Jump to content

Izlet do Kennedya preko GK i RK (dosta slika)


zagi988

Recommended Posts

Evo i moj/nas prvi putopis.

Dakle radi se o fotkanju na GK i RK.

Nasli smo se na Glavnom kolodvoru i dok sam ja pojeo pizzu smo malo pricali o zeljeznici. Za to vrijeme došao je teretni vlak iz Tovarnika,kojeg smo slikali kasnije. Kad sam se ja lijepo najeo krenuli smo prema depou na GK.

]Tamo smo našli 3 ASEA-e parkirane jedna iza druge i dve Brene.

dsc07430ew.jpg

dsc07431.jpg

dsc07432.jpg

 

Nakon fotkanja ASEA otišli smo malo dalje. Tamo smo našli Franceka i 3 Mađara(023,024 i još neki):

Francek:

dsc07433.jpg

 

Dok smo se vračali na Glavni i išli do autobusa slikali smo onaj teretni iz Tovarnika,koji je taman bio na odlasku:

dsc07434.jpg

 

Uskoro smo vidli Brenu 009 koja je isla prema svojoj kompoziciji:

dsc07435.jpg

 

Nakon toga smo sjeli u bus 268,zapravo nismo sjeli nego smo stajali.

 

Kad smo stigli na RK sreli smo ASEA-u kak vuce teretni:

dsc07438.jpg

I kod spuštalice našli dva Đure:

011:

dsc07441.jpg

I 015 tamo dalje:

dsc07442u.jpg

 

Nakon toga smo krenuli prema depou:

Našli smo još i 4 Ut-z vagona:

dsc07445g.jpg

 

I opet pogled prema Đuri 011:

[dsc07446.jpg

 

I pogled na spuštalicu i RK:

dsc07447.jpg

 

Putem su nas zaustavili zaposlenici RVR-a. Jedan od njih je došao do nas i pitao nas kaj radimo tu. Mi smo rekli da hocemo ić slikat 2061 015 i 011 i da smo ljubitelji željeznice. Pitao nas je jer imamo kakvu dozvolu,a ja sam rekao da imam dozvolu za slikanje. Dao sam mu dozvolu,on me trazio osobnu,a ja sam jednino imao P-4. Dao sam mu P-4 i nakon još malo razgovora uspijeli smo ga nagovorit da nas pusti do Kennedya. Uredno nas je odpratio do tamo.

 

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii napokon evo našeg cilja!!!

2061 015!!!!!!!!!!

dsc07449.jpg

dsc07453.jpg

dsc07451i.jpg

dsc07452w.jpg

 

I njegov kolega 011:

dsc07450.jpg

 

Nakon toga slijedilo je naslikavanje pokraj Kennedya:

 

Mr. Josip

dsc07455n.jpg

 

Mr. Zagi

dsc07456o.jpg

 

011 i Josip:

dsc07457.jpg

 

011 i Zagi:

dsc07458.jpg

 

Pregledavanjem lokse otkrili smo da su vrata otvorena i trk do RVR-ovca da pitamo jel mozemo unutra. On nam je reko da mozemo. Dakle,slijedilo je slikanje na njemu i u njemu:

 

Zagi:

dsc07459.jpg

 

Josip:

dsc07460n.jpg

 

Nismo mogli odoljet i ne sjest:

dsc07461n.jpg

dsc07463c.jpg

 

Uspijeli smo pomaknut ručku gasa i naravno stavili u osmi položaj i slikali se:

RUN EIGHT:

 

Josip

dsc07464t.jpg

 

Zagi

dsc07465pt.jpg

 

U kabini je sasvim solidno stanje. Knjiga primo-predaje vučnog vozila je još tu. Nažalost nisam slikao niti zapamtio ime i prezime strojovođe koji ga je zadnji vozio. Znam da je Zoran nešto...

 

Upravljački stol:

dsc07466l.jpg

 

VMax:

dsc07467.jpg

 

I na povratku se Josip odlučio slikati na Turneru 105:

dsc07469.jpg

 

Nadam se da će me i Josip nadopunit svojim fotkama,makar su mu baterije bile prazne,znam da je nešto uhvatio.

Link to comment
Share on other sites

Evo dakle da se i ja nadopunim. Pričat neću puno zagi je većinu rekao.

Za početak elektre spavaju :mrgreen:

Picture162.jpg

Picture163.jpg

Odlazimo do nadzornika lokomotiva i pitamo dal smijemo malo staru legednu poslikat. Odgovor je bio ne, ali smo mi ipak na svoju ruku otišli i malo ga poslikali. Pamtio je on i bolje dane :wink:

Picture164.jpg

Pa jedna iz "žablje" perspektive

Picture165.jpg

Najednom nešto zabrunda, kad ono tamo kod okretnice 2044 004 priprema se za rad

Picture166.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dobar "putopis". Najviše mi se sviđa fotka franceka iz žablje perspektive...

U kakvom je stanju 015 ?

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Link to comment
Share on other sites

Dobar "putopis". Najviše mi se sviđa fotka franceka iz žablje perspektive...

U kakvom je stanju 015 ?

 

015 je u kabini kolko tolko super. A motorni prostor nismo otvarali. To cemo na proljece kad opet idemo,ako bude jos bio tam. I onda cemo ga usput ocistit iznutra (kabinu),malo pobrisat i probat upalit svijetla.

Link to comment
Share on other sites

taman smo napustili franceka, a onda najednom teretni za Tovarnik(ispravak Zagi bio je za Tovarnik)

Picture168.jpg

došli smo na RK, sad samo treba pronać stare ljepotice

nekakav radni vlak

Picture170.jpg

đuro čeka posao

Picture172.jpg

novi vagoni za osoblje

Picture173.jpg

Dakle došli smo do današnjeg cilja oba kennedya

Picture174.jpg

Picture175-1.jpg

Picture176.jpg

Eto toliko od mene/nas, nažalost nisam mogao više fotki napravit jer su mi baterije bile u "banani" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast zagi i Josipe da ste se uspijeli probit na RK, malo mi je čudno da vas je RVR-ovac pustio da slikate, jer koliko mi je poznato dozvole za slikanje na HŽ-u tamo ne vrijede?

 

Ne vrijede. Ali majca KLJŽ-a i malo nagovaranja i ljubaznost uvijek produ. A i k tome je iso s nama do tam i bio cijelo vrijeme tam.

Link to comment
Share on other sites

Pričali smo s jednim majstorom(bio je vrlo sussretljivi drag) i kaže da bi obadve lokse mogle upalit. 015 bi mogla prije samo joj treba očisiti rezervoar i cilindre

 

E sad za cilindre i rezervoar si bubnuo. To sam ja reko,a ne majstor. I onaj deblji nije bil majstor nego nesto tam...

Link to comment
Share on other sites

došli ste na RK, a napravili ste samo pol posla. zakaj niste išli pogledati i kenedija još s natpisom jugolsovenske željeznice? mislim da je to 661-225

;)

 

A sta je i onaj turner 105 dao svoje??

ne samo on nego i

102

105

115

 

i nedavno je Brunoh spomenul u nekoj temi koju već pol sata nemogu naći da bi kenediji radili normalno samo da im se akomulatori promijene.

 

 

koji je to Bt vagon bil parkirani pokraj kenedija?

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Link to comment
Share on other sites

došli ste na RK, a napravili ste samo pol posla.

Nismo napravili ostalo,jer je več mrak padal,a i s nama je išel Josipov frend kojeg uopće ne zanima željeznica. Na proljeće idemo opet,sam nas dvoje,javimo se na portu i idemo detaljno. Mislim da Josip zna koji je ono Bt.

Link to comment
Share on other sites

neznam baš sad koji je, al znam da je došel na tokarenje kotača, a što se tiče 661-225, ona je cijela u hrđi ne znam kaj bi tam mogo raspoznat od natpisa JŽ :wink:

Nije 225 nego 661-255 ex ŽTP Subotica...wiggume mi nismo vidli Bt-jca kad smo bili.... :)

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Taj Bt tu stoji već, hmmm.. dugoooo..

Dobar, dobar cajt, pa prošle godine je bil tu na istom mjestu..

 

Malo si se sprešel. :wink:

 

Bt vagoni povremeno zalutaju na RK zbog tokarenja kotača.

 

Trenutno su na tokarenju 015 i 024, a prije par dana s tokarenja se vrnul 019.

 

Najvjerojatnije je prošle godine neki Bt bil tam na tokarenju kad si ga ti videl, jer teza da tam stoji jako dugo, ne drži vodu. :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

neznam baš sad koji je, al znam da je došel na tokarenje kotača, a što se tiče 661-225, ona je cijela u hrđi ne znam kaj bi tam mogo raspoznat od natpisa JŽ :lol:

Nije 225 nego 661-255 ex ŽTP Subotica...wiggume mi nismo vidli Bt-jca kad smo bili.... :oops:

 

ne on je tam friško. nije tam bilo ničega.

“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Link to comment
Share on other sites

8) Dečki bravo za putopis stvarno ste ga majstorski odradili, a za ove ljepotice je tako šteta što trunu tako zanemarene, ali šta se može kada u upravi Hž Vuče vlakova nema interesa da se te stare legende obnove, ako za ništa drugo barem za muzej. :kul:wink:

 

Jedna mala ispravka na grbini nije bio đuran 015 jer sam poprilično uvjeren da je taj odavno raspadnut, ali sam poprilično siguran da se radilo o duranu 019!

 

Još jednom bravo za putopis! :jup :jup

Link to comment
Share on other sites

8) Dečki bravo za putopis stvarno ste ga majstorski odradili, a za ove ljepotice je tako šteta što trunu tako zanemarene, ali šta se može kada u upravi Hž Vuče vlakova nema interesa da se te stare legende obnove, ako za ništa drugo barem za muzej. :):evil:

 

Još jednom bravo za putopis! :x:jup

 

Hvala, majstor je rekao da će one provozat, ali je samo pitanje gdje, mi mu kažemo da će u gredelj pa dalje za Argentinu. Čovjek je samo tužno reko da :evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Nije 225 nego 661-255 ex ŽTP Subotica...wiggume mi nismo vidli Bt-jca kad smo bili.... :)

 

ŽTP SUBOTICA :jup:lol

 

A kaj ti to dojde?

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

ŽTP Subotica???

Nikad ne bi...A verovatno neće ni biti.

Za vreme Kraljevine Jugoslavije bila je Direkcija železnica Subotica/nešto kao nekadašnji ŽTP-ŽG-ŽTO/i to je sve.

U Vojvodini posle WW2 bio je jedino ŽTO Novi Sad,dok je Subotica bila organizaciona jedinica.Tokom godina,menjali su se pravni termini,da ne ulazim sad dublje u priču.

A za 661-255 mi je strašno žao što je ostala u Hrvatskoj.Iako su ex.JŽ,sad ŽS sve HŽP/HŽ lokomotive vratile ili trampile/što je,na primer, bio slučaj sa 661-120/ , 255 nikad nije vraćena u Srbiju.A uredno je bila plaćena modifikacija u Gredelju i sukcesija je izvršena... :wink:

No,kako bilo,hvala momci na ovim lepim fotografijama! :?

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Link to comment
Share on other sites

Zagi, Joža, bravo! Fala na friškim fotkama Kennedyja. Moram priznati da mi nije bilo lako gledati slike dviju legendi kako propadaju. Evo, iskreno i uistinu se nadam da će se naći neka imalo inteligentna duša sa barem sitnom natruhom railfanovskog razmišljanja na HŽ-ui prepoznati koliko je važno osposobiti ta dva Kennedyja i vratiti ih na posel. Ne neki udarnički, možda lagani turistički. Cijelo vrijeme se nadam da i ta dva posljednja ne budu otišla pod nož ili nekome drugome u vlasništvo, već da budu ipak ostali kao aktivan dio baštine željeznice ovog prostora. Pa da i odu drugom vlasniku, samo da ostanu žive i radne, već bi mi bilo draže.

 

Ne mogu a ne iskoristiti priliku i još jednom staviti moj model Kennedyja 015:

20612dr8.jpg

kennedyzaupload.jpg

 

Kod mene će uvijek imati posebno mjesto na maketi. I u srcu.

Danijel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...