Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Macosa 7 121 XXX


  • Please log in to reply
2364 replies to this topic

#21 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 29.12.2005. - 11:06

Dobro, o ukusima nije vrijdno raspravljati ali meni je neusporedivo ljepša podserija 100, 000 djeluju stvarno ultrastaromodne. Dovoljna je makar kolika tolika izvedenost prednjeg dijela da se učini poboljšanje. Nešto slično je napravljeno na brenama i jel da koliko su odmah ljepše? Iako su one stvari konstrukcijiski iste kao 1141, ali ta im izvedenost čeonog dijela sanduka daje elegantniji ton...

#22 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,670 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.12.2005. - 12:50

Podserija 000 ima oba motora smještena na jednoj prikolici dok je kod podserije 100 jedan motor na jednoj prikolici a drugi na drugoj, isto tako, znatno je modernijeg izgleda iznutra, napose one od broja 107 pa nadalje.


Moram priznati da su mi zbog ovog detalja draže stare Macose. Tko je htio, uvijek je mogao odabrati onu prikolicu bez brundanja motora 8)

#23 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 29.12.2005. - 15:56

Podserija 000 ima oba motora smještena na jednoj prikolici dok je kod podserije 100 jedan motor na jednoj prikolici a drugi na drugoj, isto tako, znatno je modernijeg izgleda iznutra, napose one od broja 107 pa nadalje.


Moram priznati da su mi zbog ovog detalja draže stare Macose. Tko je htio, uvijek je mogao odabrati onu prikolicu bez brundanja motora 8)


Kod mene je situacija drugačija: ja obožavam zvuk motora svih vlakova i lokomotiva i uvijek sjedam točno iznad motora. Nema ljepšeg zvuka nego što je zvuk macose 100 i to kad je gas u 6. položaju. A tek kad ga jako starta na vlažnoj i kliskoj podlozi; to je doživljaj, osjetiš trzanje i proklizivanje (ukoliko do toga dođe), što kod pokretanja u takvim uvjetima, što kod zaustavljanja.

Kod 000 jedna je prikolica savršeno tiha dok je druga neopisivo bučna a motori su prilično nemirni; jako klopoću i ''skaču''.
Najmirnija macosa je 101: kod nje je motor toliko tih i nježan da se možeš zapitati je li uopće uzbuda motora u tijeku. Barem je tako bilo u svibnju kada sam se zadnji put vozio sa 101.

#24 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 29.12.2005. - 22:46

One 25,28 i 30 su većinom u krapini..
Al niste pošteni kaj se tiče obnovljenih macossa.. :(
Neznam zašto mi tu u zagorju nebi imali obnovljene,a zašto bi sve bile u os?
Mislim da ovo područje više zaslužuje obnovljene od osijeka jer se prevozi puno više putnika...
A i u zagorje uvijek daju samo najgore vagone i motorne vlakove..

#25 mini cooper

mini cooper
  • Članovi
  • 1,295 posts
  • Joined 23.07.2005.
  • LocationOsijek

Posted 29.12.2005. - 23:02

Osijek vozi macose na veće udaljenosti od Varaždina,pa je i to jedan od razloga zašto su kod nas nove. Udobnije su.

#26 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 29.12.2005. - 23:15

Pa to je ok da se na dalje relacije daje obnovljena, ali isto tako i na vž području ima dugih relacija npr zg-vž 104km i 3h vožnje...
A uvijek voze one "stare" pa kaj ni tu nebi trebalo obnovljene stavit..
I na os području ima kratkih relacija pa bi na njima mogle vozit ove "stare"..
Samo prim. iz zgb za vž u 13h voze 2 macosse i prepune su..
A onda bi i te obnovljene mogle bit kao nagrada za vjernost i broj putnika..

#27 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 30.12.2005. - 00:26

Jedna pričica vezana uz dizajn Macosi 100.

Varaždin su posjetila dva inženjera grčkih željeznica. Za Macose 000 tvrdili su da su jedni od najljepših motornih vlakova koje su vidjeli (dečki su prošli skoro cijelu Europu). Kad su vidjeli 107/108 skužili su da nekaj ne valja pa su me pitali o čemu se radi. Ja objašnjavam: "Postoje starije i nove, obnovljene verzije Macosa...", a jedan od njih me prekine: "Aha, ovo su stare verzije!?" :?

Bok!

Ante

p.s. Stare su fakat za klasu lepše od novih. Ne sviđa mi se niti novi interijer. Stolice su premale (barem za mene koji imam 198 cm).

Bok!

#28 x-type

x-type
  • Članovi
  • 2,664 posts
  • Joined 04.12.2005.

Posted 30.12.2005. - 00:38

meni su isto nove ljepše zbog te izlomljene linije. ali unutrašnjost je strašna. ne znam tko je smislio ljubičastu unutrašnjost??? ali sjedala su dobra. zapravo, sve je bolje od onih ravnala za kičmu u starima (izuzetak: onih par s onim zelenim "avionskim" sjedalima šta su bile)

#29 mini cooper

mini cooper
  • Članovi
  • 1,295 posts
  • Joined 23.07.2005.
  • LocationOsijek

Posted 30.12.2005. - 07:27

Pa to je ok da se na dalje relacije daje obnovljena, ali isto tako i na vž području ima dugih relacija npr zg-vž 104km i 3h vožnje...


Osijek vozi svakodnevno relacije Osijek-Zagreb (275 km) i Erdut-Virovitica (153 km) i to s macosama.

#30 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,670 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 30.12.2005. - 07:50

Jedna pričica vezana uz dizajn Macosi 100.

Varaždin su posjetila dva inženjera grčkih željeznica. Za Macose 000 tvrdili su da su jedni od najljepših motornih vlakova koje su vidjeli (dečki su prošli skoro cijelu Europu). Kad su vidjeli 107/108 skužili su da nekaj ne valja pa su me pitali o čemu se radi. Ja objašnjavam: "Postoje starije i nove, obnovljene verzije Macosa...", a jedan od njih me prekine: "Aha, ovo su stare verzije!?" :?



Ovo je fakat dobro. Thx :D

#31 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,670 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 30.12.2005. - 07:52

Osijek vozi svakodnevno relacije Osijek-Zagreb (275 km) i Erdut-Virovitica (153 km) i to s macosama.


Na kojem broju vlaka OS-ZG voze Macose?

#32 spvh

spvh
  • Članovi
  • 732 posts
  • Joined 14.05.2005.

Posted 30.12.2005. - 09:13

vl. 982
"U mrkloj noći vidimo -ponekad kroz vlastite suze - najljepše zvijezde"

#33 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 30.12.2005. - 13:36

One 25,28 i 30 su većinom u krapini..
Al niste pošteni kaj se tiče obnovljenih macossa.. :(
Neznam zašto mi tu u zagorju nebi imali obnovljene,a zašto bi sve bile u os?
Mislim da ovo područje više zaslužuje obnovljene od osijeka jer se prevozi puno više putnika...
A i u zagorje uvijek daju samo najgore vagone i motorne vlakove..


Ovo što ću sada reći nije 100% provjerena informacija ali sam ju čuo nekoliko puta: varaždinci mahom voze macose 000 jer one nemaju autostop, a to njima, ne znam iz kojeg razloga, odgovara.

Macose 100 imaju izvrsno izveden sustav hlađenja motora pa su time puno pouzdanije na dužim relacijama.

#34 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 30.12.2005. - 13:45

Jedna pričica vezana uz dizajn Macosi 100.

Varaždin su posjetila dva inženjera grčkih željeznica. Za Macose 000 tvrdili su da su jedni od najljepših motornih vlakova koje su vidjeli (dečki su prošli skoro cijelu Europu). Kad su vidjeli 107/108 skužili su da nekaj ne valja pa su me pitali o čemu se radi. Ja objašnjavam: "Postoje starije i nove, obnovljene verzije Macosa...", a jedan od njih me prekine: "Aha, ovo su stare verzije!?" :?

Bok!


Ante

p.s. Stare su fakat za klasu lepše od novih. Ne sviđa mi se niti novi interijer. Stolice su premale (barem za mene koji imam 198 cm).

Bok!


Sama upravljačnica je definitivno modernija i bolja od 000.

Eksterijer i interijer su stvar ukusa. Ne znam kako je se tim inženjerima moglo dogoditi da pomisle da su 100-tke stare verzije kada se više nigdje u svijetu više ne proizvode vlakovi te zaobljene ciglaste linije, nego ili izlomljeni kao podserija 100, odnosno brena, ili gubo zaobljeni kao TGV i sl.

U potpunosti se slažem da su sjedala jako neudobna i to prvenstveno zbog njihove postavljenosti u pravi kut, a možda i još manje od pravog kuta. Rezultat toga je sjedenje u nezgrapnom i pogrbljenom položaju što putnicima donosi neudobnost na dužim linijama.

Boja interijera mi je izvrsna. Veliki sam pobornik korištenja raznih tonova boja. Psihologija je odavna dokazala pozitivan utjecaj boja na ljudsko raspoloženje. Zamislite si samo kako biste se tek osjećali da je sve obojeno u neku tamnu, jednoličnu i hladnu boju. Nekome se boja interijera možda i ne sviđa ali u svakom slučaju daje putnicima pozitivan utisak kada uđu u vlak. Znam to iz iskustva jer sam puno puta putovao iz Zagreba u Đakovo pa kada smo u Strizivojni presjedali, ljudi su se nerijetko zaista iskreno divili lijepo obojenom unutrašnjošću.

#35 Portos

Portos
  • Moderatori
  • 10,596 posts
  • Joined 01.12.2005.
  • LocationZaprešić, Hrvatska

Posted 30.12.2005. - 15:11

Meni se kod "obnovljenih" Makoza sviđa što su iz njih izbačeni oni odjeljci za prtljagu čime je povečan putnički prostor. Početkom godine jedna je Makoza iz Bjelovara vozila na karneval u Rijeku i krenula je prije 2 garniture nagibnog vlaka iz Zagreba. Nagibni vlak spojen s još jednim iz Osijeka jurio je cijelim putem do Rijeke i do 160km/h ali tek je nadomak Rijeke sustigao Makozu koja je zaustavljena da propusti nagibni. Do tada sam smatrao Makoze sporim vlakovima.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.


#36 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 30.12.2005. - 15:23

Meni se kod "obnovljenih" Makoza sviđa što su iz njih izbačeni oni odjeljci za prtljagu čime je povečan putnički prostor. Početkom godine jedna je Makoza iz Bjelovara vozila na karneval u Rijeku i krenula je prije 2 garniture nagibnog vlaka iz Zagreba. Nagibni vlak spojen s još jednim iz Osijeka jurio je cijelim putem do Rijeke i do 160km/h ali tek je nadomak Rijeke sustigao Makozu koja je zaustavljena da propusti nagibni. Do tada sam smatrao Makoze sporim vlakovima.


Da, izbačen im je teretni prostor, iako to po meni nije najsretnije rješenje. Pošto sam veliki ljubitelj bickla kao prijevoznog sredstva, time više nemam eventualnu mogućnost povesti bicikl do određenog mjesta. To, nažalost, nije spojivo sa željeznicom koja zastupa ekološki vidik prijevoza. Nedavno je bio održan neki skup u Zagrebu na kojemu su bili predstavnici HŽ-a i predstavnici udruge Bicikl. Bilo je riječi i o prijevozu bicikala vlakovima, i to se na području Zagreba ima prilike i vidjeti, koliko mi je poznato. No, ne živimo svi u Zagrebu.

Macose su jako žilavi vlakovi. Nekad i macosinih 100 km/h znači više nego 160 km/h od 7123. ne tvrdim da su jače i bolje od nagibnih ali nisu niti za baciti.

#37 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,348 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 30.12.2005. - 15:31

Eksterijer i interijer su stvar ukusa. Ne znam kako je se tim inženjerima moglo dogoditi da pomisle da su 100-tke stare verzije kada se više nigdje u svijetu više ne proizvode vlakovi te zaobljene ciglaste linije, nego ili izlomljeni kao podserija 100, odnosno brena, ili gubo zaobljeni kao TGV i sl.


:shock: ???

Novi TGV-i, novi ETR-i, Desiori, Talneti, ICE 3 itd. su svi zaobljenog dizajna.

1142 je dizajnirana početkom 80-tih, a stari TGV-i krajem sedamdesetih.

Bok!

Ante

#38 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 30.12.2005. - 18:09

Eksterijer i interijer su stvar ukusa. Ne znam kako je se tim inženjerima moglo dogoditi da pomisle da su 100-tke stare verzije kada se više nigdje u svijetu više ne proizvode vlakovi te zaobljene ciglaste linije, nego ili izlomljeni kao podserija 100, odnosno brena, ili gubo zaobljeni kao TGV i sl.


:shock: ???

Novi TGV-i, novi ETR-i, Desiori, Talneti, ICE 3 itd. su svi zaobljenog dizajna.

1142 je dizajnirana početkom 80-tih, a stari TGV-i krajem sedamdesetih.

Bok!

Ante


Neovisno o tome kada je što konstruirano, modernije izgleda izvedenost sanduka.
1142 je za ono doba bila velika prekretnica, i samim izgledom i načinom regulacije snage. I dan danas se neke lokomotive mogu pokopati pred njom.
Macosa 000 zbog najjdnostavnije izvedbe sanduka stvarno staromodno izgleda, tako izgledaju i 1141 koje su konstruirane davno prije macosa.

#39 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 30.12.2005. - 23:15

Ma kao što sam već prije rekao ja sam izrazito zadovoljan s novim dizajnom interijera..
Plava boja stolaca me izrazito dojmila, a i njihova ergonomija, puno je udobnije..
A i onaj ljubičasto-plava kombinacija boja "zidova" nije prenapadna,čito je ok..
Najviše komiraju ona drek-smeđa sjedala i ona grozna imitacija drva..
A malo izvana čudno izgleda, kak se meni čini oni su namjeravali smanjiti koeficijent otpora zraka dodavajući kljun, al mislim da su uzeli vrlo loše dizajnere, pa mislim da su ga samo povećali umjesto smanjili...
Bad work...
Onaj zaobljeni je čisto ok..

Al pa to je samo par tak dugih linija, a kaj je s onim kraćim?
I mi imamo tak kratke linije na kojima bi isto tako mogle vozit obnovljene..
A kaj se tiče udobnosti, do kotoribe voze oni grozni bt vagoni na udaljenosti od 145km s slabijom udobnosti od neobnovljene macosse, pa tak mogu tu i tam vozit neobnovljene do virovitice tu i tam..
Dok do zagreba se slažem da voze obnovljene ipak tu zahtijeva se puno veća udobnost..

#40 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 31.12.2005. - 00:08

Eksterijer i interijer su stvar ukusa. Ne znam kako je se tim inženjerima moglo dogoditi da pomisle da su 100-tke stare verzije kada se više nigdje u svijetu više ne proizvode vlakovi te zaobljene ciglaste linije, nego ili izlomljeni kao podserija 100, odnosno brena, ili gubo zaobljeni kao TGV i sl.


:shock: ???

Novi TGV-i, novi ETR-i, Desiori, Talneti, ICE 3 itd. su svi zaobljenog dizajna.

1142 je dizajnirana početkom 80-tih, a stari TGV-i krajem sedamdesetih.

Bok!

Ante


Neovisno o tome kada je što konstruirano, modernije izgleda izvedenost sanduka.
1142 je za ono doba bila velika prekretnica, i samim izgledom i načinom regulacije snage. I dan danas se neke lokomotive mogu pokopati pred njom.
Macosa 000 zbog najjdnostavnije izvedbe sanduka stvarno staromodno izgleda, tako izgledaju i 1141 koje su konstruirane davno prije macosa.


Pa nije 1141 stariji dizajn od Macose; i jedan i drugi je iz oko 1970.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users