Jump to content

III. željezničko krkanje Budinšćina + Varaždin


Stanley

Recommended Posts

samo ovo nisam još vidjeo....pa zar i wc ima radno vrijeme !!?? :wink:

 

Ima, ima, zato jer ona baba koja ubire lovu nemre bit 0-24 tamo, ima svoje "radno vrijeme". :wink:

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

samo ovo nisam još vidjeo....pa zar i wc ima radno vrijeme !!?? :wink:

 

Ima, ima, zato jer ona baba koja ubire lovu nemre bit 0-24 tamo, ima svoje "radno vrijeme". :wink:

 

Pa nemrem BLW...pa dali ima kakav promet putnika i putničkih vlakova u vrijeme kad je wc zatvoren ??

...samo mokri snovi za pojedine...

Link to comment
Share on other sites

Opet nastavak:

 

Nekaj se raspravljaju u Budinscini:

dsc06305w.jpg

 

I sad slike vlakova i ljudi s i ispod Dravskog mosta:

 

dsc02290.jpg

dsc02289.jpg

dsc02288u.jpg

Pogled na ekipu s željezničkog mosta:

dsc02281a.jpg

I s Drave:

dsc02278gkb.jpg

Odlazak brzog preko mosta:

dsc02272f.jpg

Pogled prema Varaždinu:

dsc02268o.jpg

I preko mosta:

dsc02267.jpg

Ufff,kaj se dimi:

dsc02266.jpg

 

Nastavak uskoro.

Link to comment
Share on other sites

Još jednom hvala svima na ugodnom druženju, organizaciji, prijevozu, doprinosu u naturi, informacijama itd, itd...

Hvala i tebi i čitavoj ekipi za odlične fotke. Vidim da vam je bilo odlično i da se nitko nije vratio gladan. :wink:

 

0725.png

Link to comment
Share on other sites

Treci nastavak:

Pripreme za roštilj:

dsc02265.jpg

dsc02234o.jpg

dsc02228.jpg

MESO!

dsc02233a.jpg

Dok se roštilj kuri,ja slikaM vlakove:

dsc02227w.jpg

dsc02226t.jpg

Idu na mjesto za slikanje:

dsc02224m.jpg

Prošo:

dsc02223.jpg

Ovaj me tak zapuhnul da sam skoro odletel: :wink:

dsc02222.jpg

Pripreme traju:

dsc02221.jpg

I tek kaj smo dosli i Zeus izjavi da nam prvi vlak prolazi za 10 min,kad 10 sec kasnije evo Šveda: :wink:

dsc02215v.jpg

 

Slike od prije roštilja sljede...

Link to comment
Share on other sites

samo ovo nisam još vidjeo....pa zar i wc ima radno vrijeme !!?? :lool

 

Ima, ima, zato jer ona baba koja ubire lovu nemre bit 0-24 tamo, ima svoje "radno vrijeme". :wink:

 

Pa nemrem BLW...pa dali ima kakav promet putnika i putničkih vlakova u vrijeme kad je wc zatvoren ??

 

Naravno da ima..

 

Trebaš onda vidjet dok nekog stisne i dotrči do wc-a a ključ u vratima. :wink:

 

Ma to ti je priča za sebe, nema te babe tam puno puta i dok bi wc trebal bit otvoren...

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

Odlazak brzog preko mosta:

dsc02272f.jpg

Ovo je dobra slika jer pokazuje koliko je zapravo most širok i da ni 2063XXX ni ostali koji su hodali po mostu nisu bili u stvarnoj opasnosti dok su prolazili vlakovi.

A (za one koji možda ne znaju) most je tako širok zato jer je sve do izgradnje ovog novog ispod kojeg smo roštiljali, preko tog istog mosta prelazila i cesta. Naravno, kad je prolazio vlak, cesta se s obje strane mosta zatvarala rampama, a rampa se spuštala kad je vlak kretao iz Čakovca, pa je trajalo i trajalo. Sjećam se da smo nekad polaske iz Čakovca autom tempirali tako da izbjegnemo rampu na mostu.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Slike s stanice Podrute:

Pogled na ekipu s bika:

dsc02151u.jpg

Iz 1 u 2:

dsc02150b.jpg

dsc02148v.jpg

Spajanje:

dsc02146v.jpg

Drvo:

dsc02145p.jpg

Skretnica:

dsc02144i.jpg

Pogled s poda na mak i signal:

dsc02142a.jpg

Ekipa i Victor koji slika:

dsc02141f.jpg

Tek smo došli:

dsc02139i.jpg

Kuća stanice Podrute:

dsc02138yeb.jpg

Pogled s šinje:

dsc02137s.jpg

Bik:

dsc02132k.jpg

Dr.Stoka vodi,a KR-DO ide za njim:

dsc02129.jpg

 

I to su sve slike od mene...sljede videa.

Link to comment
Share on other sites

Trebaš onda vidjet dok nekog stisne i dotrči do wc-a a ključ u vratima. :wink:

 

Ma to ti je priča za sebe, nema te babe tam puno puta i dok bi wc trebal bit otvoren...

Koja je korist onda od ovako apotekarski uređenog šekreta ? :lool

 

Dobro se sjećam šekreta kakav je bio do prije godinu-dvije ... jest da je i slijepac mogao po smradu nepogrešivo identificirati na kojoj strani kolodvora se nalazi šekret, ali ništa se nije plaćalo i stalno je bio otvoren ... a to je u ključnim momentima ono najbitnije :wink:

Link to comment
Share on other sites

Koja je korist onda od ovako apotekarski uređenog šekreta ? :lool :

 

I još da znaš da je toj babi jedini posel "čuvanje" wc-a i ubiranje love?

Nit kupuje sredstva za čišćenje nit čisti wc, to rade čistačice sa kolodvora, dok je ovoj jedino doći tamo, otvoriti wc, i sjedit pokraj, i to još ne radi kak' Bog zapoveda.

 

Dobro se sjećam šekreta kakav je bio do prije godinu-dvije ... jest da je i slijepac mogao po smradu nepogrešivo identificirati na kojoj strani kolodvora se nalazi šekret, ali ništa se nije plaćalo i stalno je bio otvoren ... a to je u ključnim momentima ono najbitnije :wink:

 

Ovo sve potpisujem. :wink:

A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Link to comment
Share on other sites

Prilično desetkovani, stigli smo na varaždinski kolodvor.

 

Ćim sam si poslikal vagončeke

 

DSC06420.jpg

 

stigao je brzi vlak 790

 

DSC06422.jpg

 

DSC06423.jpg

 

2 044 017 se odmarala na suncu

 

DSC06424.jpg

 

Nakon toga uputili smo se prema Vž depou iskušavajući sreću.

 

Putem smo susreli pravu ljepoticu s starim EMD svjetlima. Mrak. :P

 

DSC06431.jpg

 

Približavajući se depou, priđe nam neki tip i počne se praviti važan. Kaj vi tu delate, zakaj slikate po tuđem. Ja mu velim da volimo vlakove i da nam je to hobi. A on veli na to: I ja volim peneze, pa ne slikam o banci. :lool

Kak je pametan. :wink:

 

Nakon toga naše izaslanstvo odlazi u potragu za nadzornikom, ali ne uspijevaju ga naći.

 

Ostaje nam posljednja šansa. Strojovođa koji je premještao 2 062 055. Čovjek ide prema nama vraćajući se pješke u depo. Mi mu priđemo, predstavimo se, kažemo mu što želimo i čovjek veli: Nema problema, pođite za mnom. I cijelo vrijeme je pričao s nama. Ljudina, kaj ne. :hai

 

Majstore, ako ovo čitaš (a obećao si), još jednom veliko HVALA.

 

Molim sve sudionike jučerašnjeg skupa koji su fotkali u depou da slike ne stavljaju na forum, jer nas je čovjek to zamolio zbog neugodnosti koje bi mogao imati. Mislim da mu u znak zahvalnosti dugujemo barem toliko.

 

Nakon depoa, vratili smo se u kolodvor.

 

Tu nas je dočekala

 

DSC06460.jpg

 

Spremna za nastavak radnog dana

 

DSC06463.jpg

 

Zatekli smo i žuću šveda

 

DSC06464.jpg

 

I na kraju slika Vž kolodvora i raznolikih prometala na njemu.

 

DSC06462.jpg

 

Nakon toga slijedila je okrepa u jednom kafiću na kolodvoru i razlaz.

 

Što reći na kraju. Da je barem više takvih dana. :wink:

 

Sretan sam što sam bio dio ovog predivnog druženja. Hvala svim sudionicima na prelijepom druženju i prekrasnim fotkama i hvala našem organizatoru koji je sve to osmislio.

 

Toliko od mene.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

DIO PRVI

 

Dugo i nestrpljivo sam čekao taj dan. Prvi puta sudjelovat ću na forumaškom roštilju koji se već tradicionalno odvija na potezu Budinčćina – Varadždin. Protekle dvije godine stjecajem raznih okolnih, nisam bio i nervoza pred premijeru je bila razumljiva makar sam se s većinom forumaša već otprije uživo upoznao. I tako započe sve.

 

Srećom, noć prije sam dobro proučio vozni red i otkrio da moj plan ima puno opakih rupa koje su mi mogle upropastiti putovanje. Pretpostavka da trnavska blagajna radi subotom i da istim danom prometuje 8008 bile su pogrešne. Zato sam namjestio uru na pola 6 i hvatao raniji cug.

 

U dobroj staroj Trnavi me iznenadio friško obnovljeni mađar (013) koji je, kako se čini, imao svoju prvu vožnju nakon Gredelja.

 

IMG_2082.jpg

 

Na GK uobičajna pospana, mamurna žurba koja je mnoge putnike namjernike svalila na klupa ili vlastite ogromne naprtnjače u nadi da će dočekati svoga vlaka. Tako je prostorija s blagajnama bila puna studentica koji se bezbrižno spavale uvaljene u svoje torbetine sve dok im „šefica“ nije došla i nježno cukala nogom ne bi li dozvala budnosti. Zaista se svašta mogne vidjeti na kolodvorima, zacijelo su stoga oni stalna inspiracija pisaca, skladatelja, umjetnika...čitav svijet u malom.

 

994, vlak kojim trebam krenuti, još nije postavljen, a dvije dizelke škilje nedaleko botanike. Napokon, eto i garniture: 2 betejca na čelu, a iza njih bijeli bl. A onda se počelo događati neobično i začudno manevriranje: manevra je ubacila još jednog betejca na čelo. Ok, nećemo se gužvati. Potom je cijeli vlak odgurala na prvi peron i otkačila bl. Tipično – pomislih. Vlak je vraćen na staro mjesto. Potom se odnekud pojavila 2044010 s, činilo mi se, potpuno istim Bl-om. I stvarno, zakačili se i oni na vlak. Mislio sam da je svemu kraj, kad eto iz botanike 2044020, dolazi na čelo vlaka. Zaprega!!! O, koje li časti.

 

IMG_2088.jpg

 

Spazih, odjednom, visokog i ozbiljnog gospona kako slika i vidjeh – pa to je STIB. Nije prošlo dugo, a još nam se pridriži i reiche i egerke. I tzako naše putovanje otpoče. Pričamo tako o forumu, vagonima, fotićima i ne primjećujemo kako cug klizi i ne mari za zagrebačke kvartove. Respektira samo Zaprešić gdje staje. Reiche izražava već sada vrlo blago nezadovoljstvo betejcem u kojeg se smjestismo (naravno, bijeli bl se napunio dok si rekao keks). I tako dođosmo u gradić Intera i našu pažnju smjesta zaokupi radni teretnjak za Zagorje, na čelu mu 2062055, a i iza tek Utz i par Eas-a.- Pravi railfanovi, zanemarismo naše kolega koji su bili na prvom peron u i kao ozebli sunce tražili nas. No, kasnije će im se posrećiti...

 

I tako se naša ekipa trucka prema Zaboku...

IMG_2111.jpg

 

A kad smo tamo došli, eto nam dočeka: Zeus nam se pridružuje, a 2063 XXX i Stanley „okidaju“.

IMG_2100.jpg

 

Zeus je živi enciklopedija, nema tog vagona kojegh on ne zna. Užitak ga je slušati.

IMG_2105.jpg

 

Vlak jako sliči Maestralu po zaustavljanjima, a ja sve više atkiviram svoje fotkalo:

 

IMG_2127.jpg

Zlatar Bistrica

 

IMG_2114.jpg

Konjščina

 

IMG_2133.jpg

Pokušao sam uhvatiti i zapregu u akciji.

 

 

I tako smo stigli do Budinšćine.

IMG_2135.jpg

 

STIB nije sišao s nama, nastavio je put Varaždina, no to je bio tek privremeni sastanak.

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

DIO DRUGI

 

BUDIJNŠĆINA

 

Mjestašce s puno, opuno ljudi. Inače ih nema toliko, ali danas je prošćenje pa su mnogi potegnuli iz svojih mjesta i zaselaka cestom. Uglavnom mlađarija i obitelji, zgodna neka atmosfera. U kafiću i za klupama iza stanice neka mi poznata lica.

 

IMG_2145.jpg

 

Zanimljivo je da smo mi koji smo došli vlakom stigli prvi. Dočekao nas je naš domaćin i vođa puta. Tek malo kasnije počela je kapati ekipa iz Zagreba, Rijeke, Varaždina, Krapine...

 

Dok je tako vrijeme prolazilo u našem askupljanju, valjalo je pronjuškati budinšćinski kolodvor. To je meni jedno prilično mistično mjesto o kojem sam toliko slušao, a danas tek prvi puta i kročim istim.

 

 

IMG_2149.jpg

Prema Zaboku / Zagrebu

 

IMG_2150.jpg

 

Prem Novom Marofu/Varaždinu

 

Sam kolodvor, skroman i malen, stisnut između brad i zavoja.

IMG_2164.jpg

 

A onda smo se podijelili u ekipe koje se posjedale u moćne automobile. Posebno treba istaknuti vozače: neutralac, portos, Pfaff, ivog i dakako, drstoka. Još da smo istaknuli kakve forumaške rekvizitze i da smo trubili, bi ljudi pomislili da smo svatovi.

 

Peljali smo se do Podruta, meni najljepše stanice na cjelokupnoj trasi Zg-Vž.

 

Do tamo smo vidjeli i prvi ŽCPR prijelaz nedaleko Peca i prvi opaki zavoj i uspon pruge. Idealno mjesto za začekušu.

 

IMG_2175.jpg

 

Slijedi nas Ivog sa svojom črlenom makinom, no rijetko tko može sustići drstoku. U pozadini još jedan divan motiv s podrutskom cirkvom.

 

IMG_2181.jpg

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

DIO TREĆI

 

PODRUTE

 

I ovdje sam prvi put u životu, na ovom divnom stajalištu/odjavnici,a, kad bi se HŽ potrudio, i ukrižju.

 

Dogodio nam se fenomen po kojem su bili poznati Riječani. desant na stajalište. Podrute su zaposjednuite, tu je jedan prometnik i nije mu bilo svejedno kad je vidio 20 nas naoružanih s fotićima spremnih da uslikamo apsolutno sve. Zato je malo gunđao, no na kraju je sve bilo ok. Možda zaista ne bi bilo loše opet učiti od Riječana i prvo otići put prometnog ureda, predstaviti se, a ne da čovjeka strefi herc.

 

Podrute prema Vž...

IMG_2197.jpg

 

...odnosno Zg.

IMG_2222.jpg

 

Zanimljivo, iako se dopima prilično neiskorišten, skretnice s ind. kolosijekom su opremljene elektromotorima.

IMG_2224.jpg

 

Razrada taktike za dalje...

IMG_2239.jpg

 

Znak za prugu i cestu, ovdje su usklađene

IMG_2247.jpg

 

Najljepši dio pruge...malo nezgodno slikan...

IMG_2248.jpg

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

DIO ČETVRTI

 

NOVI MAROF

 

Desantirali smo i na Marof i to na nadvožnjak kod Remetinca (al nikto ni završil v reštu).

 

Iz smjera Zg...

IMG_2269.jpg

 

Za Vž...kolodvor je manje od 1 km dalje...2063 XXX je junačio malo, nemre njemu nio jedna 2'044 niš...

IMG_2264.jpg

 

Al nemre ni nama poslužiti kao foto-ulov, vlak dojde tek za sat, zato tek jedna skupna slika....

IMG_2274.jpg

 

Ne trebam valjda komentirati reakcije mještama koji su nam se čudom čudili.

 

Zato smo nastavili vožnju autima i umarširali u kolodvor...

IMG_2282.jpg

 

Iz Zg ne ide niš..

IMG_2286.jpg

 

Bome ni iz Vž...

IMG_2296.jpg

 

 

Marof je opremljen i izlaznim signalima, kaj je takav trošak da ih se metne i u Budinšćini?

Zanimljiva zelena fasada:

IMG_2287.jpg

IMG_2290.jpg

 

Tu je i naš filsmki snimatelj čija oprema ulijeva strahopoštovanje. Uvijek opravimo frizuru kad naletimo na njega. Drempa će desantirati na YouTube...

IMG_2304.jpg

 

Mukotrpno se traže teksture za simulatore...

 

IMG_2299.jpg

 

Možda je jedan od ovih motiva nagnao prometnika da „privede“ Stanleya i Zeusa. No, ubrzo je sve razjašnjeno i čak smo dobili njegvu sliku i informaciju o onom teretnom u Zaprešiću. Zeus je, usput, iksazao veliko diplomatsko umijeće i gotovo svaku informaciju je uspio iskamčiti od poslovično sumnjičavih i zatvorenih HŽ-ovaca.

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

DIO PETI

 

BEDNJANSKA SAČEKUŠA

 

Luifta do sljedećeg vlaka je bilo i oni poduzetniji su htjeli u sačekušu. Pridružio sam se reicheu, portosu, zagiju, ivogu i otputismo se nedaleko one marofske tvornice. A tamo...ko stvoreno za nas.

IMG_2309.jpg

 

Pažljivo oko otkrit će, međutim, vrlo ćoškast zavoj (toga više nema ni u simulatorima).

 

Portos sugerira lokaciju...

IMG_2308.jpg

 

Ivog i ja smo krenuli dalje, no, iz moje perspektive, ja sam pretjerao. Otišao sam u sam zvizdan podneva u gustu i visoku travu, na magdan kojoj zmiji ili insektu...da je bila zima, ovo bi nilo super, ali ovako...dobio sam samo ovo (i nešto slično)...

 

IMG_2330.jpg

IMG_2332.jpg

 

Od danas je 2044020 moja omiljena. vukla na s iz Zg, sad smo je uslikali na povratku i kasnije smo ju opet sreli. Puno fala i strojovođi koji je svirnuo vrlo tiho i umilno, pravi pozdrav, a ne ljutito strašenje. Makar nije čisti leslie, truba ima krasan zvuk. Čudesno je kako se zvuk odbija o brda Presečnog i bednjanske doline.

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...