Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Rasprava o teretnim vagonima


  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#81 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 20.10.2012. - 19:31

Do prije par godina 1 Hrrs je svakodnevno išao za Thessaloniki.

negdje u Grčkoj Knauf Insulation isto ima pogon.

#82 Vlada

Vlada
  • Članovi
  • 89 posts
  • Joined 15.01.2008.
  • LocationBeograd

Posted 20.10.2012. - 19:33

nisam znao gdje da ovo napisem pa evo
Znali netko kakve su ovo lokomotive http://vred.hznet.hr...REEN=2&VL=44500


To nisu lokomotive nego specijalna železnička vozila koje se vraćaju sa remonta pruge Podgorica-Nikšić u Ljubljanu.

#83 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 31.05.2013. - 20:41

Nisam našao prigodnu temu pa ovdje stavljam. INA svoje vagone (cisterne) više neće imati pod oznakama (78) ili bolje rečeno u zakupu HŽ, nego Mađara.



#84 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,922 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 31.05.2013. - 21:28

Nisam našao prigodnu temu pa ovdje stavljam. INA svoje vagone (cisterne) više neće imati pod oznakama (78) ili bolje rečeno u zakupu HŽ, nego Mađara.

 

Što im je to puno jeftinije  ?



#85 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 31.05.2013. - 22:15

Što im je to puno jeftinije  ?

Navodno se HŽ-u ne isplati?



#86 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 02.06.2013. - 20:23

Nisam našao prigodnu temu pa ovdje stavljam. INA svoje vagone (cisterne) više neće imati pod oznakama (78) ili bolje rečeno u zakupu HŽ, nego Mađara.

Zanimljivo... Od koga će uzeti cisterne- GySEV? Što će sada HŽ s tim vagonima koje je davala u zakup?


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#87 mali.paja

mali.paja
  • Članovi
  • 8,796 posts
  • Joined 31.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 04.06.2013. - 00:02

Zanimljivo... Od koga će uzeti cisterne- GySEV? Što će sada HŽ s tim vagonima koje je davala u zakup?

Ti vagoni su svi vlasništvo od INA-e.



#88 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 04.06.2013. - 18:12

INA svoje vagone (cisterne) više neće imati pod oznakama (78) ili bolje rečeno u zakupu HŽ, nego Mađara.

 

 

Ti vagoni su svi vlasništvo od INA-e.

 

Ako su vagoni u zakupu od HŽ-a, onda je HŽ vlasnik vagona, pa kako onda istovremeno mogu biti i vlasništvo INE?. Ovo su dva kontradiktorna posta. :ne zna:

 

Ova oznaka 78 još tamo od 2006. godine po odredbi UIC-a ne označava vlasnika vozila (dotada državni operater), nego državu iz koje vagon dolazi. A za vlasnika vagona se onda dodaje još kratka slovna oznaka. 78 HR (to imaju svi vagoni iz hrvatske), a onda prema vlasniku mogu imati 78 HR-HŽ CAR, 78 HR- INA....


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#89 swen

swen
  • Članovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaraždin

Posted 04.06.2013. - 22:27

mislim da se prva boldana rečenica odnosi na to da su vagoni u zakupu kod HŽ-a. da ina nije njihov vlasnik ne bi imalo smisla to što na njima ima inin logo.

#90 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 05.06.2013. - 00:26

mislim da se prva boldana rečenica odnosi na to da su vagoni u zakupu kod HŽ-a. da ina nije njihov vlasnik ne bi imalo smisla to što na njima ima inin logo.

Kaj si sad ti pak rekel? Ti i mali.paja me zbunjujete žešće. :lol

 

Da, prva boldana rečenica govori da su vagoni u zakupu kod HŽ-a, dakle da je HŽ vlasnik vagona. Druga pak rečenica govori da su ti svi vagoni vlasništvo INE. Dakle prva i druga boldana rečenica se kose same sa sobom. :mig:

 

Ako sam dobro shvatio ovaj tvoj drugi dio rečenice, ti kažeš da nema smisla da ina nije vlasnik vagona jer se na vagonima nalazi logotip od INE? To kakvog je dizajna vozilo, nema uopće veze s vlasništvom. Pogledaj samo npr. ovu traxxicu od koga je sve imala logotipove, a pravi vlasnik joj je MRCE:

http://www.railcolor...action=portrait


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#91 egérke

egérke
  • Članovi
  • 7,612 posts
  • Joined 08.06.2006.
  • LocationKvatrić

Posted 05.06.2013. - 12:15

Da, prva boldana rečenica govori da su vagoni u zakupu kod HŽ-a, dakle da je HŽ vlasnik vagona.

 

Ako je nekaj u zakupu, onda to znači da se ne radi o pravom vlasniku. Zakup je privremeno korištenje uz odgovarajuću protuvrijednost. Dakle, vlasnik vagona je INA, a HŽ ih je zakupil.



#92 swen

swen
  • Članovi
  • 749 posts
  • Joined 12.02.2011.
  • LocationVaraždin

Posted 05.06.2013. - 12:25

Ako je nekaj u zakupu, onda to znači da se ne radi o pravom vlasniku. Zakup je privremeno korištenje uz odgovarajuću protuvrijednost. Dakle, vlasnik vagona je INA, a HŽ ih je zakupil.

 

upravo to sam htio time reći. mene su učili da kad se kaže da je nešto kod nekog u zakupu to znači da je taj kod kojeg u zakupu iznajmio od pravog vlasnika. wiggum, sry ak je moja rečenica bila zbunjujuća.



#93 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 05.06.2013. - 13:21

 INA svoje vagone (cisterne) više neće imati pod oznakama (78) ili bolje rečeno u zakupu HŽ, nego Mađara.

Aha... Dakle INA je vlasnik vagona, pa HŽ zakupljuje vagone, a ne kako sam ja shvatio da je HŽ vlasnik pa INA zakupljuje. Zbunilo me to što paja spominje 78 i vlasništvo. To 78 znači samo da je vlasnik iz Hrvatske, a ne i tko je vlasnik.

 

Nije mi jasna još jedna stvar. Kakve veze ima tko zakupljuje vagone s numeracijskom oznakom države iz koje dolaze vagoni? Ako je dakle INA vlasnik, a netko iz mađarske zakupljuje vagone, zašto bi se trebala ići mjenjati numeracija iz 78 u 55 kada je vlasnik vagona i dalje INA koja ima sjedište u hrv?


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#94 Crna Guja

Crna Guja
  • Članovi
  • 1,113 posts
  • Joined 03.02.2012.
  • Locationnaokolo

Posted 05.06.2013. - 13:22

mislim da se prva boldana rečenica odnosi na to da su vagoni u zakupu kod HŽ-a. da ina nije njihov vlasnik ne bi imalo smisla to što na njima ima inin logo.

Ovako, četveroosovinski vagoni koji su u vlasništvu Željeznica imaju režim razmjene 31, Privatni 33, dok vagoni u zakupu imaju režim 35. Po tome možete lagano zaključiti koji su čiji vagoni. 



#95 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 05.06.2013. - 13:25

upravo to sam htio time reći. mene su učili da kad se kaže da je nešto kod nekog u zakupu to znači da je taj kod kojeg u zakupu iznajmio od pravog vlasnika. wiggum, sry ak je moja rečenica bila zbunjujuća.

 

Zakup i najam su pravno vrlo slične, ali ne i potpuno iste kategorije  :deda:


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#96 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 06.12.2013. - 22:29

HŽ Cargo prodaje dio teretnih vagon:

http://www.hzcargo.h...n-javni-poziv01

 

1 -Gbs

172 -Gas

4 -Tadds

16 -Kgs

434 -Eas

7 -Zkk

 

634 -UKUPNO

 

Jedan od zainteresiranih kupaca (za seriju Eas) je tvrtka Univerzal iz Varaždina. To se može vidjeti iz ovog dopisa:

http://www.hzcargo.h...d?t=16&id=10722


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#97 wiggum

wiggum
  • Članovi
  • 2,424 posts
  • Joined 02.05.2007.
  • Location:

Posted 21.12.2013. - 21:13

Natječaj je poništen:

http://www.hzcargo.h...nistenje[1].pdf

 

Ujedno, HŽ Cargo ima novi izgled mrežne stranice:

http://www.hzcargo.hr/

 

A da li su ovo dva nova logotipa?

 

1. Drugačije Ž i R

logo.png

 

 

2. Drugačije R

 

logotip.jpg


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."


#98 Adam

Adam
  • Članovi
  • 2,907 posts
  • Joined 10.09.2006.
  • LocationVaraždin / Zagreb

Posted 22.12.2013. - 01:08

Novi font je (vrlo vjerojatno) Eurostile Extended (semibold varijanta za službeni logo).

http://www.myfonts.c...eurostile-next/


Stari je bio Bank Gothic: http://www.myfonts.c...am/bank-gothic/

 

 

IMHO, Eurostile je ljepša tipografija, malo manje je "uglata" (vidi se jako dobro na C i O).

 

Šteta promjene logotipa, kad će vrlo vjerojatno uskoro doći do rebrandinga.

 

Stari logo (za usporedbu):

 

6123-200x150-12-0-202-142.jpg


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

#99 2044

2044
  • Članovi
  • 1,430 posts
  • Joined 05.08.2013.
  • LocationValpovo

Posted 08.01.2014. - 17:05

U petak sam vidio poštanske vagone na GK-u, pa zar nisu oni prodani? 


Pozdrav iz Valpova!


#100 .Laurus.

.Laurus.
  • Članovi
  • 3,454 posts
  • Joined 30.01.2013.
  • LocationM103

Posted 08.01.2014. - 17:24

U petak sam vidio poštanske vagone na GK-u, pa zar nisu oni prodani? 

 

http://www.zeljeznic...vnom-kolodvoru/

... na 9. stranici češ naći odgovor na svoje pitanje. :mig:


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek. 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users