Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Spremište Trešnjevka (slike !)


  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#61 nevidljivi

nevidljivi
  • Članovi
  • 26 posts
  • Joined 13.01.2007.

Posted 03.06.2010. - 07:01

to znaci ne ulazi u tramvaj i ne skidaj dijelove. :kul

#62 STIB

STIB
  • Moderatori
  • 15,662 posts
  • Joined 20.01.2006.
  • LocationZagreb, HR

Posted 24.04.2011. - 21:26

Nedjeljno jutro u Remizi:
Posted Image
_______________________
Pozdrav iz Zagreba

#63 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 26.02.2013. - 00:18

Dižem temu iz pepela, no očito nije bilo općenitijih slika iz remize za ovu temu do sada.

101+592 po običaju odmaraju u zasluženoj mirovini.

 

 

22130 u na temeljitom čišćenju.

 

 

 

Ako još zatreba, oni su spremni!

 

 

2210 iza kojeg je 2240 koji već duže vrijeme stoji na klocnama bez postolja.

 

 

Brusilice na svom standardnom mjestu.

 

 

Pomoćna postolja (servisna) za 2200.

 

 

155 i dalje vozi na 7ci. :ne zna:

 

 

Danas je bio u radioni, ne znam zašto.

 

 

Prvi put sam vidio tramvaj da izlazi iz radione sa prijenosnice. Slika dok je bio na njoj je pretamna, ali ulovio sam ga na izlasku iz hale.

 

 

Poštujem pravilo od 10 slika po postu, pa će ostatak biti u sljedećem.



#64 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 26.02.2013. - 00:48

D1 koji tu i tamo zabrunda po remizi.

 

 

Lijepa pozicija za slikanje, koliko sam vidio, 2280 ima svježe uređena postolja.

 

 

T-86 je bio zaposlen ovu zimu, što se i vidjelo po mojim postovima, no zima je uzela danak tako da se na njemu ralica potrgala.

 

 

Pogled na prozračnu, ali toplu radionu u kojoj je radnicima barem po mojoj procjeni ugodno raditi.

 

 

Osim ralice, na T-86 je stradala i zaštitna daska oko podvozja, pa je postavljena nova (još nepofarbana).

 

 

Stara radiona je oduvijek služila za poprakve M24 i stojadina, tu namjenu ima i danas jer ništa duže niti ne stane u nju. Ipak, ostalo je malo M24 i stojadina, tako da nema puno posla, pa je u drugom dijelu hale radiona za postolja svih tramvaja osim 2200.

Stara radiona ima prijenosnicu na koju taman stane 101.

Uređena postolja od čeha (sivo-zmazana) i katice (crna). Obično se postolja za tramvaje na generalnom popravku nakon velikog servisa i pofarbaju, dok se za ostale tramvaje postolja srede ali se ne farbaju, tako da su ova postolja od čeha za neki tramvaj koji je tu "u prolazu".

 

 

 

Majstori su bili posebno raspoloženi, govorili mi što ima zanimljivo za slikanje, te pozirali kao na slici. :palac:

 

 

Ovo su kolni slogovi s reduktorima za čehe i katice, spremni za ugradnju.

 

 

Imam još dvije slike pa ću ih staviti 12, glupo mi je postati novi post za dvije slike.

Rijetko kada se ima vidjeti otvoreni reduktor od čeha. Puno sam slikao tih detalja postolja, jer je meni osobno to najzanimljivije, no postati ću samo par njih. Na ovu maticu dolazi prihvat za kardan, a okolo svega je brtva ili simering, ne znam točno, mislim brtva jer za simering treba više mjesta.

 

 

A ovo je pogled na reduktor odozgo, ovo je reduktor od katice, no izgleda isto kao i od T4.

 

 

105 vuče postolja od 2200 u tajne Končareve odaje. 8)

Na žalost sam cijelo vrijeme imao prejaku svjetlinu na fotiću, pa na svim slikama nebo blješti.

 

 

Nadam se da je bio zanimljiv miniputopis iz remize.



#65 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 11.02.2016. - 10:11

80 godina remize na Vurovčici

 

- Kad uđete prvi put u remizu, ne možete se oteti uzviku iznenađenja i udivljenja, zbog goleme njene prostornosti i moderne izgradnje -  tako je prije 80 godina o spremištu tramvaja na Vurovčici pisao novinar lista Novosti.

Danas, trešnjevačku remizu malo tko doživljava kao zdanje kojem se treba diviti. No, davne 1936. godine, kada je 11. veljače službeno otvorena, zbog arhitektonskih rješenja s dva armirano-betonska luka široka 25,26 metara, bila je jedna od najmodernijih u Europi. Gradnja novog spremišta ponajviše je utjecala na razvitak ovog djela grada.

Pripreme su započele već 1934. godine, gradnjom novog širokog željezničkog mosta na Tratinskoj, kao i izgradnjom prateće infrastrukture, odnosno kanalizacije, vodovoda i tramvajske pruge. Većinu radova ZET je izveo o svom trošku, a početak tramvajskog prometa na Trešnjevci, 8. lipnja 1935., u gradskim je analima ostao zabilježen kao značajan dan u napretku grada Zagreba.

I danas, 80 godina kasnije, kada se vozimo tramvajima linija 1, 2, 3, 5, 9, 12 i 17 važno je znati kako su to tramvaji koji stižu iz zavidnom prošlošću protkane remize.
Generacije i generacije radnike brinule su i još uvijek brinu o vozilima koja 365 dana godišnje, na više od 120 kilometara pruge sigurno voze zagrebačkim ulicama.

Trešnjevačka remiza opjevana je i u baladi koju je napisao Drago Britvić, a uglazbio i otpjevao poznati šansonijer Zvonko Špišić: „Treba biti blizu kad prvi tramvaji napuštaju Remizu“ samo je jedan od stihova poznate balade, čiji zvuci i danas odjekuju trešnjevačkim vuglecima..
Razvojni trend javnog gradskog prijevoza i metropole općenito, krenuo je suvremenijim putevima, no još uvijek možemo biti ponosni na građevinu koja nas svakodnevno podsjeća na Zagreb iz nekih drugih vremena...

 

(zet.hr)


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#66 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 11.02.2016. - 11:58

A liniju 11 po njima vozi samo pogon Dubrava.



#67 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 11.02.2016. - 13:08

A liniju 11 po njima vozi samo pogon Dubrava.

 

NHF, ali ovo je fakat nebitno za kontekst čitavog članka, a i za publiku za koju je on napisan.

(nebitno je čak i meni, koji tramvaje nikad ne gledam kroz garažne brojeve i vozne redove, nego kroz gušt doživljaja vožnje u njima)



#68 TatraT3PVO

TatraT3PVO
  • Članovi
  • 650 posts
  • Joined 02.09.2015.
  • LocationZagreb

Posted 11.02.2016. - 14:08

Al mogli su za tih 80 godina i stavit nedeljni obilazak sa nekim vodičen kroz spremište trešnjevka

"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989. 


#69 trainspotter

trainspotter
  • Članovi
  • 635 posts
  • Joined 03.12.2006.
  • LocationZagreb

Posted 12.02.2016. - 17:02

Lijepe godine! Nadam se da neće jednog dana odlučiti izgraditi trgovački centar u remizi ili umjesto remize. Sjetite se priča o tome kako je "to zemljište puno vrednije od toga da tu bude remiza".



#70 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 12.02.2016. - 21:20

Mah, a mene zanima koliko će biti veći operativni troškovi ako ovdje ne ostane barem manja ispostava. Razlika gotovine od zemljišta bi se iscrpila u 2-3 godine.... I čini mi se da nije rijetkost da sustavi veličine Zagreba imaju više od 2 spremišta.

Ne kažem da ne treba i nova remiza i nova upravna zgrada a i nema baš razloga da tu budu ARZ, vatrogasni aparati i slično, jer ovo je zastarilo i nije prioritet za lokaciju, ali ostaviti mali dio pogona kao spomenik industrijske arhitekture i dislociranu garažu za polaske s Ljubljanice, Črnomerca i Zapadnog kolodvora (a jednog dana možda još i Vrapča i Španskog) bi štedilo milijune godišnje u usporedbi s Prečkom (a ne vjerujem u isplativi tramvaj S-J zapadnije od Fallerovog) ili pogotovo s Jakuševcem.

A u zapadno dijelu grada se zadnjih godina izgradilo puno i previše toga i Grad ima još dosta zemljišta koje može prodati za sljedećih 50 godina, tako da nije sila. Bolje nek razmišljaju o novim strojevima za spremišta (pogotovo TPD) koji se mogu premjestit ako treba ili revitalizaciji Trnja dok kraj fontana vise zapuštene štale.



#71 Westin

Westin
  • Članovi
  • 1,921 posts
  • Joined 02.07.2009.
  • LocationZagreb

Posted 12.02.2016. - 23:02

Ja bi dao prijedlog za lokaciju Velesajma mogu i bus i tramvaj ako ga ne misle skros rušiti.

I time bi se isto uštedili novci.Recimo sada busevi stoje vani, a paviljoni prazni....



#72 Dark Lord

Dark Lord
  • Članovi
  • 698 posts
  • Joined 11.06.2009.

Posted 13.02.2016. - 00:45

Bome to bi bila odlicna lokacija za novu remizu.



#73 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 13.02.2016. - 10:28

Pa, solidna lokacija ali vrijednost zemljišta bi bila vjerojatno slična Trešnjevci tako blizu centru i ovaj komad postaje sve prestižniji, a polasci koje treba pokriti prosječno dalje (pogotovo ako se u međuvremenu izgradi Fallerovo), tako da nema puno smisla premještati u tom slučaju. Možda kao treća lokacija ako se drastično razgradi mreža po Novom Zagrebu (s eventualnim premetroom S-J), no ni tad nije prijeko potrebno i prije bih vidio gradnju remize uz drugi prsten (Dugave-Podbrežje-Remetinec), prije nego Blato i Jakuševec jer i zbog udaljenosti i s obzirom na broj putnika tamo nema smisla tramvaj sljedećih 50-ak godina... Jer ako razmišljaju samo o dalekoj lokaciji radi uštede na trošku remize ili prodaji zemljišta operativni troškovi će se brzo obiti o glavu, to su recimo u međuvremenu shvatili kad su htjeli zatvoriti APVG u vrijeme dok puno linija još vozi na tom području.

#74 Garfield

Garfield
  • Članovi
  • 1,912 posts
  • Joined 13.06.2009.
  • LocationDugo Selo

Posted 01.12.2017. - 17:45

Danas na Remizi, u tijeku su radovi na novoj ogradi. Prvi kolosijek je ispražnjen, dok su na drugom parkirani: 216+710, 215+711, 2116, katica 324 i ofucane prikolice 731 i 717.

 

1m0PRWM.jpg

 

EFiJDLG.jpg

 

Druga grupa tramvaja, lijevo 2115, 701 i slupani 2222, desno 2112, neki 2200 na pomoćnim postoljima te slupani 208.

Ek4m8pT.jpg

 

Dcl9ET9.jpg

 

Kako izgleda izlaz dvokratnih, na istočnom izlazu 2266 na 1103. Radnici postavljaju na zgradu božićne lampice.

32nCf7M.jpg

 

VnhfGLI.jpg

 

A na zapadnom izlazu 0910, i to ne katica nego 2110. :)

SoM3u7u.jpg

 

Iza njega je izašao 2206 na 0306, slika u dnevnim podacima.


Quod licet Iovi, non licet bovi.


#75 Ivan_T-101

Ivan_T-101
  • Članovi
  • 7,033 posts
  • Joined 24.05.2005.
  • LocationZagreb

Posted 05.12.2017. - 15:10

(ups, kriva tema s ogradom)

Da mi je znati čija je ideja da ogradu treba srezati umjesto malo pofarbati, kome bi smetalo ako i ima malo hrđe... Ionako stalno najavljuju ovdje ili novu prugu ili i novu remizu. Iako kod nas nekad i farbanje košta koliko tunel pa jbg, nek bude.

Usput, da su premjestili ogradu i oslobodili privremeno dva kolosijeka prema Horvaćanskoj to bi bilo već pola pruge prema Prečkom, a dalje treba samo malo manevra kroz raskrižje i onda prazna livada u gradskom vlasništvu... Do nekog opsežnijeg i trajnijeg rješenja moglo je do raskrižja biti na podlozi od tucanika kao Jukićeva ako bi vozila samo 9-ka, može bez sanacije i dva desetljeća biti adekvatno, moglo se uz trošak za ogradu koji ionako ide to napraviti za par milijuna kuna, toliko vjerojatno ode u sljedeće 2-3 godine na po 1 suvišni radni sat na svaki vozni red koji izlazi iz garaže preko Selske... No zašto bi se sjetili... -.-

#76 ipastrovic

ipastrovic
  • Članovi
  • 187 posts
  • Joined 18.01.2017.
  • LocationZagreb

Posted 06.12.2017. - 14:28

... Prvi kolosijek je ispražnjen, dok su na drugom parkirani: 216+710, 215+711, 2116, katica 324 i ofucane prikolice 731 i 717.

 ...i neki 2200 na pomoćnim postoljima...


Kako se micu radovi tako se premjestaju i vozila, tako su danas na prvom kolosijeku 2111 i 2103, a s drugog na treci premjestena 731 dok je 717 izrezana.
Na pomocnim je 22125.

#77 tramvajac 92

tramvajac 92
  • Članovi
  • 2,593 posts
  • Joined 20.12.2007.
  • LocationZagreb

Posted 12.12.2017. - 20:57

Ova ograda meni ionako izgleda ko privremena - takve su one na gradilištima.

#78 tram4

tram4
  • Moderatori
  • 11,023 posts
  • Joined 31.10.2007.
  • LocationZagreb

Posted 13.12.2017. - 00:16

Ova ograda meni ionako izgleda ko privremena - takve su one na gradilištima.

 

Da to je privremena, a nova je na jednom dijelu već ugrađena. Slična je kao stara.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users