zagi988 Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Evo i moj/nas prvi putopis. Dakle radi se o fotkanju na GK i RK. Nasli smo se na Glavnom kolodvoru i dok sam ja pojeo pizzu smo malo pricali o zeljeznici. Za to vrijeme došao je teretni vlak iz Tovarnika,kojeg smo slikali kasnije. Kad sam se ja lijepo najeo krenuli smo prema depou na GK. ]Tamo smo našli 3 ASEA-e parkirane jedna iza druge i dve Brene. Nakon fotkanja ASEA otišli smo malo dalje. Tamo smo našli Franceka i 3 Mađara(023,024 i još neki): Francek: Dok smo se vračali na Glavni i išli do autobusa slikali smo onaj teretni iz Tovarnika,koji je taman bio na odlasku: Uskoro smo vidli Brenu 009 koja je isla prema svojoj kompoziciji: Nakon toga smo sjeli u bus 268,zapravo nismo sjeli nego smo stajali. Kad smo stigli na RK sreli smo ASEA-u kak vuce teretni: I kod spuštalice našli dva Đure: 011: I 015 tamo dalje: Nakon toga smo krenuli prema depou: Našli smo još i 4 Ut-z vagona: I opet pogled prema Đuri 011: [ I pogled na spuštalicu i RK: Putem su nas zaustavili zaposlenici RVR-a. Jedan od njih je došao do nas i pitao nas kaj radimo tu. Mi smo rekli da hocemo ić slikat 2061 015 i 011 i da smo ljubitelji željeznice. Pitao nas je jer imamo kakvu dozvolu,a ja sam rekao da imam dozvolu za slikanje. Dao sam mu dozvolu,on me trazio osobnu,a ja sam jednino imao P-4. Dao sam mu P-4 i nakon još malo razgovora uspijeli smo ga nagovorit da nas pusti do Kennedya. Uredno nas je odpratio do tamo. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii napokon evo našeg cilja!!! 2061 015!!!!!!!!!! I njegov kolega 011: Nakon toga slijedilo je naslikavanje pokraj Kennedya: Mr. Josip Mr. Zagi 011 i Josip: 011 i Zagi: Pregledavanjem lokse otkrili smo da su vrata otvorena i trk do RVR-ovca da pitamo jel mozemo unutra. On nam je reko da mozemo. Dakle,slijedilo je slikanje na njemu i u njemu: Zagi: Josip: Nismo mogli odoljet i ne sjest: Uspijeli smo pomaknut ručku gasa i naravno stavili u osmi položaj i slikali se: RUN EIGHT: Josip Zagi U kabini je sasvim solidno stanje. Knjiga primo-predaje vučnog vozila je još tu. Nažalost nisam slikao niti zapamtio ime i prezime strojovođe koji ga je zadnji vozio. Znam da je Zoran nešto... Upravljački stol: VMax: I na povratku se Josip odlučio slikati na Turneru 105: Nadam se da će me i Josip nadopunit svojim fotkama,makar su mu baterije bile prazne,znam da je nešto uhvatio. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Evo dakle da se i ja nadopunim. Pričat neću puno zagi je većinu rekao. Za početak elektre spavaju Odlazimo do nadzornika lokomotiva i pitamo dal smijemo malo staru legednu poslikat. Odgovor je bio ne, ali smo mi ipak na svoju ruku otišli i malo ga poslikali. Pamtio je on i bolje dane Pa jedna iz "žablje" perspektive Najednom nešto zabrunda, kad ono tamo kod okretnice 2044 004 priprema se za rad Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kublach Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Dobar "putopis". Najviše mi se sviđa fotka franceka iz žablje perspektive... U kakvom je stanju 015 ? Quote Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118 SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 Dobar "putopis". Najviše mi se sviđa fotka franceka iz žablje perspektive...U kakvom je stanju 015 ? 015 je u kabini kolko tolko super. A motorni prostor nismo otvarali. To cemo na proljece kad opet idemo,ako bude jos bio tam. I onda cemo ga usput ocistit iznutra (kabinu),malo pobrisat i probat upalit svijetla. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 taman smo napustili franceka, a onda najednom teretni za Tovarnik(ispravak Zagi bio je za Tovarnik) došli smo na RK, sad samo treba pronać stare ljepotice nekakav radni vlak đuro čeka posao novi vagoni za osoblje Dakle došli smo do današnjeg cilja oba kennedya Eto toliko od mene/nas, nažalost nisam mogao više fotki napravit jer su mi baterije bile u "banani" Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 Eto toliko od mene/nas, nažalost nisam mogao više fotki napravit jer su mi baterije bile u "banani" E sad ga možeš pišat: Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Svaka čast zagi i Josipe da ste se uspijeli probit na RK, malo mi je čudno da vas je RVR-ovac pustio da slikate, jer koliko mi je poznato dozvole za slikanje na HŽ-u tamo ne vrijede? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Pričali smo s jednim majstorom(bio je vrlo sussretljivi drag) i kaže da bi obadve lokse mogle upalit. 015 bi mogla prije samo joj treba očisiti rezervoar i cilindre Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 Svaka čast zagi i Josipe da ste se uspijeli probit na RK, malo mi je čudno da vas je RVR-ovac pustio da slikate, jer koliko mi je poznato dozvole za slikanje na HŽ-u tamo ne vrijede? Ne vrijede. Ali majca KLJŽ-a i malo nagovaranja i ljubaznost uvijek produ. A i k tome je iso s nama do tam i bio cijelo vrijeme tam. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted November 8, 2009 Author Share Posted November 8, 2009 Pričali smo s jednim majstorom(bio je vrlo sussretljivi drag) i kaže da bi obadve lokse mogle upalit. 015 bi mogla prije samo joj treba očisiti rezervoar i cilindre E sad za cilindre i rezervoar si bubnuo. To sam ja reko,a ne majstor. I onaj deblji nije bil majstor nego nesto tam... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 A sta je i onaj turner 105 dao svoje?? Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggum Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 došli ste na RK, a napravili ste samo pol posla. zakaj niste išli pogledati i kenedija još s natpisom jugolsovenske željeznice? mislim da je to 661-225 A sta je i onaj turner 105 dao svoje?? ne samo on nego i 102 105 115 i nedavno je Brunoh spomenul u nekoj temi koju već pol sata nemogu naći da bi kenediji radili normalno samo da im se akomulatori promijene. koji je to Bt vagon bil parkirani pokraj kenedija? Quote “HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih” Slavko Linić "Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn." Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 došli ste na RK, a napravili ste samo pol posla. Nismo napravili ostalo,jer je več mrak padal,a i s nama je išel Josipov frend kojeg uopće ne zanima željeznica. Na proljeće idemo opet,sam nas dvoje,javimo se na portu i idemo detaljno. Mislim da Josip zna koji je ono Bt. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 neznam baš sad koji je, al znam da je došel na tokarenje kotača, a što se tiče 661-225, ona je cijela u hrđi ne znam kaj bi tam mogo raspoznat od natpisa JŽ Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Taj Bt tu stoji već, hmmm.. dugoooo.. Dobar, dobar cajt, pa prošle godine je bil tu na istom mjestu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 neznam baš sad koji je, al znam da je došel na tokarenje kotača, a što se tiče 661-225, ona je cijela u hrđi ne znam kaj bi tam mogo raspoznat od natpisa JŽ Nije 225 nego 661-255 ex ŽTP Subotica...wiggume mi nismo vidli Bt-jca kad smo bili.... Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Taj Bt tu stoji već, hmmm.. dugoooo..Dobar, dobar cajt, pa prošle godine je bil tu na istom mjestu.. Malo si se sprešel. Bt vagoni povremeno zalutaju na RK zbog tokarenja kotača. Trenutno su na tokarenju 015 i 024, a prije par dana s tokarenja se vrnul 019. Najvjerojatnije je prošle godine neki Bt bil tam na tokarenju kad si ga ti videl, jer teza da tam stoji jako dugo, ne drži vodu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 No dobro, ovaj je tu malo bliže kenediju neg na mojoj fotki.. Ah, nemreš te vagonce nikak sprejti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggum Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 neznam baš sad koji je, al znam da je došel na tokarenje kotača, a što se tiče 661-225, ona je cijela u hrđi ne znam kaj bi tam mogo raspoznat od natpisa JŽ Nije 225 nego 661-255 ex ŽTP Subotica...wiggume mi nismo vidli Bt-jca kad smo bili.... ne on je tam friško. nije tam bilo ničega. Quote “HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih” Slavko Linić "Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn." Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Dečki bravo za putopis stvarno ste ga majstorski odradili, a za ove ljepotice je tako šteta što trunu tako zanemarene, ali šta se može kada u upravi Hž Vuče vlakova nema interesa da se te stare legende obnove, ako za ništa drugo barem za muzej. Jedna mala ispravka na grbini nije bio đuran 015 jer sam poprilično uvjeren da je taj odavno raspadnut, ali sam poprilično siguran da se radilo o duranu 019! Još jednom bravo za putopis! :jup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Jedna mala ispravka na grbini nije bio đuran 015 jer sam poprilično uvjeren da je taj odavno raspadnut, ali sam poprilično siguran da se radilo o duranu 019! Istina. Zeznul me broj kennedya.hehe Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Dečki bravo za putopis stvarno ste ga majstorski odradili, a za ove ljepotice je tako šteta što trunu tako zanemarene, ali šta se može kada u upravi Hž Vuče vlakova nema interesa da se te stare legende obnove, ako za ništa drugo barem za muzej. Još jednom bravo za putopis! Hvala, majstor je rekao da će one provozat, ali je samo pitanje gdje, mi mu kažemo da će u gredelj pa dalje za Argentinu. Čovjek je samo tužno reko da Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedi Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Nije 225 nego 661-255 ex ŽTP Subotica...wiggume mi nismo vidli Bt-jca kad smo bili.... ŽTP SUBOTICA A kaj ti to dojde? Quote A. G. MATOŠ. Pjesnik. 120/121 A. G. MATOŠ. Legenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 ŽTP Subotica??? Nikad ne bi...A verovatno neće ni biti. Za vreme Kraljevine Jugoslavije bila je Direkcija železnica Subotica/nešto kao nekadašnji ŽTP-ŽG-ŽTO/i to je sve. U Vojvodini posle WW2 bio je jedino ŽTO Novi Sad,dok je Subotica bila organizaciona jedinica.Tokom godina,menjali su se pravni termini,da ne ulazim sad dublje u priču. A za 661-255 mi je strašno žao što je ostala u Hrvatskoj.Iako su ex.JŽ,sad ŽS sve HŽP/HŽ lokomotive vratile ili trampile/što je,na primer, bio slučaj sa 661-120/ , 255 nikad nije vraćena u Srbiju.A uredno je bila plaćena modifikacija u Gredelju i sukcesija je izvršena... No,kako bilo,hvala momci na ovim lepim fotografijama! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
danijellikar Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 Zagi, Joža, bravo! Fala na friškim fotkama Kennedyja. Moram priznati da mi nije bilo lako gledati slike dviju legendi kako propadaju. Evo, iskreno i uistinu se nadam da će se naći neka imalo inteligentna duša sa barem sitnom natruhom railfanovskog razmišljanja na HŽ-ui prepoznati koliko je važno osposobiti ta dva Kennedyja i vratiti ih na posel. Ne neki udarnički, možda lagani turistički. Cijelo vrijeme se nadam da i ta dva posljednja ne budu otišla pod nož ili nekome drugome u vlasništvo, već da budu ipak ostali kao aktivan dio baštine željeznice ovog prostora. Pa da i odu drugom vlasniku, samo da ostanu žive i radne, već bi mi bilo draže. Ne mogu a ne iskoristiti priliku i još jednom staviti moj model Kennedyja 015: Kod mene će uvijek imati posebno mjesto na maketi. I u srcu. Quote Danijel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.