Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Zagreb - Split


  • Please log in to reply
1613 replies to this topic

#21 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 05.10.2010. - 13:32

Vlak može i elektra grijati, ne mora ga dizelka grijati..

#22 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 05.10.2010. - 14:43

a ako je elektra napred? ikskjuz mi if ajm vrong, ali na lokomotivama su (prema Gosp. Karaveli) poskidali visokonaponske zbirnice/vodove tak da mislim da elektra u tom slucaju vuce/koci itd a dizel grije (daje napon za grijanje), tj. napon nebre prek dizla do vagona.

#23 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 05.10.2010. - 20:57

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

#24 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 05.10.2010. - 21:05

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?


Zašto ?

Nema potrebe, ovakve situacije su iznimne, kada makinju sa nekog od pregleda ili servisa iz Zagreba treba vratiti u Dalmaciju, a to je najlakše izvest na ovaj način, makinja na vlak, na nju elektra, i u Ogulinu sami dizel nastavlja dalje.
Samo me čudi zašto dizel nije na štoku vlaka, jer onda u Ogulinu ne mora manevrirat i vračat se natrag.

#25 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 06.10.2010. - 09:46

Vice, zato jer da bi se do tog zakljucka doslo moras razmisljat :lol: Salu na stranu, mozda je ova iz nekog visim silama jasnog razloga morala ostati u Ogulinu (dunno why). Pa da ne kasne u polasku iz Og. je jednostavnije da se dizel makne s elektrom a na stok da se prihefta drugi dizel. Al, da... procitati jos jednom prvu recenicu. :lool

#26 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 06.10.2010. - 09:47

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

Per ke? Pa ak je elektra odma do vagona grije ona. I rjeseno.

#27 predator

predator
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 02.06.2007.
  • LocationAsphalatos

Posted 13.10.2010. - 21:00

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?


Zašto ?

Nema potrebe, ovakve situacije su iznimne, kada makinju sa nekog od pregleda ili servisa iz Zagreba treba vratiti u Dalmaciju, a to je najlakše izvest na ovaj način, makinja na vlak, na nju elektra, i u Ogulinu sami dizel nastavlja dalje.
Samo me čudi zašto dizel nije na štoku vlaka, jer onda u Ogulinu ne mora manevrirat i vračat se natrag.


Vice zar ti neznaš da u nas nemože lok. biti na štoku..a naročitona putničkoim garniturama...

Ća je pusta Londra kontra Splita grada..


#28 Vice

Vice
  • Moderatori
  • 3,564 posts
  • Joined 05.08.2007.
  • LocationPožega

Posted 13.10.2010. - 21:12

Vice zar ti neznaš da u nas nemože lok. biti na štoku..a naročitona putničkoim garniturama...


Jgba, zaboravija da samo u nas još postoje nebulozni pravilnici...

#29 2041024

2041024
  • Članovi
  • 3,601 posts
  • Joined 17.01.2007.
  • LocationBjelovar

Posted 13.10.2010. - 21:42

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?


Zašto ?

Nema potrebe, ovakve situacije su iznimne, kada makinju sa nekog od pregleda ili servisa iz Zagreba treba vratiti u Dalmaciju, a to je najlakše izvest na ovaj način, makinja na vlak, na nju elektra, i u Ogulinu sami dizel nastavlja dalje.
Samo me čudi zašto dizel nije na štoku vlaka, jer onda u Ogulinu ne mora manevrirat i vračat se natrag.


Vice zar ti neznaš da u nas nemože lok. biti na štoku..a naročitona putničkoim garniturama...


Nemoj biti tako siguran, sve se može!!! :D

#30 predator

predator
  • Članovi
  • 542 posts
  • Joined 02.06.2007.
  • LocationAsphalatos

Posted 15.10.2010. - 19:15

Siguran sam ...po pravilniku ne može ..sve drugačije bilo bi ..vanredni slučaj....

Ća je pusta Londra kontra Splita grada..


#31 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 18.10.2010. - 12:40

Na stranicama vagonWEB koja obrađuje sastave vlakove pojavilo se nešto vrlo zanimljivo:
Sastavi vlakova na području za vrijeme voznog reda 1988/1989

http://www.vagonweb....ex.php?rok=1989

U nastavku izdvajam vlakovne kompozicije koje su vozile za Split i iz Splita po voznom redu iz 1988/1989.

Posted Image
Posted Image

#32 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 18.10.2010. - 12:41

SPLIT 1988/1989




POSLOVNI VLAKOVI



P 130 Marjan Express
http://www.vagonweb....lo=130&rok=1989
Split 14.40, Perković 15.47-15.56, Knin 17.00-17.10, Bihać 18.56-18.58, Zagreb Gl.Kol. 21.46

P 131 Marjan Express
http://www.vagonweb....lo=131&rok=1989
Zagreb Gl.Kol. 5.45, Bihać 8.39-8.42, Knin 10.28-10.43, Perković 11.40-11.46, Split 12.45



P 138 Mediteran Express
http://www.vagonweb....lo=138&rok=1989
Split 6.30, Perković 7.41-7.43, Knin 8.47-8.49, Gračac 10.19-10.20, Zagreb Gl.Kol. 14.20

P 139 Mediteran Express
http://www.vagonweb....lo=139&rok=1989
Zagreb Gl.Kol. 13.40, Gračac 17.50-17.51, Knin 19.06-19.10, Perković 20.15-20.17, Split 21.20



P 170 Dioklecijan
http://www.vagonweb....lo=170&rok=1989
Split 18.08, Perković 19.14-19.18, Knin 20.31-20.54, Bihać 22.49-22.55, Vinkovci 3.20-3.25, Beograd 5.28

P 171 Dioklecijan
http://www.vagonweb....lo=171&rok=1989
Beograd 18.50, Vinkovci 21.05-21.10, Bihać 1.57-2.04, Knin 4.12-4.34, Perković 5.35-5.41, Split 6.50



BRZI VLAKOVI


B 820 Mosor
http://www.vagonweb....lo=820&rok=1989
Split 20.50, Knin 23.11-23.30, Bihać 1.35-1.59, Zagreb Gl.Kol. 5.27

B 821 Mosor
http://www.vagonweb....lo=821&rok=1989
Zagreb Gl.Kol. 21.55, Bihać 1.27-1.38, Knin 3.43-4.02, Split 6.15



B 826 Dalmacija
http://www.vagonweb....lo=826&rok=1989
Split 10.30, Knin 13.02-13.34, Bihać 15.43-15.45, Zagreb Gl.Kol. 19.00

B 827 Dalmacija
http://www.vagonweb....lo=827&rok=1989
Zagreb Gl.Kol. 10.00, Bihać 13.16-13.21, Knin 15.24-16.09, Split 18.28



B 204/B 1204 Maestral
http://www.vagonweb....o=1204&rok=1989
http://www.vagonweb....lo=204&rok=1989
Budapest Déli pu. 12.35, Gyékényes 17.10-18.05, Koprivnica 18.18-18.33, Zagreb Gl.Kol. 19.40
Zagreb Gl.Kol. 20.20, Gračac 1.27-1.28, Knin 2.42-2.51, Split 5.00

B 205/B 1205 Maestral
http://www.vagonweb....lo=204&rok=1989
http://www.vagonweb....o=1205&rok=1989
Split 22.22, Knin 0.23-0.33, Gračac 2.14-2.15, Zagreb Gl.Kol. 7.15
Zagreb Gl.Kol. 7.50, Koprivnica 8.58-9.22, Gyékényes 9.35-10.20, Budapest Déli pu. 14.40



B 1218
http://www.vagonweb....o=1218&rok=1989
Split 23.00, Knin 1.25-1.40, Gračac 3.35-3.37, Zagreb Gl.Kol. 8.10-8.40, Ljubljana 11.10-11.30, Villach Hbf. 13.54-14.15, Salzburg Hbf. 17.13-17.31, München Hbf. 19.09-19.38, Stuttgart Hbf. 22.08

B 1219
http://www.vagonweb....o=1219&rok=1989
Stuttgart Hbf. 8.07, München Hbf. 10.29-10.45, Salzburg Hbf. 12.21-12.39, Villach Hbf. 15.33-15.51, Ljubljana 17.50-18.10, Zagreb Gl.Kol. 20.33-21.05, Gračac 2.10-2.16, Knin 3.39-3.49, Split 6.00



B 1354 Biokovo
http://www.vagonweb....o=1354&rok=1989
Split 18.38, Knin 21.09-21.23, Gračac 22.48-22.49, Zagreb Zapadni Kol. 2.50-2.55, Maribor 5.40-6.16, Graz Hbf. 7.31-7.35, Wien Südbhf. (West) 10.17

B 1355 Biokovo
http://www.vagonweb....o=1355&rok=1989
Wien Südbhf. (West) 17.21, Graz Hbf. 20.00-20.02, Maribor 21.15-21.40, Zagreb Zapadni Kol. 0.21-0.27, Gračac 4.54-4.55, Knin 6.13-6.40, Split 8.47



B 1614 Salona
http://www.vagonweb....o=1614&rok=1989
Split 18.15, Knin 21.00-21.28, Bihać 23.18-23.26, Zagreb Zapadni Kol. 2.38-2.41, Zidani Most 3.52-4.05, Ljubljana 5.05

B 1615 Salona
http://www.vagonweb....o=1615&rok=1989
Ljubljana 18.25, Zidani Most 20.00-20.18, Zagreb Zap.Kol. 21.00-21.09, Bihać 1.11-1.14, Knin 3.23-3.34, Split 5.46



B 1668
http://www.vagonweb....o=1668&rok=1989
Split 15.50, Knin 18.17-18.35, Bihać 20.28-20.30, Vinkovci 2.13-2.20, Beograd 4.42

B 1669
http://www.vagonweb....o=1669&rok=1989
Beograd 16.08, Vinkovci 18.30-18.32, Bihać 23.21-23.37, Knin 2.11-2.22, Split 4.38



B 1828
http://www.vagonweb....o=1828&rok=1989
Split 21.23, Perković 22.29-22.37, Knin 23.34-23.55, Gračac 1.20-1.29, Zagreb Gl.Kol. 6.06

B 1829
http://www.vagonweb....o=1829&rok=1989
Zagreb Gl.Kol. 22.15, Gračac 3.35-3.41, Knin 4.58-5.18, Perković 6.26-6.31, Split 8.00

#33 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 18.10.2010. - 14:29

Zanimljivo da je Maestral vozil PKP vagon iz daleke Gdynie za Split..

#34 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,670 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 18.10.2010. - 14:35

Zanimljivo, tada je najbrži vlak Ličkom prugom vozio malo ispod 8, a Unskom malo ispod 7 sati.
Meni se činilo da su ti vlakovi ipak bili brži... :shock:
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#35 tone

tone
  • Članovi
  • 240 posts
  • Joined 23.09.2006.

Posted 18.10.2010. - 16:08

Vrijeme vožnje preko unske pruge je točno i 1990 god. to je vrijedilo jer sam tada putovao tom prugom samo se ne mogu sitit di je bilo malo duže stajanje cca 10 min , je li bilo u Bihaću ili negdje drugo u Bosni :shock:

#36 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 18.10.2010. - 16:27

Ajde barem je jedna pruga danas nakon 20 godina bolja\brža nego u Jugoslaviji. :shock:
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#37 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 19.10.2010. - 08:38

da brza je. samo kaj su ulupali tolko para da bi se trebali voziti 5 sati s klasikom a ne 6 s nagibnim. cjepidlacim, znam. bitno da se ulaze. nije bitan rezultat. :D

#38 DB

DB
  • Članovi
  • 11,580 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 21.10.2010. - 08:52

Zanimljivo, tada je najbrži vlak Ličkom prugom vozio malo ispod 8, a Unskom malo ispod 7 sati.
Meni se činilo da su ti vlakovi ipak bili brži... ;)

V susedovom dvorišču je trava navek zelenija ... :oops:

#39 željko halambek

željko halambek
  • Članovi
  • 2,539 posts
  • Joined 07.12.2005.

Posted 21.10.2010. - 11:42

Iz gore navedenih shema može se primjetit da
brzi vlakovi Biokovo i Salona su stajali na
Zagreb zapadnom kolodvoru
bez zaustavljanja na Zagreb glavnom kolodvoru išli prema moru.

#40 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,922 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 03.12.2010. - 14:47

Jučer navečer sam bio na Glavnom kolodvoru i vidio sam da se vlak sastoji od 3 normalna vagona,1 vagon za spavanje i 1 za aute( u kojem je bilo 8 novih Škoda i Wolksvagena) ,a maperu piše da su u tom vagonu putnici
Posted Image

Dal taj vagon ima grijanje jer sam čuo da nešto zuji




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users