Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Bosphorus Europe Express


  • Please log in to reply
556 replies to this topic

#541 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,593 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 07.06.2013. - 18:54

Eto; sindikat je uspjesno otjerao teret sa koridora X.... I onda ce nam svi ostali biti krivi za vlastitu propast...

 

http://www.railwayga...-to-turkey.html

http://www.transport...eptember/10285/

 

pozdrav

toma

 

Nama? Sindikat je najviše naštetio vlastitim članovima.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#542 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 07.06.2013. - 19:26

Odlicno, ostajemo slijepo crijevo. Koliko je sindikat u svemu imao prste tesko je reci... mislim da je veci problem u Carini i ostalim drzavnim sluzbama koje koce promet preko granice sa Srbijom.....

Koridor X je vec godinama mrtav i samo ga je potrebno i u glavama pokopati.

Ono gdje postoji potencijal za ozbiljan posao je koridor 5 i tu treba ulupati pare da vlakovi voze teret u realnom vremenu.



#543 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 08.06.2013. - 15:09

Da pokušamo ipak stvari sagledati malo objektivnije, je li isključivo krivica za gubitak X. koridora na HŽ-u? Što sa srbijanskim dijelom, gdje brzina konstantno pada, gdje je do prije par godina vlak između Niša i Niške Banje milio 20 na sat, a da ne govorimo o tome da taj pravac dvaput presijeca granicu EU? Sve i da je HŽ bio maksimalno kooperativan, EU-u trenutno više odgovara pravac preko Mađarske i Rumunjske.



#544 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 08.06.2013. - 21:36

Budimo realni.... teret ide preko Madjarske do Kelebije i dalje kroz Srbiju. Ono sto izbjegavaju je Hrvatska.



#545 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 587 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 08.06.2013. - 22:30

Budimo realni.... teret ide preko Madjarske do Kelebije i dalje kroz Srbiju. Ono sto izbjegavaju je Hrvatska.

 

Citat iz članka na Railwaygazette.com:

 

 

"...Turkish national operator TCDD will be responsible for providing train crew and traction within Turkey, with DB Schenker Rail’s local subsidiaries operating the trains in Bulgaria, Romania, Hungary, Austria and Germany. The operator says that customers will be ‘guaranteed high reliability’ because it is able to ‘offer end to end corridor management’..."

 
Nigdje se ne spominje Srbija. Vidi mi se da su kompletno zaobišli koridor X. Dali u Srbiji postoji lokalni operater koji radi za Schenker ili je u njegovom vlasništvu?

Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog

#546 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 08.06.2013. - 23:20

Odlicno, ostajemo slijepo crijevo. Koliko je sindikat u svemu imao prste tesko je reci... mislim da je veci problem u Carini i ostalim drzavnim sluzbama koje koce promet preko granice sa Srbijom.....

Koridor X je vec godinama mrtav i samo ga je potrebno i u glavama pokopati.

Ono gdje postoji potencijal za ozbiljan posao je koridor 5 i tu treba ulupati pare da vlakovi voze teret u realnom vremenu.

Upravo tako a ja to već godinama tupim.

Dosta gluposti sa obilaznom teretnom prugom oko Zagreba i izmještanjem RK! To su sve s.anja ljudi kojima je na studiju prometa u Zagrebu tupljeno u glavu: X koridor!

Zagreb već sada ima dvokolosiječnu teretnu prugu na V koridoru od Klare preko RK do Dugog Sela, odnosno dvokolosiječnu putničku od GlK do Dugog Sela.

Dakle treba samo od Leskovca (ne treba više pridjev Hrvatski jer nismo više u istoj državi sa onim Leskovcem, uostalom Požega je opet Požega a Slatina Slatina!) do Klare drugi kolosijek uz postojeći. Onda od Dugog sela do Botova, odnosno od Leskovca do Karlovca drugi kolosijek a dalje nova pruga do Rijeke. To je naša šansa. Nemojmo shebati još i to!

Uostalom (Ceterum censeo rekao bi Katon) HŽ Cargo (budući RCC) treba prodati Austrijancima (RCA) da konačno naprave red. Boli me briga za sindikate! Pogledajte Brodosplitske manji su od makova zrna dok novi vlasnik priča nebuloze o gradnji ledenih santi za cestovni most od Splita do Pescare. Ali hvala bogu to bu on platil iz svog žepa. Ja (kao uostalom i većina, osim onih koji od toga imaju koristi) ne želim više plaćati debele subvencije HŽ Carga!

A možemo možda ukinuti i zagrebački prometni fakultet. Onda budu ljudi išli studirati železnicu vu Grac ili Beč i znali budu normalno delati svoj posal.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#547 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,695 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 09.06.2013. - 12:43

Caeterum censeo, uostalom mislim, da postoji ozbiljan potencijal i za V. i za X. koridor.

X. koridor nije pao s Marsa već je prevozio milijune i milijune tona robe i donosio je ex ŽTP-u Zagreb 70% prihoda. To što je danas u komi ne znači da je i preminuo. Savsko-moravska dolina uvijek je značila najprirodniji prometni put iz Zapadne Europe prema Grčkoj i Turskoj. Teret su otjerali ratovi 1991.- 1999., te raspad infrastrukture i željezničkog sustava općenito (naročito u Srbiji).

Naravno da treba forsirati V. koridor koji nudi veliki potencijal prijevoza robe, a do sada je bio zanemaren, ali proglasiti X. koridor izgubljenim slučajem u najmanju je ruku preuranjeno.


Serija 05 je zakon!

#548 darko06

darko06
  • Članovi
  • 2,540 posts
  • Joined 05.07.2007.
  • LocationEurope

Posted 09.06.2013. - 13:01

Željezničko cestovni most između Vidina i Calafata je dovršen, doduše sa samo jednim kolosijekom... Zašto bi vlakovi izlazili iz EU (Hrv-Srb/Madž-Srb) i ponovno ulazili u EU (Srb/Bug) kada mogu bez ikakvih formalnosti voziti po EU, sada i neprekidno (bez ulaska u dunavski trajekt i izlaska sa trajekta)? A Srbije ne bude u EU još barem 8 godina? Vjeruj mi Stenli ovaj put je stvarno gotovo... Švabo (Teuton/Deutsche) bu se u ovih 8 godina pobrinul napraviti dvokolosiječnu elektrificiranu prugu od Szegeda do Sofije... isto kak bu sredil naš dio Vb koridora... Bez zanovijetanja dosadnih sindikata, koji ne žele da HŽ Kargo postane RCC Tochterfirme von OeBB, jer onda više ne buju mogli delat kaj bi šteli, oops, kaj delaju sad? :kul3


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

#549 Politikolog

Politikolog
  • Moderatori
  • 2,544 posts
  • Joined 26.02.2011.
  • LocationBeograd

Posted 10.06.2013. - 11:23

Nigdje se ne spominje Srbija. Vidi mi se da su kompletno zaobišli koridor X. Dali u Srbiji postoji lokalni operater koji radi za Schenker ili je u njegovom vlasništvu?

 

Schenker postoji u Srbiji, ali ne kao prevoznik vec kao spediter i radi sa grckom firmom Prodos. Do pre koju godinu su imali redovno vozove koji su se ranzirali u Makisu, uglavnom su bili upuceni ka Grckoj, ali i ka Bugarskoj a sad je to stalo. Sto se ZS-a tice realno i treba da nas zaobidju kada nista ne cinimo da ih privucemo ka nama! iako im je put preko RO/BG duzi i duze traje, nego preko Subotice ili Sida odnosno HU/SRB ili HR/SRB i pritom nije ceo tip-top sredjeno, mi generalno nista ne cinimo da ucinimo nas pravac brzim i povoljnijim - naravno nije tu samo zeleznica kriva jer imamo carinu i druge zavrzlame! Ali kad vozovi cekaju po nekoliko dana da se prevezu, kad se na pravcu od Subotice do Nisa promene 4 lokomotive(1. Su-NS, 2. NS-Makis, 3. Makis-Lapovo, 4. Lapovo-Nis) a pritom je elektrifikovana pruga - to vise govori koliko je zeleznica u Srbiji ne zainteresovana, jer dokle god su na drzavnim jaslama i ne treba da razmisljaju trzisno tj. da se bore - ovako ce se ponasati! Ja licno mislim da koridor X nije mrtav, ali ZS i HZ treba malo da se potrude, da pokazu ozbiljnost ubrzaju teret i drzava procedure i onda bi bilo zainteresovanih!



#550 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.06.2013. - 11:40

Željezničko cestovni most između Vidina i Calafata je dovršen, doduše sa samo jednim kolosijekom...

 

Nije dovrsen, tek ce biti...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#551 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 10.06.2013. - 12:46

Nije dovrsen, tek ce biti...

 

pozdrav

toma

 

Gotov je most... samo još nije pušten u promet.



#552 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 10.06.2013. - 13:10

OK, nije u prometu - biti ce koliko znam 14. 6.

pozdrav

toma


Three Blind Mice

#553 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 17.06.2013. - 16:22

OK, nije u prometu - biti ce koliko znam 14. 6.
pozdrav
toma

 
http://www.railwayga...d-bulgaria.html
 
 

Danube Bridge 2 opens between Romania and Bulgaria
 
EUROPE: The Danube Bridge 2 over the River Danube linking Vidin in Bulgaria with Calafat in Romania was officially opened on June 14. The ceremony was attended by the prime ministers of both countries, as well as the EU Commissioner for Regional Policy Johannes Han.
'This bridge strengthens Europe', declared Bulgarian Prime Minister Plamen Oresharski. It forms part of Pan-European Corridor IV, which runs from Dresden to Istanbul and Thessaloniki. To be managed by a Bulgarian-Romanian joint venture, it will be used for freight and passenger traffic.
Construction started in 2007. FCC was the contractor and a consortium of Ingerop and High-Point Rendel undertook engineering design and supervision. The total cost was €275m, of which Bulgaria contributed €225m and Romania €50m, with significant portions coming from EU funds.
In addition to a single track railway, the 1·9 km bridge includes a four-lane motorway, a cycle path and two pedestrian walkways. As part of the project, 17 km of new railway has been laid, and a new freight terminal built and a passenger station refurbished, both on the Bulgarian side.
Until now Vidin and Calafat only had a ferry connection, which only sailed once it was full. This is only the second rail bridge linking the two countries. The single track unelectrified Ruse – Giurgiu bridge is in need of refurbishment, and there are plans to refurbish or replace it by 2020. There is also a single track freight line crossing the border between Kardam and Negru Vodă.

 
pozdrav
toma


Three Blind Mice

#554 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,682 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 18.06.2013. - 08:49

Koliko sam vidio pruga u Rumunjskoj do mosta je u totalnoj komi. Nije elektrificirana pa se mora prevlaciti dizelom.

Slicno kao i dionica u Srbiji prema Bugarskoj.



#555 hyperion

hyperion
  • Članovi
  • 1,581 posts
  • Joined 16.01.2006.
  • LocationBrežice, Slovenija

Posted 16.03.2015. - 13:03

Prolazi 6 godina, otkako je vlak prošao kroz SLO i HR, još je kao danas, bio ponedjeljak. Vlak sam vidio na kolodvoru Laze (SLO), dok sam bio na putu prema LJ. Vidim po komentarima, da u SLO i HR stvar nije prošla? :(



#556 Marioo

Marioo
  • Isključeni korisnici
  • 4,371 posts
  • Joined 17.01.2008.
  • LocationZagreb

Posted 16.03.2015. - 13:20

Pitaj sindikaliste zasto nije.

#557 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,502 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 16.03.2015. - 15:54

Prolazi 6 godina, otkako je vlak prošao kroz SLO i HR, još je kao danas, bio ponedjeljak. Vlak sam vidio na kolodvoru Laze (SLO), dok sam bio na putu prema LJ. Vidim po komentarima, da u SLO i HR stvar nije prošla? :sad:

 

U Hr je bila klasicna sabotaza sindikata. Na srecu, ta vremena su iza nas, i privatni operateri su stigli! :)

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users