda još koji.
Posted Image
Posted Image
http://img466.images...129720036yp.jpg
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

#59 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.02.2006. - 17:27

Zanima me kako gledate na avionski raspored sjedala u Šveđanima?

Ja ga osobno ne volim, nekako mi to djeluje otuđeno, pogotovo ako zajedno putuje više od dvije osobe. Vlak mi je još uvijek sinonim zajedničkog putovanja, a baš ovakav raspored sjedala odudara od toga.

Interesantno je da su i oni nedavno kasirani srebrni švedski vagoni imali isti avionski raspored sjedala. Je li to slučajnost ili uobičajeni način sjedenja u vlakovima u Švedskoj?

Evo vidi. nešta od toga imaju i naši 022,029 i možda još koji.
http://img466.images...126920057dm.jpg
http://img466.images...nty112855if.jpg
http://img466.images...129720036yp.jpg
http://img466.images...1996stor8pc.jpg
http://img466.images...2002stor0mk.jpg
http://img466.images...nty113643ik.jpg
http://img466.images...129720035xd.jpg


Thx, sve je jasno :D

#60 541

541
  • Članovi
  • 7 posts
  • Joined 03.02.2006.

Posted 03.02.2006. - 18:02

Šved (7 122 029), kot pravite vašim garnituram: Maribor Tezno (tovorna postaja Maribor) 18.4.2004.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Če kdo želi, jih lahko doda tudi v galerijo foruma. :wink:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users