Jump to content


Photo

Vozni red 2009/2010.


  • Please log in to reply
281 replies to this topic

#21 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 19.07.2009. - 12:12

Uvodi se novi grafikon 8a na kojoj će biti pruge Vž- Golubovec; Kc – Vž; Čk – Murko Središće – Lendava i Čk – Središće.

Ukidaju se kursna grupa vagona iz Beča za Split

Vlak 200 / 201 vozi u sastavu vlaka 284 / 285

Vlak 419 / 418 se ukida (Vinkovci – Beograd)

Vlak 450 / 451 ne vozi više Banja Luka – Beograd nego Sarajevo – Beograd i nazad

Rijeka gubi kursnu grupa vagona za Beč

Vlak 498 / 499 Zg – Salzburg dobiva kalendar vožnje i tijekom godine neće voziti oko 70 puta

Vlak 1475 /1474 Prag – Split se ukida

Ukinuti pogranični vlakovi Beli Manastir – Magarboly i Koprivnica - Gyekenyes

2z8q8zt.jpg


#22 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,186 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 19.07.2009. - 12:18

Jel je to na pomolu drastična redukcija prometa na ha-že?
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#23 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 6,024 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 19.07.2009. - 12:19

Vlak 1475 /1474 Prag – Split se ukida


Mislim da je ovo jako loš potez, jer su ti vlakovi gotovo uvijek puni čeških turista. :D

Ukinuti pogranični vlakovi Beli Manastir – Magarboly i Koprivnica - Gyekenyes


Uz ukidanje pograničnih vlakova između Kotoribe i Murakeresztura, to znači da se ukidaju svi pogranični vlakovi između Hrvatske i Mađarske. :)

Navodno, od novog voznog reda, zbog uštede na dizelskom gorivu, Zagorjem više neće voziti njegov zaštitni znak, serija 2 044. :rofl :evil: :evil: :evil:

 

Kalsika bi trebala voziti na relaciji Kotoriba-Varaždin-Koprivnica, jer tamo dizelsko gorivo ne treba štediti.  :puc 


#24 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 19.07.2009. - 12:24

Brzina vlakova između Đeletovaca i Jankovaca sa 50 kmh povećava se na 100 kmh

Sibinj – Oriovac sa 160 kmh na 120 kmh

Okučani – Novska sa 120 kmh na 100 kmh

Ukida se zaustavljanje vlakova na žcpru između Sunje u Blinjskog Kuta

Zagreb – Zdenčina brzina se spušta sa 140 kmh na 120 kmh (klasični vlakovi)

Zagreb – Zdenčina brzina se spušta sa 160 kmh na 140 kmh (nagibni vlakovi)

Otvara se stajalište Karlovac Centar

Vlak 520 prometuje preko Ogulina (38 min dolazi kasnije u Zg)

Vlak 521 pokreće se iz Ogulina

Uvode se na mnogim prijelazima u Istri lagane vožnje preko žcpra od 10 kmh

Vlak 5535 vozi na relaciji K. Stari – Solin

Metković – Opuzen; brzina se smanjuje sa 100 kmh na 70 kmh

2z8q8zt.jpg


#25 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,186 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 19.07.2009. - 12:29

U Zagorju se brzina spušta sa __ na __?
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#26 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 19.07.2009. - 12:37

Vlak 991 stoji po svim službenim mjestima između Zaprešića i Zg Gk-a

Veliko Trgovišće – Zabok; brzina sa 60 kmh smanjuje sa na 40 kmh, a lagana vožnja od 20 kmh se proširuje za 200 metara

Vlakovi Zaprešić – Vž produžili vozno vrijeme za 6 min

Vlak 997 zaustavlja se u svim kolodvorima između Vž i Zaprešića

Vlak 3012 zaustavlja se na svim službenim mjestima između Budinšćine i Turčina

Brzina kroz Zabok se smanjuje sa 40 kmh na 35 kmh

Krapina – Đurmanec; brzina skaće sa 20 kmh na 50 kmh, vozno vrijeme kraće za 8 min
Te se povećava najveća dopuštena masa vlakova sa 16 na 20 t/os te sa 5 t/m na 8 t/m

Vozno vrijeme na pruzi Vž – Golubovec povećava se za 3 min zbog uvođenja novih ograničenih brzina preko žcpr-ova.

Zbog lošeg stanja donjeg ustroja pruge između Jalžabeta i Vž na dijelu od 3 km, uvodi se ograničena brzina od 80 kmh

2z8q8zt.jpg


#27 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 19.07.2009. - 12:41

Ukida se vlak 6076 od Pleternice do Požege

Viškovci – Đakovo; brzina pada sa 50 kmh na 30 kmh

Vlakovi 2806 i 2807 voze do Otoka

2z8q8zt.jpg


#28 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 19.07.2009. - 13:06

Vlak 419 / 418 se ukida (Vinkovci – Beograd)


E ovo zaista ne razumem!!!
Ma koje nam to budale prave Red Vožnje pitam se!
Sve nam polako ali sigurno ukidaju!
Koliko vidim nije velika razlika između ŽS i HŽ ukidaju se i tamo i ovamo vozovi!
SRAMOTA!!!

Pozdrav!
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#29 ivog

ivog
  • Administratori
  • 10,076 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 19.07.2009. - 14:15

Ideš koka, ukida se gotovo sav pogranični promet, kaj još samo ostaje Čakovec - Slo, Metlika, Šapjane i Dobova..
(ak i neki od tih nisu na putu za ukinućenje)

Eh, ovo je moral biti težak lob, da Ogulin dobi ICN..

Al najbolja stavr od svega mi je da jedino u Zagorju se povečavaju brzine prometovanja.. :kul :wink: :wink:

#30 seabral

seabral
  • Administratori
  • 18,265 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 19.07.2009. - 14:20

Ideš koka, ukida se gotovo sav pogranični promet, kaj još samo ostaje Čakovec - Slo, Metlika, Šapjane i Dobova..

Ostaje i Brčko, ali samo izvan sezone grijanja :wink:

#31 EuroCity

EuroCity
  • Članovi
  • 1,446 posts
  • Joined 09.03.2009.
  • LocationPožega

Posted 19.07.2009. - 19:06

Što je sa vlakovima/relacijom Osijek-Našice-Virovitica-Koprivnica-Zagreb?

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

rbla.png


#32 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 19.07.2009. - 19:17

Mijenaju se samo kalendari vožnje vlakova i polasci.. Ostalo po starom.

2z8q8zt.jpg


#33 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 6,024 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 19.07.2009. - 20:10

Dali i u novom voznom redu postoji nebuloza da vlak 994 polazi prije vlaka 992. Dali su možda došli k pameti i dali mu broj 990, ili zamijenili 992 i 994. 8)

Navodno, od novog voznog reda, zbog uštede na dizelskom gorivu, Zagorjem više neće voziti njegov zaštitni znak, serija 2 044. :rofl :evil: :evil: :evil:

 

Kalsika bi trebala voziti na relaciji Kotoriba-Varaždin-Koprivnica, jer tamo dizelsko gorivo ne treba štediti.  :puc 


#34 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 20.07.2009. - 06:41

Što je sa vlakovima/relacijom Osijek-Našice-Virovitica-Koprivnica-Zagreb?

Zdenci Orahovica - Feričanci; brzina sa 70 kmh pada na 60 kmh

2z8q8zt.jpg


#35 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 20.07.2009. - 06:44

Moram se ispraviti da na pruzi Opuzen - Metković brzina pada samo na 200 m pruge i da vlakovi kod Sunje prekidaju zaustavljanja na žcpr-u kad se ti prijelazi osiguraju potrebnom signalizacijom.

2z8q8zt.jpg


#36 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 6,689 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 20.07.2009. - 06:47

Dali i u novom voznom redu postoji nebuloza da vlak 994 polazi prije vlaka 992. Dali su možda došli k pameti i dali mu broj 990, ili zamijenili 992 i 994. :wink:

Nije se ništa mijenjalo. Da stvar bude zanimljiva, ukinuti su pogranični vlakovi, a brojevi su ostali, kao da vlak i dalje ide preko granice.

2z8q8zt.jpg


#37 FreakyST

FreakyST
  • Članovi
  • 439 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 20.07.2009. - 10:27

Vlak 520 prometuje preko Ogulina (38 min dolazi kasnije u Zg)

Vlak 521 pokreće se iz Ogulina


Evo, ovo upravo označava kraj nade da će vlak postat konkurentan busu. Danas bus za cca 5h dođu iz ZG u ST, a vlak za 5.30h.

Od novog voznog reda vlaku će trebat 6h što je sat vremena duže nego vožnja busom. Uistinu inteligentan vozni red.

Mene više taj jutarnji nagibni vlak neće vidjeti a mislim i da će putnika bit još manje nego sada.

#38 milanj

milanj
  • Članovi
  • 150 posts
  • Joined 08.06.2008.

Posted 21.07.2009. - 23:47

logo, na railserbia.net napisao je:

IZ izvora kod SŽ saznajem, da ima dogovora između SŽ,HŽ,ŽS,ŽCG,MŽ,ŽRS i ŽFBiH da se uvedu direktni vozovi između bivših glavnih gradova republika.Pa tako se bi opet uveli vozovi :
Maribor - Zagreb - Banja Luka - Sarajevo - Mostar - Ploče ( bivši Kozara ekspres)
Ljubljana - Zagreb - Beograd - Podgorica ( sa dva vagona SŽ za Novi Sad i tri vagona SŽ za Niš i Skopje ).
Ima još prijedloga za još nekoje pravce. Svi ti vozovi bi imali iz Ljubljane vezu sa ostalim vozovima po Evropi.
Finansiranje tih vozova bi nekdje oko 60% finansirala EU iz programa izgradnje koridora.
Za prvi voz i drugi voz do Podgorice več je dogovoreno, da počinju voziti več u jesenskom periodu.'


Dali je to tačno, dali neko zna nešto više o tome?
Pozdrav, Milan!
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!

#39 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,328 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationŠibenik

Posted 12.08.2009. - 00:09


Vlak 520 prometuje preko Ogulina (38 min dolazi kasnije u Zg)

Vlak 521 pokreće se iz Ogulina


Evo, ovo upravo označava kraj nade da će vlak postat konkurentan busu. Danas bus za cca 5h dođu iz ZG u ST, a vlak za 5.30h.

Od novog voznog reda vlaku će trebat 6h što je sat vremena duže nego vožnja busom. Uistinu inteligentan vozni red.

Mene više taj jutarnji nagibni vlak neće vidjeti a mislim i da će putnika bit još manje nego sada.


Mislim da je to samo priprema za uvođenje dnevne klasike ličkom prugom umjesto nagibnih, kojih sad ionako fali :roll:

#40 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,186 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 12.08.2009. - 08:50

Mislim da je to samo priprema za uvođenje dnevne klasike ličkom prugom umjesto nagibnih, kojih sad ionako fali :?:


Sa takvim pro-ogulinskim stavom bolje da ga odma' ukinu. :? :x
Samo još fali da mu pretranslatiraju red vožnje od 825 od 8 sati trajanja putovanja. :x :D
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users