Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bosphorus Europe Express


  • Please log in to reply
556 replies to this topic

#41 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 16.03.2009. - 14:58

Ivože, alaj si brz :)


Bil bi i brži da me net ni zafrkaval i da sam malo potrčal.. :wink:



Je, baš sam si mislil kaj bi bilo da je ASEA krepala putem, joj sramote i bruke.. :P

#42 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.03.2009. - 15:49

Je, baš sam si mislil kaj bi bilo da je ASEA krepala putem, joj sramote i bruke.. :wink:


Nije bed, pa ove su obje bile naložene iza :P

Nego, jel ovu kvazidizelku može pokretati struja iz pantografa prek nekog kabla sa elektre i obratno elektru struja iz generatora?
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#43 Jim

Jim
  • Članovi
  • 1,581 posts
  • Joined 08.01.2006.

Posted 16.03.2009. - 15:51

Nego, jel ovu kvazidizelku može pokretati struja iz pantografa prek nekog kabla sa elektre i obratno elektru struja iz generatora?


:evil: Evo Drs ovo je sad tvoje podrucje....mlacenja slame i istovarivanja magle :wink: :P :) ziv bio

#44 drstoka

drstoka
  • Članovi
  • 7,369 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 16.03.2009. - 15:54

ziv bio


bok i tebi :wink:


sad slobodno prozuji dalje...
#1 truth hurts
#2 It's hard not to hate..

#45 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 16.03.2009. - 16:26

Trebali su staviti Karavelu. :wink:

#46 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 16.03.2009. - 17:29

Znači nema nam pomoći. Ako će ovo biti redovno stanje da se na jednu kompoziciju pored dve njihove kači još i treća lokomotiva, kako je to uopšte isplativo? Da li HŽ zaista ima slobodnih lokomotiva za razbacivanje, pa na voz koji već vuku dve dobre lokse mora zakačiti još jednu (i to verovatno slabiju i sporiju od onih iza). Osim što će možda postići dobro prolazno vreme ovo nema nikakve logike (bar meni - možda neko ZAISTA logično objašnjenje i postoji, ali je meni nepoznato). Terati voz sa tri lokomotive to je u redu, ali onda mora biti jako dug i težak pa da se opravda tolika vučna snaga.
Čekajući tramvaje...

#47 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 16.03.2009. - 18:16

Znači nema nam pomoći. Ako će ovo biti redovno stanje da se na jednu kompoziciju pored dve njihove kači još i treća lokomotiva, kako je to uopšte isplativo? Da li HŽ zaista ima slobodnih lokomotiva za razbacivanje, pa na voz koji već vuku dve dobre lokse mora zakačiti još jednu (i to verovatno slabiju i sporiju od onih iza). Osim što će možda postići dobro prolazno vreme ovo nema nikakve logike (bar meni - možda neko ZAISTA logično objašnjenje i postoji, ali je meni nepoznato). Terati voz sa tri lokomotive to je u redu, ali onda mora biti jako dug i težak pa da se opravda tolika vučna snaga.


Ovo pitanje moraš postaviti nadasve briljantnim i genijalnim umovima koji rukovode jednom vrlo perspektivnom tvrtkom zvanom Vuča vlakova.
Naime, genijalci iz Vuče vlakova su zaključili da lokomotiva ne može voziti po našim prugama.
Ono što je zabrinjavajuće u cijeloj priči, je sljedeće:

Koji faktor je Vuča vlakova u cijeloj priči?Ako je koja tvrtka ta koja bi trebala odobravati hoće li ili neće ići neka lokomotiva po našim prugama, onda je to HŽ Infrastruktura, a ne HŽ Vuča vlakova.

#48 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 16.03.2009. - 18:32

Evo i fotografija iz Vinkovaca.Da odmah upozorim, fotografije su kao sličice iz filma, dakle u nizu su, jer bilo mi je žao snimati film, a ipak sam htio imati cijeli vlak.Neke su fotografije malo spaljene, nažalost nisam mogao drukčije jer je sunčeva svijetlost išla direktno u objektiv.

Dolazak vlaka u kolodvor.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

U kolodvoru.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Polazak vlaka.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

I odlazi u daljinu...

Posted Image

#49 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,529 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 16.03.2009. - 18:40

Ja naprosto ne vjerujem da su morali nasrati našu loksu na vlak!!! :P :)
Da mi je samo znati zašto Dispolok ne može voziti po našim prugama ako nam je već bila iznajmljena. Dakle ima sve preduvjete i naši su je koristili... Ciganluk, ništa drugo!! :evil: :evil:
Inače svaka čast za fotke!!! Lijepo za vidjeti tako nešto da vozi kod nas :wink:
Poslana slika

#50 mikiza

mikiza
  • Članovi
  • 924 posts
  • Joined 14.12.2006.
  • LocationNovi Sad

Posted 16.03.2009. - 18:48

...
Ono što je zabrinjavajuće u cijeloj priči, je sljedeće:
Koji faktor je Vuča vlakova u cijeloj priči?Ako je koja tvrtka ta koja bi trebala odobravati hoće li ili neće ići neka lokomotiva po našim prugama, onda je to HŽ Infrastruktura, a ne HŽ Vuča vlakova.


To samo govori koliko su "Vuča vlakova" i "Infrastruktura" zaista nezavisne firme. Sad bi se lepo "Infrastruktura" trebala naći prozvanom i zabraniti "Vuči vlakova" da ovo radi, jer ovo (tri teške lokse jedna za drugom) pretpostavljam nije "najljubaznije" po infrastrukturu.
Koliko sam čuo na teritoriji ŽS neće biti dodatne lokomotive, već će ŽS mašinovođe biti "piloti" tj. biće prisutni u kabini Helge.
Čekajući tramvaje...

#51 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,704 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 16.03.2009. - 18:55

Jedno pitanje mimo kojekakvih ciganluka: ima li podataka a) o težini vlaka, :wink: o duljini vlaka i c) o broju vagona/osovina?
Lijepo ga je vidjeti u svakom slučaju.
Serija 05 je zakon!

#52 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,281 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 16.03.2009. - 18:55

To samo govori koliko su "Vuča vlakova" i "Infrastruktura" zaista nezavisne firme. Sad bi se lepo "Infrastruktura" trebala naći prozvanom i zabraniti "Vuči vlakova" da ovo radi, jer ovo (tri teške lokse jedna za drugom) pretpostavljam nije "najljubaznije" po infrastrukturu.


Infrastruktura nema tako jak sindikat.

Koliko sam čuo na teritoriji ŽS neće biti dodatne lokomotive, već će ŽS mašinovođe biti "piloti" tj. biće prisutni u kabini Helge.


Pa normalno, pametni ljudi, svaka čast. :wink:

#53 bubimir_1

bubimir_1
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 12.01.2007.

Posted 16.03.2009. - 19:27

Jedno pitanje mimo kojekakvih ciganluka: ima li podataka a) o težini vlaka, :? o duljini vlaka i c) o broju vagona/osovina?


Evo malo detalja :-)
http://www.hznet.hr/...fgs.axd?id=2885

#54 bubimir_1

bubimir_1
  • Članovi
  • 2,188 posts
  • Joined 12.01.2007.

Posted 16.03.2009. - 19:30

Ja naprosto ne vjerujem da su morali nasrati našu loksu na vlak!!!


Tak je bilo i sa onom Slo parnjačom, naši su uporno htjeli uvalit našu lok na taj vlak

#55 nukleusri

nukleusri
  • Članovi
  • 37 posts
  • Joined 13.10.2007.
  • LocationRijeka - Trieste

Posted 16.03.2009. - 19:31

Jedno pitanje mimo kojekakvih ciganluka: ima li podataka a) o težini vlaka, :? o duljini vlaka i c) o broju vagona/osovina?
Lijepo ga je vidjeti u svakom slučaju.


vlak 46923 -
Kolodvor Savski Marof Granica
16.03.09. 08:31
Vlak je redovit


Vozna lok. 987811410297 1141-029
Vagon Serija vagona Sadržaj Otpremni kolodvor Uputni kolodvor Neto tona
618089900012 SPECIAL PUTNICI... 05
618072900169 WLA WLB PUTNICI... 02
317945567392 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 04
317945568507 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 31
317945568622 SGNS CTR....... SAVSKI MAROF TRZ 03
317945567236 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 30
317945567277 SGNS CTR....... SAVSKI MAROF TRZ 03
317945568721 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 30
317945568564 SGNS CTR....... SAVSKI MAROF TRZ 03
317945568770 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 30
317945567202 SGNS CTR....... SAVSKI MAROF TRZ 03
317945567376 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 28
317945568481 SGNS CTR....... SAVSKI MAROF TRZ 03
317945568648 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 30
317945568705 SGNS CTR....... SAVSKI MAROF TRZ 03
317945568671 SGNS TOV.CTR... SAVSKI MAROF TRZ 31

Ovi brojevi na kraju su šifre kolodvora... ne tonaže...morda netko more dešifrirat :-) tj.izračunat mase
'Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine.' - Nikola Tesla

#56 Vlada

Vlada
  • Članovi
  • 89 posts
  • Joined 15.01.2008.
  • LocationBeograd

Posted 16.03.2009. - 19:43

Ipak šteta da HŽ mašina vuče ovaj voz,mislim da tako cela ova ideja gubi smisao.Inače bravo svima za slikePosted Image.

#57 TMK-2252

TMK-2252
  • Članovi
  • 330 posts
  • Joined 01.12.2007.
  • Locationzagreb

Posted 16.03.2009. - 19:45

evo i mojih slika

stiže
Posted Image

odlazi prema ranžirnom kolodvoru
Posted Image

Posted Image
pozdrav od TMK-2252

#58 reiche06

reiche06
  • Članovi
  • 1,596 posts
  • Joined 18.05.2007.
  • LocationZagreb/Vinkovci

Posted 16.03.2009. - 19:51

Eo moje sa RK

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

35k4tq1.jpg
 


#59 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 16.03.2009. - 20:37

Daklem koja je ovo sve skupa besmislica. Kao prvo.... cemu ovaj dizel koji u leru prelazi stotine kilometara?
Kao drugo... naravno cemu nasa Asea na celu vlaka s obzirom da nasi imaju polozeno za Helgu?
Koja je uopce racunica vuci 10 teretnih vagona sa 2 ili cak 3 lokomotive????

#60 TMK-2252

TMK-2252
  • Članovi
  • 330 posts
  • Joined 01.12.2007.
  • Locationzagreb

Posted 16.03.2009. - 20:50

dizel lokomotiva je zato ovdje jer je jedan dio trase nije elektrificiran
pozdrav od TMK-2252




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users