Jump to content


Photo

Vozni red i Internet site ŽFBiH


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 El Ron de Cuba

El Ron de Cuba
  • Članovi
  • 23 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationPraha, Česká Třebová

Posted 20.01.2006. - 17:04

Pozdrav!

Is possible to get any timetable of ŽFBH on the internet? I know only ŽRS timetable on www.zrs-rs.com.

Thank you very much.

Martin iz Češke

#2 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,660 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 22.01.2006. - 14:41

Pozdrav!

Is possible to get any timetable of ŽFBH on the internet? I know only ŽRS timetable on www.zrs-rs.com.

Thank you very much.

Martin iz Češke

try at www.zbh.com.ba, there is link to "vozni red", but it doesn't work at my pc (but it could be problem in my internet provider, try it maybe it works)

#3 seabral

seabral
  • Administratori
  • 18,637 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 22.01.2006. - 17:46

Pozdrav!

Is possible to get any timetable of ŽFBH on the internet? I know only ŽRS timetable on www.zrs-rs.com.

Thank you very much.

Martin iz Češke

try at www.zbh.com.ba, there is link to "vozni red", but it doesn't work at my pc (but it could be problem in my internet provider, try it maybe it works)

I have tried this page several times since more than one year, but it has never worked. This is definitely not a problem with your or my PC or provider :? :(

#4 El Ron de Cuba

El Ron de Cuba
  • Članovi
  • 23 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationPraha, Česká Třebová

Posted 22.01.2006. - 20:55

Thank you. Same problem during last two years :cry:

#5 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,080 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 23.01.2006. - 01:54

Pozdrav!

Is possible to get any timetable of ŽFBH on the internet? I know only ŽRS timetable on www.zrs-rs.com.

Thank you very much.

Martin iz Češke


How can I help you?What line do you want to visit?I'll try to find out for you, because their timetable on net is not working.

#6 ivog

ivog
  • Administratori
  • 10,356 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 26.01.2006. - 18:43

Al stranice žfbih nikak da obnove..
Non stop isto "under construkcion" 8)

#7 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 26.01.2006. - 20:19

Pozdrav Martinu! Ahoj Martin! :D
Ako ja pronađem aktuelan Vozni red F BiH skeniraću ga i poslati, jer nema mnogo aktivnih linija niti Polazaka-Dolazaka.
Pozdrav igorail

#8 seabral

seabral
  • Administratori
  • 18,637 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.01.2006. - 06:50

Al stranice žfbih nikak da obnove..
Non stop isto "under construkcion" 8)


Da, i tako nažalost već najmanje dvije godine ... :(

#9 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 27.01.2006. - 14:40

Ovaj sajt koji navodite www.zbh.com.ba, je bio aktuelan još negdje od 09. 2001.g. jer su ondašnje ŽBH još početkom rata 10.06.1992. g. postale članica UIC, i postale formalni nasljednik pruga bivšeg ŽTP-a Sarajevo (tj. svih željezničkih pruga predratne RBiH). Međutim zbog ratnog naslijeđa, i svih pratećih političkih nadmudrivanja (o tome ne bih mada imam svoj stav), a i po smjernicama OHR-a (to nam je Car i Kralj u BiH - Ured visokog predstavnika Međunarodne zajednice u BiH), 27.10.1998. g. Generalna skupština UIC u Berlinu prihvata prijedlog poslovodnog odbora UIC i prima ŽRS u članstvo. Protiv su bile ŽBH, a nekoliko željeznica bilo je uzdržano. ŽRS su morale prihvatiti podjelu duga, vučnih i voznih sredstava i promjeniti naziv firme iz JODP u JOP, uz konstataciju da entiteti nisu država.
To jeste u dosluhu s demokratizacijom i trndovima evropskih i svjetskih željeznica po pitanju konkurencije vuče vlakova-vozova. tj Javnih operatera za vuču, ali je u to doba djelovalo (1998. g.) da Željeznice Bosne i Hercegovine kao nekakav jedan subjekt definitivno nestaju. To se doduše desilo nedavno i sa Željeznicama ex. SRJ tj. sada Željeznicama SiCG, kada su čini mi se prvo Crnogorske, a od nedavna i Srbijanske željeznice zasebno primljene u UIC. Kako stvari stoje oni i u tome spremaju stvari za već stvarno izvjesni razlaz, dok je za nas u BiH to bilo po meni neobična odluka za zemlju koja se kao ujedinjuje i jača postupno kao država u raznim segmentima pa tako i u željezničkom saobraćaju. Međutim 01.04.1998. (da li je ovaj datum uzet kao šala) osniva se (propisana Daytonskim mirovnim ugovorom) Bosansko Hercegovačka željenička javna korporacija vidi link:
http://bhzjk.com/agreement.htm, is početka kao neko labavo koordinatrsko tijelo, ali koje zadnjih mjeseci postupno jača po ingerencijama. Nedavno je donesen i (ne znam tačan naziv) Zakon o željeznicama BiH i Zakon željezničkom prometu u BiH, gdje će se postupno sva infrastuktura objediniti, dok će za sada ostati 2 javna operatera vuče, s propisom da od neke (?) godine počinje liberalizacija i za ostale (strane, domaće, i ine ponuđaće) pa će ih možda biti još i više ili će ekonomska potreba dovesti do ujedinjenja postojećih. Prića se o nabavci Talgova (o tome sam već vidio rasprave na ovom forumu), a u Rajlovcu (radionica, remontnica i depo kod Sarajeva) treba uskoro da stigne jedna garnitura EMV ili DMV (prije EMV) nabavljena u Velikoj Britaniji, ne znam tačno koji model. Ovih nekoliko koji će doći treba da prebrode jaz do dolaska Talgova. Također se nabavlja u Potugalu i za prvo vrijeme oko 400 teretnih vagona raznih tipova, dok se 600 teretnih treba remontovati što u BiH, što u inozemstvu, sve kako kažu u skladu sa najnovijim željezničkim standardima. Obnavljaju se i neke ključne stanice na koridoru Vc (Doboj i Čapljina, gradi nova stanična zgrada Blažuj kod Sarajeva) i obavljaju pripreme za kapitalni remont (etapno) cijele ove dionice (već je završen kapitalni remont pruge na najtežoj brdskoj dionici pruge Bradina-Konjic), dok se vrši zamjena i temeljna obnova signalno-sigurnosnih postrojenja na dionici Rajlovac-Podlugovi-Zenica u prvoj etapi. Također se remontuju i pojedine dionice pruge Doboj-Grapska-Novi Grad (Bosanski Novi)...
Da skratim zbog svega gore navedenog je link: www.zbh.com.ba praktički odumro, pa treba nešto očekivati na site-u Bosansko Hercegovačke željeničke javne korporacije:

http://bhzjk.com/index.htm
(mada i oni ništa već dugo nemaju novo), kao i na novom siteu Željeznica Federacije BiH koji je još u pripremi.

Martinu postavim nešto od voznog reda čim pronađem
Igorail ! :wink:

#10 seabral

seabral
  • Administratori
  • 18,637 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 27.01.2006. - 20:06

Igorail, hvala ti na linkovima, pojašnjenjima i interesantnim informacijama :D

#11 Dromolog

Dromolog
  • Članovi
  • 381 posts
  • Joined 20.02.2006.
  • LocationPraha, Češka

Posted 22.02.2006. - 11:01

Dobar dan, zna tu netko onaki vožnji red nekadašnjich JŽ iz godine cca. 1970-1991 "on-line" (ili u pdf)? Meni interesuji pruge kroz granice- unska pruga, pruga Ljubljana- Šapljane- Rijeka, Pula- Buzet i promet kroz granični prijelaz Tovarnik-Šid.
Chvala ljepa- i tu je voznji red Deutsche Reichsbahn iz godine 1944: http://pkjs.de/bahn/...buchtitel.html. Iz bivše Jugoslavije je tamo samo pol Slovenije (nje Hrvatska), ali je to dobri spis o željezničke povijesti 20. stoleče.
Ja som iz Češke, da mene tamo interesuje njekdašnji Protektorat Böhmen und Mähren :wink:

#12 robertl

robertl
  • Članovi
  • 799 posts
  • Joined 29.07.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.02.2006. - 13:44

Dromolog, ja imam red vožnje JŽ od 1984 i 1986, mogu ti skenirati neke tabele koje želiš, možeš mi se javiti ma mail: rlehpane@globalnet.hr

#13 Dromolog

Dromolog
  • Članovi
  • 381 posts
  • Joined 20.02.2006.
  • LocationPraha, Češka

Posted 02.03.2006. - 08:39

Dromolog, ja imam red vožnje JŽ od 1984 i 1986, mogu ti skenirati neke tabele koje želiš, možeš mi se javiti ma mail: rlehpane@globalnet.hr


Hvala ljepa, mene interesuje uglavnom krozgraničke pruge:
Buzet- Pula (danas 90 HŽ)
Divača- Rijeka
Unska pruga (danas 72 HŽ) i pruge iz Knina u Splita ili Zadara (danas 71 i 73 HŽ)
Magistralna pruga Ljubljana- Beograd (danas 10 i 40 HŽ)
Vinkovci- Sarajevo
Sarajevo- Ploče
Magistralna pruga (Beograd-) Niš- Tabanovci- Skopje- Gevgelija

E-mail imam prikryl@neratovice.cz i kapacitet maila je neograničan. Bolje mene interesuje red vožnje iz 1986 godine (novija infrastruktura pruge).

#14 igorail

igorail
  • Članovi
  • 1,244 posts
  • Joined 18.01.2006.

Posted 30.08.2008. - 02:49

Evo napokon odlična vijest sa Željeznica Federacije BiH :D .
Proradio je Internet site ovog našeg željezničkog operatora, na adresi:

http://www.zfbh.ba/

Nisam neki stručnjak za web prezentacije, ali odaje utisak praktičnosti i preglednosti uz
dosta dobar design. Na ulazu sitea je izbornik za 4 jezika: domaći-bosanski/hrvatski/srpski
(kako ga ko voli nazivati :) ), potom još engleski, francuski i njemački :wink:

Uskoro slijedi i on line rezervacija karata, već je moguć download časopisa INFO ŽFBiH
u pdf formatu, tu su i foto i video galerije :D , kao i reklamne prezentacije, vozni red/red vožnje,
cjenovnik, info & press kutak, mape i karte ŽFBiH, izvod iz reda vožnje, ..... :bend :loko

Mogu samo reći SRETNO, a dalje ćemo pratiti ažurnost, aktuelnost i kvalitet informacija na siteu 8) .

Zaista, tek sad je stvarno vidljivo da postoje ŽFBiH i u on line - cyber spaceu i za
one ljude i putnike namjernike, railfanove i ostale zainteresirane, od Kanade do Novog
Zelanda
i Indije, koji trebaju informaciju o federalnim BH željeznicama, a ne poznaju
g. Ajdina Fevziju Bracu i ne čitaju postove od Ele, Ćire_bosa, Lovca_ na_pruge, Milana_s,
freight raila, rajvosa, Great Cornholia, Nebuloznog, nekog ću sigurno preskočiti, ....... , pa ako već
hoćete :mrgreen: i od mene :oops:

igorail ! :wink: :jup
Odbojnike na tramvaje !

"""""""""""""""""""""""""""""

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

pojavi ZELENO svjetlo !

#15 seabral

seabral
  • Administratori
  • 18,637 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 30.08.2008. - 05:50

Nisam neki stručnjak za web prezentacije, ali odaje utisak praktičnosti i preglednosti uz dosta dobar design.

Potpuno se slažem s tobom ... stranica je pregledna, a po onome šta već postoji na njoj ili će uskoro biti postavljeno pokazuje da ŽFBH a velika vrata ulazi u Cyberspace.
Hvala ti da si ovo javio ... ja sam već prije dosta vremena odustao od potrage za njima na netu. :)

#16 tersana boys

tersana boys
  • Članovi
  • 681 posts
  • Joined 29.09.2007.

Posted 01.09.2008. - 20:32

Nije lose za pocetak , dosta toga ima i pregledno!! :D
Interesuje me hoce li postojati forum pri istoj, nesto slicno poput ovoga???
I jos nesto nebih zelio da me pogresno shvate ali se pitanje namece samo po sebi kako u svijetu su predstavljene zeljeznice Bosne i Hercegovine , kao dvoentitene ili jednostavno Zeljeznice Bosne i Hercegovine ??? Jer ipak drzava BiH je potpisnica medjunarodnog ugovora o slobodnom prometu tereta i veza preko svoje teritorije????
Mozda bi netko mogao ovo da pojasni??? :?:
dum spiro spero

#17 Dean24zg

Dean24zg
  • Članovi
  • 1,048 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationZagreb

Posted 10.12.2008. - 13:54

Sa stranice www.zfbh.ba - knjiga gostiju od 10.12.2008...


Poštovani,u nedjelju 14.12.2008.godine,na prugama ŽFBH stupa na snagu novi red vožnje.Kako nigdje do sada na site-u zfbh.ba,nije objavljen novi red vožnje,molim vas da izvjestite o novostima u putničkom prijevozu kao i o tome koji su strateški planovi vezano uz poslovnu godinu 2009(što se tiče putničkog prijevoza),i drugo,u kojoj je trenutno fazi izrada prototipa prigradsko-regionalnog elektromotornog vlaka koji za žfbh radi KEV,te kada je uopće predviđena isporuka i probne vožnje istog.Također o tom projektu nema jednog slova na vašem site-u.Molim brz odgovor!
Dean24zg

#18 Ćiro_bos

Ćiro_bos
  • Članovi
  • 2,156 posts
  • Joined 09.04.2006.

Posted 10.12.2008. - 14:25

Ne mogu, a da ne komentarišem...
Mi, zaposleni na ŽFBH većinu stvari saznamo okolo, na raznim forumima ili rekla, kazala, a naše učestvovanje na ovim mjestima čak je okarakterizirano kao "Odavanje poslovne tajne", što je rekla jedna osoba iz Pravne službe.
Ista stvar je i sa ŽFBH site. Sve su informacije dozirane i ja kada čitam naše glasilo, imam utisak da smo duboko u Evropi, da niko nije bolji od nas, kada je željeznica u pitanju. Sa druge strane, ono što vidim svojim očima me nimalo ne ohrabruje...
Zato, vi u Zagrebu ćete prije da dođete do tih informacija...
pozdrav...
Posavina exspres

#19 rajvos

rajvos
  • Članovi
  • 281 posts
  • Joined 11.05.2008.

Posted 10.12.2008. - 20:57

Izgleda da se pojedine stvari moraju ponavljati.Novi putnicki vozova nece biti SVE DOK NEDODU TALGO GARNITURE.Mi putnicki vagona nemamo a zemlje sa kojima zelimo uspostaviti linije imaju svoje probleme a i zahtjeve.SRBIJA: hoce liniju SA-BG ali nema vagona ali pristaje na tu vezu ako mi damo dva vagona a mi to nemamo.SLOVENIJA:hoce liniju SA_LJU ali trazi da mi damo vagone.NJEMACKA: zeli predratnu liniju SARAJEVO- STUttGART ali zeli da mi damo vagone koji mogu ici do 200km/h ali mi to nemamo dok TALGO NEDODE.Mislim da sam dao adekvatne odgovore na ovu temu.Sto se tice teretnog saobracaja plan je da se prebaci prevoz kao ove godine za 10% vise ali s obzirom na situaciju u svijetu daj Boze.POZDRAV IZ SARAJEVA :D :D :D

#20 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 5,038 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 10.12.2008. - 22:57

Izgleda da se pojedine stvari moraju ponavljati.Novi putnicki vozova nece biti SVE DOK NEDODU TALGO GARNITURE.Mi putnicki vagona nemamo a zemlje sa kojima zelimo uspostaviti linije imaju svoje probleme a i zahtjeve.SRBIJA: hoce liniju SA-BG ali nema vagona ali pristaje na tu vezu ako mi damo dva vagona a mi to nemamo.SLOVENIJA:hoce liniju SA_LJU ali trazi da mi damo vagone.NJEMACKA: zeli predratnu liniju SARAJEVO- STUttGART ali zeli da mi damo vagone koji mogu ici do 200km/h ali mi to nemamo dok TALGO NEDODE.Mislim da sam dao adekvatne odgovore na ovu temu.Sto se tice teretnog saobracaja plan je da se prebaci prevoz kao ove godine za 10% vise ali s obzirom na situaciju u svijetu daj Boze.POZDRAV IZ SARAJEVA :D :D :D

Misliš da je to istina? Dobar izgovor zlata vrijedi! Ništa neće biti bolje niti kada dođe Talgo! DB da nema vagona za 200 km/h viška? Svak gleda zaradu. Zar nije jedno vrijeme išao restoran na vlaku 396/397? Jeste i nitko nije ništa trošio. Ono malo stranih putnika je bilo zanemarivo koji bi nešto potrošili. Raja koja bi trebala u BiH putovati i trošiti nema love. Nebrojeno puta su brzi vlakovi iz i za Zagreb od i do Dobrljina vukli teretne vagone jer nema lokomotiva na ŽRS. Pa tko bi dao svoje vagone velikih brzina i sa najnovijom tehnologijo da se tako taljigaju? DB CARGO ima toliko love da mu nebi bio nikakasv problem otkupiti kompletan HŽ. A da ne spominjem ŽBH I ŽRS. Ali njih tada zanima samo profit. U Hrvatskoj njih samo zanima Rijeka-Koprivnica-Mađarska i Dobova-Tovarnik. U BiH njih zanima smo Ploče-Sarajevo-Šamac. Tada bi ostalo minimu minimuma zaposlenih. Ispričaću vam kako privatni operater radi u Mađarskoj:
Kada dođe teretni vlak iz ili za Hrvatsku strojovođa sam kopča ili raskopčava lokomotivu. Odlazi sam po završni signal ili ga stavlja na kraju. Nosi račune na Mađarsku carinu i poslije na Hrvatsku carinu. U Njemačkoj kada lokomotiva sjeda na putnički vlak strojovođa uzima šljem i silazi sam kopčati lokomotivu. I sada kod nas propisi obavezuju strojovođu da je odgovoran dali je lokomotiva propisno na vlaku skopčana. Pa ukoliko odgovara neka sam i kopča. Da se još vratimo Njemačkoj! Kada je strojovođa skopčao lokomotivu zove ga kondukterka sa telefona iz vagona. Zakoči i otkoči. Ona prati na manometru stanje. I sve gotovo dok si rekao keks. Koliko za to treba zaposlenih?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users