Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zagreb - Split


  • Please log in to reply
1578 replies to this topic

#1481 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 1,868 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 19.06.2018. - 18:30

Dok je bila VUČA VLAKOVA takvih incidenata i stvari nije bilo! Lok. doveze teretni vlak i ide na putnički i obratno uvijek je bila u obrtu, a sada nema lok. niti strojovođa jer jedan drugom nedaju..



#1482 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 978 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 19.06.2018. - 18:42

 

Šved na ICN je interesantna ideja no ne baš izvediva jer bi onda na splitskim lokalcima nastao manjak. Plus problem kapaciteta. A za kašnjenje - mislim da ne bi kasnio više od klasike, vjerojatno i nešto manje.

 

A za lokalne pruge (npr. oko Varaždina) mi pada na pamet ideja kako ih pokriti kad fali motornih garnitura - 2132 i jedan Bl.

 

Da, definitivno bi 1 Sved bio premalo, kad bi ih bar bilo dosta pa da skuplaju 2. 


Pozdrav iz Stubaka

#1483 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,334 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 19.06.2018. - 19:32

Pod hitno liberalizirati putnički prijevoz. Da vozi OeBB do Splita nekako sumnjam da bi se ovakve situacije događale tako često.

#1484 SPILE008

SPILE008
  • Članovi
  • 1,868 posts
  • Joined 28.06.2010.
  • LocationBjelovar

Posted 19.06.2018. - 19:58

HŽPP pod hitno mora riješiti problem prijevoza vlakom i zamjene busom  jer je svima u interesu, neka se dogovore sa Cargom da iznajme svoje lok. za putnički prijevoz jer se takve stvari više nesmiju dešavati, a ne svoje lok. davati na prodaju.



#1485 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,334 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 19.06.2018. - 21:06

HŽPP pod hitno mora riješiti problem prijevoza vlakom i zamjene busom  jer je svima u interesu, neka se dogovore sa Cargom da iznajme svoje lok. za putnički prijevoz jer se takve stvari više nesmiju dešavati, a ne svoje lok. davati na prodaju.


Jesi baš siguran da je to u interesu glavešinama HŽPP-a? Oni će iovako dobiti svoje prevelike plaće, a znaju da im promjenom vlasti smjena ne gine pa zašto bi se trudili.

#1486 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,190 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 19.06.2018. - 21:38

Dečki, malo manje filozofiranja oko Šveđana na ICN vlakovima i slično. Stanje sa Šveđanima je kaotično, isto kao i s Malim karavelama, nagibnima, Plavcima i putničkim vagonima.

Višegodišnje katastrofalno održavanje i nedostatak bilo kakvog suvislog planiranja uzima svoj danak. Pametne glave u PP-u nikako da shvate da se ne može složiti turnus u kojem ti treba 10 plavaca od 11 s koliko raspolažeš. Isto tako ne možeš složiti VR za 10 lokomotiva ako ih imaš 12. Moglo bi se da su to nova i pouzdana vozila, ali ako imaš vozni park star oko 40 godina, mora se uzeti u obzir imobilizacija.

Tri Male karavele su u Gredelju više od 6 mjeseci. Pa kako je moguće da još niti jedna nije gotova. Radi se SP na dva nagibna. Zašto još nije niti jedan gotov? Zašto se u studenome 2017. prudužila revizija za 13 Beet vagona za 6 mjeseci kad se znalo da će u svibnju ove godine, taman pred sezonu ispasti iz prometa i otići na SP. Da su poslani na SP krajem 2017, već bi bili u prometu. Zašto 7022 čeka osovine 3 mjeseca? Zar nitko nije vidio da su pri kraju i da treba na vrijeme naručiti nove?

 

Slijedeće godine četiri Male karavele ispadaju iz prometa. I umjesto da se četiri od onih koje stoje u Gredelju pošalju odmah na SP, gospoda prije par dana objave oglas kako prodaju 10 komada. Ali o tome će se razmišljati tek kad ispadnu ove četiri. Na kraju krajeva, zamjenskih autobusa ima dovoljno.

I kad tako zaredaju propust za propustom, a nitko ne odgovara, dešava se ovo što imamo. I ne, nisam optimist. Biti će još i gore.  :cry:


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#1487 DB

DB
  • Članovi
  • 10,831 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 19.06.2018. - 21:47

Dečki, malo manje filozofiranja oko Šveđana na ICN vlakovima i slično. Stanje sa Šveđanima je kaotično, isto kao i s Malim karavelama, nagibnima, Plavcima i putničkim vagonima.

Višegodišnje katastrofalno održavanje i nedostatak bilo kakvog suvislog planiranja uzima svoj danak. Pametne glave u PP-u nikako da shvate da se ne može složiti turnus u kojem ti treba 10 plavaca od 11 s koliko raspolažeš. Isto tako ne možeš složiti VR za 10 lokomotiva ako ih imaš 12. Moglo bi se da su to nova i pouzdana vozila, ali ako imaš vozni park star oko 40 godina, mora se uzeti u obzir imobilizacija.

Tri Male karavele su u Gredelju više od 6 mjeseci. Pa kako je moguće da još niti jedna nije gotova. Radi se SP na dva nagibna. Zašto još nije niti jedan gotov? Zašto se u studenome 2017. prudužila revizija za 13 Beet vagona za 6 mjeseci kad se znalo da će u svibnju ove godine, taman pred sezonu ispasti iz prometa i otići na SP. Da su poslani na SP krajem 2017, već bi bili u prometu. Zašto 7022 čeka osovine 3 mjeseca? Zar nitko nije vidio da su pri kraju i da treba na vrijeme naručiti nove?

I kad tako zaredaju propust za propustom, a nitko ne odgovara, dešava se ovo što imamo. I ne, nisam optimist. Biti će još i gore.  :cry:

 

Hm, ova bilanca me neodoljivo podsjeća na situaciju u Kroejša Erlajnz. Nije da spadaju u ovaj podforum - al i jedni i drugi spadaju u državni portfelj.  :mrgreen:

Zaključak se nameće sam od sebe ... (znate ono o državi Danskoj).



#1488 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,762 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 19.06.2018. - 22:46

 

Hm, ova bilanca me neodoljivo podsjeća na situaciju u Kroejša Erlajnz. Nije da spadaju u ovaj podforum - al i jedni i drugi spadaju u državni portfelj.  :mrgreen:

Zaključak se nameće sam od sebe ... (znate ono o državi Danskoj).

 

Samo da se nadovežem, Kroejša Erlajnz je miljama ispred HŽPP-a po pitanju flote. Njihovi svi zrakoplovi su operativni i ako koji ispadne iz prometa ode brzinski na popravak i vraća se odmah natrag. Makar i oni supstituiraju zrakoplove povremeno busom, ali samo kada ne mogu sletjeti zbog vremenskih uvjeta.  :mrgreen:



#1489 Duh u močvari

Duh u močvari
  • Članovi
  • 2,334 posts
  • Joined 23.02.2015.
  • LocationZagreb

Posted 19.06.2018. - 23:02

Samo da se nadovežem, Kroejša Erlajnz je miljama ispred HŽPP-a po pitanju flote. Njihovi svi zrakoplovi su operativni i ako koji ispadne iz prometa ode brzinski na popravak i vraća se odmah natrag. Makar i oni supstituiraju zrakoplove povremeno busom, ali samo kada ne mogu sletjeti zbog vremenskih uvjeta.  :mrgreen:


Samo što pola flote nije njihovo, nego na leasingu :mrgreen:. A i sve drugo što vrijedi prodaju u bescijenje, uključujući i slotove na Heathrowu da bi nekako izvukli plus.

Što HŽPP može rasprodati? Hrpu starog željeza?

#1490 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,762 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 20.06.2018. - 08:45

Samo što pola flote nije njihovo, nego na leasingu :mrgreen:. A i sve drugo što vrijedi prodaju u bescijenje, uključujući i slotove na Heathrowu da bi nekako izvukli plus.

Što HŽPP može rasprodati? Hrpu starog željeza?

 

Poslovanje željezničkih i zrakoplovnih kompanija ima totalno drugačiju filozofiju. Nije Kroejša jedina kompanija koja ima na lizingu svoju flotu, jako puno kompanija ima velike dijelove flote u lizingu. Fućkaj ga za jedan Airbus A320 dobiš 20-ak vectrona, pa sad ti naruči jedno 20+ A320 i iskeširaj tolku lovu.

 

O prodaji stvari u Kroejši možemo razglabati nadugačko i naširoko. No tu nije tema.



#1491 accord

accord
  • Članovi
  • 163 posts
  • Joined 02.01.2017.
  • LocationZagreb

Posted 20.06.2018. - 08:53

Što HŽPP može rasprodati? Hrpu starog željeza?

 

To i je hrpa željeza stara pola stoljeća izuzevši nove vlakove. 

 

Postoji očito više rješenja za ovu nesretnu Adriu, no oni su izabrali nalošije. Bus.

 

Očito je da je vrijeme za nabavu nečeg novog. Pruga između Zagreba i Splita je svijet za sebe. Stanje je sve gore i gore, morat će se nešto riješiti. Ne smije se zaboraviti da je jedno od rješenja i ukidanje pruge! Znači, loša rješenja i nisu neka rješenja, no dok god politika ne shvati da je željeznica strateško pitanje, neće biti bolje!



#1492 DB

DB
  • Članovi
  • 10,831 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 20.06.2018. - 09:10

...
Što HŽPP može rasprodati? Hrpu starog željeza?

 

Pravo pitanje je što HŽ PP može kupiti ili unajmiti?  ^_^



#1493 mivan

mivan
  • Članovi
  • 506 posts
  • Joined 09.05.2015.
  • LocationZemun, Croatia

Posted 20.06.2018. - 09:59

 

Pravo pitanje je što HŽ PP može kupiti ili unajmiti?  ^_^

 

Može naručiti/kupiti još 7 ili više DMVa od Končara koji i jesu u planu i na taj način ukloniti seriju 2044 sa zagorske pruge. I evo dovoljno dizel lokomotiva za Adriu, noćni 820/821,Podravku, brze KC-OS, a bilo bi ih i u rezervi.
Tu naravno ne isključujem da bi zagorska pruga izgubila 2044 i legendarnu klasiku, jer bi u špici mogao ostati koji vlak u sastavu 2044 + vagoni.

 

Dugoročno gledano bi ipak trebalo prioniti nabavci nekih novih lokomotiva.



#1494 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,762 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 20.06.2018. - 12:41

U Zagorju nakon obnove pruge Zaprešić - Zabok više neće biti potrebe za 2044 lokomotivama ili će potreba biti vrlo malena. Od Zaboka prema VŽ je dovoljan neki od DMV-ova (ne mislim na šveda, makar i šved bi mogao uletit u doba kada nisu špice i kada nije navala putnika.



#1495 DB

DB
  • Članovi
  • 10,831 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 20.06.2018. - 13:04

U Zagorju nakon obnove pruge Zaprešić - Zabok više neće biti potrebe za 2044 lokomotivama ili će potreba biti vrlo malena. Od Zaboka prema VŽ je dovoljan neki od DMV-ova (ne mislim na šveda, makar i šved bi mogao uletit u doba kada nisu špice i kada nije navala putnika.

 

Kaj nisi ti (ak nisi, onda je Zeusc065.gif) napisal negde (???) da brzi na toj dionici ne bi trebali biti EMG-i, nego klasika?

Pa bi taj išel od Kotoribe / Čakovca / Varaždina do Glavnog i curik, al sa izmjenom lokomotiva u Zaboku ... c075.gif



#1496 dorianb

dorianb
  • Članovi
  • 978 posts
  • Joined 06.07.2008.

Posted 20.06.2018. - 13:37

 

Kaj nisi ti (ak nisi, onda je Zeusc065.gif) napisal negde (???) da brzi na toj dionici ne bi trebali biti EMG-i, nego klasika?

Pa bi taj išel od Kotoribe / Čakovca / Varaždina do Glavnog i curik, al sa izmjenom lokomotiva u Zaboku ... c075.gif

 

Mozda ce sloziti 7022 ili 2 x 7121 Kotoriba-Zabok i onda presjedanje na klasiku u Zaboku (Asea + Beet vagoni). 


Pozdrav iz Stubaka

#1497 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,106 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 20.06.2018. - 13:54

Najbolje da uzmu ili jedan TGV ili ICE za relaciju ZG-Zabok.. : mrgreen:

#1498 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,190 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 20.06.2018. - 14:03

Bilo bi dobro da nakon elektrifikacije do Zaboka u špici ostane jedan par direktnih ubrzanih vlakova VŽ-Zg s klasikom i 2044. Najidealnije bi bilo da se ostavi 991/992.

 

Btw, molim admine da premjeste postove o prometu na zagorskoj pruzi u odgovarajuću temu.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin:  :grin:  :grin:

 

 
 


#1499 tomislav.hz2062

tomislav.hz2062
  • Članovi
  • 162 posts
  • Joined 06.12.2016.
  • LocationKaštel Stari

Posted 16.07.2018. - 23:37

Večeras na brzome 821 Zagreb-Split je ubačen novi Wlee umjesto Bcl. Vjerovatno radi navijača.



#1500 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,714 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 20.07.2018. - 14:10

Budući da ove sezone HŽPP časti svoje putnike ogorčenjem i raznim negativnim iznenađenjima, pazi, za samo 120 kuna, mislim da bi bilo fer prema tim putnicima da su jednostavno ukinuli sve dnevne vlakove prema moru!

 

Kakvi autobusi umjesto vlakova? Pa uvođenem nagibnih vlakova prema moru davne 2004. najavili su preporod u prijevozu za Split! Gdje je zapelo?

 

Najam autobusa je jeftiniji od najma dva herkulesa?

 

Da imamo klasu prema moru, kao što je to bio Marjan express, i da još možeš i prevesti auto i bicikl po danu, mislim da bi ljudi ipak bili zadovoljniji.


2z8q8zt.jpg





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users