Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zagreb - Split


  • Please log in to reply
1578 replies to this topic

#41 ZlayoZg

ZlayoZg
  • Moderatori
  • 6,106 posts
  • Joined 06.06.2008.
  • LocationPruga ZG Resnik-ZG Žitnjak

Posted 03.12.2010. - 15:12

Ima i to podno grijanje. :mrgreen:
Nema grijanje,ali kroz njega ide kabel električnog grijanja za putničke vagone.

#42 FreakyST

FreakyST
  • Članovi
  • 450 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 18.12.2010. - 04:57

... Poseban je problem ako je na vlaku dizel lokomotiva. Ona mora stalno davati struju za vagone. A ja sam doživio da ide dizel sa vlakom 825 kao vozna lokomotiva, a redovita elektra na zapregu. Da nebi strojovođa slušao buku do Ogulina on ugasi lokomotivu. I suprotno propisu sada je to hladna lokomotiva van službe u brzom vlaku. To nesmije biti...

Naravno. Ta se dizel lokomotiva treba uvrstiti u vlak na kraju, tako da u Ogulinu otpada nepotrebno manevriranje. Ali za gospodu sa Glavnog kolodvora je to po propisu "ali ne prakticiramo".


Tako je bilo sinoć na vlaku ZG-ST. Dizel lokomotiva je bila iza električne lokomotive a prije vagona za spavanje?

Zna li netko zbog čega vagon za spavanje ne ide više između vagona za prijevoz auta i vagona 2.razreda već ide odmah iza lokomotive?

#43 josip

josip
  • Članovi
  • 5,413 posts
  • Joined 17.11.2008.
  • LocationVelika Gorica

Posted 18.12.2010. - 08:19

... Poseban je problem ako je na vlaku dizel lokomotiva. Ona mora stalno davati struju za vagone. A ja sam doživio da ide dizel sa vlakom 825 kao vozna lokomotiva, a redovita elektra na zapregu. Da nebi strojovođa slušao buku do Ogulina on ugasi lokomotivu. I suprotno propisu sada je to hladna lokomotiva van službe u brzom vlaku. To nesmije biti...

Naravno. Ta se dizel lokomotiva treba uvrstiti u vlak na kraju, tako da u Ogulinu otpada nepotrebno manevriranje. Ali za gospodu sa Glavnog kolodvora je to po propisu "ali ne prakticiramo".


Tako je bilo sinoć na vlaku ZG-ST. Dizel lokomotiva je bila iza električne lokomotive a prije vagona za spavanje?

Zna li netko zbog čega vagon za spavanje ne ide više između vagona za prijevoz auta i vagona 2.razreda već ide odmah iza lokomotive?

Da ljudi čuju kada pravi GM zvuk dolazi do izražaja :wink: :kul

#44 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,311 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 18.12.2010. - 09:22

Josipe, kad ces se ti napokon oduciti beskrajnog citiranja, i izdvojiti samo ono najbitnije ?

#45 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 18.12.2010. - 11:23

Tako je bilo sinoć na vlaku ZG-ST. Dizel lokomotiva je bila iza električne lokomotive a prije vagona za spavanje?

Zna li netko zbog čega vagon za spavanje ne ide više između vagona za prijevoz auta i vagona 2.razreda već ide odmah iza lokomotive?


Tako je bilo prošli tjedan 2.razred,spavanje,auti.Sve ovisi kako slože vlak,al većinom idu isti vagoni ako ne odu u međuvremenu na neki drugi vlak

#46 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 28.12.2010. - 15:53

Kolko sam primjetio izgleda da je to praksa da vagon za spavanje se stavlja na početak ili kraj vlaka.Sinoć za Split iz Zagreba vagon za spavanje je bio iza brene

#47 Levente

Levente
  • Članovi
  • 1,800 posts
  • Joined 07.08.2008.
  • LocationVirovitica, HU (Verőce)

Posted 28.12.2010. - 16:53

Prema mom znanju, pocetkom 80-ih godina je jos vozio Meridian express, na relaciji Malmö-Berlin-Prag-Budimpesta-Beograd-Bar. Jel netko zna duzu relaciju? To je otpr. 2500km ili vise...
Levente -- pozdrav iz Mađarske

#48 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,100 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 28.12.2010. - 19:01

Kolko sam primjetio izgleda da je to praksa da vagon za spavanje se stavlja na početak ili kraj vlaka

To je normalno. Dok sam ja putovao npr. noćnim vlakom Vojvodina u garnituri su bila dva kušeta, jedan iz Subotice i jedan iz Novog Sada za Zagreb (dakako i obratno). Jedan je bio prvi iza lokomotive, a drugi na kraju garniture. Smisao ovakvog smještanja bio je u tome da putnici imaju mira i da nitko u vrijeme vožnje/bavljenja ne prolazi kroz hodnik vagona. Uostalom, vrata na prijelazu između vagona su bila zaključana.
Serija 05 je zakon!

#49 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,812 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 09.01.2011. - 01:01

Noćas na 825 za Split idu dva teretna vagona za Split Predgrađe-zanima me što je agit
Posted Image

#50 Vedran Zeman

Vedran Zeman
  • Članovi
  • 4,115 posts
  • Joined 17.10.2005.
  • LocationKloštar Podravski

Posted 09.01.2011. - 01:44

Agit je Agencija za integralni transport u 100% vlasništvu HŽ Carga.
http://www.agit.hr/

Vidim po arhivi da se dogodi tu i tamo da na 825 stave Gas-z vagone od Agita, valjda kad je potrebna brza dostava.

Metro über (unter) alles! :kul3


#51 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,431 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 09.01.2011. - 02:29

U vagonima gdje piše AGIT prevozi se komadna roba. Kada izostane vlak 60309 kao noćas, onda se u Ogulin vagoni sa komadnim pošiljkama po mogućnosti dopreme prije vlaka 825. Radi toga se pojavljuju povremeno u vlaku 825 teretni vagoni.

#52 gugyto

gugyto
  • Članovi
  • 762 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationUvik Malo Misto

Posted 12.01.2011. - 08:38

Noćas na 825 za Split idu dva teretna vagona za Split Predgrađe-zanima me što je agit
Posted Image


Noćas je bio jedan teretni. Inače, spavaća kola se više ne postavljaju iza dizelke zbog buke valjda.

#53 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,106 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 13.01.2011. - 10:00

A zakaj ne stavljaju spavaci iza dizelke? Pa mogel bi posluziti ko zvucna barijera izmedju drugog razreda i dizla. Mislim, prazan je tak i tak. Kad bolje razmislim, kaj ne bi imalo smisla umjesto nocnog brzog poslati putnicki do Ogulina a putnike za Split poslati kombijem? Hm, da, u pravu ste, ne bi bilo rentabilno. Kombi ipak kosta. A HZ, kolko ja znam, nema Punto... (with all due respect, poanta posta je da je nocni za Split postal obicna sprdacina. I da ga, iz respekta prema zastiti okolisa treba ukinut. I ponovno ga uvesti kad se neko ko razumije zeljeznicu pocne baviti putnickim prometom)

#54 FreakyST

FreakyST
  • Članovi
  • 450 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 13.01.2011. - 10:32

U utorak navečer je spavaći vagon iz Splita za Zagreb bio poprilično popunjen. Od 10 kabina (11.ta je za konduktera), njih 6 je bilo korišteno.

Inače...prosječno se u noćnom vlaku vozi 60-70 putnika. Ima dana i kada se ne može naći slobodno mjesto u kupeu. Takvi su dani većinom pred vikend ili uoči blagdana.

#55 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,106 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 13.01.2011. - 10:49

Kolko si popil kad si brojal putnike? Meni se cini da ti se malo utrostrucila slika... I sest popunjenih kabina je napredak ali, 6 putnika u vagonu za spavanje isto nije neki hit...

#56 gugyto

gugyto
  • Članovi
  • 762 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationUvik Malo Misto

Posted 13.01.2011. - 23:35

Koliko dugo vozi, dobro da ima i ikoga. Ja se njime vozim jer imam kam stavit noge i glavu,za razliku od busa, gdje se satarem. I naspavam se ko u spavaćem vagonu jer sam uvijek sam u kupeu. I vrlo bitna stvar. Kak veli Pfaf,ćenifa. Mogu popit komotno pive koliko želim,bez straha od viška balastnih voda u meni :--) Jer,put je dug. Mada mi nije jasno zašto tako dugo vozi. U Gračacu smo stajali pa skoro pola sata, bez ikakvog križanja,u Vrhovinama stoji skoro 10 min isto ne znam zašto,kao i u Kaštel starom itd itd. Al' je zato bar bio redovan.

#57 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,544 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega/Amstetten

Posted 13.01.2011. - 23:41

Koliko dugo vozi, dobro da ima i ikoga. Ja se njime vozim jer imam kam stavit noge i glavu,za razliku od busa, gdje se satarem. I naspavam se ko u spavaćem vagonu jer sam uvijek sam u kupeu. I vrlo bitna stvar. Kak veli Pfaf,ćenifa. Mogu popit komotno pive koliko želim,bez straha od viška balastnih voda u meni :--) Jer,put je dug. Mada mi nije jasno zašto tako dugo vozi. U Gračacu smo stajali pa skoro pola sata, bez ikakvog križanja,u Vrhovinama stoji skoro 10 min isto ne znam zašto,kao i u Kaštel starom itd itd. Al' je zato bar bio redovan.


Ma šta god pričali i govorili, putnika u 824/5 ima.
A vozi dugo jer mu je VR tako rastegnut, ovim VR-om pogotovo.
Zimi se sad stiže bez problema i uglavnom redovito. Malo je vagona i makinja to vuče bez problema. A VR je kao rastegnut zbog litnje sezone, kad ima više vagona, i makinji je to veće opterećenje, a još kad je uključeno grijanje pogotovo.

#58 FreakyST

FreakyST
  • Članovi
  • 450 posts
  • Joined 29.03.2008.

Posted 14.01.2011. - 00:15

Kolko si popil kad si brojal putnike? Meni se cini da ti se malo utrostrucila slika... I sest popunjenih kabina je napredak ali, 6 putnika u vagonu za spavanje isto nije neki hit...


Mislim da savojih 26 godina znam brojati i ne,nisam alkoholičar.

U jednoj kabini su bili momak i cura, dvije kabine su bile single, moja je bila za dvije osobe a bio sam sam, u jednoj su bile 3 gospođe a u jednoj jedan gospodin a on je u K.Starom ušao u kabinu za 3 osobe.

Zadovoljan sada? :--)

A što se tiče razvučenog voznog reda...kažu kondukteri da su ga namjerno tako radili da vlak poništi svoja kašnjenja i dođe na vrijeme!

E, problem je kad je on redovit (a zimi je to više-manje svaki dan) pa se onda stoji na kolodvorima po pola sata...

#59 gugyto

gugyto
  • Članovi
  • 762 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationUvik Malo Misto

Posted 14.01.2011. - 09:50

E Vice kad si spomenuo grijanje, prema Zagrebu sam se prije 7 dana vozio u ljetnoj majici i kroz Liku, a nazad sam ipak morao obući čak laganu košulju.

#60 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,106 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 14.01.2011. - 11:16

Kolko si popil kad si brojal putnike? Meni se cini da ti se malo utrostrucila slika...


Mislim da savojih 26 godina znam brojati i ne,nisam alkoholičar.

Zadovoljan sada? :lool

A što se tiče razvučenog voznog reda...kažu kondukteri da su ga namjerno tako radili da vlak poništi svoja kašnjenja i dođe na vrijeme!


Nisam zadovoljan. Nadal se da se radi o kolegi alkoholicaru. A za brojanje - respect.
A kaj se razavucenog voznog reda tice? Pa, postoji, nazovimo ga robustan vozni red koji nebu rezultiral totalnim kolapsom kad se dogodi najmanja sitnica. I jasno da nocni ne treba doci u najkracem mogucem roku. Ali ovo za split - brate mili - previse. Skoro pa silovanje putnika. Dobro da ne krece u 7 navecer i dodje u 8 ujutro... za koju stvar smo svi mi dali pare da se pokusa srediti licka pruga?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users