Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Macosa 7 121 XXX


  • Please log in to reply
2352 replies to this topic

#1 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 28.12.2005. - 12:31

Primjetio sam da postoje dva oblika Macose. Jedan "normalan" i jedan koji je na krajevima malo zakosen u uzduznom presjeku vlaka i takve Macose imaju displaye na boku.

Molim malo objasnjenje.

#2 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,279 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 28.12.2005. - 14:01

Primjetio sam da postoje dva oblika Macose. Jedan "normalan" i jedan koji je na krajevima malo zakosen u uzduznom presjeku vlaka i takve Macose imaju displaye na boku.
Molim malo objasnjenje.


Modernizirane Macose, jednostavno malo promijenjen dizajn.

#3 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 28.12.2005. - 14:42

Tako je, ona ''starinskija'' izvedba su macose podserije 000 a one modernijeg izgleda su podserija 100. Ta podserija 100 je nastala 1997. godine i to pregradnjom bivše 7 121 013 u 7 121 101 102. Podserija 000 ima oba motora smještena na jednoj prikolici dok je kod podserije 100 jedan motor na jednoj prikolici a drugi na drugoj, isto tako, znatno je modernijeg izgleda iznutra, napose one od broja 107 pa nadalje.
Upravljačnica je potpuno rekonstruirana i modernizirana, meni osobno je neusporedivo ljepša u odnosu na upravljačnice podserije 000.

Zasada postoji 11 garnitura podserije 100. 10 ih je u domicilu kolodovora Osijek a jedna u Varaždinu.

Po mom mišljenju, najveći nedostatak podserije 100 je nepostojanje automatske protuklizne zaštite. Postoji samo ručna regulacija, tako da su gotovo sve osovine na navedenim garniturama proklizale tko zna koliko puta.

One svjetleće table na kojima piše kuda vlak ide su jako dobre kvalitete, jer su, koliko znam, i dan danas sve ispravne. Prvenstveno mislim na 101, 103 i 105. Imam osjećaj da su te prve tri garniture najkvalitetnije urađene po pitanju pouzdanosti i trajnosti. :D

#4 Scharnhorst

Scharnhorst
  • Članovi
  • 390 posts
  • Joined 04.11.2005.

Posted 28.12.2005. - 15:18

Zahvaljujem. :wink:

Znaci ove s novim upravljacnicama i displayima su modernizirane Macose od strane TZV Gredelj.

#5 mini cooper

mini cooper
  • Članovi
  • 1,295 posts
  • Joined 23.07.2005.
  • LocationOsijek

Posted 28.12.2005. - 15:20

Stara macosa
Posted Image

Nova macosa
Posted Image

#6 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,279 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 28.12.2005. - 15:22

Znaci ove s novim upravljacnicama i displayima su modernizirane Macose od strane TZV Gredelj.


Upravo tako ;)

#7 Bubamara

Bubamara
  • Članovi
  • 1 posts
  • Joined 28.12.2005.

Posted 28.12.2005. - 16:09

http://www.ponfeblin...nsim/macosa.htm

za one koji možda nisu ovoo vidjeli :)

#8 tmk_2200

tmk_2200
  • Članovi
  • 3,483 posts
  • Joined 29.07.2005.

Posted 28.12.2005. - 16:22

http://www.ponfeblino.com/trainsim/macosa.htm

za one koji možda nisu ovoo vidjeli :)


Ne kužim. To nije Macosa o kojoj se tu priča...

#9 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 28.12.2005. - 17:32

http://www.ponfeblino.com/trainsim/macosa.htm

za one koji možda nisu ovoo vidjeli :)


Ne kužim. To nije Macosa o kojoj se tu priča...


Sam naziv ''Macosa'' označava zapravo tvornicu prema čijem su nacrtu macose odnosno ispravno rečeno dizel-motorni vlakovi 7121, proizvedeni. Sama riječ macosa u službenom nazivlju ne znači ništa. Macosa = DMV 7121.

Ovo je lokomotiva koju proizvodi tvornica Macosa (Španjoslska). :wink:

#10 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 28.12.2005. - 17:37

Pozivam zainteresirane koji posjeduju fotografije upravljačnica navedenih podserija ako imaju volje da ih stave na stranice, neka se vidi razlika između staromodnih 000 i prekrasne izvedbe upravljačnice kod 100. Najljepše od svega je signalna ploča na sredini uspravnog dijela pulta; a tek kad se upali plava lampica na njoj... ljudi zaljubljen sam u tu plavu lampicu!

#11 Krpan

Krpan
  • Članovi
  • 552 posts
  • Joined 23.07.2005.

Posted 28.12.2005. - 17:47

Primjetio sam da postoje dva oblika Macose. Jedan "normalan" i jedan koji je na krajevima malo zakosen u uzduznom presjeku vlaka i takve Macose imaju displaye na boku.
Molim malo objasnjenje.


Modernizirane Macose, jednostavno malo promijenjen dizajn.



I snaga i mase su promjenjene. Stare macose 2 motora od 206 ks a nove 2 motora od 280 ks. Masa 000 je 67 t a 100 70 t ali to nisu velike razlike.

Sve macose 100 su u depou Osijek osim 107/108 koji je posuđen u Varaždin i nadam se da će se skoro vratiti.

#12 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 28.12.2005. - 18:37

Sve macose 100 su u depou Osijek osim 107/108 koji je posuđen u Varaždin i nadam se da će se skoro vratiti.


Nažalost, mislim da se 107 neće vratiti u Osijek. Ustvari to je prije remonta i bio varaždinski vlak. Nedaju ga oni izgleda tako lako.
Ali zna se nekada zalomiti da dođe malo na osječko područje; zadnji put se to dogodilo u ranu jesen a i prije nekih mjesec dana sam navečer čuo sirenu koja je karakteristična za 107, no bio sam u kući pa nisam mogao vidjeti o kojemu je vlaku riječ.

#13 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,498 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.12.2005. - 19:24

Sam naziv ''Macosa'' označava zapravo tvornicu prema čijem su nacrtu macose odnosno ispravno rečeno dizel-motorni vlakovi 7121, proizvedeni. Sama riječ macosa u službenom nazivlju ne znači ništa. Macosa = DMV 7121.


Macosa - Material Y Construcciones SA, Valencia
za JZ je ta firma proizvela vlakove serije 712.0 (ZTO Skopje, MZ) i lokomotive 644 (ZG Ljubljana, SZ)

pozdrav
toma

#14 mini cooper

mini cooper
  • Članovi
  • 1,295 posts
  • Joined 23.07.2005.
  • LocationOsijek

Posted 28.12.2005. - 19:48

Nažalost, mislim da se 107 neće vratiti u Osijek.


Hoće,sigurno. Varaždinci kažu da će se vratiti 025,028 i 107/108. Samo 030 ostaje za stalno.

#15 Dinko

Dinko
  • Članovi
  • 831 posts
  • Joined 07.08.2005.

Posted 28.12.2005. - 20:03

Nažalost, mislim da se 107 neće vratiti u Osijek.


Hoće,sigurno. Varaždinci kažu da će se vratiti 025,028 i 107/108. Samo 030 ostaje za stalno.


Je li? Nisam to znao. Kamo sreće da tako bude. Samo ja bih volio da sve stotke budu uvijek u Osijeku a varaždinci neka si uzmu sve 000 ako žele.

#16 Anton

Anton
  • Admin
  • 5,279 posts
  • Joined 31.01.2005.
  • LocationVinkovci

Posted 28.12.2005. - 22:33

I snaga i mase su promjenjene. Stare macose 2 motora od 206 ks a nove 2 motora od 280 ks. Masa 000 je 67 t a 100 70 t ali to nisu velike razlike.

Sve macose 100 su u depou Osijek osim 107/108 koji je posuđen u Varaždin i nadam se da će se skoro vratiti.


Znam to, ali on je pitao za vanjski dizajn, pa sam mu na to i odgovorio.Čekao sam iduće pitanje, u kojem bi mu dao ostale tehničke podatke :D
I nije samo to promijenjeno, još masa toga...

#17 nikola

nikola
  • Isključeni korisnici
  • 4,159 posts
  • Joined 25.09.2005.

Posted 28.12.2005. - 23:04

Stara macosa
Nova macosa


Neulazeći u tehničku stranu modernizacije "novi" dizajn prednjeg dijela je odvratan; niti djeluje moderno niti lijepo a osim toga ĐĐ je "kopirao" samog sebe odnosno JŽ 802 (dizajn od prije 35 godina):

http://zeljeznice.ne...topic.php?t=693

#18 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,331 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationVaraždin

Posted 28.12.2005. - 23:52

Sve macose 100 su u depou Osijek osim 107/108 koji je posuđen u Varaždin i nadam se da će se skoro vratiti.


107/108 trebal bi biti premješten u vuču Varaždin trajno, a uz njega vjerojetno još jedan. Ali na HŽ-u nikad ništa nije 100% sigurno.

Bok!

Ante

#19 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,331 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationVaraždin

Posted 28.12.2005. - 23:54

Nažalost, mislim da se 107 neće vratiti u Osijek.


Hoće,sigurno. Varaždinci kažu da će se vratiti 025,028 i 107/108. Samo 030 ostaje za stalno.


Svi spomenuti DMV-i trebali bi trajno biti premješteni u vuču Varaždin, ali već sam spomenul, na HŽ nikad ništa nije 100%.

Bok!

Ante

#20 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,498 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.12.2005. - 00:45

"novi" dizajn prednjeg dijela je odvratan; niti djeluje moderno niti lijepo a osim toga ĐĐ je "kopirao" samog sebe odnosno JŽ 802 (dizajn od prije 35 godina


Apsolutno! Originalna Macosa je neusporedivo ljepsa!

pozdrav
toma




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users