Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Macosa 7 121 XXX


  • Please log in to reply
2364 replies to this topic

#2361 Danchibald

Danchibald
  • Članovi
  • 1,526 posts
  • Joined 15.06.2007.

Posted 20.07.2019. - 11:25

vjecito se sve narucuje ofrlje...
Poslana slika

#2362 domy95

domy95
  • Članovi
  • 479 posts
  • Joined 30.10.2011.
  • LocationPleternica <-> N.K.-Batrina

Posted 21.07.2019. - 09:45

Jednostavno pregradna vrata drže možda mjesec dana i onda se u vožnji otvaraju, a i putnici nemaju kulturu zatvaranja istih tako da to bude katastrofa, ili se mozda varam!! Zanimljivo da opet čarobiraju sa interijerom, ovakva sjedala su krenuli ugradivati na zadnjoj reviziji u stotke(105/6), i odustali (107/8) koja je sljedeća izašla s revizije imala je stsri interijer i stari kvar konstantno pregrijavanje DMa!! 8-)

 

Moram te ispravit i nadopunit. Nisu odustali, jer 105/6 je prije zadnje revizije imao smeđa sjedala starog tipa, onakva ista kakva je dobio prilikom proizvodnje, 1981. godine. 101/2 i 103/4 su također prije zadnje revizije 2009. godine imali stari tip sjedala koji im je tvornički dodjeljen. 107/8 prije zadnje revizije je već imao noviji (konkavni) "bus" tip sjedala, tako da su ih samo presvukli, a to je bio slučaj sa svim ostalim 100-tkama koje su bile na reviziji zadnjih 5 i više godina, osim 105/6 jer očito više nemaju takva sjedala za ugradnju, već ova kao u 031 i 105/6... Takva ista sjedala očekujte u 022, 003 i 008. Za ostale (010, 011, 017, 035) je neizvjesno kakva će imati, jer dok ih pošalju na revizije... 

 

Zapažanja u vezi 031:

 

1) Očito im je cilj napraviti što manje vizualne razlike između 000 i 100 serije, pogotovo frontalni dio: držači ispod brisača i 'ljestve', te logo koji je ogroman u odnosu na ostale iz serije 000.

 

2) Je li moguće da mu je sada kapacitet 140 mjesta (od dosadašnjih 144), za razliku od 001, 005, 024, 025, 026, 028 i 030 gdje može stati 152 ljudi? Ako su maknuli odjeljak preko puta WC-a u oba vagona, te se na drugoj slici vidi kako jedna garnitura sjedala odmah do ormara za klimu nema sjedala nasuprot, to znači da će biti 140 sjedećih mjesta.

 

3) Interijer je identičan kao u 001, 005 i 105.

 

4) Reflektor kao na 100-tkama.

 

O ostalim stvarima neću govoriti jer su već rečene.

 

@1142007 imaš li još neku sliku s boka okomito na plavac, da vidimo kako to čudo izgleda na krovu i kako izgleda bez maknutih prozora gdje se nalazi klima?

 

EDIT: kako im se ispalti ugrađivati klime u vozila koja će napuniti 40 godina? Je li moguće da će ovaj plavac i ostali s klimom (pogotovo) doživjeti još jednu reviziju i voziti još minimalno 28 godina, jer sumnjam da će ga povući i odvesti u rezalište nakon 14 godina od ugradnje klime? To će onda biti cca 65 godina eksploatacije...  :eek:  :eek:


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.


#2363 RobertZET

RobertZET
  • Članovi
  • 366 posts
  • Joined 20.05.2016.
  • LocationZagreb

Posted 21.07.2019. - 11:54

 
Moram te ispravit i nadopunit. Nisu odustali, jer 105/6 je prije zadnje revizije imao smeđa sjedala starog tipa, onakva ista kakva je dobio prilikom proizvodnje, 1981. godine. 101/2 i 103/4 su također prije zadnje revizije 2009. godine imali stari tip sjedala koji im je tvornički dodjeljen. 107/8 prije zadnje revizije je već imao noviji (konkavni) "bus" tip sjedala, tako da su ih samo presvukli, a to je bio slučaj sa svim ostalim 100-tkama koje su bile na reviziji zadnjih 5 i više godina, osim 105/6 jer očito više nemaju takva sjedala za ugradnju, već ova kao u 031 i 105/6... Takva ista sjedala očekujte u 022, 003 i 008. Za ostale (010, 011, 017, 035) je neizvjesno kakva će imati, jer dok ih pošalju na revizije... 
 
Zapažanja u vezi 031:
 
1) Očito im je cilj napraviti što manje vizualne razlike između 000 i 100 serije, pogotovo frontalni dio: držači ispod brisača i 'ljestve', te logo koji je ogroman u odnosu na ostale iz serije 000.
 
2) Je li moguće da mu je sada kapacitet 140 mjesta (od dosadašnjih 144), za razliku od 001, 005, 024, 025, 026, 028 i 030 gdje može stati 152 ljudi? Ako su maknuli odjeljak preko puta WC-a u oba vagona, te se na drugoj slici vidi kako jedna garnitura sjedala odmah do ormara za klimu nema sjedala nasuprot, to znači da će biti 140 sjedećih mjesta.
 
3) Interijer je identičan kao u 001, 005 i 105.
 
4) Reflektor kao na 100-tkama.
 
O ostalim stvarima neću govoriti jer su već rečene.
 
@1142007 imaš li još neku sliku s boka okomito na plavac, da vidimo kako to čudo izgleda na krovu i kako izgleda bez maknutih prozora gdje se nalazi klima?
 
EDIT: kako im se ispalti ugrađivati klime u vozila koja će napuniti 40 godina? Je li moguće da će ovaj plavac i ostali s klimom (pogotovo) doživjeti još jednu reviziju i voziti još minimalno 28 godina, jer sumnjam da će ga povući i odvesti u rezalište nakon 14 godina od ugradnje klime? To će onda biti cca 65 godina eksploatacije...  :eek:  :eek:

He he he, mora da nam je to buduća "muzejska" serija macosi koju ćemo imati kao turističku ponudu ko što ZET ima muzejske tramvaje. :-D Samo da vrate one udobne smeđe klupe. Ove nove ti iskrive kralježnicu koliko su neudobne... Šteta što ZET isto ne ugrađuje klime na tramvaje stare 40 godina... :eek:

#2364 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,773 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 21.07.2019. - 12:24

Dali ona brojka 23 znači temperatura zraka na koju je klima navinuta? Ako je, netko nije normalan..

 

A drugo, koliko mjesta za bicikle je makoza dobila?



#2365 Spice

Spice
  • Članovi
  • 2 posts
  • Joined 16.04.2015.
  • LocationNew York

Posted 21.07.2019. - 12:56

Dali ona brojka 23 znači temperatura zraka na koju je klima navinuta? Ako je, netko nije normalan..

 

Ako sam dobro shvatio uputstva za uporabu, gornja brojka prikazuje stvarnu temperaturu putničkog prostora, dok donja brojka prikazuje temperaturu na koju se putnički prostor hladi klima uređajem. Prema tome bi se putnički prostor trebao hladiti na 22 C° prema postavkama prikazanim na slici.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users