Jump to content

Tovarnik - Šid - Tovarnik , iz perspektive strojovođe...


Simplon Express

Recommended Posts

Pošto na forumu nije bilo slika ove dionice pruge,koja prelazi preko drzavne granice i po kojoj prometuju HZ lokomotive,postavljam nešto slika,poslaganih kronološki.

 

Polazak iz Tovarnika,nakon završene carine teretnog vlaka.Carina traje oko sat i pol,al zna se ostati i duze,jer kolodvor Šid ne prima vlakove zbog zauzetosti svih kolosijeka.

DSC00233.jpg

Odmah nakon izlaznih skretnica nailazi se na sekcionar,koji razdvaja napajanje kontaktne mreze između HZ i ZS

DSC00234.jpg

Tko se zaletio,zaletio...

DSC00235.jpg

Tu je i drzavna granica,uz obavezno glupavo ograničenje brzine.U ovom slučaju je 55 km/h.

DSC00236.jpg

E sad ubrzavanje..za teretne na 80 km/h,a za putničke i brze na 100 km/h. Naravno,kolosijek je katastrofa i lokomotiva skače kao blesava.

:party

DSC00237.jpg

Pa malo zelenila koje napada kolosijek...

DSC00238.jpg

Predsignal kolodvora Šid..zut..balize nema.

DSC00239.jpg

Završetak izoliranog preklopa

DSC00240.jpg

Ulazni signal..crven. U daljini se nazire Rumunjka 461,koja je dovukla teretni,pa se prebacuje okolo na vlak u pravcu Beograda.

DSC00241.jpg

Ulaz postavljen

DSC00242.jpg

Iza putnog prijelaza,počinje lagana voznja od 10 km/h.Nisam siguran odnosi li se na onu skretnicu iza prijelaza(kada je postavljena u skretanje)ili na englezer iza nje. U pravac je redovita brzina,odnosno 100 km/h.

DSC00243.jpg

Polako ali sigurno...

DSC00244.jpg

E sad,nova lagana voznja od 10 km/h,koja se odnosi na 7,8,9 i 10 kolosijek. Nazire se i jedna ZRS 661(nisam upamtio broj),koja je dovukla vlak iz pravca Beograda.

DSC00245.jpg

Ulazak na 8 kolosijek.Moj vlakić za nazad,nalazi se desno na 9 kolosijeku.

DSC00246.jpg

 

DSC00247.jpg

Skroz do izlaza,al dosta puta nije ni to dovoljno da vlak stane u granicu.Ovaj put je bilo i previše mjesta,zahvaljujući malo kraćem vlakiću od samo 460 metara.

DSC00248.jpg

Rumunjka 461-207 upravo prišla svom vlaku na 7 kolosijeku.

DSC00250.jpg

Otkopčano i moze naprijed.Za ovu grupu kolosijeka vrijedi grupni manevarski signal,odnosno ranzir.Nalazi se iza putnog prijelaza.Stoga je potreban pratioc na lokomotivi.

DSC00251.jpg

Promjena upravljačnice i ranzir gori bijelo za nazad(doduše na slici se ne vidi jer sam preblizu stao).Na 2 kolosijeku se naziru ZS 444-020(za vlak 419) i naša Brena 016(za vlak 414).

DSC00252.jpg

Okolo kroz četvrti

DSC00253.jpg

 

DSC00254.jpg

Prišao na vlak,a naši pregledači rade potpunu probu kočnica.

DSC00257.jpg

Treba malo protegnuti noge...hmmm.,interesantan vlakić

DSC00259.jpg

Istanbul - Ljubljana

DSC00260.jpg

Mislim da su unutra neke kiseline.Ima i termometar :roll:

DSC00263.jpg

1141-001 i vlak...

DSC00261.jpg

 

DSC00262.jpg

Zanimljivo,G kola s klimom :shock: al bez kotača.Iza starog Fap-a,nalazi se bife "kod Mice".

DSC00265.jpg

Bit će i izlaz uskoro...

DSC00266.jpg

Polazak...

DSC00267.jpg

Naravno,s 10 na sat.

DSC00268.jpg

Prelazak na pravilni kolosijek

DSC00269.jpg

Zivjeli retrovizori

DSC00270.jpg

Još samo da iziđe iz skretanja

DSC00271.jpg

I vozi Misko....

DSC00272.jpg

 

DSC00273.jpg

 

DSC00274.jpg

Gdje god pogledaš,ravnica...

DSC00275.jpg

 

DSC00276.jpg

 

DSC00277.jpg

Drzavna granica i sekcionar

DSC00278.jpg

Ulazni signal kolodvora Tovarnik :( Skretničar se toliko razmahao zastavicom,da me strah da ne dotakne kontaktni vod..

DSC00279.jpg

Ulazne skretnice

DSC00280.jpg

 

DSC00281.jpg

 

DSC00282.jpg

Stop..sad carina radi svoje

DSC00283.jpg

vrijedni stroj

DSC00284.jpg

Pogled iz druge upravljačnice prema vlaku. A i provjera da se nije uvukao neki Kurd. :mrgreen:

DSC00287.jpg

U međuvremenu dolazi 2511,lokomotiva okolo,pa nazad kao 2022.

DSC00288.jpg

Carina gotova,papiri stigli...polaaazak u pravcu Vinkovaca,Zagreba,Dobove... :mah:mah:mah:mah

DSC00289.jpg

Link to comment
Share on other sites

Odlično i jako interesantno, hvala ti !!! :D

Skroz do izlaza,al dosta puta nije ni to dovoljno da vlak stane u granicu.Ovaj put je bilo i previše mjesta,zahvaljujući malo kraćem vlakiću od samo 460 metara.

U tom slučaju zadnji vagoni u vlaku ostanu blokirati prilaze ostalim kolosijecima ? Je li to jedan od razloga povremene prezagušenosti kolodvora u Šidu ?

Link to comment
Share on other sites

samo me zanima..... :kul ....nevidim skretničara koji se razmahao....ili je nevidljiv ili.....se sakrio iza signala ( u ovom slučaju lopara).. :mrgreen::kul

 

evo mala nadopuna....ložiona u Šidu

( ak smijem ) :mrgreen:

 

dscn0693gl7.jpg

...samo mokri snovi za pojedine...

Link to comment
Share on other sites

Odlicne slike. Jos jedan dobar doprinos zapisima o zivotu zeljeznice i zeljeznicara.

 

Barney

Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara.

Link to comment
Share on other sites

Zaista super putopis.

Pitanje za znalce: ne bi li kolodvor Tovarnik trebalo u dogledno vrijeme proširiti? Ili se sve pogranične formalnosti obavljaju u Šidu?

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Zaista super putopis.

Pitanje za znalce: ne bi li kolodvor Tovarnik trebalo u dogledno vrijeme proširiti? Ili se sve pogranične formalnosti obavljaju u Šidu?

 

 

U šidu se obavljaju samo primopredajne stvari...proba kočnica, a sve ostalo ( carinski pregled, policijski pregled, skladišni, fitopatološki, veterinarski.....itd itd ) se radi u Tovarniku !!

 

U svakom slučaju slažem se da se Tovarnik treba proširiti a pogotovo ak uđemo u EU prije Srbije !!

Al bez obzira i na taj ulazak, ipak pogranični kolodvor sa 4 ili 5 kolosijeka....je :kul:!:

...samo mokri snovi za pojedine...

Link to comment
Share on other sites

Odlično i zanimljivo,inače malo slika sam gledao sa ove dionice...

Primjetio sam malo izmjenjen pult,mislim na raspored instrumenata,kao npr ampermetar AKB izdignut gore desno,a voltmetar napona VM dolje lijevo.Jel to samo kod 1141-001 ili ima još lokomotiva sa takvom izvedbom.

Pozdrav iz MOSTARA

Link to comment
Share on other sites

Gledam i pitam se, dal je strojovođama dosadno voziti po ovakvim ravnicama, jer iz moje perspektive, bez kakvog brega i zavoja je dosadno.. :mrgreen:

Zaboravio si da su u ovim ravnicama brzine ipak bitno drukčije nego na prugama kod tebe :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Odlično i zanimljivo,inače malo slika sam gledao sa ove dionice...

Primjetio sam malo izmjenjen pult,mislim na raspored instrumenata,kao npr ampermetar AKB izdignut gore desno,a voltmetar napona VM dolje lijevo.Jel to samo kod 1141-001 ili ima još lokomotiva sa takvom izvedbom.

Ela,to su lokomotive modificirane 2000/2001 u Končaru. Ima ih 4,a to su 001,015,041 i 043.

Link to comment
Share on other sites

Odlično i zanimljivo,inače malo slika sam gledao sa ove dionice...

Primjetio sam malo izmjenjen pult,mislim na raspored instrumenata,kao npr ampermetar AKB izdignut gore desno,a voltmetar napona VM dolje lijevo.Jel to samo kod 1141-001 ili ima još lokomotiva sa takvom izvedbom.

Ela,to su lokomotive modificirane 2000/2001 u Končaru. Ima ih 4,a to su 001,015,041 i 043.

 

Hvala na odgovoru... :wink:

Pozdrav iz MOSTARA

Link to comment
Share on other sites

Simplone,odlične fotke! :jup:jup Usput,imam pitanje:Što rade strojovođe kada čekaju na carini po sat i pol i više kako si napisao?Jel uzmu Večernjak,kavu i čekaju ili rade nešto drugo? :hm Osim što okinu koji put fotićem. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Simplone,odlične fotke! :jup:jup Usput,imam pitanje:Što rade strojovođe kada čekaju na carini po sat i pol i više kako si napisao?Jel uzmu Večernjak,kavu i čekaju ili rade nešto drugo? :hm Osim što okinu koji put fotićem. :wink:

Hvala na pohvalama :wink: A uglavnom čitaju novine,knjige,dremuckaju,nešto prigrizu ili sjede kod prometnika i gledaju tv...

Link to comment
Share on other sites

Simplom, BRAVOOOOOOOOOO. Super reportaza. Gledajuci Tvoje slike imam osjecaj da i sam sjedim u loksi i "ljuljam" se u smjeru Sida. Cuj, ak na ulazu u stanicu ides samo 10 km/h sa vlakom dugim 450 i vise metara, ovi automobilisti koji cekaju na pruznom prijelazu mogu slobodno otici u birtiju i nekaj popiti dok vlak ne prodje :lool. Inace mi se cini da su kolosijeci u Sidu u jadnom stanju...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Simpon,

čuo sam da je i na ostalim graničnim prijelazima brzina 55 km na sat, znaš li o čemu se radi, zašto baš 55 km.

Dobru 2009. i sveukupni napredak svim željeznicama svijeta želi

 

alooo lovac nemoj mi Simplončića preimenovat :mrgreen:

 

Ma glede tih 55 km, već je bila negdje rasprava na forumu o tome, a i Eraser je to obrazložio, u stvari jako je čudno to ograničenje, da je uvijek 5 km/h < od najveće dopuštene brzine za tu dionicu !

 

:?:

...samo mokri snovi za pojedine...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...