Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Ex-JŽ spavaća i kušet kola WL i Bc


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 M-1142

M-1142
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 14.04.2009.

Posted 17.09.2009. - 16:49

Tjekom pokazivanja RK mom frendu Wiggumu naletjeli smo na čudni spavači vagon oznake WLl.Naime vagon je nešto viši i duži od ostalih pa evo nkih podataka sa njega...

Proizvođać:Construcciones Auxiliar de Ferrocarrills,Zaragoza,Španjolska
God.proiz.:1973
Br.oznaka:JŽ 51-72-71-30-203-9,HŽ 50-78-71-00-004-2
RIC:160 kmh
Postolja:MD-12


Vagon izgleda predivno a kao takav liči na WLl spavače koji stoje u Branimirovoj...imam i slike samo kaj sam zgubil usb od fotića pa če morati pričekati koji dan...

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.


#2 drempa- tzv-v7

drempa- tzv-v7
  • Isključeni korisnici
  • 7,977 posts
  • Joined 08.05.2008.
  • LocationTarazije 42

Posted 17.09.2009. - 17:56

Da to nije onaj stari spavači koji je od 1996-2000 godine stajao u Gredelju vagon je u Jž zelenom bojanju ja ga od tada nisam vidio i ne znam kamo je nestao .

#3 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 17.09.2009. - 17:59

Tjekom pokazivanja RK mom frendu Wiggumu naletjeli smo na čudni spavači vagon oznake WLl.Naime vagon je nešto viši i duži od ostalih pa evo nkih podataka sa njega...

Proizvođać:Construcciones Auxiliar de Ferrocarrills,Zaragoza,Španjolska
God.proiz.:1973
Br.oznaka:JŽ 51-72-71-30-203-9,HŽ 50-78-71-00-004-2
RIC:160 kmh
Postolja:MD-12


Vagon izgleda predivno a kao takav liči na WLl spavače koji stoje u Branimirovoj...imam i slike samo kaj sam zgubil usb od fotića pa če morati pričekati koji dan...


Te vagone su imali samo ŽG Ljubljana, ŽTP Zagreb i ŽTP Beograd.

HŽ je imal 6 takvih vagona i to od 51 78 71-30 001-1 do 51 78 71-30 006-0.
Bili su za 140 km/h, a kasnije su im skinuli brzinu na 120 km/h.
Vagoni su dužine 25,15 m, imaju 11 odjeljaka za spavanje.

Slike budeš naravno stavil, al me čudi kak ih Wiggum nije slikal, nego samo ti???
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#4 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 17.09.2009. - 18:01

Da to nije onaj stari spavači koji je od 1996-2000 godine stajao u Gredelju vagon je u Jž zelenom bojanju ja ga od tada nisam vidio i ne znam kamo je nestao .


Spavaći vagoni su svi bili tamnoplavi, i bili su prije na Borongaju.

Evo jednog zagrebačkog WLm na "Jugoslaviji express", četvrti u kompoziciji, slika je iz kraja osamdesetih, slikano u Njemačkoj na dionici Bretten-Goldesheim, slika je od kolege Wiemann Rolfa:

Posted Image
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#5 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 17.09.2009. - 21:16

nakon tjedan dana slabog praćenja foruma vraćam se natrag.

Slike budeš naravno stavil, al me čudi kak ih Wiggum nije slikal, nego samo ti???

polako, ima se slika, 250+komada svega i svačega pa i ovoga 8)

evo ga cijeloga:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

malo podataka:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Bili su za 140 km/h, a kasnije su im skinuli brzinu na 120 km/h, nisu nikad bili za 160 km/h.

to je jasno jer je u jž imal brojku 3 za brzinu (140), a u hž 0 (120), ali kak onda ovo objasniti?
Posted Image

malo unutrašnjosti:
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

tu je osoblje bilo?
Posted Image


i zadnja oproštajna :?
Posted Image

#6 M-1142

M-1142
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 14.04.2009.

Posted 19.09.2009. - 18:39

Tjekom pokazivanja RK mom frendu Wiggumu naletjeli smo na čudni spavači vagon oznake WLl.Naime vagon je nešto viši i duži od ostalih pa evo nkih podataka sa njega...

Proizvođać:Construcciones Auxiliar de Ferrocarrills,Zaragoza,Španjolska
God.proiz.:1973
Br.oznaka:JŽ 51-72-71-30-203-9,HŽ 50-78-71-00-004-2
RIC:160 kmh
Postolja:MD-12


Vagon izgleda predivno a kao takav liči na WLl spavače koji stoje u Branimirovoj...imam i slike samo kaj sam zgubil usb od fotića pa če morati pričekati koji dan...


Te vagone su imali samo ŽG Ljubljana, ŽTP Zagreb i ŽTP Beograd.

HŽ je imal 6 takvih vagona i to od 51 78 71-30 001-1 do 51 78 71-30 006-0.
Bili su za 140 km/h, a kasnije su im skinuli brzinu na 120 km/h, nisu nikad bili za 160 km/h.
Vagoni su dužine 25,15 m, imaju 11 odjeljaka za spavanje.

Slike budeš naravno stavil, al me čudi kak ih Wiggum nije slikal, nego samo ti???

Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :roll:

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.


#7 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 19.09.2009. - 19:47

Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :roll:


Zahebali su se samo ovi koji su iscrtavali oznake, ti vagoni nisu nikad bili za 160 km/h. Od kad su došli do devedesetih su bili za Vmax 140 km/h.

Ne uzimaj zdravo za gotovo svaku oznaku na vagonu, nebi vjerovao koliko ih ima pogrešno ispisanih.

Kola za spavanje na ŽTP Zg, kasnije HŽ, za brzine od 160 km/h su bila jedino Gošina, god. proizvodnje 1980., sa GOŠA-25 postoljima, a kasnije su ima stavljana GOŠA-100 postolja.
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#8 M-1142

M-1142
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 14.04.2009.

Posted 20.09.2009. - 13:35

Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :mrgreen:


Zahebali su se samo ovi koji su iscrtavali oznake, ti vagoni nisu nikad bili za 160 km/h. Od kad su došli do devedesetih su bili za Vmax 140 km/h.

Ne uzimaj zdravo za gotovo svaku oznaku na vagonu, nebi vjerovao koliko ih ima pogrešno ispisanih.

Kola za spavanje na ŽTP Zg, kasnije HŽ, za brzine od 160 km/h su bila jedino Gošina, god. proizvodnje 1980., sa GOŠA-25 postoljima, a kasnije su ima stavljana GOŠA-100 postolja.

Znaći to bi bila WLl a kasnije Wlee ispravi ako griješim...aha a znaš možda gdje su isti vozili...

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.


#9 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 20.09.2009. - 15:19

Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :mrgreen:


Zahebali su se samo ovi koji su iscrtavali oznake, ti vagoni nisu nikad bili za 160 km/h. Od kad su došli do devedesetih su bili za Vmax 140 km/h.

Ne uzimaj zdravo za gotovo svaku oznaku na vagonu, nebi vjerovao koliko ih ima pogrešno ispisanih.

Kola za spavanje na ŽTP Zg, kasnije HŽ, za brzine od 160 km/h su bila jedino Gošina, god. proizvodnje 1980., sa GOŠA-25 postoljima, a kasnije su ima stavljana GOŠA-100 postolja.

Znaći to bi bila WLl a kasnije Wlee ispravi ako griješim...aha a znaš možda gdje su isti vozili...


Da, Gošina WLl kola za spavanje iz 1980. g. su modernizirana, i sad su WLee.

Na koja misliš di su vozila?
Ova stara WLm i WLl?
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#10 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,618 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 20.09.2009. - 17:28

U WLm (Španjolcu) vozio sam se 1986. Zagreb - Zadar - Zagreb.
Bili su to lijepi i udobni vagoni. Ne znam zašto su ih relativno rano povukli iz prometa.
Serija 05 je zakon!

#11 M-1142

M-1142
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 14.04.2009.

Posted 21.09.2009. - 14:32

Da, Gošina WLl kola za spavanje iz 1980. g. su modernizirana, i sad su WLee.

Na koja misliš di su vozila?
Ova stara WLm i WLl?

WLm...

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.


#12 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 21.09.2009. - 17:24

WLm...


Evo, Stanley ti je dal već odgovor prije pitanja, a i ja sam stavil iznad fotku od "Jugoslavije express", ti vagoni su svi bili RIC, kaj znači da su vozili sveposud, i vani i unutra.
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#13 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 23.09.2009. - 13:50

Te vagone su imali samo ŽG Ljubljana, ŽTP Zagreb i ŽTP Beograd.

HŽ je imal 6 takvih vagona i to od 51 78 71-30 001-1 do 51 78 71-30 006-0.


Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?

Inace, mislim da je najmanje jedan CAF-ov spavac pretvoren u vagon radnog vlaka krajem 90'tih.

pozdrav
toma

#14 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 23.09.2009. - 16:21

Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?


Neznam nažalost, ali mi je to jedan od podataka koje pokušavam saznati, kao i zbog čega su uopće nabavljani spavaći od CAF-a, te zbog čega su (i koliko komada po ŽTP-ima) nabavljani UIC-X i UIC-Z kušeti od DB (proizvođača VEB Waggonbau Bautzen) u osamdesetima.
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#15 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 10.02.2010. - 00:02


Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?


Neznam nažalost, ali mi je to jedan od podataka koje pokušavam saznati, kao i zbog čega su uopće nabavljani spavaći od CAF-a, te zbog čega su (i koliko komada po ŽTP-ima) nabavljani UIC-X i UIC-Z kušeti od DB (proizvođača VEB Waggonbau Bautzen) u osamdesetima.


Kaj nije bio samo jedan kušet i to u Zg?

#16 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 10.02.2010. - 04:35

Kaj nije bio samo jedan kušet i to u Zg?



U Zagrebu u HŽ inventarskom parku 1994. g. i je zaveden jedan kušet (i to nisam baš 100% siguran dal i je prije rata pripadal ŽTP Zg, ili je jedan Beogradski ostal tu), ali sam 100% siguran da ih je Beograd imal puno više, al velim neznam točno kolko, i zanima me zakaj su uopće nabavljani.
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#17 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,057 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 10.02.2010. - 10:25


Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?


Neznam nažalost, ali mi je to jedan od podataka koje pokušavam saznati, kao i zbog čega su uopće nabavljani spavaći od CAF-a, te zbog čega su (i koliko komada po ŽTP-ima) nabavljani UIC-X i UIC-Z kušeti od DB (proizvođača VEB Waggonbau Bautzen) u osamdesetima.

Koliko znam nabavljani su samo UIC-X pd DB-a, a UIC-Z je proizvela Goša za ŽTO Skopje.

#18 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 10.02.2010. - 10:52

Koliko znam nabavljani su samo UIC-X pd DB-a, a UIC-Z je proizvela Goša za ŽTO Skopje.


Ma naravno, moja greška, UIC-X je samo upitan.
Opće nisam skužil kakvu glupost sam napisal. :?
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

#19 rasha

rasha
  • Članovi
  • 2,057 posts
  • Joined 03.06.2008.
  • LocationBeograd

Posted 10.02.2010. - 13:34

U posedu ŽS-a je 20 Bcm UIC-X vagona. Koliko znam jedino ŽS od svih ex-Yu poseduje takve vagone, pa pretpostavljam da je jedino ŽTP Beograd nabavljao. Takođe u posedu ŽS-a je 13 ex CIWL/RENFE vagona koji nose oznaku WLBl.

#20 Vedi

Vedi
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 08.01.2007.
  • LocationMursko Središće, Croatia

Posted 10.02.2010. - 14:22

U posedu ŽS-a je 20 Bcm UIC-X vagona. Koliko znam jedino ŽS od svih ex-Yu poseduje takve vagone, pa pretpostavljam da je jedino ŽTP Beograd nabavljao.


Jel je tih 20 vagona u trenutnom aktivnom sastavu, ili imaš podatke za apsolutno sve te DB UIC-X kušete koje je ŽTP Bg imal do '91.?

Kak sam i rekel, HŽ je početkom devedesetih u inventarskom parku imal zaveden samo jedan kušet tvrtke VEB Waggonbau, 50 78 50-80 001-6, po meni je taj vagon vrlo vjerojatno bil Beogradski, i našel se zatečen tokom rata tu, i očito stavljen pod vlasništvo HŽ-a.
Njegovu sudbinu još neznam.


Takođe u posedu ŽS-a je 13 ex CIWL/RENFE vagona koji nose oznaku WLBl.


WLBlm

Jesu to isto trenutni aktivni podaci, ili originalni podaci?
A. G. MATOŠ. Pjesnik.

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users