Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Tunel kroz Medvednicu


  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#21 Vladimir S.

Vladimir S.
  • Članovi
  • 587 posts
  • Joined 26.03.2010.
  • LocationSamobor

Posted 14.01.2019. - 21:41

17. Brza laka željeznica do Samobora. (Laka željeznica a ne pruga za teške vlakove iz Bakra, na vijaduktima posred naselja)
Deda je vozio seriju 32
Ja sam samo običan ferroequinolog

#22 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 737 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 15.01.2019. - 11:16

Je, samo što u zakonima Lijepe Naše (konkretno Zakon o sigurnosti prometa na cestama, članak 55., stavka 1., alineja 4.) piše da su sva cestovna vozila (dakle uključivo tramvaji) koja imaju makar i jedno stajaće mjesto ograničena na 50 km/h. I to je 30 min vožnje, bez kompenzacije za smetanje s drugim tramvajima, prometnu gužvu od Grškovićeve do Draškovićeve, stajanje na svakoj stanici, itd., itd.

Točno tako, Anders! Upravo na to ja cijelo vrijeme upozoravam - tramvaj ne može vršiti ulogu željezničkog niti metro-vozila! Eto, upravo iz navedenog razloga su i limitirali nove Končarove tramvaje na 50 km/h i oni jednostavno ne smiju ići brže! Oni nisu niti predviđeni za veće brzine - nebrojeno puta sam bio svjedok kad tramvaj u rijetkim prigodama i uspije ubrzati do 50 km/h počmu neugodne vibracije, buka i neugodno trešenje. Jednostavno se vidi da taj tip vozila nije ni predviđen za veće brzine! Također, siguran sam da ovakav tramvaj ne bi niti smio ići kroz tunel kroz planinu iz pitanja sigurnosti! Tramvaj jednostavno nije vozilo za međugradske vožnje i gotovo! I zato je ova ideja o tramvajskom tunelu potpuno glupa i neozbiljna! Ako se ikad bude radio sljemenski tunel - jedino metro može ići kroz njega, jedino to je realno! Nije realna niti "klasična željeznica" i to najviše iz razloga cijene, jer to bi zahtijevalo tunel skroz od Glavnog kolodvora sve do podnožja Sljemena, a onda opet tunel kroz Sljeme. A ukapanje željeznice strahovito puno košta, neusporedivo više nego metro! Tko ne vjeruje neka se interesira da je metro mnogo jeftiniji nego ukopana klasična željeznička pruga!



#23 DB

DB
  • Članovi
  • 11,541 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.01.2019. - 11:17

... 

16. Proširenje ZG obilaznice sa još jednom trakom u svakom smjeru

...

 

Moglo bi se skoro o svakoj primjedbi otvoriti diskusija, al ovom ovdje nema mjesta - zagrebačka obilaznica ima veze s gradom jedino u nazivu, jer je u nadležnosti HAC-a.



#24 DB

DB
  • Članovi
  • 11,541 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.01.2019. - 11:20

... Tko ne vjeruje neka se interesira da je metro mnogo jeftiniji nego ukopana klasična željeznička pruga!

 

Nazovem informacije na Glavnom kolodvoru?



#25 Kublach

Kublach
  • Članovi
  • 3,643 posts
  • Joined 03.06.2007.
  • Location127.0.0.1

Posted 15.01.2019. - 13:26

...niti predviđeni za veće brzine...

ti si ing. Strojarstva? Gledao nacrte? Tramvaj je dizajniran za 70kmh ispitan je ako se ne varam na 80 i nešto...

U jednoj temi ti je puno para za žičaru a već u drugoj ti je metro OK iako potencijal tramvaja nije iskorišten?!?

Nigdje u svijetu tramvaj ne vozi preko 50kmh? Zakoni se ne mogu prilagoditi? Posebno ako su na zasebnoj dionici bez blizine ceste i ljudi (doslovno ko željeznica)?
Posted Image

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118
SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

#26 DB

DB
  • Članovi
  • 11,541 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.01.2019. - 13:59

...

Nigdje u svijetu tramvaj ne vozi preko 50kmh? Zakoni se ne mogu prilagoditi? Posebno ako su na zasebnoj dionici bez blizine ceste i ljudi (doslovno ko željeznica)?

 

Ne treba prilagođavati zakone, dovoljno bi bilo prilagoditi tehniku i (pre)definirati trasu kao laku željeznicu.



#27 penava

penava
  • Članovi
  • 221 posts
  • Joined 10.10.2011.
  • LocationÖrnsköldsvik, Sverige

Posted 15.01.2019. - 15:41

I ukinuti stajaća mjesta. I to se teoretski napravi. I da se ta kompozicija okreće na Mihaljevcu recimo. Teoretski. I onda Zagrepčani plate za nešto što jedino Zagorci koriste, ne shvatite me krivo volim Zagorce nego ne plaćaju porez i prirez Zagrebu nego svojoj općini. Neka se Stubica prvo pripoji Zagrebu pa neka se onda radi kaj se želi

#28 DB

DB
  • Članovi
  • 11,541 posts
  • Joined 23.10.2009.
  • LocationSveta Nedelja

Posted 15.01.2019. - 16:36

... I onda Zagrepčani plate za nešto što jedino Zagorci koriste, ne shvatite me krivo volim Zagorce nego ne plaćaju porez i prirez Zagrebu nego svojoj općini. Neka se Stubica prvo pripoji Zagrebu pa neka se onda radi kaj se želi

 

Ti bi znači ponovo uvel mitnice, koje su ukinute prije više od 100 let?  f040.gif

 

Nemojte me shvatit krivo, da sam ovim za il protiv tunela, samo mjerenje ko na kojoj strani više daje il dobiva je pogrešno.

Ocjena takvog poduhvata bi trebala biti puno opsežnija i kompleksnija.



#29 Forumas

Forumas
  • Članovi
  • 737 posts
  • Joined 20.11.2007.
  • LocationZagreb

Posted 30.01.2019. - 16:37

Pozivam se na post koji je napisao Ivan_T-101 na temi o žičari: tamo je on napisao da je postaja žičare vrlo nezgodno postavljena, tako da baš stoji na mogućem koridoru produžetka pruge prema tunelu. Ja nisam bio tamo otkako su počeli radovi, a nisam ni vidio nacrte, tako da ono što govorim - govorim na osnovu Ivanovog navoda, ali vjerujem da je točno što je napisao.

Jako me zanima kako to da Bandić, koji baš toliko zagovara i tunel (i to tramvajski) i žičaru, sad ide graditi objekt točno na mogućoj trasi prema tom tunelu! Nije li to bezobrazno, netopustivo i nakaradno? Dobiti ćemo opet situaciju kao na nesuđenoj Šarengradskoj, gdje se ona ogromna zgradurina ispriječila ispred Jadranskog mosta i jako otežala, a možda čak i posve onemogućila, izgradnju neophodne Šarengradske! Eto, sad se ista stvar dešava i ovdje na Dolju i to baš građevinom koju gradi Grad, isti onaj koji predlaže produžetak ove pruge! Nije li to vrlo čudno i posve nakaradno?!

Ja sam protiv tramvaja kroz Sljeme, ali sam eventualno jednog dana za neku vrstu željeznice - bilo metro (najbolje rješenje), klasični vlak, ili u najgorem slučaju nekakav "LGŽ". I to ne odmah, već kada se riješe bitniji prioriteti u gradu. Međutim, svaka od ovih vrsta prijevoznih sredstava bi zadržala ovaj tramvajski koridor, dakle koju god od ovih solucija se možda jedom gradilo - očito je da će građevina donje postaje žičare tome smetati. Ili će se morati raditi nakaradna i teško izvediva devijacija da obiđe postaju, ili će se tada postaja morati rušiti i preseljavati što bi bila ludost i enorman trošak!

Stoga me zanima što se ovo zbiva, kako je moguće da isti čovjek koji zaziva tunel sada ide de-facto onemogućavati ili otežavati njegovu gradnju?!?!



#30 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 31.01.2019. - 20:51

Ovo je tema o tunelu, a nije tema o metrou!


_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#31 Blagus

Blagus
  • Članovi
  • 214 posts
  • Joined 03.10.2014.
  • LocationZagreb

Posted 05.02.2019. - 00:04

Stoga me zanima što se ovo zbiva, kako je moguće da isti čovjek koji zaziva tunel sada ide de-facto onemogućavati ili otežavati njegovu gradnju?!?!


Isti onaj koji je postavio hladno bijelu uličnu rasvjetu na Zagrebačkoj u 12. mjesecu, taman kad je prošla javna rasprava o zakonu koji ograničava temperaturu svjetla na 2700K. Ista logika i motivi...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users